Kuvitellaan, että olisimme yhdessä

Anonyymi-ap

Millaisia asioita elämääsi kuuluu. Mistä et koskaan luopuisi?

55

453

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Kaikki mikä kuuluu nykyiseen, ei lähde koskaan pois liittyvät asiat.

• Anonyymi
        UUSI

Niin. Ei kai nykyiseen liittyvien tarvitsekaan välttämättä lähteä…
        Joskus voi olla kynnyskysymyksiä. Niitä voi olla asuinpaikan suhteen, lasten suhteen, harrastusten suhteen, ystävien suhteen. Voi olla sellaisia ystäviä, joiden kanssa on jotain enemmän, mutta ei kuitenkaan tarpeeksi jne.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. Ei kai nykyiseen liittyvien tarvitsekaan välttämättä lähteä…
        Joskus voi olla kynnyskysymyksiä. Niitä voi olla asuinpaikan suhteen, lasten suhteen, harrastusten suhteen, ystävien suhteen. Voi olla sellaisia ystäviä, joiden kanssa on jotain enemmän, mutta ei kuitenkaan tarpeeksi jne.

Ei en halua ystävää yhdestä itseäni hyvin paljon nuoremmasta henkilöstä. Tämä hänen on välttämätöntä hyväksyä ja sisäistää ja lopettaa sellaisesta haaveileminen kokonaan! Menisin lisää rikki jos sellaiseen alkaisin! En halua enää koskaan kokea mitään sellaista mitä jouduin aiban liian monen vuoden aikana kokemaan!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei en halua ystävää yhdestä itseäni hyvin paljon nuoremmasta henkilöstä. Tämä hänen on välttämätöntä hyväksyä ja sisäistää ja lopettaa sellaisesta haaveileminen kokonaan! Menisin lisää rikki jos sellaiseen alkaisin! En halua enää koskaan kokea mitään sellaista mitä jouduin aiban liian monen vuoden aikana kokemaan!

Eikö se naisia esittävä setä menis toisinpäin se rikki meneminen? T pahasuinen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö se naisia esittävä setä menis toisinpäin se rikki meneminen? T pahasuinen

Ingognito myös kuuluu etuihin anonyymipalstalla

• Anonyymi
      UUSI

Perhe on tärkeetä mulle ja siitä en luopuisi🩷🩶

• Anonyymi
        UUSI

Mutta minun kanssani et koskaan perhettä tule saamaan, jos sellaisesta haaveilet! Oletko jotenkin ymmärtämätön, kun et tunnu ymmärtävän sitä etten ole koskaan pystynyt edes näkemään itseäni samassa tilassa kanssasi. Se on minulle sellainen asia joka kertoo, kenen kanssa voin olla tekemisissä ja kenen kanssa! Ja sinun kanssasi en koskaan!

• Anonyymi
        UUSI

Kaikesta muusta voisit luopua niinkö?Asutko aikuis iällä vielä isin ja äitin kans ja luovut omista haaveistasi?Ymmärrän kyllä pohjimmiltaan mitä tarkoitat mutta sekö oli ainut asia?Arvostan itsekkin perhettä mutta myös omia valintojanikin enkä kaikkea tekisi esim isän ja äidin mieltymysten mukaan esim. muuttaminen rakkauden vuoksi kauemmaskin.Jättäisitkö muutonkin tekemättä jos perhe olisi kovasti sitä vastaan?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikesta muusta voisit luopua niinkö?Asutko aikuis iällä vielä isin ja äitin kans ja luovut omista haaveistasi?Ymmärrän kyllä pohjimmiltaan mitä tarkoitat mutta sekö oli ainut asia?Arvostan itsekkin perhettä mutta myös omia valintojanikin enkä kaikkea tekisi esim isän ja äidin mieltymysten mukaan esim. muuttaminen rakkauden vuoksi kauemmaskin.Jättäisitkö muutonkin tekemättä jos perhe olisi kovasti sitä vastaan?

Jos tuosta olisi kyse,niin valitsisin hänet kyllä ennen perhettä. Rakastan häntä eniten täs maailmas. Toivottavasti niin ei kuitenkaan käy

• Anonyymi
      UUSI

En voi edes kuvitella olevani yhdessä edes ystävänä oman lapseni ikäisen kanssa! Se tie on kuljettu loppuun jo monia vuosia sitten!

