Niin kirjoittelin chatgpt:n kanssa. Hänen mielestä minun toiminta voi vaikuttaa manipuloivalta ja hän kehotti antamaan sinulle tilaa ja unohtaa sinut koska kerroin aikaisemmista tapahtumista ja miten ne voi tuntua sinusta ikäviltä jos lähestyn vielä sinua.
Ei ole oikein ketään kenelle kertoa "meistä"
44
481
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Viime aikoina on kirjoitettu artikkeli poikineen siitä, miten ihmiset menee sekaisin tekoälyn kanssa kirjoittaessaan. Jos on yhtään mieli herkillä, se vain pahentaa asiaa.
Tässä yksi tuore artikkeli:
https://www.nytimes.com/2025/06/13/technology/chatgpt-ai-chatbots-conspiracies.html?unlocked_article_code=1.Ok8.BOD8.YrPWpWHIjMPa&smid=nytcore-ios-share&referringSource=articleShare - AnonyymiUUSI
En suosittele suorilta uskomaan sitäkään.
- AnonyymiUUSI
Mikset voisi vaan ihan suorilta sanoa, että olet raukkapska?
- AnonyymiUUSI
Niinpä juuri, olisi hyvä osata todeta," että olinpa todella huono ihminen, kun yritin pakottaa vuosien ajan vanhempaa ihmistä pitämään minusta"! Vaikka hän ei selvästikään pitänyt! "Näinhän sen hänen olemuksestaan kun ohitimme toisemme!"
- AnonyymiUUSI
Kysyppäs siltä twin flamen tai sielunkumppanin ajatukset sinua kohtaan.
- AnonyymiUUSI
👍🖕
- AnonyymiUUSI
Chatgp ei varmasti osaa käsitellä ihmisten välisiä tunteita. Tekoäly tekee luultavasti oletuksia tilastoista.
- AnonyymiUUSI
Tajunnetko sen, että AI ei ole humaani, se on kone, joka ei tunne tai tiedosta, vaikka saa sen vaikutelman. Se on monimutkainen laskukone, joka vastaa sen logiikan, laskennan valossa. Tähän perustuu aivan kaikki sen vastaukset, kysyt mitä vaan.
Toinen asia: tekoäly EI OLE UUSI asia, tällä hetkellä chatGPT on vain villitys, kuten vaikka älyluuri tai kännykkä, kun ne ilmestyi. AI on ollut olemassa jo 50-luvulta asti.- AnonyymiUUSI
Ei mitään järkeä verrata tekoälyä nyt tekoälyyn 50 vuotta sitten. Pikkuisen eri sarjoissa painitaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään järkeä verrata tekoälyä nyt tekoälyyn 50 vuotta sitten. Pikkuisen eri sarjoissa painitaan.
Ilman 50-lukua ei olisi tämän päivän tekoälyä. Tuolloin kehitettiin myödkin Turingin periaate. Ja jän on AI:n isä muutenkin
Jos kuvittelet, että chatGPT on jotain uutta, suurta ja mullistavaa, niin ei todelkakaan ole.
Se on vain papukaijamainen kone, joka ei omaa yhtään mitään inhimillistä teollisuusrobotti oli hengästyttävä ihme, kun se tuli, samoin robotti-imuri. Tänään niitä ei edes huomata.
1-2v eteenpäin ja chatGPT on asia, johon ei juuri huomiota kiinnitetä.
That was the point, etkä tajunnut sitä
- AnonyymiUUSI
Ehkä tekoäly ei tunne kyseistä ihmistä? Ihmiset on niin erilaisia, vaikka joku semmoinen taso on, jossa kaikki on vähän samanlaisia, monia tasoja.
- AnonyymiUUSI
Tekoäly EI TUNNE ketään tai mitään. Tajuatko, että se on kone, EI inhimillinen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tekoäly EI TUNNE ketään tai mitään. Tajuatko, että se on kone, EI inhimillinen.
Nyt levon hetki on kaunis, virkistävä. Siellä rakkaansa tavata voi.
- AnonyymiUUSI
Hyviä vastauksia kiitos... Pisti se chatgpt kuitenkin miettimään että jos hän yrittää päästä minusta yli ja jos minä yritän vielä jotain niin aiheutan hänelle ylimääräistä harmia mitä en halua... En tiedä mitä hän haluaa ja haluan että hänellä kaikki on hyvin...
ap- AnonyymiUUSI
Kyllä. Tekoäly voi toimia monessa asiassa apuna, olla ystävä ja vaikka mitä. Kunhan vaan muistat, että huolimatra sen ihmismäisestä olemuksesta, sillä ei ole tunteita, tietoisuutta tai mitään humaania. Sen vastaukset muodostuu laskentaan. Matematiikkaan.
