Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liikaa. Minua pelottaa sinun surusi syvyys, mutta en nauraisi sinulle pahalla koskaan. Eikö olekin varsi ihanaa, kun aurinko viimein paistaa?
Olisitko maailmani?
40
849
Vastaukset
- Anonyymi
Mä vastaan tähän siltä osin, miten puhuttelee mua tuo kirjoitus tällain toisena anonyyminä.
Itsekin olen joutunut pelästymään suruni syvyyttä. Olen itkenyt paljon, puhdistavaa ja lohduttavaa itkua. Alkuvuodesta itkin lohdutonta itkua, siinä oli vaan se toivottomuus. Silloin olin tosi loppu.
Kyllä mä päätin just äsken, etten anna periksi mihinkään suuntaan. Keräilen voimia ja nautin auringosta. Tässä kohtaa kyllä nyt koitan nukkua päikkärit. Viime yö meni valvoessa ja sellaisessa jossain unihorroksessa. Nyt on parempi olla.- Anonyymi
Hei tsemppiä sulle! Mulla valtavasti itkemätöntä itkua mutta kun vaan ei pysty itkemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei tsemppiä sulle! Mulla valtavasti itkemätöntä itkua mutta kun vaan ei pysty itkemään.
Kiitos! No mulle käy niin että pato murtuu aina välillä. Tuntuu että olen liian tunteellinen ja koen asioita liian syvästi. Joku voisi pitää hulluna. Aistin myös eri ihmisten energioita ja se vie voimia. Kyllä kai se sisäinen rikkinäisyys on aika iso tekijä tässä myös. Nyt koitan, etten vaatisi itseltäni liikoja. Tai enhän nyt ainakaan edes voi vaatia juuri mitään. Voimat poissa.
Harmittaa etten jaksa osallistua kauheasti mihinkään, vaikka kesä on kauneimmillaan. Olen aika hukassa itseni kanssa, koska olen ennen keskittynyt huolehtimaan jostain muusta kuin itsestäni yleensä. Nyt ei auta. Pohjalla ollaan, henkisesti siis romuna. Jotain on tehtävä aivan toisin, mietin just että mitä se olisi.
Nuo tunteet vie voimia, ehkä se on se pantattu suru mikä tulee ulos, että vie näin voimat? Ja sitten tietysti se, että on jossain asiassa yrittänyt oman parhaansa, mutta ei ole voinut vaikuttaa asioiden kulkuun ja tilanne meni aina vain pahemmaksi. En tiedä, mutta toivottavasti pääsen tästä vielä ylös. Mukavaa on lukea, että joku vähän ymmärtää minuakin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos! No mulle käy niin että pato murtuu aina välillä. Tuntuu että olen liian tunteellinen ja koen asioita liian syvästi. Joku voisi pitää hulluna. Aistin myös eri ihmisten energioita ja se vie voimia. Kyllä kai se sisäinen rikkinäisyys on aika iso tekijä tässä myös. Nyt koitan, etten vaatisi itseltäni liikoja. Tai enhän nyt ainakaan edes voi vaatia juuri mitään. Voimat poissa.
Harmittaa etten jaksa osallistua kauheasti mihinkään, vaikka kesä on kauneimmillaan. Olen aika hukassa itseni kanssa, koska olen ennen keskittynyt huolehtimaan jostain muusta kuin itsestäni yleensä. Nyt ei auta. Pohjalla ollaan, henkisesti siis romuna. Jotain on tehtävä aivan toisin, mietin just että mitä se olisi.
Nuo tunteet vie voimia, ehkä se on se pantattu suru mikä tulee ulos, että vie näin voimat? Ja sitten tietysti se, että on jossain asiassa yrittänyt oman parhaansa, mutta ei ole voinut vaikuttaa asioiden kulkuun ja tilanne meni aina vain pahemmaksi. En tiedä, mutta toivottavasti pääsen tästä vielä ylös. Mukavaa on lukea, että joku vähän ymmärtää minuakin.En ole edellinen enkä ap. mutta sun viestit kouraisi syvältä. Samaistuin, etenkin tuohon alkuvuoden lohduttomaan suruun. Kun tuntui ettei ole ulospääsyä. Itsellä oli se, etten voinut itkeä kuin piilossa, autossa tai yöllä kun muut nukkuivat. Nyt tämä aurinko ja valo tuntuu helpottavalta. En uskalla ajatella pimeää, syksyn saapumista. Pitää haalia varmaan paljon tekemistä ja työtä. Toivon sulle paljon aurinkoisia päiviä ja valoisia öitä💛. Asiat etenevät, ainakin johonkin suuntaan. Toivottavasti parempaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole edellinen enkä ap. mutta sun viestit kouraisi syvältä. Samaistuin, etenkin tuohon alkuvuoden lohduttomaan suruun. Kun tuntui ettei ole ulospääsyä. Itsellä oli se, etten voinut itkeä kuin piilossa, autossa tai yöllä kun muut nukkuivat. Nyt tämä aurinko ja valo tuntuu helpottavalta. En uskalla ajatella pimeää, syksyn saapumista. Pitää haalia varmaan paljon tekemistä ja työtä. Toivon sulle paljon aurinkoisia päiviä ja valoisia öitä💛. Asiat etenevät, ainakin johonkin suuntaan. Toivottavasti parempaan.
