Myös täällä eräillä jatkuvasti!
Epäsosiaalinen käytös, ihanko kotoa opittu!
Aiheutatte korkeintaan yökötystä kun teidän tekstiä lukee.
Turha kuvitella että vaikuttaisitte jotenkin fiksuilta ja ehkä se vielä joku päivä lävähtää suoraan teidän kasvoillenne, nimittäin totuus teistä itsestänne.
https://m.youtube.com/watch?v=0meAYSKa7xk&pp=ygUSYW1lcmljYW4gaW4gZXVyb3Bl
Samaa vikaa näkyy olevan
2
156
Vastaukset
- Anonyymi
Älä kivitä en tuu lisääntymää enää.
- Anonyymi
Sosiaalinen käytös olisi sitten sinun hymistelyä ja samaa mieltä oloa kivapuhetta ja yli positiivisuutta.
Eli epäaitoa paskaa et sun kaltaisille mielensä pahottajille tulis kiva olo.
Mitää aitoa siinä ei sitten olekaan.
Suomalainen tunne ilmaisu on synkempää kuin muissa
maissa. Mee Ruotsiin,keskieuroopaan ,jenkkeihin tai Venäjälle niin mikään muu maa ei niin synkkä kuin Suomi. Se mitä inhoat on osa aitoa suomea.
Sinä trolli voitkin palata omaan kivapuhe
Lelulaatikoosi tai huomata muutkin mielipiteet
Ja toisenlaiset ihmiset tai häipyä ulkomaille olemaan
koko ajan iholla ja sosiaalinen ...
Terveisin se introvertinpi sinunkin epäsosiaaliseksi
Ihminen Suomesta jota et edes tunne.
Mutta mielesi silti pahoitit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651453Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58751
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57720
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650