🇮🇱🇺🇸🇮🇷Hyökkäys Iraniin päätettiin vähintään 24 vuotta sitten, kaikki selitykset mitä kuulette miksi se piti tehdä ovat vain tekosyitä.
https://www.youtube.com/watch?v=Eo6u9DpASp8
Hyökkäys Iraniin
17
233
Vastaukset
- Anonyymi
Jaa että kankaanpää hyökkäs iraniin, ei oo taas kaikki muumit laaksos. Ja edelleenkää ei kuulu tälle palstalle.
- Anonyymi
evvk
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
evvk
menisit jo hoitoo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
menisit jo hoitoo
evvk
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
evvk
isot on ongelmat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
isot on ongelmat
evvk
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
evvk
Isot on murheet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isot on murheet
evvk
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
evvk
Mene hoitoo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene hoitoo
evvk
- Anonyymi
Paras uutinen pitkään aikaan, ehkä laajempi ydinsota siirtyi tuonnemmaksi.
- Anonyymi
Taas yksi jolle Israelin propaganda olemattomista ydinaseista on uponnut
- Anonyymi
Hienoa kun vielä puollustettaan kristinuskoakin.
- Anonyymi
Niin on, tuntuu että tällä palstalla on enemmistö muslimeja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on, tuntuu että tällä palstalla on enemmistö muslimeja.
Huolimatta siitä että olen saanut kasvatuksen kristillisten perusarvojen mukaan, ei uskovaisessa perheessä, joudun toteamaan että olen ymmärtänyt kristinuskon väärin, nähtävästi kansanmurhat ja lasten tappaminen ok kunhan suorittajina juutalaiset.
Tai sitten asia on niin että jos kristitty hyväksyy tämmösen niin ei ole oikea kristitty, pelkkä tekopyhä paska.
- Anonyymi
Mitä jos lukisit raamatun oikein ajatuksella
- Anonyymi
Mitä jos sinä lukisit
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741379Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431269Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521066Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551048- 51765
- 64734
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62717Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39698Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44671- 30627