Kiitos sinulle kauniista, lohduttavista sanoistasi. Itselläni valoisuus vie yöunia, mutta rakastan kyllä aurinkoa. Paljon tsemppiä sinulle, ei itkua tarvitse hävetä. Pääasia että se tulee ulos. Tietysti piilossa on joskus helpompi antaa tulla 💛
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos sinulle kauniista, lohduttavista sanoistasi. Itselläni valoisuus vie yöunia, mutta rakastan kyllä aurinkoa. Paljon tsemppiä sinulle, ei itkua tarvitse hävetä. Pääasia että se tulee ulos. Tietysti piilossa on joskus helpompi antaa tulla 💛
Itse olen alkanut nyt kesäkuussa taas nukkua paremmin. Mulla kyse ei ole häpeästä. Mun suru vain on sellaista, mitä en voi kellekään kertoa tai jakaa. Eli en voisi kertoa itkun syytä. Mun tehtävä elämässä on ollut jo vuosikymmeniä lohduttaa muita ja olen vähän hukassa, kun itsellä on surua. Oman surun paljastaminen aiheuttaisi muille lisämurhetta, eikä mulla olisi voimia lohduttaa muita enää lisää. Mutta nyt tosiaan tilanne paljon parempi, kiitos kesän ja valon. Ja myös sun ymmärtävien sanojen. 💛Nyt poistun täältä, mut ihan hyvällä mielellä. Koeta sä rentoutua ja nauttia.
- Anonyymi
Olet vaativa ihminen .
Mutta minäkin olen vaikea tapaus jolle ei suunnilleen kelpaa mikään :D
Mutta osaan kyllä lähteä ja kadota lopunkin kun en syty enää sinusta.
Tää maa on täynnä pieniä isolla.
Oot vain yksi niistä.
Minä tarvitsen miehen joka pidempi kuin minä
Ja jolla on kookas ..blihastakin et kiinostun yhtään.
Teille muille käyttäydyn kuin Avseksuaali.
Seksi ei kiinnosta vittujakaan v
Ellei mies oo ulkoisesti sitä mitä tarvitsen
Enää jaksa ja voi jäädä .
Kun en saa mitään iloa sinusta. Itse enää
Niin on aika siirtyä muualle
Anteeksi jos muuta luulit ja odottit mies
Naiselta Miehelle - Anonyymi
Eli oodi varrelle.
- Anonyymi
Ei paljoa naurata. Mikään ei palaa ennalleen. Et ole jumala jolla olisi oikeus päättää toisten elämästä ja sekaantua suuntaan.
- Anonyymi
Naurat kuitenkin koska minä nauran myös vaikka ei tämä mikään HAUSKA ASIA OLE!
Vedit sitten KYYNÄRPÄÄN TAHALLEEN JOHONKIN!
Toivottavasti kävi kipeää takaisin, kun NIPISTELIN PERSEESTÄ JA PURIN RANTEESTA!
RAKKAUDELLA SINUN MAAILMASI 🥰💕😘 - Anonyymi
Oon paineita ottanut siitä että kelpaako sulle. Mutta en syytä sua vaan päinvastoin kiitän että avasit mun silmät henkiselle kasvulle. 🤍😘
- Anonyymi
Samoin teit minulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin teit minulle.
Hyvä me 🤍🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä me 🤍🔥
Ihana, että löysitte palstalta toisenne ihan ilman mitään tunnisteita! 💜🩵💜🩵
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin on ❤️ se on sitä, kaksoisliekkirakkautta parhaimmillaan🔥❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aloitus ei vaikuttanut aidolta. Keskustelua silti syntyi🙂-sivusta
- Anonyymi
Rakas mä näen sut myös ihmisenä jolla on muutkin kuin seksuaaliset tarpeet. Välitän susta hitsin paljon 🤍😘
- Anonyymi
Tää oli kivasti sanottu. Ikävä yhtä pientäsuurta miestä.