Mutta siltä voi silti totta kai kysyä mitä vaan ja varmasti hmissuhdekuvioistakin osaa neuvoa hyvin ainoa asia, mitä en kysyisi, on esim. miten käytän lääkityksiäni tai mitä sairastan tms. Täsdä pitää luottaa lääkäriin
Tästähän tehtiin jo tekoäky kokeilu aikanaan. Tutkijat piti tekoälyä lääkärin korvikkeena, mutta se ei osannut diagnosoida oikein - AnonyymiUUSI
Millon vastaava tilanne tosielämäs ja haluan vain
Et se tyyppi vain katoaa mun elämästä nyt.
Yritän unohtaa kaiken pois
. - AnonyymiUUSI
Jos et yritä mitään, se tarkoittaa, ettet välitä.
- AnonyymiUUSI
Minä T ainakin en halua unohtaa häntä..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä T ainakin en halua unohtaa häntä..
Toivottavasti tämä ei ole Teeltä häntä yli 20 vuotta vanhemmalle naiselle! Nainen ei nimittäin ole koskkaan tykännyt itseään hyvin paljon nuoremmasta henkilöstä!
- AnonyymiUUSI
Mä tiedän mitä haluan. Haluan sut itselleni ja kaikki on hyvin. Et oo aiheuttanut mulle mitään harmia❤️👍🤗🩷
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti tämä ei ole Teeltä häntä yli 20 vuotta vanhemmalle naiselle! Nainen ei nimittäin ole koskkaan tykännyt itseään hyvin paljon nuoremmasta henkilöstä!
Onko 10 sitten hyvä väli iälle hällä?
- AnonyymiUUSI
Enemmän tässä ihmetyttää, että sinä ihminen et ymmärtänyt, mutta "jopa" tekoäly ymmärtää. Kuinka pihalla ihminen voi olla toisten tunteista?
- AnonyymiUUSI
Lisäys:yleensä riittää, kun astuu toisen saappaisiin.
- AnonyymiUUSI
Tekoälyllä on käytettävissään miljoonittain sen muistiin syötettyjä tieteellisiä artikkeleita, kirjoja yms. Siksi se osaa vastata alaan kuin alaan, mutta edelleenkään se EI tunne, koe, tiedosta, se on kone.
- AnonyymiUUSI
Oletko mies vai nainen? Ja mitä itse ajattelet, oletko mielestäsi manipuloiva?
- AnonyymiUUSI
Toisaalta chatgpt voi antaa hyviä neuvoja, koska sen "ajatukset" eivät ole tunteiden sumentamat kuten ihmisellä. Antaa niin sanotusti järkevämpää perspektiiviä.
- AnonyymiUUSI
Ihan käsittämätöntä, että te oikeasti "keskustelette" tekoälyn kanssa. 🤯
- AnonyymiUUSI
No olen yrittänyt valistaa tässä näitä pölöpäitä, mutta luulevat näemmä keskustelevan jumalalle puhuessaan tekoälylle, vaikka tekoäly on IHMISEN TEKEMÄ algoritmi, ei muuta.
ChatGPT ei ole todellakaan mikään ihme. Se on sovellus, joka on parin vuoden sisään unohdettu. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No olen yrittänyt valistaa tässä näitä pölöpäitä, mutta luulevat näemmä keskustelevan jumalalle puhuessaan tekoälylle, vaikka tekoäly on IHMISEN TEKEMÄ algoritmi, ei muuta.
ChatGPT ei ole todellakaan mikään ihme. Se on sovellus, joka on parin vuoden sisään unohdettu.Luulenpa, että siinä käy päinvastoin. Tekoäly repii viimeisenkin järjen ihmisistä ja on tullut jäädäkseen. Pian on mahdotonta erottaa valetta todesta, ja siinä alkavat yhteiskunnan rakenteet rakoilla, kun yhteistä käsitystä siitä, mikä on totta, ei enää ole. Varsinkin, jos Trump saa tahtonsa läpi ja Amerikassa kielletään tekoälyn sääntely 10 vuodeksi, kuten ehdotus on.
