Turun seutu
”Vakavasti sairas” perheenäiti viritti katalan ansan ystävättärelleen
Tyypillistä Turkulaista toimintaa
https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000011283847.html
Turun seutu Vakavasti sairas perheenäiti viritti katalan ansan ystävättärelleen
7
144
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tolla perusteella kaikkia turkulaisia kannata tuomita.
- Anonyymi
Salolaista toimintaa, johon ei turkulaisilla ole mitään osaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Salolaista toimintaa, johon ei turkulaisilla ole mitään osaa.
Tyypillistä varsinaissuomalaisuutta, Varsinais-Suomihan kattaa myöskin Salon.
Eli siinä mielessä kyllä vähän tarkennusta, mutta ihan yleistä asennetta tässä maakunnassa.
Itsellänikin on ollut tässä vuosien mittaan riesana näitä "avun tarpeessa" olevia. Tosin en ole lainaillut senttiäkään kenellekään. Ihan sillä kun ei ole minun vastuullani huolehtia, jos joku on ryssinyt itselleen esim niin isot ulosottovelat, ettei ruokaankaan riitä rahat enää.
Kyllä siinä vaiheessa viimeistään pitäisi oppia käyttämään rahaa, kun ensimmäinen lasku lähtee perintätoimistolle.. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli siinä mielessä kyllä vähän tarkennusta, mutta ihan yleistä asennetta tässä maakunnassa.
Itsellänikin on ollut tässä vuosien mittaan riesana näitä "avun tarpeessa" olevia. Tosin en ole lainaillut senttiäkään kenellekään. Ihan sillä kun ei ole minun vastuullani huolehtia, jos joku on ryssinyt itselleen esim niin isot ulosottovelat, ettei ruokaankaan riitä rahat enää.
Kyllä siinä vaiheessa viimeistään pitäisi oppia käyttämään rahaa, kun ensimmäinen lasku lähtee perintätoimistolle..Älä jaksa jauhaa roskaa, idän ihme
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä siinä vaiheessa viimeistään pitäisi oppia käyttämään rahaa, kun ensimmäinen lasku lähtee perintätoimistolle..Vaikea se on persaukisen toiselle samanlaiselle mitään lainata.
- Anonyymi
Persu on persu vaikka voissa paistais
- AnonyymiUUSI
itse en lainaa kenellekään. Annan toki avuntarvitsijalle rahaa tai muuta tavaraa silloin tällöin. En lainana vaan sillä periaatteella ettei tarvitse maksaa takaisin enkä vaadi vastapalvelusta. Se on hyvä ohjenuora joka toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184651Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4982447Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1422011Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181929- 811586
- 1461505
- 121256
- 102994
- 124852
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40849