- Anonyymi
❤️ kiitos rakas kauniista sanoistasi 🔥
- Anonyymi
Vaikeempi tehdä duunia kun ulkona on kaunista. Mut helteestä en tykkää
- Anonyymi
1.
Älä puutu toisten suhteisiin jos et tiedä missä mennään, kahden sormen sääntö ✌️
2.
Jos vanha suola janottaa, nauti vichya pullollinen ja kerro selvästi.
3.
Jos vietät salasuhdetta varaudu paljastumiseen. Käytä päätä, älä alapäätä
4.
Moraali kun ei rajoita niin kauraa on tarjolla, varattua tai vapaata.
5.
Kyllähän se mies jossain tapauksissa rakastaa oikeasti sitä kakkosta, paljastuttua voi se kirpaista. Sitä saa mitä tilaa
6.
Yöttömän yön juhlaa kaikille - Anonyymi
Jeesus kärsi kolme päivää. Tässä on mennyt vuosikymmeniä.
- Anonyymi
Niin ihminen ei tosiaan pääse helpolla. Elämä on rankkaa mutta elämisen arvoista. Tsemppiä sulle! 🤍😘
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin ihminen ei tosiaan pääse helpolla. Elämä on rankkaa mutta elämisen arvoista. Tsemppiä sulle! 🤍😘
En ole väheksymässä sinun kärsimystäsi, mutta
Jeesuksen kärsimyksen suuruutta ristillä ei pysty kukaan meistä kärsivistä ihmisistä täysin käsittämään. Siinä mukana kaikkien ihmisten synnit, jotka Hän on kantanut ja kuollut meidän puolestamme ja sovittanut syntimme. ”Sillä niin on Jumalaa maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.” Joh.3:16
”Sillä sentähden, että hän itse on kärsinyt ja ollut kiusattu, voi hän kiusattuja auttaa.” Hebr.2:18
Tässä hyvänä muistutuksena itsellenikin jälleen kerran.
-Sivusta kommentti - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jeesuksen kärsimyksen suuruutta ristillä ei pysty kukaan meistä kärsivistä ihmisistä täysin käsittämään. Siinä mukana kaikkien ihmisten synnit, jotka Hän on kantanut ja kuollut meidän puolestamme ja sovittanut syntimme. ”Sillä niin on Jumalaa maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.” Joh.3:16
”Sillä sentähden, että hän itse on kärsinyt ja ollut kiusattu, voi hän kiusattuja auttaa.” Hebr.2:18
-Sivusta kommenttiJa pahoittelut, tämä oli tarkoitus mennä kommentin aloittajalle, mutta Jeesuksen ristillä kuoleminen syntiemme tähden koskee jokaista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
-Sivusta kommenttiSä et huomaa mitään ympärillä olevasta maailmasta. Ja kaiken sä kuittaat noilla Jeesus sanoilla. Ainoa hetki voi sanoa kun Jeesus oikeasti kärsi oli silloin kun hän huusi ristillä: "Jumalani Jumalani miksi minut hylkäsit". Joka kerta kun näet ja kuulet ihmisen hädän älä heti sano mitään vaan mieti hetken aikaa ja käytä järkeä onko oikein ja inhimillistä möläyttää noita Jeesus sanoja silloin ilmaan. Silloin myös sulla itelläs on hyvä olo ja mielenrauha. Ja hetihän sä aloit miettimään näitä Jeesus sanoja. Eikö? Miten saisit mut ansaan ? Mutta ei hätää. Mä oon ollu uskossa jo vuosi kymmeniä ja ymmärrän ehkäpä vähän enemmän elämästä ja uskon elämästäkin kuin sä. Lopuksi haluan toivottaa sulle Taivaan Isän rakkautta, varjelusta ja siunausta elämäsi ylle! 🤍😘
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sä et huomaa mitään ympärillä olevasta maailmasta. Ja kaiken sä kuittaat noilla Jeesus sanoilla. Ainoa hetki voi sanoa kun Jeesus oikeasti kärsi oli silloin kun hän huusi ristillä: "Jumalani Jumalani miksi minut hylkäsit". Joka kerta kun näet ja kuulet ihmisen hädän älä heti sano mitään vaan mieti hetken aikaa ja käytä järkeä onko oikein ja inhimillistä möläyttää noita Jeesus sanoja silloin ilmaan. Silloin myös sulla itelläs on hyvä olo ja mielenrauha. Ja hetihän sä aloit miettimään näitä Jeesus sanoja. Eikö? Miten saisit mut ansaan ? Mutta ei hätää. Mä oon ollu uskossa jo vuosi kymmeniä ja ymmärrän ehkäpä vähän enemmän elämästä ja uskon elämästäkin kuin sä. Lopuksi haluan toivottaa sulle Taivaan Isän rakkautta, varjelusta ja siunausta elämäsi ylle! 🤍😘
