väärässä, en ole ollut edes ihastunut moneen vuoteen itseäni paljon nuorempaan henkilöön. Ihastuminen loppui siihen hetkeen, kun näin että esitys jatkui kun muutin tähän taloon asumaan! Siitä lähtien aloin tuntea inhoa häntä kohtaan ja kaikki ne yllättävät lähestymiset saivat minut voimaan todella huonosti! En kertakaikkiaan pystynyt ymmärtämään miksi hän ei jättänyt minua rauhaan! Tiesin sen jo silloin, että hän ei pidä vanhemmista naisista eikä seksistä vanhojen naisten kanssa! Ja että hän kuuluu sateenkaariryhmään. Oma vointini oli todella huono, kun en pystynyt tekemään töitä. Ja inhosin joka ikinen päivä sitä kautta rantain esitystä töissä ja myös työajan ulkopuolella ja se vei elämästäni ilon kokonaan! Kun voi huonosti ei itselle tuntemattoman ihmisen hyvinvoinnilla ollut mitään merkitystä. En koskaan ajatellut tosissani että haluaisin auttaa häntä ja syy siihen oli minulle se, kun en saanut jatkaa itselle mieluisassa vakituisessa työpaikassa! Eli projekti oli täysin turha kaikkine esityksineen, koska vaurioiduin hyvin syvästi sinä hetkenä, kun sain tiedon siitä etten saanut jatkaa minulle rakkaassa työpaikassa. Siitä lähtien tietty henkilö oli vihollinen minulle.
Olette olleet
13
134
Vastaukset
- Anonyymi
Joka kerta kun hän lähestyi minua, olin todella ihmeissäni että miksi hän ei lopeta sitä, koska hän varmasti näki etten pitänyt niistä kohtaamisista! Se mitä täällä kirjoitin niihin liittyen, ei olisi koskaan pätenyt palstan ulkopuolella. Oma vointini huononi sitä mukaa mitä kauemmin kautta rantain kertominen jatkui ja mitä kauemmin se jatkui, sitä syvempää oli inho häntä kohtaan! Siksi olisi ollut aivan välttämätöntä lopettaa kaikki rantain kertominen jo silloin kun muutin tähän taloon! Se esti minua voimasta paremmin, kun sellaista asiaa toistettiin minkä olin jo ymmärtänyt ja jos se olisi lopetettu olisin pystynyt tekemään töitä! En tule koskaan ymmärtämään sitä, miksi minulta jatkuvasti vietiin mahdollisuus tehdä töitä ilman kautta rantain kertomista! Minua kohdeltiin todella huonosti kaikin tavoin viimeisten kuuden vuoden aikana! En ole koskaan ymmärtänyt sitä ,miksi minua ikäänkuin rangaistiin, kun en halunnut olla missään tekemisissä projektin aloittajan kanssa!
- Anonyymi
Hänelle ei olisi koskaan saanut antaa lupaa sen aloittamiseen, kysymättä minulta haluanko osallistua sellaiseen, vai haluanko jatkaa itselle mieluisassa työpaikassa! Kaikki tietävät jo sen, että ainoastaan jälkimmäinen vaihtoehto olisi ollut oikea vastaus! Olen ollut koko ajan äärimmäisen surullinen ja ahdistunut siitä, miksi sitä lupaa projektin aloitukseen ei kysytty minulta! Koen että minua on kohdeltu todella törkeästi ja se on vienyt luottamuksen ihmisiin! Lopettakaa se kaikki kautta rantain kertominen, jotta saan elää omannäköistä elämää sellaisen miehen kanssa johon rakastun! En ala kenenkään piiaksi enkä passaajaksi, enkä halua elämääni sellaista ihmistä, joka vei toiminnallaan minulta pois monia hyviä vuosia! Pelkkä naaman näkeminen saa voimaan huonosti, jos hänet jossain ohimennen näkisib! Haluan vain unohtaa elämäni kamalimmat vuodet!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänelle ei olisi koskaan saanut antaa lupaa sen aloittamiseen, kysymättä minulta haluanko osallistua sellaiseen, vai haluanko jatkaa itselle mieluisassa työpaikassa! Kaikki tietävät jo sen, että ainoastaan jälkimmäinen vaihtoehto olisi ollut oikea vastaus! Olen ollut koko ajan äärimmäisen surullinen ja ahdistunut siitä, miksi sitä lupaa projektin aloitukseen ei kysytty minulta! Koen että minua on kohdeltu todella törkeästi ja se on vienyt luottamuksen ihmisiin! Lopettakaa se kaikki kautta rantain kertominen, jotta saan elää omannäköistä elämää sellaisen miehen kanssa johon rakastun! En ala kenenkään piiaksi enkä passaajaksi, enkä halua elämääni sellaista ihmistä, joka vei toiminnallaan minulta pois monia hyviä vuosia! Pelkkä naaman näkeminen saa voimaan huonosti, jos hänet jossain ohimennen näkisib! Haluan vain unohtaa elämäni kamalimmat vuodet!