• Anonyymi
        UUSI

Ah, oletko keksinyt uuden hokeman. Projektistahan tässä ei nyt ollut kyse. Späm däpä däm 😂

• Anonyymi
        UUSI

Kukaan ei pakota. Rauhoitu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ah, oletko keksinyt uuden hokeman. Projektistahan tässä ei nyt ollut kyse. Späm däpä däm 😂

No kerro sinä vaikka itse siitä, että mitä tämä projekti sinulle edustaa. Älä välitä siitä, että mitä se palstasedälle edustaa. Hit it champ

• Anonyymi
        UUSI

Onk teil muuten niitä keerleadereita viä?

• Anonyymi
      UUSI

Kiinnostava aloitus. Tosi surullista, että palstalla ei pystytä kirjoittamaan ja keskustelemaan mielenkiintoisista asioista vaan heti kirjoitukset luisuu laarin pohjalle...

• Anonyymi
        UUSI

❤️

• Anonyymi
      UUSI

Sinä ja minä. Se on kaikki. Sinusta en luopuisi. Ihan sama missä olemme tai mitä teemme.

• Anonyymi
        UUSI

Todella suloinen vastaus.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Todella suloinen vastaus.

Ite oot!

• Anonyymi
        UUSI

Sinä hakisit vettä kaivolta kaukaa ja nainen pitäisi kleinbussin keittiötä pystyssä? Spoilasin koska olen ikävä ihminen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ite oot!

Vastasin sinulle, ennen kuin poistelija pääsi taas vauhtiin, että sinä oot 😆😘

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vastasin sinulle, ennen kuin poistelija pääsi taas vauhtiin, että sinä oot 😆😘

Together we are whole. Valas?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Together we are whole. Valas?

🤔 voi sua ja näitä sun leikkejä…taidat olla sellainen palstaveijari…😄

• Anonyymi
      UUSI

Pystyn luopumaan kaikesta jos tosi kyseessä. Ainoastaan henkisistä arvoista en luovu. Esim. usko ei vaihdu ateismiin toisen mieliksi tms. Kun itse hyväksyy ettei toista voi muokata väkisin miksikään ,niin sen pitäisi riittää, huonoja tapoja/tottumuksia on jokaisella ja niissä voi tehdä korjaus liikkeitä tai parannusta jotta yhteiselo toimii. Jne jne....jos kerran rakkautta löytyy.

• Anonyymi
      UUSI

Perheestäni, omasta autosta 😁, omasta itsestä. Kaikki muu olisi vähintään neuvoteltavissa.

• Anonyymi
        UUSI

Aika suppealta kuulostaa sun tarjous. On nää sun monologit lystikkäitä palstaäijä kun voi lämiä metatekstiä menemään tulemaan

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aika suppealta kuulostaa sun tarjous. On nää sun monologit lystikkäitä palstaäijä kun voi lämiä metatekstiä menemään tulemaan

Ihana kuulla sun mielipide näin aamusta ❤️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana kuulla sun mielipide näin aamusta ❤️

Varsinkin, kun tuo "tarjous" oli kaikkea muuta kuin suppea. Tuo tyyppi kommentoi ihan mitä sattuu.

sivu

• Anonyymi
      UUSI

musiikista... eipä muuta ole mitä haluaisin pitää...

• Anonyymi
      UUSI

Jos kyseessä olisin mies, josta olen hyvin kiinnostunut niin rakkaudesta hänen kanssaan en haluaisi luopua jos niin kävisi että rakastuisimme!

• Anonyymi
        UUSI

olisi, hän on noin kymmenen vuotta minua nuorempi

• Anonyymi
      UUSI

Vastakysymys: Mistä mun pitäisi luopua?

Mä elän elämääni niin, että siinä on niitä asioita, jotka on mulle tärkeitä ja jotka tekee mut onnelliseksi. Siinä olisi tilaa rakkaudelle, mutta en mä koe, että mun on luovuttava juuri miääen vuoksi, jos se toinen ihminen on mulle oikea.

• Anonyymi
        UUSI

Juuri mistään sen vuoksi

• Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

Tiedät että en luopuisi mistään enää toisen ihmisen takia. Olen joskus tehnyt niin ,ja mä oon ja olen ollut siellä ,joten tiedän miltä se tuntuu. Pahalta ja lopulta sitä katkeroituu kevyesti. Ei hyvä. En myöskään halua että tuleva mahdollinen kumppani luopuisi mistään mun takia. Ei hänen tarvii. Mä olisin vaa ’plussa’ hänen elämässään ja toisinpäin.

• Anonyymi
      UUSI

En ikinä.luopuisi mun hullusta persoonasta ja kömpelöstä tanssista/shakalaka riehumisesta, joka on kun osana mun päivittäistä askellusta. Niin kauan kun kuolen hippaloin se on varma se!

