Oli niin ikävä lukea tänä aamuna uutisia.

Anonyymi-ap

Meinas ihan itku tulla, koska ei edes kaksoisliekki rakkaus ollut henkisesti läsnä.
F-secure sekä tietokoneiden/älypuhelimien valmistajat katuvat omia töitään mitä he ovat tehneet elämänsä aikana.
Kyse oli Kivimäen pojasta josta F-secure oli ottanut yhteyttä hänen isäänsä, kun he olivat saaneet hänet kiinni ensimmäisen kerran silloin, kun hän on ollut 13vuotias.
Hänen vanhemmillaan ei ole edes kiinnostanut mitä heidän poikansa tekee tietokoneella vaikka heille on sentään soitettu kotia ja sanottu, että hän hakkeroi tietoja ja on ajautunut väärään seuraan.
KYLLÄ TÄMÄ KIVIMÄEN KOKO PERHE KÄY SUOMALAISTEN KUNNIOIDEN PÄÄLLE, KOSKA HE OVAT TUKENEET SEKÄ KASVATTANEET NETTI RIKOLLISTA!

6

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihanaa, kun on sotia. Kiitos venäjä, kun käytte hoitamassa ukrainalaiset natsit pois sieltä. Kiitos Israel, kun käytte hoitamassa terroristit pois sieltä. Ihana herätys!

• Anonyymi

ONNEKSI MINÄ JA KAKSOISLIEKKI RAKKAUS MIEHENI OLLAAN SENTÄÄN SOVITTU, ETTÄ ME OLLAAN OLTU YHDESSÄ AINA VAIKKA MEIDÄN VÄLIIN ON AINA TUNKENUT MIEHIÄ/NAISIA JOTKA OVAT OLLEET OMASTA MIELESTÄÄN MEITÄ PAREMPIA.
      JA HEIDÄN PAREMMUUDEN ME OLLAAN JOUDUTTU LOPULTA VANKILAAN, KOSKA HEIDÄN MIELESTÄ HE OVAT EDELLEEN MEITÄ PAREMPIA VAIKKA ME OLLA EDES ASUTTU YHDESSÄ EIKÄ OLTU MUUTENKAAN FYYSISESTI TEKEMISISSÄ, KOSKA ME OLLAAN NIIN PASKOJA. KOSKA ME EI TUETA TUOLLAISIA HAKKEREITA JOTKA TUHOAA KAIKEN.
      TOTTA PANKKI ON TEHNYT ASIAKKAIDEN PUOLESTA RIKOSILMOITUKSEN, KOSKA MINULLE AINAKIN PANKISTA SANOTTIIN ETTÄ MINUN PANKKITUNNUSTEN KAUTTA OLI YRITETTY HYÖKÄTÄ JA PANKIN JÄRJESTELMÄ OLI LAITTANUT MINUN TUNNUKSET LUKKOON.
      MINÄ SANOIN PANKISSA: VITTU EN IKINÄ ENÄÄN LAITA PUHELIMEEN PANKKITUNNUKSIA, KOSKA EI PYSTY TEKEMÄÄN MITÄÄN JONNE PITÄÄ VIRALLISESTI TUNNISTAUTUA.
      HAUKUIN VIELÄ JA SANOIN VIELÄ: SAATANAN VITUN FACEBOOK KUNNIALLISTEN TAKIA PITÄÄ KAIKKIA VITUN NETTI RIKOLLISIA KUNNIOITTAA!

• Anonyymi

Tuosta tuli mieleen, että taisin nähdä viimeyönä unta, missä kävin erään hänen sosiaalimediaa katsomassa😔

