Missä täällä kankaanpäässä kannattaa korjauttaa auto?
Auto rikki
13
618
Vastaukset
- Anonyymi
Auto Esalassa..
- Anonyymi
Omistat auton ja et osaa korjata sitä ei voi ku nauraa.
- Anonyymi
Itse osaan kaikenlaista, autonkorjailu niistä ehkä kaikista vähiten kiinnostava asia
- Anonyymi
Mulla ei ole edes autotallia. Muuten laittaisin mielelläni
- Anonyymi
Parempi kun romutat sen nissanisi...
- Anonyymi
Mä käytän mersuni porissa wetterillä. Hyvä ja nopea palvelu.
- Anonyymi
Ei ole tarvinnut neljäänkymmeneen vuoteen muuta kuin määräaikaishuolloissa käydä. Ei koskaan korjaamollla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole tarvinnut neljäänkymmeneen vuoteen muuta kuin määräaikaishuolloissa käydä. Ei koskaan korjaamollla.
Et taida ajaa Skodalla tai Fordilla
- Anonyymi
Niin kai se vähän riippuu, minkälaista hommaa autossasi on. Kysyisin Lekafix:ltä, jos mekaanisesta kyse, jos taas auton sähköpuoli renaa.
myös Leimafiksistä kuullut paljon hyvää, tekee Niinisalossa.
Leimafiksi
Y-tunnus
3446819-7- Anonyymi
Joku täällä jokin aika sitten ylisti, että Vianor korjaa jopa öisin ja sunnuntaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku täällä jokin aika sitten ylisti, että Vianor korjaa jopa öisin ja sunnuntaisin.
Niin korjaa, sentakia vianor on paras. Ja hautamäelle ei kannata mennä ku ei ei jakseta olla yötä päivää töissä, muutenki on nii hitaita tekemään.
- Anonyymi
Automekaanikot 93€/h.
- Anonyymi
Pärnäsen korjaamolle..molle..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743750Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1762946Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472926Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572411Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3622190- 1601870
- 781565
- 281390
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231378Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391352