• Anonyymi
      UUSI

Ne mitkä nyt kuuluu elämääni niin tuskin tarvii mistään luopuu vaan jos kaivattuni tulisi mukaan kuvioon niin silloin ne sovitetaan yhteen.

• Anonyymi
      UUSI

Minä olen varmaan outo nainen, koska minä oikeesti VOISIN ALOITTAA KOKO ELÄMÄN IHAN ALUSTA.
      Osaan kuvitella siihen myös miehen joka on valmis löystämään kaikesta muusta irti, mutta ei minusta.
      Hän tekee noin, koska MINÄ OLEN MEISTÄ SE ROHKEAMPI JOKA USKALTAA LÄHTEÄ ILMAN TUTTUA JA TURVALLISTA TUKIVERKOSTOA.
      TOISET SIIRTYVÄT TYÖN PERÄSSÄ JA HEILLÄ ON TUKIVERKOSTO SILLOIN LUOTUNA.
      MINÄ OLEN TEHNYT TUON JO KERRAN JA HAISTATIN VITUT KAIKILLE VANHOILLE TUTUILLE, KOSKA MINÄ USKALSIN NAISENA MUUTTAA IHAN YKSIN JA EX-MIEHENI MUUTTI UUDEN VAIMONSA KANSSA, KOSKA HÄNEN VAIMONSA JA VAIMONSA LAPSET EIVÄT OLISI IKINÄ PÄÄSSEET IVALOA KAUEMMAKSI ASUMAAN!

• Anonyymi
        UUSI

LOUKKASIN HEIDÄN KUNNIOITA, KOSKA HE MUUTTIVAT NOIN 400 KILOMETRIN PÄÄHÄN IVALOSTA JA MINÄ MUUTIN NOIN 800 KILOMETRIN PÄÄHÄN HEISTÄ.
        HE VIELÄ KYSYIVÄT MINULTA, ETTÄ: MIKSI NIIN KAUAS PITI MUUTTAA HEISTÄ?
        VASTASIN: SIKSI, ETTÄ SAAN TEILTÄ VITUILTA RAUHASSA!
        EN SAANUT, KOSKA HEITÄ PITÄÄ KUNNIOITTAA JOTKA EIVÄT OLE ASUNEET MUUALLA, KUN LAPIN LÄÄNISSÄ.

• Anonyymi
      UUSI

Ainoa mistä en luopuisi…hän tietää. Kaikesta materiasta pystyn luopumaan. Hänestä en haluaisi luopua. Rakastan elämää meitä yhdistävien asioiden kanssa.

• Anonyymi
      UUSI

Ihmeellinen tai siis outo lähtökohta yhdessäolo ajatuksesta, luopuminen jostain.

• Anonyymi
        UUSI

Joillekin saavutettu vapaus ja oma talous on asioita, joista ei parisuhteessa luopuisi.

• Anonyymi
        UUSI

Täällähän kaikki on tosi outoa. Pelkkää mielikuvitusta ja illuusiota.

🐇🐇🐇🐇🐇🐇🐇🐇🐇

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joillekin saavutettu vapaus ja oma talous on asioita, joista ei parisuhteessa luopuisi.

No tietenkään ei sellaisista kuulukaan luopua.
        Ei mistään kuuluisi joutua luopumaan suhteen takia. Tai joo, muista sutinoista kyllä jos alkaa parisuhteeseen.

Vapaus ja oma talous hmm,
        tuonkin voi käsittää muutamin eri tavoin....

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

🐇🐇🐇🐇🐇🐇🐇🐇🐇

Ei kyllä kaikki täällä ole pelkkää
        mielikuvitusta taikka illuusiota.
        Ei ainakaan kaikille jos sulle onkin.
        Pupuja, en osaa lukea mitä niillä yrität kertoa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

🐇🐇🐇🐇🐇🐇🐇🐇🐇

Ei kyllä kaikki täällä ole pelkkää
        mielikuvitusta taikka illuusiota.
        Ei ainakaan kaikille jos sulle onkin.

Pupuja,
        en osaa lukea mitä niillä yrität kertoa.
        Tai ehkä osaankin..........
        Toisilla on joku ihme tarve leikkiä ihmisillä.

• Anonyymi
      UUSI

Mossadin ihailusta en luopuisi.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      6332
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4764
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      41
      3314
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      62
      3151
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      360
      1770
    6. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      11
      1598
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      72
      1418
    8. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1368
    9. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      241
      1328
    10. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      84
      1244
    Aihe