En tiedä aiheesta juurikaan ja pitäisi pilssipumppu kytkeä akkuun ja tarvitsen helppiä. Nämä lähtötiedot:
1. Kytkemenä on-off-on -kytkin (jotta pumpun kaikki moodit saa päälle), 3 pinniä eli jokaisesta asennosta lähtee vain 1 pinni (sellaisia olen nähnyt, jossa on kaksi rinnakkain eli 6 pinniä, tuo ei ole tuttu)
2. Pilssipumpulta lähtee kolme johtia, pun =automaattinen, sin = jatkuvasti päällä ja sitten musta.
Akun (autonakku) plusnavalta lähtee kaapeli, johon kytketty tarvittava 5A sulake.
Pilssipumpun kytkentä
Anonyymi-ap
3
219
Vastaukset
- Anonyymi
Onko niillä kytkimen pinneillä jotain numero- tai kirjain merkintöjä? Tai sijainniltaan jotenkin ryhmitelty?
Jos kytkimessä ei ole merkintöjä pinneille, niin keskimmäiseen virta sulakkeelta, ja pumpun punainen ja sininen reunimmaisiin pinneihin. Musta akun miinukseen. - Anonyymi
Se on juurikin näin
- Anonyymi
Hommaa varasukakkeita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4018682Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683041- 161433
- 731043
- 761038
- 27985
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta62940- 55933
- 65880
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73864