https://youtu.be/muaud4h3qHE?si=R_DECCAknuJ1PweH
Varmasti laajojen lakeuksien miestä ihmetytti metsämanin maatilan pienuus ja yleinen ahtaus synkän korven puristuksessa
Suurilla puheilla pientilalliset ennen vanhaan tiluksiaan suurentelivat, tänään tekevät tiluksiensa laajennuksia laajakuva kameralla.
Pieni on pientä
7
181
Vastaukset
- Anonyymi
Todella huvittavaa:
"Ajelin pikku Taavetilla tänä uamuna, päevänä nuo pellot tuossa" - Anonyymi
Eihän tuo ole maatila. Entinen maatila kylläkin.
Varmaan se murmipläntti on ollut peltoa joskus. - Anonyymi
Mitään muuta tarinaa metsämanilla ei ole kerrottavanaan kuin samaa heenän ajua, enrgiakooroo, länkkäriä, tehtaan miehiä käämässä, muunnin öljyä ja löötymätöntä suotatinta.
Halakosäkinnii oelj käännä viemässä.
Kaikki on jo nähty ja kuultu videolla kyllästymiseen asti.
Mukava olisi ollut kuulla myös tilalla harjoitetun koneurakoinnin historiaa.
Ottokin on vielä kertomassa. - Anonyymi
Syntyykö tuolla tilalla mitään uutta?
Pusikot, hömppä heinä ja metsä kasvaa, miehet vain vanhenevat. - Anonyymi
Siinä Pohjanmaan lakeuksien maanviljelijä melkein mykistyi kun itäsavolainen isäntä vetäisi lonkalta tilaesittelyn.
- Anonyymi
Luttisaarta lähinnä huvitti videoissa annettu kuvatus tiluksista, manni itekkin lipsautti, että varmaan zoomi isottelee kokoa ja oli hyvin vaivautunutta naurua hällä. Itse mestari antaa ymmärtää torpparin suuruuden ja urakoinnit ja usea taavetit. Joku sanoi, että piti käydä tekemässä rattorityöt ja "viljan" leikkuut hymyssä suin.
- Anonyymi
Tuskin olisi osannut Metsämanin luo korven keskelle ilman navigaattoria!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek205656Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.222849Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1552606- 262359
- 821684
- 1461565
- 1341404
- 1331024
- 89984
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40909