Ajattelin olla kärsivällinen

Anonyymi-ap

En halua painostaa, enkä hoputtaa.

53

510

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihanaa, ku oot jaksanut odottaa mua. Koko ajan mennään lähemmäs toisiamme. Et oo painostanut, ja etkä hoputtanut yhtään ❤️🤗

• Anonyymi

Naiselta miehelle meni.

• Anonyymi

Tuo ja-sana oli tuossa lauseessa turha. ;)

• Anonyymi

Pidä toi. Luun vieressä lihakin on makeinta.

• Anonyymi
        UUSI

Sulla on verensokerit vissii tosi alhaalla dude

• Anonyymi

Näin itsekin ajattelen, hyvää kannattaa odottaa.

• Anonyymi
      UUSI

Mihin asiaan ap?

• Anonyymi
        UUSI

Täällä ole mitään asiaa

• Anonyymi
      UUSI

Olet turhaan kärsivällinen jos luulet että haluaisin sinuun tutustua! Sitä ei nimittäin tulee koskaan tapahtumaan!

• Anonyymi
        UUSI

Etkö halua olla ystäväni?

• Anonyymi
        UUSI

Ethän sinä voi toisen puolesta asioita tietää…

Sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En todellakaan halua olla, jos olet minua yli 20 vuotta nuorempi! Haluan parisuhteen miehen kanssa johon rakastun ja hän on myös ystäväni samalla! Ei kiinnosta tutustua kuin yhteen uuteen ihmiseen! Lopeta se maalittaminen, koska et tule näkemään sellaista päivää koskaan, että haluaisin olla ystäväsi! Ensin kiusaat vuosien ajan ja sen jälkeen luulet saavasi minusta ystävän! Kaikkea sitä joku voi luullakin. Etkö tosiaankaan ymmärrä, kuinka ahdistavalta se sinun toimintasi tuntui, ajattelepa sitä tilannetta niin päin, että minä olisin stalkannut sinua vuosien ajan ja sinä et olisi halunnut sellaista kokea. Et varmasti olisi halunnut olla ystäväni, enkä minä olen halunnut sitä enää moneen vuoteen! Olisit sanonut jotain jo vuosia sitten, kun sinulla oli siihen todella monia mahdollisuuksia! Enää en halua tietää sinusta mitään. Tulet olemaan minulle näkymätön aina!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta

Omasta puolesta kerron sen, etten ole enää moneen vuoteen pystynyt edes ajattelemaan olevani itseäni paljon nuoremman ystävä. Hänen luulisi kyllä ymmärtävän miksi niin ajattelen! Ja jos ei ymmärrä niin se on pelkästään hänen ongelmansa. Lapset ja koiran haukunta muistutti äsken hänestä ja sellaisista miehistä joiden kanssa hän haluaa aikaa viettää!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No haluakko sää mun? Mieti miran ja paulan molemmat puolet. Sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta

Ei varmaan näinkään, miten palstasetä kuvailee, amigo. Move on or something

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En todellakaan halua olla, jos olet minua yli 20 vuotta nuorempi! Haluan parisuhteen miehen kanssa johon rakastun ja hän on myös ystäväni samalla! Ei kiinnosta tutustua kuin yhteen uuteen ihmiseen! Lopeta se maalittaminen, koska et tule näkemään sellaista päivää koskaan, että haluaisin olla ystäväsi! Ensin kiusaat vuosien ajan ja sen jälkeen luulet saavasi minusta ystävän! Kaikkea sitä joku voi luullakin. Etkö tosiaankaan ymmärrä, kuinka ahdistavalta se sinun toimintasi tuntui, ajattelepa sitä tilannetta niin päin, että minä olisin stalkannut sinua vuosien ajan ja sinä et olisi halunnut sellaista kokea. Et varmasti olisi halunnut olla ystäväni, enkä minä olen halunnut sitä enää moneen vuoteen! Olisit sanonut jotain jo vuosia sitten, kun sinulla oli siihen todella monia mahdollisuuksia! Enää en halua tietää sinusta mitään. Tulet olemaan minulle näkymätön aina!

Olisit siis kaikenikäisiä naisia ja ”naisia” esittävä kypsää sielunseuraa vailla?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Omasta puolesta kerron sen, etten ole enää moneen vuoteen pystynyt edes ajattelemaan olevani itseäni paljon nuoremman ystävä. Hänen luulisi kyllä ymmärtävän miksi niin ajattelen! Ja jos ei ymmärrä niin se on pelkästään hänen ongelmansa. Lapset ja koiran haukunta muistutti äsken hänestä ja sellaisista miehistä joiden kanssa hän haluaa aikaa viettää!

Mikä sulla muuten palstaäijä oikeasti on koiria vastaan? Luottamuspula tulee heti ainakin multa. Sua on tainnut virkakoira pyöritellä joskus ja siitäkään et pääse yli saakelin hipsuvarvas

• Anonyymi
      UUSI

Sinulla ei todellakaan ole kaikki muumit laaksossa.!! Ymmärrät sen varmasti silloin viimeistään kun haukun sinut kunnolla kasvotusten!

• Anonyymi
        UUSI

Ensin haluan saada parisuhteen ja sen jälkeen kun olen parisuhteessa kysyn mieheltäni mitä hän tuumaa siitä kun kaveeraan omien lapseni ikäisten kanssa! Ei varmasti tykkää sellaisesta ajatuksesta! Rakkaus ja seksi ovat minulla paljon mielessä ja ne ovat ykkösprioriteetti elämässäni! Ja saat olla varma etten haluan sinun enää häiritsevän elämääni millään tavalla. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää! Etsi joku uusi ihminen auttamaan sinua ja niitä muita, joiden kanssa teet sitä sun tätä..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ensin haluan saada parisuhteen ja sen jälkeen kun olen parisuhteessa kysyn mieheltäni mitä hän tuumaa siitä kun kaveeraan omien lapseni ikäisten kanssa! Ei varmasti tykkää sellaisesta ajatuksesta! Rakkaus ja seksi ovat minulla paljon mielessä ja ne ovat ykkösprioriteetti elämässäni! Ja saat olla varma etten haluan sinun enää häiritsevän elämääni millään tavalla. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää! Etsi joku uusi ihminen auttamaan sinua ja niitä muita, joiden kanssa teet sitä sun tätä..

