Turun seutu
”Vakavasti sairas” perheenäiti viritti katalan ansan ystävättärelleen
Tyypillistä Turkulaista toimintaa
https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000011283847.html
Turun seutu Vakavasti sairas perheenäiti viritti katalan ansan ystävättärelleen
7
237
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tolla perusteella kaikkia turkulaisia kannata tuomita.
- Anonyymi
Salolaista toimintaa, johon ei turkulaisilla ole mitään osaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Salolaista toimintaa, johon ei turkulaisilla ole mitään osaa.
Tyypillistä varsinaissuomalaisuutta, Varsinais-Suomihan kattaa myöskin Salon.
Eli siinä mielessä kyllä vähän tarkennusta, mutta ihan yleistä asennetta tässä maakunnassa.
Itsellänikin on ollut tässä vuosien mittaan riesana näitä "avun tarpeessa" olevia. Tosin en ole lainaillut senttiäkään kenellekään. Ihan sillä kun ei ole minun vastuullani huolehtia, jos joku on ryssinyt itselleen esim niin isot ulosottovelat, ettei ruokaankaan riitä rahat enää.
Kyllä siinä vaiheessa viimeistään pitäisi oppia käyttämään rahaa, kun ensimmäinen lasku lähtee perintätoimistolle.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli siinä mielessä kyllä vähän tarkennusta, mutta ihan yleistä asennetta tässä maakunnassa.
Itsellänikin on ollut tässä vuosien mittaan riesana näitä "avun tarpeessa" olevia. Tosin en ole lainaillut senttiäkään kenellekään. Ihan sillä kun ei ole minun vastuullani huolehtia, jos joku on ryssinyt itselleen esim niin isot ulosottovelat, ettei ruokaankaan riitä rahat enää.
Kyllä siinä vaiheessa viimeistään pitäisi oppia käyttämään rahaa, kun ensimmäinen lasku lähtee perintätoimistolle..Älä jaksa jauhaa roskaa, idän ihme
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä siinä vaiheessa viimeistään pitäisi oppia käyttämään rahaa, kun ensimmäinen lasku lähtee perintätoimistolle..Vaikea se on persaukisen toiselle samanlaiselle mitään lainata.
- Anonyymi
Persu on persu vaikka voissa paistais
- Anonyymi
itse en lainaa kenellekään. Annan toki avuntarvitsijalle rahaa tai muuta tavaraa silloin tällöin. En lainana vaan sillä periaatteella ettei tarvitse maksaa takaisin enkä vaadi vastapalvelusta. Se on hyvä ohjenuora joka toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3768333Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1692704- 76978
- 12960
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 25856
- 55843
- 64822
- 46796
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72752