En halua painostaa, enkä hoputtaa.
Ajattelin olla kärsivällinen
53
510
Vastaukset
- Anonyymi
Ihanaa, ku oot jaksanut odottaa mua. Koko ajan mennään lähemmäs toisiamme. Et oo painostanut, ja etkä hoputtanut yhtään ❤️🤗
- Anonyymi
Naiselta miehelle meni.
- Anonyymi
Tuo ja-sana oli tuossa lauseessa turha. ;)
- Anonyymi
Pidä toi. Luun vieressä lihakin on makeinta.
- AnonyymiUUSI
Sulla on verensokerit vissii tosi alhaalla dude
- Anonyymi
Näin itsekin ajattelen, hyvää kannattaa odottaa.
- AnonyymiUUSI
Mihin asiaan ap?
- AnonyymiUUSI
Täällä ole mitään asiaa
- AnonyymiUUSI
Olet turhaan kärsivällinen jos luulet että haluaisin sinuun tutustua! Sitä ei nimittäin tulee koskaan tapahtumaan!
- AnonyymiUUSI
Etkö halua olla ystäväni?
- AnonyymiUUSI
Ethän sinä voi toisen puolesta asioita tietää…
Sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En todellakaan halua olla, jos olet minua yli 20 vuotta nuorempi! Haluan parisuhteen miehen kanssa johon rakastun ja hän on myös ystäväni samalla! Ei kiinnosta tutustua kuin yhteen uuteen ihmiseen! Lopeta se maalittaminen, koska et tule näkemään sellaista päivää koskaan, että haluaisin olla ystäväsi! Ensin kiusaat vuosien ajan ja sen jälkeen luulet saavasi minusta ystävän! Kaikkea sitä joku voi luullakin. Etkö tosiaankaan ymmärrä, kuinka ahdistavalta se sinun toimintasi tuntui, ajattelepa sitä tilannetta niin päin, että minä olisin stalkannut sinua vuosien ajan ja sinä et olisi halunnut sellaista kokea. Et varmasti olisi halunnut olla ystäväni, enkä minä olen halunnut sitä enää moneen vuoteen! Olisit sanonut jotain jo vuosia sitten, kun sinulla oli siihen todella monia mahdollisuuksia! Enää en halua tietää sinusta mitään. Tulet olemaan minulle näkymätön aina!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
SivustaOmasta puolesta kerron sen, etten ole enää moneen vuoteen pystynyt edes ajattelemaan olevani itseäni paljon nuoremman ystävä. Hänen luulisi kyllä ymmärtävän miksi niin ajattelen! Ja jos ei ymmärrä niin se on pelkästään hänen ongelmansa. Lapset ja koiran haukunta muistutti äsken hänestä ja sellaisista miehistä joiden kanssa hän haluaa aikaa viettää!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No haluakko sää mun? Mieti miran ja paulan molemmat puolet. Sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
SivustaEi varmaan näinkään, miten palstasetä kuvailee, amigo. Move on or something
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En todellakaan halua olla, jos olet minua yli 20 vuotta nuorempi! Haluan parisuhteen miehen kanssa johon rakastun ja hän on myös ystäväni samalla! Ei kiinnosta tutustua kuin yhteen uuteen ihmiseen! Lopeta se maalittaminen, koska et tule näkemään sellaista päivää koskaan, että haluaisin olla ystäväsi! Ensin kiusaat vuosien ajan ja sen jälkeen luulet saavasi minusta ystävän! Kaikkea sitä joku voi luullakin. Etkö tosiaankaan ymmärrä, kuinka ahdistavalta se sinun toimintasi tuntui, ajattelepa sitä tilannetta niin päin, että minä olisin stalkannut sinua vuosien ajan ja sinä et olisi halunnut sellaista kokea. Et varmasti olisi halunnut olla ystäväni, enkä minä olen halunnut sitä enää moneen vuoteen! Olisit sanonut jotain jo vuosia sitten, kun sinulla oli siihen todella monia mahdollisuuksia! Enää en halua tietää sinusta mitään. Tulet olemaan minulle näkymätön aina!
Olisit siis kaikenikäisiä naisia ja ”naisia” esittävä kypsää sielunseuraa vailla?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Omasta puolesta kerron sen, etten ole enää moneen vuoteen pystynyt edes ajattelemaan olevani itseäni paljon nuoremman ystävä. Hänen luulisi kyllä ymmärtävän miksi niin ajattelen! Ja jos ei ymmärrä niin se on pelkästään hänen ongelmansa. Lapset ja koiran haukunta muistutti äsken hänestä ja sellaisista miehistä joiden kanssa hän haluaa aikaa viettää!
Mikä sulla muuten palstaäijä oikeasti on koiria vastaan? Luottamuspula tulee heti ainakin multa. Sua on tainnut virkakoira pyöritellä joskus ja siitäkään et pääse yli saakelin hipsuvarvas
- AnonyymiUUSI
Sinulla ei todellakaan ole kaikki muumit laaksossa.!! Ymmärrät sen varmasti silloin viimeistään kun haukun sinut kunnolla kasvotusten!
