Me monet, ehkä itse tajuamattamme, saatamme muistuttaa jotain julkisuuden henkilöä.
Lähisukulaiseni ovat kaikki kuin Hollywoodin vieraslistalta tai medioiden kuninkaallisia-palstoilta. Itseäni en vain ole osannut oikein sijoittaa galleriaan.
Lapsena olin mielestäni kuin Catherine Deneuve. Mutta näin iän tultua...
Kunnes keksin: olen melkein kuin Greta Thunberg 70-vuotiaana!
Vihdoinkin minulla on korkea-arvoinen (?) identiteetti.
Ketä julkkista muistutat ulkonäöltäsi?
15
137
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
"Minä 15-vuotiaana" (Catherine Deneuve):
https://images.app.goo.gl/YvWfecjmyrWw1vDf6
.- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tähän 50 vuotta lisää ja soon mä:
https://images.app.goo.gl/MU5EtM3CANzT3GdK6
*Aikoinaan krapulassa muistutin Liv Ulmannia.
- AnonyymiUUSI
Minä mustutan kaljumpaa Tinoa
Valetinoa
https://youtu.be/Ac5OJ1KpShg - AnonyymiUUSI
En ole koskaan edes ajatellut tuollaisia , en varmaan muistuta ketään , olen vaan ihan oman näköiseni, niillä mennään
- AnonyymiUUSI
Siiri Angerkoskea lähinnä kai.
- AnonyymiUUSI
Meissä on paljon yhteistä, sisko!
- AnonyymiUUSI
Danny de Vito
- AnonyymiUUSI
Mieheni sisko sanoi kaksikymmentä vuotta sitten, että muistutan Eeva Ahtisaarta.
- AnonyymiUUSI
Meitsiä on pidetty (liian) usein Kaija Koona. Itse en löydä yhtäläisyyksiä. Äänen perusteella joku kaveri sanoi kerran kauan sitten: "mihin me tarvitsemme enää Paulaa (Koivuniemi).
- AnonyymiUUSI
From rysä with love tulee nyt 007 juuri Neloselta
Usa teki Nevadassa ydinasekokeita1956 ja lehmät pestiin mutta ne ehtivät syödä jodin joka levitti maidossa ruokaan radioaktiivisuuden valtavalle alueelle
Utahin alueella puolet näyttelijöistä kuoli syöpään vuosi filminteon jälkeen
007 filmauksessa meksikolaisen Armendarizin oli pakko ottaa turkkilaisen rooli jotta perhe saisi rahaa elämiseen . Jän oli kuolemankielissä
Rooli oli filmattu 13.6. Ja 18. kesäkuuta 1963, Pedro Armendariz oli kuolemansairaana sairaalasängyssä Los Angelesissa. Hän lähetti vaimonsa lounaalle, otti matkatavaroissaan salakuljettamansa .357 Colt Magnumin ja ampui itseään sydämeen panssaria lävistävällä luodilla.
007 tekijä tunsi hänet eli Ian Fleming
Eikä hänkään eläisi enää kauaa, vaan kuoli elokuussa 1964- AnonyymiUUSI
Ohoh. Tuossapa tietoa!
Väittivät nuorempana että muistutan Abban Fridaa.
Voi meissä jotain samaa olla.
Kun katson häntä ja itseäni nyt vanhana niin hyvin vähän on vieläkin jotain samaa kasvonpiirteissä.
Itse kyllä yllätyin kun kuulin tämän kerrottavan eka kerran.
Minusta olen äitini näköinen enemmän kuin isän. Haluaako kukaan olla äitinsä näköinen. Ei millään pahalla.- AnonyymiUUSI
""Kävin tänään Koivukylässä. Tutustu, mitä vasemmisto on saanut aikaan. Itäkeskuskus näyttää suht siistiltä vs Koivukylä.
Yhdessä koulussa on jo yli 80% Ulkomaalaistaustaisia. Ostarilla ei juurikaan kanta suomalaisia. Suurin osa mustia afrikkalaisia. Hyvin näyttää toimivan Kela palvelut. Todella surullinen näkymä vrt -90 lukuun. Slummi nykyään. Tämä on sitä nopeaa väestö vaihtoa.
Tervetuloa koko vasemmisto ihmettelemään tätä nykymenoa Koivukylässä. Ovat vissiin oppineet kantiksilta myös ryyppäämisen taidon kun Allah ei näe näin pohjoiseen."" Usari- AnonyymiUUSI
Ei liity ketjun aiheeseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3942036Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121859Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2421367Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.781004Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel56965Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402928Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä35777- 56759
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70714- 63713