Jossain kulkee raja, ja se raja on kai ylitetty. Kenen toimesta, ei varmuutta 👍
Se on heippa
18
497
Vastaukset
- Anonyymi
Oot nyt jauhanut tätä samaa kuukauden?
- Anonyymi
Eka kerta. Siinä vaiheessa kun aletaan dissaamaan pois lähteneitä, on se raja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuolleitako?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuolleitako?
Jep.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuolleitako?
Samaa mieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👍👍👍
- Anonyymi
👍
👍 - Anonyymi
Lässytystä
- Anonyymi
Kyllä se niinkuin tuntuu vähän per* eelle ettei aikuisella ihmisellä ole minkään sortin tunneälyä. Toinen kirjoittaa jotain herkkää tunteistaan. Ja toinen horisee jotain ajattele yläpäällä älä alapäällä. VMP.
- Anonyymi
Naisilla on parempi tunneäly ja se on fakta. Joku sanoi joskus ihan hyvin
-"minusta ei koskaan voisi tulla opettajaa, koska en voi sietää idiootteja". - Anonyymi
Täällä oli suhde joka pääsi maaliin asti ja toinen henkilö joka puski väliin väkisin. Olet nähtävästi suhteen rikkojan puolella. Mutta se sopiikin tälle ikävä palstalle oikein hyvin. On vaan hämäävä otsikko toi ikävä nimi tälle palstalle.
Sivusta lukija - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä oli suhde joka pääsi maaliin asti ja toinen henkilö joka puski väliin väkisin. Olet nähtävästi suhteen rikkojan puolella. Mutta se sopiikin tälle ikävä palstalle oikein hyvin. On vaan hämäävä otsikko toi ikävä nimi tälle palstalle.
Sivusta lukijaEi liity mitenkään minun viestiini kyllä. Minä muiden suhteita täällä tiedä. Miten voi nettipalstalla edes olla suhde. 😆
- Anonyymi
Olen khyöl samoilla linjoilla.
- Anonyymi
Hehe… sulla rajat🙉 tatuoinnissa
- Anonyymi
Jos ette ole puhuneet, rimaa ei ole asetettu vielä edes jalustoilleen. Voimia!
- Anonyymi
Sisuksetko? Puhuin itsestäni.
- Anonyymi
Esität varmaan toista henkilöä. Oot jo huomenna takaisin täällä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3962082Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121919Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2471394Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.811041Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel56965Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402928Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä39808- 56779
- 75750
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70724