Et sinä täällä ole, kai minä vain elättelin toivoa siitä, että olisit. Mutta pakko se on uskoa: et tuntenutkaan mitään. Se oli vain minun harhani. Olin niin varma, että havahduit meidän kohtaamiseen.
Olen kirjoitellut sinne ja tänne tavalla, jolla tunnistaisit minut. Halusin niin kovasti saada sinuun jonkinlaisen yhteyden.
Odotin, että laittaisit viestiä, et laittanu. En kuitenkaan viitsi enää kirjoittaa sinulle, ettei se mene ahdisteluksi. Ja muutenkin nyt olisi ollut sinun vuorosi kertoa jotain.
En ymmärrä, miksi ajattelen sinua vieläkin koko ajan. Pitäisi jo tajuta, että sinua ei kiinnosta.
Kun näin sinut ensimmäistä kertaa, ymmärsin heti, miksi olin syntynyt tähän maailmaan: löytääkseni sinut. Olen odottanut sinua koko elämäni. Tiesin heti, että siinä hän on. Täydellisen näköinen nainen. Virheettömän kaunis – kuin taideteos, jota voisi katsoa ikuisuuden kyllästymättä. Olet luojan taidonnäyte siitä, mitä kauneus on kun se on täydellistä.
Minut valtasi niin suuri tunne sinusta, etten osaa selittää sitä sanoin. Se oli huumaavaa – pelottavan suurta. En voinut uskoa, että se tunne oli todellinen. Miten tällainen voi edes olla mahdollista? Olin täysin varma, että sinäkin tunsit sen. Miksi tällainen tunne olisi ollut vain minulle?
Kukaan eikä mikään ole koskaan saanut aikaan sellaista tunnetta kuin sinä. Olin varma, että olimme sielunkumppanit. Tunsin sinut jo ennen kuin tapasimme.
Sinä olit minulle kaikki, mutta minä olin sinulle vain yksi muiden joukossa.
Ei universumi anna tällaista tunnetta ilman syytä. Mikä se syy sitten olikaan – ehkä herätys ikiunesta valoon? Ehkä oppi siitä, miltä tuntuu menettää jotain suurta? Tai ehkä jotain muuta?
Voisin jatkaa kirjoittamista tästä loputtomiin. Toivon, että löydät tai olet jo löytänyt puolikkaasi. Sen, joka tietää heti, että sinä olet hänen puolikas.
Miltä tuntuu
8
328
Vastaukset
- Anonyymi
tiedän nuo tuommoiset naiset.
kun ensi kerran sellaisen näet jossain niin peitä silmäsi käsilläsi, koska et niitä pysty sulkemaan kuitenkaan. sitten käänny ja mene ihan eri suuntaan mihin sen nainen on menossa, poistu paikalta.
nuo naiset on yksiä paholaisia itse, ne on paholaisen luomuksia.
mitään muuta hyvää niissä ei ole kuin se kaunis ja täydellinen ulkokuori- Anonyymi
Joo, oon noita kohdannut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, oon noita kohdannut
Mutta ehkä itse vain pelkäävät
- AnonyymiUUSI
Kuka se sinun nainen on?
- AnonyymiUUSI
Kukkee sie out?
- AnonyymiUUSI
Myönnän, että hoidin tilanteen todella huonosti. Olin alkuun niin epävarma ja välttelevä. Minulla menee enemmän aikaa lämpenemiseen ja kiinnostuksen heräämiseen, kun olen niin keskittynyt muuhun ympärillä olevaan enkä katso sillä silmällä. Sitten tilanne menikin jotenkin sekavaksi. Kenelläkään ei ollut enää hyvä olla. Olisi pitänyt kohdata tilanne heti alusta asti kunnolla. Mutta tehty mikä tehty ja tämä on vain jälkiviisautta.
Toivon myös, että olet löytänyt oikean puolikkaasi tai löydät sen pian. Voi olla, että hän on jo elämässäsi, mutta et vain ole kiinnittänyt tarpeeksi huomiota. Elämä voi yllättää.
Pahoittelut vielä kerran väärinkäsityksistä ja sekaannuksista.
Aurinkoista kesää ja voi hyvin! - AnonyymiUUSI
Hei ihan rehellisesti nyt, ootko oikeesti kertonut sille naiselle, mitä sä tunnet? Siis ihan suoraan, sanoilla, et hei mä tykkään susta tai jotain sinne päin? Vai ootko vaan ite päätellyt, ettei se tunne samoin, ilman et se ois ikinä tiennyt mitä sä oikeesti ajattelet? Koska monesti me kuvitellaan asioita tai luetaan rivien välistä juttuja, joita siellä ei edes oo. Ja sit jätetään jotain tärkeetä sanomatta ihan vaan sen pelon takia, että tulee pakit tai nolottaa. Mut jos ei oo ees yrittänyt, niin mistä voi tietää?
Mä vaan mietin, että oisko vielä mahis, tai että ansaitsisitko ainakin sen, että oisit saanut sanoa sen ääneen. Että se toinen ois tiennyt. Ja sit jos siitä ois tullut selkeä torjunta, niin fine, se sattuu mut ainakin tietää varmasti. Koska muuten sä kannat sitä epävarmuutta ja ehkä jopa jotain toivoa ihan turhaan. Ja siis ei pahalla, mutta susta saa vähän sen kuvan, että oot aika nuori vielä,ei oo paha juttu, mut ehkä just sen takia tekee mieli sanoa nää asiat ääneen. Elämä kyllä opettaa, mut välillä sitä voi vähän oikaista jos uskaltaa kohdata asiat suoraan- AnonyymiUUSI
Nuoruus on vaikeaa aikaa ja rakastuminen "väärään" ihmiseen sekoittaa mieltä vielä vuosiksi eteenpäin. Itellä jäi elämäni mies ulkomaille mutta toisia lähes yhtä ihania on tullut tilalle. Jokainen ihminen opettaa jotain. Opit rakkaudesta jotain kun tämä on nuori nainen tuli elämääsi. Älä liikaa romantisoi tai nosta jalustalle tätä naista. Löydät vielä melkein yhtä ihanan naisen. Älä missaa sillä kertaa...🤍😘
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3962072Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121909Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2471394Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.811041Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel56965Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402928Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä39808- 56769
- 73745
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70724