Onko jollain tietoa hyvistä venekorjaajista Turun alueella? Olen kuullut tällaisesta www.venekorjausturku.fi yrityksestä ja onko jollain muulla kokemusta tällaisesta uudesta firmasta? Firman virallinen nimi on vissiin Noja Group Oy
Venekorjaaja
7
258
Vastaukset
- Anonyymi
Annas, kun arvaan.
Veneet on vesillä ja töistä pulaa. Päätit sitten markkinoida kyökin kautta 😂🤣- Anonyymi
Sinun kannattaa selvittää onko lääkitys kohdallaan.
Vainoharhaisuus on vakava oireyhtymä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun kannattaa selvittää onko lääkitys kohdallaan.
Vainoharhaisuus on vakava oireyhtymä.En voi, koska en tunnee lääkitystäsi. Joudut tekemään sen itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En voi, koska en tunnee lääkitystäsi. Joudut tekemään sen itse.
Kiitos neuvosta. Tarkistan välittömästi.
Tämä palsta näyttää toimivan hyvin kun täältä löytyy huolenpitoa D.
- Anonyymi
Selkeästi oli AP:n mainos ja reagointi "lääkityksestä" kertoo sitten omaa karua kieltään asenteesta, jolla sitten hommia tehtäneen.
- Anonyymi
Kyllä joku näyttää todella kärsivän tuosta mainitusta psyykkeen vaivasta.
Sen verran outoa on tuo kommentointi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242431Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472047Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101723Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581508Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181029- 55890
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828