Iltalehti 14.6. : "Saija oli hiihtämässä ja menetti yhtäkkiä neitsyytensä"
Herranen aika! Olisiko luistelutyyli pelastanut? Kovatahtinen perinteinen on altis kitkalle.
Nolo menetys!
16
206
Vastaukset
- Anonyymi
Ilmeisesti tapahtui jyrkässä ylämäessä.
- Anonyymi
Mitä jos sinne vaurioalttiiseen paikkaan laittaisi luistovoidetta?
- Anonyymi
Vain unelmissas onneton
- Anonyymi
Hanki elämä looser
- Anonyymi
Ota huomioon että hiihtäessä on sauvat mukana.
- Anonyymi
Aivan, jarruttaessa alamäessä sauvalla se saattaa tökätä juuri keskelle. Kuka mies enää uskoo sitten tarinaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan, jarruttaessa alamäessä sauvalla se saattaa tökätä juuri keskelle. Kuka mies enää uskoo sitten tarinaa?
Vain unelmissas onneton
- Anonyymi
Minullakin meni neitsyys kun olin äidin veljen luona kesälomalla ja joka ilta saunottiin.
Olin silloin seiska luokalla.- Anonyymi
Vai olit sinä seiska, mutta millä luokalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eläs nyt apukoululainen utele
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se sulle kuuluu.
- Anonyymi
Onko peppu vielä kipeä?
- Anonyymi
Me muut olemme olleet seiskaluokalla, mutta kymppejä! hihihihi
- Anonyymi
Taidat olla ainoa jota höhöhöö kiinnostaa. Toki se on ymmärrettävää.
- Anonyymi
Ennen rockpiiressä tapahtui kaikenlaista, nykyään hiihdossa. Tästä saatiin jo esimakua Hemohes touhuissa, joissa suomalaiset karpaasit veti suonensisäistä..
- Anonyymi
Nykyisin suolensisäistä!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422662Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423302355- 352074
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471726- 241665
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251549- 431419
- 1001399
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391345- 361146