Jos lähtisi vielä yökävelylle näin 13 päivä perjantaina 🤔😁🤭
Sattuukohan jotain
17
321
Vastaukset
- Anonyymi
Ei voi tietää vaikka joku ONNELLINEN KÄVELEE SINUA VASTAAN.
- Anonyymi
toivottavasti chucky tulee ja lopettaa tuon hihityksesi
- Anonyymi
Missä päin liikut ? Laitoin jo kengät jalkaan!! Moikataa kun tavataan!!
- Anonyymi
Tai yöjuoksulle. 😀 Lenkkarit jalkaan ja menoksi.
- Anonyymi
No kantsii... On sitä ylipainoo se verran paljon 🐷
- Anonyymi
Nyt en ollut valmiina, olisin myös voinut lähteä.
- Anonyymi
siirrän huomiseen. en jaksakaan enää tänään lähteä. t.ap
- Anonyymi
Huomenna voi vaikka samalla kuntoilla siinä puistossa 😘😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenna voi vaikka samalla kuntoilla siinä puistossa 😘😊
No tottakai nuo kuntoiluvälineet kannattaa käyttää hyväksi. Vaikkei ne kovin hyviä ole mutta kaikki on plussaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tottakai nuo kuntoiluvälineet kannattaa käyttää hyväksi. Vaikkei ne kovin hyviä ole mutta kaikki on plussaa.
Mä en niin niistä tiiä, en oo koskaan kokeillut, voi olla ettei oo mun juttu ollenkaan mutta aattelin että vois koklata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en niin niistä tiiä, en oo koskaan kokeillut, voi olla ettei oo mun juttu ollenkaan mutta aattelin että vois koklata
Ei ne mitään parhaimpia ole, mutta itse aina muutamia käytän tässä ja tuolla maastoliikuntakeskuksessa. Kannattaa aina lenkin jälkeen ottaa vaihtelua harjoitteluun, olen ainakin nivelten tukia hoidellut. Suosittelen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin kyllä tulla tukemaan ja seuraksi jos haluat. Luulen kuitenkin että ollaan kaukana toisistamme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin kyllä tulla tukemaan ja seuraksi jos haluat. Luulen kuitenkin että ollaan kaukana toisistamme.
Voisit, mut et voisi koska välissä sen 1000km 🤭😅😂 Mahdollisesti jopa noin. Tai sitten asuu jossain ulkomailla. Mistä näistä palstasedistä ja - tädeistä voi kukaan mitään tietää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisit, mut et voisi koska välissä sen 1000km 🤭😅😂 Mahdollisesti jopa noin. Tai sitten asuu jossain ulkomailla. Mistä näistä palstasedistä ja - tädeistä voi kukaan mitään tietää?
Ajelen minillä tollaset pikku matkat. Ei tosin kiinnosta ajella kun on volvo.
Ei ole tänään sattunut mitään ikävää. Päinvastoin, minulla on ollut kiva päivä.
- Anonyymi
Puoli neljä voi joku känninen vielä ottaa sähkärillä spurtin pensaasta.
- Anonyymi
En nyt niin myöhään aatellut ja nyt on jo 14 päivä
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462912Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672047- 401777
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371742Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328965Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782