Mistä et halua muiden tietävän mitään..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et koska kohdataan...salaisuus🤍sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et koska kohdataan...salaisuus🤍sivusta

Papparoiset kaakattaa ja leikkivät naisina! Meneehän se aika noinkin,ku todellakin aivosolut jäässä!

• Anonyymi
        UUSI

Tämä sinun moniin monologeihin perustuva saaga sai aloittajasetä heti elävää sävyä lol

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka siitä kuka on silleen aika kiva tai ihana? Vaihdetaan painotusta. Sekoatko

• Anonyymi
      UUSI

Oikeasti et ole tuntunut ymmärtävän mitään siitä mitä olen tilanteestani kertonut. Sen osoitti äskeinen poikien ja koirien äänet! Ymmärsin kaiken jo vuosia sitten, mutta kyllästyin totaalisesti siihen, kun et koskaan sanonut mitään ja sinun olisi pitänyt sanoa ensimmäisenä jotain! Siksi aloin inhota sinua ja mitä kauemmin olit hiljaa sitä vähemmän pidin sinusta ja sellaista ihmistä ei halua auttaa joka noin toimii! Tiedän kyllä tilanteesi, se on sellainen ettet halua kaikkien sitä tietävän. Mutta tiedätkö minä en koskaan tule olemaan se joka haluaa sinua auttaa! Eikä minun tarvitsekaan auttaa sinua, koska auttaminen on aina vapaaehtoista ja niin sen olla pitääkin! Oli täysin käsittämätöntä ettet saanut edes yhtä sanaa sanotuksi! Enää en halua kuulla edes sitä yhtä sanaa koskaan!

• Anonyymi
        UUSI

Sinä et vissii gubbe oo ollu pikku sudenpentu tai mitään? Miten puolustusvoimissa meni? Rivien välistä luettuna ei kovin hyvin

• Anonyymi
      UUSI

Se on hyvä asia

• Anonyymi
      UUSI

Mun tussu vois kohta tulla näkösälle kyllä mutta ota ny aikasi sitten

• Anonyymi
        UUSI

Nyt on syviä tunteita liikkeellä 🫣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Reippaalle naiselle reipas ilmasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Reippaalle naiselle reipas ilmasu

Mitä jos sitä tussua ei enää kiinnosta?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se varmaan onkin noin.. Kunhan unelmoin hänest sydän romuttamolla

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se varmaan onkin noin.. Kunhan unelmoin hänest sydän romuttamolla

Mites siinä nyt noin pääsi käymään?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No mulla kesti liian pitkään tajuta taas koko kuvio. Että nainen aidosti kaipasi naista. Ja mä vuorostani tylytin koska epäilin että jokanen täällä on mies +60 ja naimisissa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sydän ei ole hänen takia romuna ei hän ole tehnyt mitään väärää! Hän ei ole ilkeä ihminen!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sydän ei ole hänen takia romuna ei hän ole tehnyt mitään väärää! Hän ei ole ilkeä ihminen!

No mitä sinä teit?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No mitä sinä teit?

Olitkin vastannut jo... Kai.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No mitä sinä teit?

Kaiken siten että homma levis

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kaiken siten että homma levis

Sitten on oppirahat maksettu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten on oppirahat maksettu.

🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

🤣🤣🤣🤣

Hyvä, että kuitenkin naurattaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä, että kuitenkin naurattaa.

No vähän. Mä kerkesin erota mutta se ois tapahtunu muutenki. Kokonaan muualle vaan ja palsta pois ni eiköhän se siitä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No mulla kesti liian pitkään tajuta taas koko kuvio. Että nainen aidosti kaipasi naista. Ja mä vuorostani tylytin koska epäilin että jokanen täällä on mies 60 ja naimisissa

Sillai kai aloittajasedän monipuolinen monologi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten se jää kaiketi kokemati? Mix kirjoittelet karskisti, harjoitatteko jotain riittiä hyvä herra? T Mairemumma too old for this you now what young man

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Emättimestä taas puheet

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten se jää kaiketi kokemati? Mix kirjoittelet karskisti, harjoitatteko jotain riittiä hyvä herra? T Mairemumma too old for this you now what young man

Kommentoija puhui naisesta tussuna, niin esitin siihen kysymyksen.

• Anonyymi
      UUSI

On äärimmäinen kiire pelastaa maksutilisi

• Anonyymi
        UUSI

Aito nauhoite - onko tämä valepoliisi? Ei ole, tuota ihan oikea poliisi oon saisko niitä tiliavaimia

• Anonyymi
      UUSI

Muutetaanko me RUOTSIIN?
      100 000 EUROA ON SENTÄÄN MILJOONAA KRUUNUA RUOTSISSA.
      DIPLOMAATTI PERUSTEILLA JOS MUUTETAAN NIIN ME SAADAAN SENTÄÄN PALKKAAKIN.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      396
      2092
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      12
      1939
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      250
      1405
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      82
      1049
    5. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      56
      965
    6. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      402
      938
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      39
      818
    8. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      779
    9. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      75
      750
    10. Hyvää yötä mies

Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo
      Tunteet
      70
      734
    Aihe