Tänään vaikka sinne meidän vanhaan yhteiseen paikkaan. Mutta vähän luulen ettet tule ikinä mun luo, minä välillä poikkeilen siellä. Näen vain sun sukulaisia ja kavereita vähän "oudoissa paikoissa" tule sinä itse käy edes niin ymmärrän jo siitäkin niin olen valmiimpi kuuntelemaan sua..
R jos sulla on mulle asiaa niin tule rohkeasti puhumaan
12
285
Vastaukset
- Anonyymi
Eli näette joko kurvin piritorilla, Tampereen koko keskustorilla missä muuten viipyy kaiken rikollisuuden poistaminen? tai jossain muualla missä, palstaäijä?
- Anonyymi
Gubbe aina välillä uskaltautuu pyöräilemään himorunqqari lasit päässä koheltaen. Paljon ei voimaa tarvitte kun nakkaa äijän Hiaceen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gubbe aina välillä uskaltautuu pyöräilemään himorunqqari lasit päässä koheltaen. Paljon ei voimaa tarvitte kun nakkaa äijän Hiaceen
Juuh käy äkkiä jossain ytimessä kioskilla tiiraa parit teinit ja takasi himaan
- Anonyymi
Mihin pitäisi tulla kirjaimilla jodlaava palstasetä? Sinne Tuusulaan vai joko olet lähtenyt äitin luo karkuun?
- Anonyymi
Palstasetä laittanut kotiosoitteensa kiellettyjen sanojen listalle. 😂 Oishan se kovin harmi jos alaikäisiä kyttäävän osoite olisi valtakunnallisessa levityksessä
- Anonyymi
Palstasetä ei tykkää ku joku haukku ho.moksi netissä. Naisia esittävältä pikkuäijältä tuli itku
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstasetä laittanut kotiosoitteensa kiellettyjen sanojen listalle. 😂 Oishan se kovin harmi jos alaikäisiä kyttäävän osoite olisi valtakunnallisessa levityksessä
Yrittikö se ite erehyttää, että asuu Laukaalla?
- Anonyymi
Voin tulla juttelemaan, jos näen sinut "vanhassa yhteisessä paikassa". Mietin, missä "oudoissa paikoissa" olet tavannut sukulaisiani. 🤔 Olen tänään vapaalla.
- Anonyymi
Ehkä ei niin outoja, harvoin niissä paikoissa käyviä. Olisit ehtinyt käydä jos olisit halunnut..Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä ei niin outoja, harvoin niissä paikoissa käyviä. Olisit ehtinyt käydä jos olisit halunnut..Ap
Jäi vähän epäselväksi, mikä "yhteinen paikka" oli, kun niitä on monta. Kävin "huudeilla", mutta en sua nähnyt. 😥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäi vähän epäselväksi, mikä "yhteinen paikka" oli, kun niitä on monta. Kävin "huudeilla", mutta en sua nähnyt. 😥
Ei taida sitten osua, tämä oli useamman vuoden takainen paikka jossa oltiin nelisen vuotta yhdessä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida sitten osua, tämä oli useamman vuoden takainen paikka jossa oltiin nelisen vuotta yhdessä..
Juu, ei osunut tällä kertaa, mutta toivon mukaan tapaatte vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3962082Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121929Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2491404Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.811041Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel56965Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402938Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä39808- 56779
- 75750
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70724