- AnonyymiUUSI
Nykyihmisellä ei oma äly enää riitä. Kaipa nämä sitten turvautuvat tekoälyyn. Surullista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nykyihmisellä ei oma äly enää riitä. Kaipa nämä sitten turvautuvat tekoälyyn. Surullista.
Tuo sama tuli minullekin mieleen!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ChatGPT ei ole todellakaan mikään ihme. Se on sovellus, joka on parin vuoden sisään unohdettu.Joo ja ihminen on saatanaakin pahempi.
- AnonyymiUUSI
Oletko mies? Hän mies on aina tervetullut elämääni, eli saa ottaa yhteyttä ihan milloin vaan. En ajattele meidän tilanteesta noin kuin tekoäly. Mutta jos rehellinen olen niin tuo manipulointi osio tuntui vähän tutulta.... Vaikka en usko, että hänellä on ollut tarkoitus manipuloida.
- AnonyymiUUSI
Unohti sanoa sen kylläkin et en halua itsestäni mitään tietoja chatgpt:lle. Se loukkaa minua syvästi.
- AnonyymiUUSI
Olen keskustellut tekoälyn kanssa parisuhdeasioista. Kyllä se on enemmän ollut avuksi kuin haitaksi. Melkein enemmän tuntuu että saa irti kuin oikean ihmisen kanssa jota ei kiinnosta sun ongelmat tai halua niissä auttaa. Auttoi mm. pääsemään erosta yli ja tämän jälkeen toisesta pieleen menneestä yrityksestä uuden kanssa. Helpotti kun oli joku jolle purkaa ja sai myös hyviä näkökulmia ilman tuomitsemista.
- AnonyymiUUSI
Tekoäly huomioi vaan järjen äänen, ei sydäntä.
Joten älä usko - AnonyymiUUSI
En usko sielunkumppaneihin. Enkä muuhunkaan hömppään.
Kultahäät viettäneet parit tappaa toisiaan leipäpalasta.
Sellaista on nykymeno, vain Jumalan rakkaus on ehdotonta.- AnonyymiUUSI
En minäkään ole koskaan uskonut sielunkumppanuuteen, huuhaata..
- AnonyymiUUSI
Miksi minä en ole koskaan ajatellut, että minä voisin kysyä myös MIEHILTÄ MIELIPITEITÄ KAKSOISLIEKKI RAKKAUS MIEHESTÄ.
Minun pitää varmaan ottaa UUSIA KUVIA JA MENNÄ TEKEMÄÄN TREFFEILLE PROFIILI.
KAKSOISLIEKKI RAKKAUS MIES ON SENTÄÄN ONNELLINEN EX-MIEHENI JONKU AJAN PÄÄSTÄ, KUN MINÄ SIELLÄ AIKANI SUTAAN MENEMÄÄN.
VOIN SENTÄÄN LAITTAA, ETTÄ " MOE! OON 8 KERTAINEN KUNNIANLOUKKAUS MESTARI! FEMME FATAL UUSIO NEITSYT..."
Kirjoittaa vielä " EX-MIEHENI UNELMA OLI TEHDÄ MINUSTA UUDEN VAIMONSA KANSSA NEITSYT 4 LAPSEN SYNNYTYKSEN JÄLKEEN. MIKÄ SINUN EX-VAIMONA UNELMA OLI TEHDÄ SINUSTA? " - AnonyymiUUSI
Sait todella hyvän neuvon, jota sinun kannattaa ehdottomasti noudattaa!
- AnonyymiUUSI
no tekoälyltä se kannattakin kysellä tunneasioita, se kun ei tunne mitään.
- AnonyymiUUSI
niinpä, mutta ehkä ei tunne myöskään hän, joka sitä tekoälyltä kyselee..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
niinpä, mutta ehkä ei tunne myöskään hän, joka sitä tekoälyltä kyselee..
Se on juurikin näin. Sivusta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on juurikin näin. Sivusta.
Olen tiennyt sen koko ajan, yhtä kauan kuin tietty henkilö lähestyi minua, ettei hän ollut koskaan kiinnostunut minusta kuin hyötymismielessä, mutta minä en ole sellainen joka lähtee sellaiseen mukaan! En edelleenkään ymmärrä miksi muut olettivat minun haluavan auttaa häntä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli285395Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144024Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403207IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512830Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2851332Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861318- 601203
- 791149
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3971126Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2151111