- AnonyymiUUSI
Ensin haluan saada parisuhteen ja sen jälkeen kun olen parisuhteessa kysyn mieheltäni mitä hän tuumaa siitä kun kaveeraan omien lapseni ikäisten kanssa! Ei varmasti tykkää sellaisesta ajatuksesta! Rakkaus ja seksi ovat minulla paljon mielessä ja ne ovat ykkösprioriteetti elämässäni! Ja saat olla varma etten haluan sinun enää häiritsevän elämääni millään tavalla. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää! Etsi joku uusi ihminen auttamaan sinua ja niitä muita, joiden kanssa teet sitä sun tätä..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ensin haluan saada parisuhteen ja sen jälkeen kun olen parisuhteessa kysyn mieheltäni mitä hän tuumaa siitä kun kaveeraan omien lapseni ikäisten kanssa! Ei varmasti tykkää sellaisesta ajatuksesta! Rakkaus ja seksi ovat minulla paljon mielessä ja ne ovat ykkösprioriteetti elämässäni! Ja saat olla varma etten haluan sinun enää häiritsevän elämääni millään tavalla. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää! Etsi joku uusi ihminen auttamaan sinua ja niitä muita, joiden kanssa teet sitä sun tätä..
Mistä et halua muiden tietävän mitään..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et koska kohdataan...salaisuus🤍sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et koska kohdataan...salaisuus🤍sivusta
Papparoiset kaakattaa ja leikkivät naisina! Meneehän se aika noinkin,ku todellakin aivosolut jäässä!
- AnonyymiUUSI
Tämä sinun moniin monologeihin perustuva saaga sai aloittajasetä heti elävää sävyä lol
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka siitä kuka on silleen aika kiva tai ihana? Vaihdetaan painotusta. Sekoatko
- AnonyymiUUSI
Oikeasti et ole tuntunut ymmärtävän mitään siitä mitä olen tilanteestani kertonut. Sen osoitti äskeinen poikien ja koirien äänet! Ymmärsin kaiken jo vuosia sitten, mutta kyllästyin totaalisesti siihen, kun et koskaan sanonut mitään ja sinun olisi pitänyt sanoa ensimmäisenä jotain! Siksi aloin inhota sinua ja mitä kauemmin olit hiljaa sitä vähemmän pidin sinusta ja sellaista ihmistä ei halua auttaa joka noin toimii! Tiedän kyllä tilanteesi, se on sellainen ettet halua kaikkien sitä tietävän. Mutta tiedätkö minä en koskaan tule olemaan se joka haluaa sinua auttaa! Eikä minun tarvitsekaan auttaa sinua, koska auttaminen on aina vapaaehtoista ja niin sen olla pitääkin! Oli täysin käsittämätöntä ettet saanut edes yhtä sanaa sanotuksi! Enää en halua kuulla edes sitä yhtä sanaa koskaan!
- AnonyymiUUSI
Sinä et vissii gubbe oo ollu pikku sudenpentu tai mitään? Miten puolustusvoimissa meni? Rivien välistä luettuna ei kovin hyvin
- AnonyymiUUSI
Se on hyvä asia
- AnonyymiUUSI
Mun tussu vois kohta tulla näkösälle kyllä mutta ota ny aikasi sitten
- AnonyymiUUSI
Nyt on syviä tunteita liikkeellä 🫣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Reippaalle naiselle reipas ilmasu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Reippaalle naiselle reipas ilmasu
Mitä jos sitä tussua ei enää kiinnosta?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se varmaan onkin noin.. Kunhan unelmoin hänest sydän romuttamolla
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se varmaan onkin noin.. Kunhan unelmoin hänest sydän romuttamolla
Mites siinä nyt noin pääsi käymään?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No mulla kesti liian pitkään tajuta taas koko kuvio. Että nainen aidosti kaipasi naista. Ja mä vuorostani tylytin koska epäilin että jokanen täällä on mies +60 ja naimisissa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja sydän ei ole hänen takia romuna ei hän ole tehnyt mitään väärää! Hän ei ole ilkeä ihminen!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja sydän ei ole hänen takia romuna ei hän ole tehnyt mitään väärää! Hän ei ole ilkeä ihminen!
No mitä sinä teit?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No mitä sinä teit?
Olitkin vastannut jo... Kai.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No mitä sinä teit?
Kaiken siten että homma levis
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaiken siten että homma levis
Sitten on oppirahat maksettu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitten on oppirahat maksettu.
🤣🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣
Hyvä, että kuitenkin naurattaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, että kuitenkin naurattaa.
No vähän. Mä kerkesin erota mutta se ois tapahtunu muutenki. Kokonaan muualle vaan ja palsta pois ni eiköhän se siitä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No mulla kesti liian pitkään tajuta taas koko kuvio. Että nainen aidosti kaipasi naista. Ja mä vuorostani tylytin koska epäilin että jokanen täällä on mies 60 ja naimisissa
Sillai kai aloittajasedän monipuolinen monologi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitten se jää kaiketi kokemati? Mix kirjoittelet karskisti, harjoitatteko jotain riittiä hyvä herra? T Mairemumma too old for this you now what young man
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Emättimestä taas puheet
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitten se jää kaiketi kokemati? Mix kirjoittelet karskisti, harjoitatteko jotain riittiä hyvä herra? T Mairemumma too old for this you now what young man
Kommentoija puhui naisesta tussuna, niin esitin siihen kysymyksen.
- AnonyymiUUSI
On äärimmäinen kiire pelastaa maksutilisi
- AnonyymiUUSI
Aito nauhoite - onko tämä valepoliisi? Ei ole, tuota ihan oikea poliisi oon saisko niitä tiliavaimia
- AnonyymiUUSI
Muutetaanko me RUOTSIIN?
100 000 EUROA ON SENTÄÄN MILJOONAA KRUUNUA RUOTSISSA.
DIPLOMAATTI PERUSTEILLA JOS MUUTETAAN NIIN ME SAADAAN SENTÄÄN PALKKAAKIN.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3962092Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121939Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2501405Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821049Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel56965Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402938Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä39818- 56779
- 75750
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70734