Olen nyt ollut yhteydessä jo vaikka minne paikkaan, kun oltiin alunperin sovittu että pääsisin jatkamaan opintoja jotka jouduin keskeyttämään sairauden takia. Nyt opintopolulta tulleessa kirjeessä lukee etten ole saanut opiskelupaikkaa? Ei mun käsittääkseni ole laillista erottaa opiskelijaa pysyvästi sairaudesta johtuvin syin. Hain myös harkinnanvaraisessa haussa mutta silti olen vasta 19. varasijalla?
Laittomasti erotettu?
5
116
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt en ihan ymmärtänyt. Mistä sinut on erotettu? Ja nyt hait uutta opiskelupaikkaa? Et saanut uutta opiskelupaikkaa. Tiedätkö, että kaikki hakijat eivät saa haluamaansa opiskelupaikkaa tai mitään opiskelupaikkaa? Miksi sinulle pitäisi taata opiskelupaikka, ei semmoista taata kenellekään.
- Anonyymi
hain ammattikouluun alalle jota olen jo opiskellut osan tutkinnosta
- Anonyymi
ja erotettiin masennuksesta johtuneiden poissaolojen takia kun kaksi kaveria oli kuollut syksyllä.
- Anonyymi
loppupalaverissa sain semmoisen ymmärryksen että pääsen syksyllä takaisin jatkamaan tutkintoa kun en ollut silloin opiskelukunnossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
loppupalaverissa sain semmoisen ymmärryksen että pääsen syksyllä takaisin jatkamaan tutkintoa kun en ollut silloin opiskelukunnossa.
Jos on sovittu, että pääset syksyllä jatkamaan opiskelua, ei sitä varten tarvitse uudestaan kouluun hakea. Jatkat siitä mihin jäit.
Onko masennus nyt voitettu ja olet syksyllä opiskelukunnossa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1497044
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505936- 1275111
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.484687Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554028- 673208
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.553140Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m252882- 472447
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢162323