Me monet, ehkä itse tajuamattamme, saatamme muistuttaa jotain julkisuuden henkilöä.
Lähisukulaiseni ovat kaikki kuin Hollywoodin vieraslistalta tai medioiden kuninkaallisia-palstoilta. Itseäni en vain ole osannut oikein sijoittaa galleriaan.
Lapsena olin mielestäni kuin Catherine Deneuve. Mutta näin iän tultua...
Kunnes keksin: olen melkein kuin Greta Thunberg 70-vuotiaana!
Vihdoinkin minulla on korkea-arvoinen (?) identiteetti.
Ketä julkkista muistutat ulkonäöltäsi?
33
462
Vastaukset
- Anonyymi
"Minä 15-vuotiaana" (Catherine Deneuve):
https://images.app.goo.gl/YvWfecjmyrWw1vDf6
.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tähän 50 vuotta lisää ja soon mä:
https://images.app.goo.gl/MU5EtM3CANzT3GdK6
*Aikoinaan krapulassa muistutin Liv Ulmannia.
- Anonyymi
Minä mustutan kaljumpaa Tinoa
Valetinoa
https://youtu.be/Ac5OJ1KpShg - Anonyymi
En ole koskaan edes ajatellut tuollaisia , en varmaan muistuta ketään , olen vaan ihan oman näköiseni, niillä mennään
- Anonyymi
Siiri Angerkoskea lähinnä kai.
- Anonyymi
Meissä on paljon yhteistä, sisko!
- Anonyymi
Danny de Vito
- Anonyymi
Mieheni sisko sanoi kaksikymmentä vuotta sitten, että muistutan Eeva Ahtisaarta.
- Anonyymi
Meitsiä on pidetty (liian) usein Kaija Koona. Itse en löydä yhtäläisyyksiä. Äänen perusteella joku kaveri sanoi kerran kauan sitten: "mihin me tarvitsemme enää Paulaa (Koivuniemi).
- Anonyymi
From rysä with love tulee nyt 007 juuri Neloselta
Usa teki Nevadassa ydinasekokeita1956 ja lehmät pestiin mutta ne ehtivät syödä jodin joka levitti maidossa ruokaan radioaktiivisuuden valtavalle alueelle
Utahin alueella puolet näyttelijöistä kuoli syöpään vuosi filminteon jälkeen
007 filmauksessa meksikolaisen Armendarizin oli pakko ottaa turkkilaisen rooli jotta perhe saisi rahaa elämiseen . Jän oli kuolemankielissä
Rooli oli filmattu 13.6. Ja 18. kesäkuuta 1963, Pedro Armendariz oli kuolemansairaana sairaalasängyssä Los Angelesissa. Hän lähetti vaimonsa lounaalle, otti matkatavaroissaan salakuljettamansa .357 Colt Magnumin ja ampui itseään sydämeen panssaria lävistävällä luodilla.
007 tekijä tunsi hänet eli Ian Fleming
Eikä hänkään eläisi enää kauaa, vaan kuoli elokuussa 1964- Anonyymi
Ohoh. Tuossapa tietoa!
Väittivät nuorempana että muistutan Abban Fridaa.
Voi meissä jotain samaa olla.
Kun katson häntä ja itseäni nyt vanhana niin hyvin vähän on vieläkin jotain samaa kasvonpiirteissä.
Itse kyllä yllätyin kun kuulin tämän kerrottavan eka kerran.
Minusta olen äitini näköinen enemmän kuin isän. Haluaako kukaan olla äitinsä näköinen. Ei millään pahalla.- Anonyymi
Minulle on sanottu, että olen näyttelijä Demi Mooren näköinen. Siis nuorempana olin :)
- Anonyymi
Eija Vilpas voisi olla se jonka tyylissä on yhteneväistä kanssani. En puhu ja naura noin näyttävästi ja isosti mesoten, mutta ehkä se hänelläkin kuuluu enemmän näyttelijärooliin kuin normaaliolemukseen.
- Anonyymi
Minua sanottiin niorena Sophia Lorenin näköiseksi .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua sanottiin niorena Sophia Lorenin näköiseksi .
Eräs isäni serkku on aivan kuin Sophia Loren. Enoni kuin Richard Gere. Eräs serkku kuin Tom Cruice, toinen serkku kuin pr. William, toinen lähisukulainen kuin Hugh Laurie... Eräs naisserkku kuin Putin. Eräs ystävättäreni kuin Glaudia Cardinale.
Ja minä lapsena kuin Catherine Deneuve / vanhemmiten Greta Th.
- Anonyymi
Ketä kuuluisuutta?
Olen ihan itseni näköinen!
Että kuka olet?
Sitä et kysynyt!- Anonyymi
Joiltakin ei tarvitse edes kysyä, on mainoksia itsestä jatkuvasti ja siinä ohessa perheenjäsenet tietämättään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joiltakin ei tarvitse edes kysyä, on mainoksia itsestä jatkuvasti ja siinä ohessa perheenjäsenet tietämättään.
Olen huomannut samaa, aamunavauskin mallina!
- Anonyymi
Ihmiset ovat toistensa näköisiä, jopa persooniltaan samankaltaisia.
Järkytyin kerran pahasti kun muuan nainen nousi puhujapönttöön ja oli persoonaltaan kuin minä! Kuin olisin itseäni kuunnellut.
Mietin, että mistä oikein on kysymys...
- Anonyymi
Aika paljon muistutan edesmennyttä Esa Pakarista.
- Anonyymi
🙂☀️
- Anonyymi
30-vuotiaana muistutin Steve Mc Qeeniä ,sanos vaimo :-)
Gubbe 76 Joskus 50-luvun lopulla olin matkalla joululomalle ja oli junanvaihto Riihimäellä. Odottelin junaa. Lähelläni oli pari teinityttöä, supattelivat keskenään ja katsoivat välillä minua. Kuulin, kun toinen sanoi: "On se" ja lähtivät minua kohti. He kysyivät, jos he saisivat nimikirjoitukseni. Sanoin, että tottakai kunhan ei ole vekseli. Tytöt ojensivat vihkonsa ja kynän, vetäisin nimeni vihkoihin, tytöt kiittelivät ja olivat iloisia ja lähtivät eteenpäin. Kohta he tulivat takaisin ja kysyivät pettyneinä: - Etkö sinä olekaan Pirkko Mannola? :D
- Anonyymi
Kiits päivän pyrskähdyksestä. Heh.
- Anonyymi
Ystäväpiirini sanovat aina minun muistuttavan hyvin läheisesti taannoista Euroopan remonttimiestä, eli tätä kuuluisaa Itävaltalaista korpraalia?
- Anonyymi
Otan osaa. Onko sinulla hahmoon sopivat viiksetkin?
- Anonyymi
Remu😁
- Anonyymi
Soitatko ja laulat yhtä hyvin??
- Anonyymi
Kannattalkaa rikolliseksi ei saa mitään tuomioita ja voi vilttuila kaikille
https://yle.fi/a/74-20168479
sosdemien pervertoima laki jossa rikollisia paapotaa ja uhreja pilkataan
kovalla kädellä
mitättömät tuomiot hyssyttelijäpaapojilta - Anonyymi
spedeä mutta mul isommat kulmunit
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948321
- 403982
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021926- 241420
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html361341Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,331153Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121100Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53867Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31842Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29807