Se oli vähän sellaista. Yritin puhua siitä, mutta tulin täysin torjutuksi. En ollut rehellinen, mutta ei myöskään sekään ja oli paljon harmia ja erikoisia olosuhteita. Tosin niitä on aina. Olin silloin vielä aika naiivi monen asian suhteen ja myös muuten elämässä tapahtui paljon. Ajattelin, etten ollut ensimmäinen jolle se nainen teki saman jutun. Ja vähän antoi itsekin ymmärtää. Puhui aika erikoisia välillä, mutta siihen ei kiinnitetty huomiota, koska moni muukin puhui siinä paikassa. Ajattelin että antaa olla ja säästän mitä jäljellä omasta mielenterveydestä
Ennen sua ihastuin yhteen työkaveriin
18
353
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta mitään ei varsinaisesti tapahtunut toki pään sisässä paljon
- Anonyymi
Se on aina sellaista kylmä / kuuma -peliä. Et voi voittaa sitä jo alunperin rigged. Ja niin kuin peluri, pakko aina pelata uudestaan, jos lopputulos olisi erilainen
- Anonyymi
Vaikuttiko se sitten johonkin, vaikka käytökseesi mielestäsi? Siis kun koet tarvetta kertoa täällä.
- Anonyymi
No totta h€LV€tisså vaikutti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🆗🆗🆗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No oliko tämä jolle kirjoitat, silloin kakkosvaihtoehto?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No oliko tämä jolle kirjoitat, silloin kakkosvaihtoehto?
Ei tunnettu silloin. Tämä oli jo ohi, silloin kuin tavattiin. Lähdin menemään siitä paikasta, koska se oli oikeasti vaarallinen ja sain siitä varoituksia jo aikaisessa vaiheessa. Sille naiselle se oli kuitenkin jotenkin turvallista, koska on edelleen siellä. Tajusin lopulta, että se oli hänelle tärkeämpää, kuin olisin koskaan voinut olla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tunnettu silloin. Tämä oli jo ohi, silloin kuin tavattiin. Lähdin menemään siitä paikasta, koska se oli oikeasti vaarallinen ja sain siitä varoituksia jo aikaisessa vaiheessa. Sille naiselle se oli kuitenkin jotenkin turvallista, koska on edelleen siellä. Tajusin lopulta, että se oli hänelle tärkeämpää, kuin olisin koskaan voinut olla
Sitä paitsi sillä oli myös ongelmia muiden asioiden kanssa. Joka aamu voimakas hajuveden tuoksu. Olin täysi idiootti, mutta niin kai se menee
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitä paitsi sillä oli myös ongelmia muiden asioiden kanssa. Joka aamu voimakas hajuveden tuoksu. Olin täysi idiootti, mutta niin kai se menee
Rupesi kiinnostamaan. Traumatisoidutko nyt hajuvedestä? Vai tarkotatko, että hajuvesi on merkki jostakin ongelmasta 🤔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Rupesi kiinnostamaan. Traumatisoidutko nyt hajuvedestä? Vai tarkotatko, että hajuvesi on merkki jostakin ongelmasta 🤔
Täytyykö vääntää rautalangasta? Ensin minusta se oli jotenkin hellyttävää. Myöhemmin tajusin, että ehkä kyseessä sellainen duuni ettei voinut tulla töihin
- Anonyymi
Mä en pelaile ja leiki ihmisillä. Olen hyvin suora näissä asioissa. Ehkä liiankin suora. Mä en edes ymmärrä näitä sanattomia sosiaalisia sääntöjä koska v*tun autismi.
- Anonyymi
Ei se ollut pelkästään se nainen, oli muitakin pelureita. Tavallaan se olisi voinut olla yksi terveistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ollut pelkästään se nainen, oli muitakin pelureita. Tavallaan se olisi voinut olla yksi terveistä
Siihen hänessä kai ihastuinkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siihen hänessä kai ihastuinkin.
Siihen puoleen. Tai sitten projisoin omiani. Tuollaiset ihmiset ovat eläviä musteläikkä-testejä; näet sen mitä haluat nähdä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siihen puoleen. Tai sitten projisoin omiani. Tuollaiset ihmiset ovat eläviä musteläikkä-testejä; näet sen mitä haluat nähdä
Mutta oli sitten toinen puoli ja se oli aika synkkä. Opin siinä itsestäni, mutta hinta taisi olla kova
Ollin oppivuodet
- Anonyymi
Jotkut paikat on pelejä täynnä. Se miten niistä selviytyy riippuu paljon siitä kenen säännöillä pelataan. Mistä tiedät että nyt on toisin ja tosi kyseessä. Vai oletko nyt vain niskan päällä. Tai luulet olevasi. Mieli kun voi tehdä taivaasta helvetin ja helvetistä taivaan. Vain muistamalla tai unohtamalla asioita. Ne on ainoat temput, joita mieli voi tehdä.
- AnonyymiUUSI
Tää oli lähinnä kultti ap
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tää oli lähinnä kultti ap
Kuten sanoin, jotkut tuntee olonsa niissä turvalliseksi. Ei niitä muuten olisi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3962092Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121939Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2501405Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821049Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel56965Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402938Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä39818- 56779
- 75750
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70734