Olen nyt ollut yhteydessä jo vaikka minne paikkaan, kun oltiin alunperin sovittu että pääsisin jatkamaan opintoja jotka jouduin keskeyttämään sairauden takia. Nyt opintopolulta tulleessa kirjeessä lukee etten ole saanut opiskelupaikkaa? Ei mun käsittääkseni ole laillista erottaa opiskelijaa pysyvästi sairaudesta johtuvin syin. Hain myös harkinnanvaraisessa haussa mutta silti olen vasta 19. varasijalla?
Laittomasti erotettu?
6
292
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt en ihan ymmärtänyt. Mistä sinut on erotettu? Ja nyt hait uutta opiskelupaikkaa? Et saanut uutta opiskelupaikkaa. Tiedätkö, että kaikki hakijat eivät saa haluamaansa opiskelupaikkaa tai mitään opiskelupaikkaa? Miksi sinulle pitäisi taata opiskelupaikka, ei semmoista taata kenellekään.
- Anonyymi
hain ammattikouluun alalle jota olen jo opiskellut osan tutkinnosta
- Anonyymi
ja erotettiin masennuksesta johtuneiden poissaolojen takia kun kaksi kaveria oli kuollut syksyllä.
- Anonyymi
loppupalaverissa sain semmoisen ymmärryksen että pääsen syksyllä takaisin jatkamaan tutkintoa kun en ollut silloin opiskelukunnossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
loppupalaverissa sain semmoisen ymmärryksen että pääsen syksyllä takaisin jatkamaan tutkintoa kun en ollut silloin opiskelukunnossa.
Jos on sovittu, että pääset syksyllä jatkamaan opiskelua, ei sitä varten tarvitse uudestaan kouluun hakea. Jatkat siitä mihin jäit.
Onko masennus nyt voitettu ja olet syksyllä opiskelukunnossa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724384Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003830Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363509- 513110
- 402598
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182519Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222312- 231966
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151732Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?341691