Anteeksi, kun selkeästi pahoitin mielesi. Jeesuksesta laitoin, kun itse kommenttiin oli laitettu Jeesuksen kärsimyksestä. Et myöskään tunne minua ja voi sanoa ymmärränkö vai en mitään ympäröivästä maailmasta. Ei ollut tarkoitus saada ketään ansaan. En kommentoi tähän tämän enempää enkä ala väittelemään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
-Sivusta kommenttiOliko Jeesuksella kameroita ikuistamassa roikkumista? Nykyaikana otetaan kuviakin kärsimyksestä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oliko Jeesuksella kameroita ikuistamassa roikkumista? Nykyaikana otetaan kuviakin kärsimyksestä.
No se n kyllä palstasetä aivan totta- töhöt kuvaa eikä kukaan soita häkeen ku saattaa päästä iltikseen videon kanssa ja tienata vaikka satku. Olitko onnettomuuspaikalla? Ota yhteyttä t iltalehti
- Anonyymi
On se ihanaa kun aurinko paistaa
- Anonyymi
Olet antanu ja se on ollu ja on edelleen kamalaa mutta tiedän että oot mun puolella kaikessa koettelemuksessa mihin oot mut laittanut. Nyt jos koskaan anna mulle sanat ja saat takaisin täyden luottamuksen suhun.
- Anonyymi
Kaunis kirjoitelma! On todella mukavaa kun aurinko lämmittää, vaikka muu elämä ei aina niin auvoista olisikaan. Jokaisella ihmisellä on jokin raja minkä ylittävä taakka alkaa muuttumaan painostavaksi, harvoin nainen jos ei ole pahansisuinen ylittää tätä punaista linjaa. Joskus naisilla ei ole mitään käsitystä surun syvyydestä, tai yleensä kuinka sureva ihminen kohdataan, se voi tosin olla tunteiden pakoilua tai itsekeskeistä ajattelua. Elämässä tärkeintä on kuitenkin toisen ymmärtäminen, jos haluaa olla hyvä ihminen tai että joku kokee rakkaudellisia tunteita, vaatii se itseltä osallistumista ja elämistä toisen surussa, tai ilossa.
https://www.youtube.com/watch?v=XoHI6Zus2UI - Anonyymi
Yksinkertaisesti, kyllä!
- AnonyymiUUSI
Suruni syvyys tahtosi hyvyys.
- AnonyymiUUSI
Kyllä melkonen taakka on hartioilla, kun miestä ei näy missään. Oikeassa olet 😉
- AnonyymiUUSI
Aloitus selvästi narskun tekstiä.
T. Tarkkasilmäinen- AnonyymiUUSI
Nämä sinun ”anaalisoinnit” on niin kohelo kaveri nähty, keskustelupalstatodellisuuden eläjä. Sivusta neiti etsivä
- AnonyymiUUSI
En halua olla kenenkään ”maailma”.
Kammottava ajatus, EN tarttusi tähän tarjoukseen.
”pelottaa surusi syvyys, en nauraisi…..”
Kuulostaa siltä, että olet heittänyt ongenkoukkusi jonkun suoliin ja
haluat vetää ne siitä ulos.
Aurinko? Tarkoitatko … tota palloa vai kuvainnollisesti?
Pelottava kokonaisuus. - AnonyymiUUSI
Mietit, oletko vaatinut jo nyt liikaa... ja sitten pyydät olemaan koko maailmasi.
Huhhuh. Aikamoinen taakka tosiaan kannettavaksi kenelle tahansa, varsinkin sellaiselle, jolla on syvä suru jo valmiiksi.- AnonyymiUUSI
Kuulostaa vähän takertujalta tämä palstasetä eli sinä itse aloittaja
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184711Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5122476Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1432043Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181969- 811596
- 1461515
- 161404
- 1041022
- 124862
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40849