Minulla on laulu, jonka keksin jo monia vuosia sitten, kun olin todella ahdistunut ja uin syvissä vesissä ilman työntekoa ja kun stressaannuin kaikesta kokemastani. "Sä olet inhokki, sä olet inhokki, takana on järkkyvuodet kanssa inhokin!" Riittäköön tuo pätkä tällä kertaa! Älkää enää ikinä olettako mitään kysymättä henkilöltä, eli tässä tapauksessa minulta, miten kokisin sellaisen tilanteen että ikäänkuin näytelmän muodossa kerrottaisiin asioita! Se ei ollut koskaan sellaista mikä sopi minulle. Suora puhe heti alussa ja olisin voinut valita keneen haluan tutustua. Se olisi ollut reilu peli! Nyt haluan tutustua vain yhteen mieheen, joka on minua noin kymmenen vuotta nuorempi ja aika näyttää tuleeko meistä pari! Luottaminen ihmisiin on hyvin vähissä, koska toistuvista pyynnöistä huolimatta ette lopettaneet minua suuresti ahdistavaa projektia1
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on laulu, jonka keksin jo monia vuosia sitten, kun olin todella ahdistunut ja uin syvissä vesissä ilman työntekoa ja kun stressaannuin kaikesta kokemastani. "Sä olet inhokki, sä olet inhokki, takana on järkkyvuodet kanssa inhokin!" Riittäköön tuo pätkä tällä kertaa! Älkää enää ikinä olettako mitään kysymättä henkilöltä, eli tässä tapauksessa minulta, miten kokisin sellaisen tilanteen että ikäänkuin näytelmän muodossa kerrottaisiin asioita! Se ei ollut koskaan sellaista mikä sopi minulle. Suora puhe heti alussa ja olisin voinut valita keneen haluan tutustua. Se olisi ollut reilu peli! Nyt haluan tutustua vain yhteen mieheen, joka on minua noin kymmenen vuotta nuorempi ja aika näyttää tuleeko meistä pari! Luottaminen ihmisiin on hyvin vähissä, koska toistuvista pyynnöistä huolimatta ette lopettaneet minua suuresti ahdistavaa projektia1
Eilenkin joudun sitä kokemaan niin ulkona liikkuessani kuin sisällä lapseni asunnossa. Yläkerran asukas häiriköi sielläkin samalla tavalla kuin täällä asuba yläkerran asukas! Elämästä on todella tehty helvettiä saman ihmisen syvästi ahdistavan toiminnan takia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eilenkin joudun sitä kokemaan niin ulkona liikkuessani kuin sisällä lapseni asunnossa. Yläkerran asukas häiriköi sielläkin samalla tavalla kuin täällä asuba yläkerran asukas! Elämästä on todella tehty helvettiä saman ihmisen syvästi ahdistavan toiminnan takia!
Minä olen itkenyt niinä kammottavina vuosina enemmän kuin koskaan elämäni aikana aikaisemmin! Olen itkenyt sitä kaikkea jokapäiväistä häirintää niin kotona kuin kodin ulkopuolellakin. Kertokaa minulle, kun minä en vieläkään ymmärrä sitä miksi minun oletettiin haluavan auttaa minulle täysin tuntematonta ihmistä, joka kaiken lisäksi osoittautui eihyväksi ihmiseksi! Aavistin sen hänestä ja siksi minulla ei ollut mitään sanottavaa hänelle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen itkenyt niinä kammottavina vuosina enemmän kuin koskaan elämäni aikana aikaisemmin! Olen itkenyt sitä kaikkea jokapäiväistä häirintää niin kotona kuin kodin ulkopuolellakin. Kertokaa minulle, kun minä en vieläkään ymmärrä sitä miksi minun oletettiin haluavan auttaa minulle täysin tuntematonta ihmistä, joka kaiken lisäksi osoittautui eihyväksi ihmiseksi! Aavistin sen hänestä ja siksi minulla ei ollut mitään sanottavaa hänelle!
