Onko jollain tietoa hyvistä venekorjaajista Turun alueella? Olen kuullut tällaisesta www.venekorjausturku.fi yrityksestä ja onko jollain muulla kokemusta tällaisesta uudesta firmasta? Firman virallinen nimi on vissiin Noja Group Oy
Venekorjaaja
6
222
Vastaukset
- Anonyymi
Annas, kun arvaan.
Veneet on vesillä ja töistä pulaa. Päätit sitten markkinoida kyökin kautta 😂🤣- Anonyymi
Sinun kannattaa selvittää onko lääkitys kohdallaan.
Vainoharhaisuus on vakava oireyhtymä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun kannattaa selvittää onko lääkitys kohdallaan.
Vainoharhaisuus on vakava oireyhtymä.En voi, koska en tunnee lääkitystäsi. Joudut tekemään sen itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En voi, koska en tunnee lääkitystäsi. Joudut tekemään sen itse.
Kiitos neuvosta. Tarkistan välittömästi.
Tämä palsta näyttää toimivan hyvin kun täältä löytyy huolenpitoa D.
- Anonyymi
Selkeästi oli AP:n mainos ja reagointi "lääkityksestä" kertoo sitten omaa karua kieltään asenteesta, jolla sitten hommia tehtäneen.
- Anonyymi
Kyllä joku näyttää todella kärsivän tuosta mainitusta psyykkeen vaivasta.
Sen verran outoa on tuo kommentointi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392701
- 532507
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle492212Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3341923- 1351655
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161515Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71338Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101197- 421106
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661076