• Anonyymi

SEN JÄLKEEN VIELÄ SAIN KUULLA, ETTÄ PÖLÖVÄSTI KAKSOISLIEKKI RAKKAUS MIEHENI OLI MENNY PANKKIIN SEN SAATANAN NÄLKIINTYNEEN NÄKÖISEN KALAKKUNAN KANSSA JOKA PÄÄSTI MINUT AUTOSTA ULOS NIIN SAIS HYVÄN SYYN PIEKSÄÄ MINUT!
        SAMALLA KERTAA OLI VIELÄ VARATUOMARI JOKA OLI OLLUT AVUSTAMASSA FACEBOOK KUNNIALLISTA NIIN HÄN VOITTAA SEN JUTUN MENNY PANKKIIN KANSSA.
        KYLLÄ MINUN ÄITINI SAA KERTOA MINULLE, KOSKA MINÄ OLEN SENTÄÄN LOUKANNUT KUNNIOITA.
        MINÄ SANOIN HÄNELLE, ETTÄ: MIEHÄN SANOIN SINULLE, ETTÄ KATOPPA VAAN NIIN HE OVAT YHDESSÄ JA NÄLKIINTYNEEN KALKKUNA NÄKÖINEN NAINEN ON RAKASTUNUT SIIHEN MIEHEEN.
        SEN JÄLKEEN MINÄ SANOIN, ETTÄ: TUO OLI TOINEN POLIISI JOKA TULI SILLOIN KUN MINÄ SOITIN JA TE OLITTE KÄYMÄSSÄ, MUTTA HÄN OLI ULKONA JA TOINEN KOMIA TULI SISÄLLE.
        ÄITINI SANOI MINULLE, ETTÄ: EI HE TAIDA KAUAA OLLA JOS ON SIELLÄKIN JO OLLUT, KOSKA HÄN ON NIIN LEVOTON VILKKU SILMÄ.
        EN SITTEN VIITSINYT SANOA, ETTÄ: TUO PÖLÖHÖ-KUSTAA ON OLLUT TÄÄLLÄ TÖISSÄ JA VÄHÄN MUUALLAKIN.
        ÄITINI ON SENTÄÄN HAUKKUNUT MINUAKIN VILKKU SILMÄKSI JA EI HÄN OLE EDES AINUT.
        MINUA ON SENTÄÄN IHAN KIELLETTY KATSOMASTA JA MINÄ SANOIN, ETTÄ: VOI VITTU JOS MINÄ EN SAA EDES KATSOA NIIN MINÄHÄN KÄVELEN PÄIN JOTAIN PÖLÖHÖ-KUSTAATA, KOSKA HÄN KATSOO MINUA JA TOTEAA " NYT ALKO SOKEAKSI JOTEN MINÄ VEDÄN SILLE PIPON SILMILLE JA SANON, ETTÄ EI SINUN TARVI ENÄÄN NÄHDÄ MITÄÄN KOSKA MINÄ VOIN NÄEN SINUN PUOLESTA."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuosta tuli mieleen, että taisin nähdä viimeyönä unta, missä kävin erään hänen sosiaalimediaa katsomassa😔

Minä en nähnyt unta viime yönä, mutta minä olen sentään niin ÄLYKÄS NAINEN, että minä BUUSTAAN PASKAT AIVOISTA ULOS KIRJOITTAMALLA ULOS NIIN MINÄ SAAN AIVOJENI KAPASITEETTIA ASIALLISEEN KÄYTTÖÖN.
        AAMULLA SENTÄÄN JAKSOIN LUKEA UUTISIA JA NÄIN SAIN SENTÄÄN LISÄÄ TIETOA.
        EN MINÄ HIDASTELE VAAN TEEN MIELUUMMIN MAHDOLLISIMMAN TÄYDELLISTÄ TYÖTÄ KERRALLA NIIN EI TARVI MONEEN KERTAAN VEIVATA SAMAA ASIAA.

• Anonyymi

Hyvä Jumala sentään näitä juttuja!
      Tänään herättiin oikeen harmagedoniin. Onko joku muu huomanut, että vetäytyy kotiinsa tekee omia juttujansa yrittää olla lukematta maailman pahuutta. Jos ulos menen menen luontoon kukkia haistelemaan olen yhteydessä jos olen omaan aikuiseen lapseeni . Ainoa johon luotan, että niin se elämä vaan voi tuntua hyvältä tänä päivänä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      396
      2082
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      12
      1919
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      247
      1394
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      81
      1041
    5. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      56
      965
    6. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      402
      928
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      39
      808
    8. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      779
    9. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      75
      750
    10. Hyvää yötä mies

Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo
      Tunteet
      70
      724
    Aihe