Sähköauto palanut vaskikellon risteyksessä! Ei oo jääny ku kottikärryllinen kuonaa.
Auto palo.
15
555
Vastaukset
- Anonyymi
Ketään ei kiinnosta. Jatka elämääsi.
- Anonyymi
Hannun kissa on palomieskoulun käynyt lukion läpi selvittänyt juoppokissa. Ihmettelen
- Anonyymi
Hannun kissa opiskelee lääketiedettä ja valmistuu sitten kun valmistuu
- Anonyymi
On mennyt tegnologia huippuunsa. Osaavat jo itse tuhkata itsensä, kun huomaavat, että mittari on tullut täyteen.
- Anonyymi
Ja Hannulla on viisas kissa.
- Anonyymi
Ihan kiisseli auto oli
- Anonyymi
Sähköaoto ollu... Kepulaiselta kuskilta palanna siinä rytäkässä housunpersaus ja perskarvat... Siitä jiännä suurin karsta tielle... Näen puhuvat!!
- Anonyymi
Gullikellon omistaja mennyt guuppa punaisena karjumaan ja potkimaan autoa niin auton puolustusmekanismi aktivoitunut?
- Anonyymi
Mitäpä jos naapuris tulisi ja kaatas kaikki pihapuut tontilles. Katsoisit vieressä ja kehuisit hyvää tekoa vai
- Anonyymi
Vaskikellolla poksahti sulake.
- Anonyymi
Tarviiko jankuttaa
- Anonyymi
No mutta, "Henkilöauto syttyi palamaan kesken ajon Kuusenmäellä"
Hannun oppinut kissa-ko.- Anonyymi
Ei ollut kuin se hiiri ratissa
- Anonyymi
Satasalamaa iskeetulta ja koko Tezsla räjähtää
- Anonyymi
Siistiä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741