Olen äärettömän väsynyt siihen etten saanut elää omannäköistäni elämää, koska ilman projektia itselle mieluisaa työtä tehdessä, olisin voinut löytää elämääni sopivan miehen jo monia vuosia sitten! Menetin kiinnostuksen ihmisiin, koska työpaikan menetyksen jälkeen alkoivat ne vuodet, joista en ymmärtänyt mitään moneen vuoteen ja siitä lähtien olen vain yrittänyt jotenkin selvitä päivästä toiseen! Ette ymmärtäneet sitä kuinka tärkeää hyvinvoinnille vakituinen työpaikka olisi ollut erityispiirteiselle ihmiselle! Pysyvyys on tärkeää kaikille ja vieläkin tärkeämpää erityispiirteiselle ihmiselle! Omat lapset eivät saa enää esittää mitään, sitäkään en ole koskaan voinut sietää! Miksi olitte niin julmia että pilasitte elämäni projektilla, mitä en olisi ikinä halunnut kokea! Julmuus on juuri sitä kun menettää vakituisen työpaikan ja elämästä tehdään joku helvetin näytelmä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen äärettömän väsynyt siihen etten saanut elää omannäköistäni elämää, koska ilman projektia itselle mieluisaa työtä tehdessä, olisin voinut löytää elämääni sopivan miehen jo monia vuosia sitten! Menetin kiinnostuksen ihmisiin, koska työpaikan menetyksen jälkeen alkoivat ne vuodet, joista en ymmärtänyt mitään moneen vuoteen ja siitä lähtien olen vain yrittänyt jotenkin selvitä päivästä toiseen! Ette ymmärtäneet sitä kuinka tärkeää hyvinvoinnille vakituinen työpaikka olisi ollut erityispiirteiselle ihmiselle! Pysyvyys on tärkeää kaikille ja vieläkin tärkeämpää erityispiirteiselle ihmiselle! Omat lapset eivät saa enää esittää mitään, sitäkään en ole koskaan voinut sietää! Miksi olitte niin julmia että pilasitte elämäni projektilla, mitä en olisi ikinä halunnut kokea! Julmuus on juuri sitä kun menettää vakituisen työpaikan ja elämästä tehdään joku helvetin näytelmä!
Jotenkin vain päivästä toiseen selviäminen ei ole ihmisarvoista elämää! Ja sen projekti sai aikaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotenkin vain päivästä toiseen selviäminen ei ole ihmisarvoista elämää! Ja sen projekti sai aikaan!
Olen ollut koko projektin ajan äärettömän väsynyt ja turhautunut kaikesta kokemastani!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ollut koko projektin ajan äärettömän väsynyt ja turhautunut kaikesta kokemastani!
On välttämätöntä että se loppuu, muuten kestää kauan ennen kuin voin luottaa ihmisiin! Koska yksi tietty ihminen vei minulta luottamuksen ihmisiin ja iso määrä ihmisiä oli siinä mukana auttamassa pahuuden toteutumista!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On välttämätöntä että se loppuu, muuten kestää kauan ennen kuin voin luottaa ihmisiin! Koska yksi tietty ihminen vei minulta luottamuksen ihmisiin ja iso määrä ihmisiä oli siinä mukana auttamassa pahuuden toteutumista!
Haluan löytää ihmisen joka osaa rakastaa ja ymmärtää millaista on hyvä elämä oman rakkaan kumppanin kanssa! Ja että molemmat tekevät kaikkensa suhteen hyväksi, jotta molemmilla olisi siinä suhteessa hyvä olla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan löytää ihmisen joka osaa rakastaa ja ymmärtää millaista on hyvä elämä oman rakkaan kumppanin kanssa! Ja että molemmat tekevät kaikkensa suhteen hyväksi, jotta molemmilla olisi siinä suhteessa hyvä olla!
Olen ollut aivan liian kauan surua, ahdistusta ja tuskaa täynnä, en jaksa sellaista elämää enää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ollut aivan liian kauan surua, ahdistusta ja tuskaa täynnä, en jaksa sellaista elämää enää!
Pois elämästäni kaikki sellaiset ihmiset, jotka eivät ymmärrä miten paljon pahaa saivat aikaan ja yhä luulevat että pitäisin heistä!
- Anonyymi
Millä tavalla tätä esittäjää siis pitäisi auttaa? Ryhtymällä kotiorjaksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.5194342Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek183471Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2842292Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4762169Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.861486- 1571363
Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel641281Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1021276- 641188
- 841134