ettei sun perässä voi nainen pysyä. Pitääkö sitä lähteä baareihin. 😀
Olet mies sen verran vikkeläliikkeinen,
21
289
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Älä lähde. Tule minun luokse yökylään.
- AnonyymiUUSI
Yökylään 🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yökylään 🤣
Mikä siinä naurattaa. Sketsin harrastaminen on vakavaa puuhaa. Holi.hopi tänne sieltä.
- AnonyymiUUSI
😘
En käy itse baareissa, mutta jos hän käy, niin saa mennä. Minun ei kande mennä samoihin paikkoihin, missä asiakkaat pyörivät. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä siinä naurattaa. Sketsin harrastaminen on vakavaa puuhaa. Holi.hopi tänne sieltä.
Oliko imelän hajuiselle naiselle? Kysyy mies sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oliko imelän hajuiselle naiselle? Kysyy mies sivusta
Emmä siitä hajusta tiedä, mutta maistu vähän miedolta. En ota enää ikinä juhlalta poskeen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Emmä siitä hajusta tiedä, mutta maistu vähän miedolta. En ota enää ikinä juhlalta poskeen.
*juhlalta= juhalta.
- AnonyymiUUSI
Se on valitettavasti aivan totta. Musta tulis hyvä kokki, mutta nyt täytyy mennä kuitenkin pikkuhiljaa nukkumaan.
- AnonyymiUUSI
Etenen hitaammin sitten. En käy baareissa, enkö muutenkaan juo. Saat mut helposti kiinni jos haluat.
- AnonyymiUUSI
Hyvää yötä unia😘
- AnonyymiUUSI
Oi kiitos! 😘
- AnonyymiUUSI
Öitä! 😘 t. Ap. 😴
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Öitä! 😘 t. Ap. 😴
Öitä! 😘 t. Pa. 😴
- AnonyymiUUSI
Vain ajatuksen tasolla
- AnonyymiUUSI
Kaksosen puoli minussa
- AnonyymiUUSI
Vielä baareihin.....sehän on sitten hetkessä ohi kaikki. Ei kestä tuntiakaan mustaparta iskee
- AnonyymiUUSI
Ja mihin tämä liittyy..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja mihin tämä liittyy..
Häneen tietysti naiseen.
- AnonyymiUUSI
Sinne ja joka baariin jää pala jotain.
- AnonyymiUUSI
Jaa
- AnonyymiUUSI
Lopeta miehen perässä juokseminen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli275324Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123885Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403197IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512810Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2851312Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861308- 601193
- 791139
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3961112Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2141091