Kaivelen vanhoja

11

142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

"60-luvun aloitukseni" ? Linkin ketjuhan on vuodelta 2019. En ummarra, sorry.

Mutta linkin ketjun aiheeseen voisi sanoa, että täällä ei kannata ottaa vakavasti yhtään mitään. Täällä kirjoitellaan niiin paljon pashkaa ja potaskaa, että kantsii vain hyppiä yli, kun sellaisen kohdalle sattuu. Aivan samoin kuin kakkakasankin ohittaa.

• Anonyymi
        UUSI

Ehkä piti olla 60-plus aloitus?

Minä huomasin, että Nojatuoli on muuttunut kirjaketjuksi.
        Nyt täällä onkin monta kirja, kirjailija -aloitusta. Ilmeisesti kiinnostusta riittää. Minä kyllästyn nopeasti olipa aihe tai asia mikä tahansa. Ei näillä palstoilla enää oikein uutta viriä. Onko kaikki sanottu?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt täällä onkin monta kirja, kirjailija -aloitusta. Ilmeisesti kiinnostusta riittää. Minä kyllästyn nopeasti olipa aihe tai asia mikä tahansa. Ei näillä palstoilla enää oikein uutta viriä. Onko kaikki sanottu?

Mistäpä sitä "uutta", vanhoilta kirjoittajilta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Johan Virtahevon lukijakin tuputtaa tänne ukkonsa elämänkertaa. Kun on lapsena sotaakin nähnyt , pitää siitä kirja kirjoittaa vaikka se ukko on ollut yli 70 tavatessaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Johan Virtahevon lukijakin tuputtaa tänne ukkonsa elämänkertaa. Kun on lapsena sotaakin nähnyt , pitää siitä kirja kirjoittaa vaikka se ukko on ollut yli 70 tavatessaan.

Ai jaaha. Minä en jaksanut niitä lukea. Voi tivahan vallat, sittenhän tämä koko palsta tukehtuu.
        Toisaalta eikös hän mennyt vihille, kun kaverikin meni. Joten pitää kirja kirjoittaa, kun kaverikin kirjoittaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sano sinä jotain uutta !

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sano sinä jotain uutta !

"Jotain uutta" 😉

Sehän se on justiisa, kun ei ole mitään uutta ja vanha ei kiinnosta. Ne on nämä illan viimeiset tunnit semmoisia, että katselen telkkaria, selaan nettiä, vireystilaa nostattavaa yritän välttää.
        Kohta iltatoimien jälkeen siirryn sänkyyn ja kuuntelen äänikirjaa, jotain rauhoittavaa. "Elän" eli puuhastelen ja olen virkeimmilläni aamusta ilta seitsemään.
        Ei siis mitään uutta minulta, turhanpäiväistä lätinää.

• Anonyymi
      UUSI

´´Minä huomasin, nojatuoli muuttunut kirjaketjuksi.´´
      ´´Virtahevon lukijakin tänne tuputtaa ukkonsa elämäkertaa.´´
      ´´Toisaalta eikös eikös hän mennyt vihille, kun kaverikin meni. Joten pitää kirja kirjoittaa,´´

Miten nämä vastaukset liittyvät Liekon aloitukseen?
      Eipä ole ihme eikä kumma, ettei aloitusten teko kovinkaan usein kiinnosta.

Eliaana

• Anonyymi
        UUSI

Hienoa Eliaana, että Sinä osasit vastata aloitukseen!

• Anonyymi
        UUSI

Mtä jonkun ulkomaalaisen sotakärsimykset liittyy nojatuoliin?

• Anonyymi
      UUSI

Tuolla aloituksessa puhut juuri siitä, mikä tämän palvelimen sallivuustaso on!
      Täällä sallitaan nimittelyt ja solvaukset, kuten tässä
      Porvoo paroni kirjoittaa:
      PorvoonParoni
      2019-10-21 12:58:24

On huomattu kuinka muutamat kirjoittajat kommentoivat pelkästään kirjoittajia ja ottavat silmätikuiksi joitakin palstalaisia. Jotkut lähes vainoavat ja panettelevat muita, eikä heille riitä pelkkä viesti aloituksiin, vaan vähän täytyy aina mustamaalata toisia.

2019 tekstin jälkeen mikään ei ole tullut paremmaksi.
      Sama kaksikko pyrkii valtaamaan Hillan ketjun omilla selityksillään ja selitysten selityksillä! Ja hilla on ystävä! ainakin joka kommentin noilta muita halveksivilta ottaa aloituksissaan huomioon. Miksi pitää jokainen kirjoittaja kiittää erikseen? En moiti, ihmettelen tuota tapaa.
      Eikö riitä, että avaa aamun ja jättää kehumiset välikommentteihin.

Joka viestiin ketjussa voi kirjotaa kiitoksen tai kirouksen.

Palsat on kuin markkinaoilla olevan porukan keskustelua, kaikki puhuvat, mutta ei oikeastaan tiedetä kuka ja kenelle?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      21
      4618
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      3274
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3127
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      46
      2529
    5. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      85
      1242
    6. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      257
      1123
    7. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1099
    8. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      56
      1082
    9. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      392
      1067
    10. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      200
      966
    Aihe