Tekisin mitä vaan että

Anonyymi-ap

Pääsisin eroon susta.

155

932

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Mukava, että kerroit ja lupaan pysyä erossa elämästäsi.

• Anonyymi
        UUSI

Jos olet eräs stalkkeri niin en usko.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kandee uskoa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kandee uskoa.

En usko. Mun elämä ei kuulu sulle. Kiitos vuosien helvetistä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

sua ei usko kukaan

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

sua ei usko kukaan

Pysy. Ihan. Helvetin. Kaukana.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

sua ei usko kukaan

tai ehkä uskoo koita nyt päästä siitä yhdestä eroon siitä ei tule mitään

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En usko. Mun elämä ei kuulu sulle. Kiitos vuosien helvetistä.

Ole hyvä lienee jotain osuutta sullakin siihen helvettiin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

sua ei usko kukaan

Miksi kenenkään tulisi usko tai olla uskomatta tähän trolliäijän provoiluun- koetko usein, että sinulla on sidos netin stooreihin vai mistä tämä hoopo kategorinen kiistäminen johtuu?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ole hyvä lienee jotain osuutta sullakin siihen helvettiin

Vihjailetko sinä tämän trolliäikän monologin lomassa esim, että joku ns vainoaminen on asianomaisen oma vika? Interesting antisocial

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vihjailetko sinä tämän trolliäikän monologin lomassa esim, että joku ns vainoaminen on asianomaisen oma vika? Interesting antisocial

Tavallaan on nin ymmärtääkseni tekin vetoatte siihen jos nainen tulee raiskatuksi että pitäs osata valita seuransa ja olla provosoimatta eikö tähän ny pädekkään sama sääntö taas

• Anonyymi
      UUSI

Eiku selvä pesäero ja kantapäät vastakkain jos sitä haluat. Kaksoisliekkirakkaudelleni 🤍🔥

• Anonyymi
        UUSI

Aika vaikeaa jos ei ole sitä yhteistä pesää josta erota ja lähteä eri suuntiin.
        Ei tarvitse, kun ajatella toista niin hänen uusi suhde hajoaa siihen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo mut se on elämän realiteetteja. Kaikkea ei saa mitä haluaa. Surullista mutta totta. Hyväksyy vaan kohtalonsa 🤍😘

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä taida toimia noin olen aina suositellu olemaan muistelematta mua ja eritoten vertaamatta muita muhun ei yllä kukaan lähellekään millään tavalla osaan olla pahin painajainen ja se unelmavävy ja ihan mitä tahansa siitä väliltä nukun on ne ääripäät parisuhteessa koitappa löytää kaunis tasapaino siitä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä taida toimia noin olen aina suositellu olemaan muistelematta mua ja eritoten vertaamatta muita muhun ei yllä kukaan lähellekään millään tavalla osaan olla pahin painajainen ja se unelmavävy ja ihan mitä tahansa siitä väliltä nukun on ne ääripäät parisuhteessa koitappa löytää kaunis tasapaino siitä

Hei älä korosta itseäsi ja.puhu sun erinomaisuudestasi koska noin jos ajattelet itsestäsi niin on red flag heti 🤍😘

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hei älä korosta itseäsi ja.puhu sun erinomaisuudestasi koska noin jos ajattelet itsestäsi niin on red flag heti 🤍😘

Juu nyt kuulosti tutulta....

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi voi sit se on itse olen pitäny itseäni varoittavana esimerkkinä muille miehille ettei kannata edes yrittää olla samanlainen kuin minä jos luulee tai toivoo ettäkö joku nainen voisi joskus luottaa usein kun miksi mies tarvii tai vaatii ehdotonta luottamusta johtunee siittä että voi itse puuhata toisen seläntakana mitä haluaa eli pettää niin paljon kuin sielu sietää mä vaadin ehdotonta rehellisyyttä koska se on minimi vaatimus mitä mun on mahdollista saada yhdeltäkään naiselta rehellisyys luottamus uskollisuus kolme sanaa jotka kaikki tarkoittavat eriasiaa/eriasioita ilman rehellisyyttä ei voi olla luottamusta ilman luottamusta tuskin on uskollisuutta vähä niin kuin usko toivo rakkaus ilman uskoa tuskin on toivoa ilman toivoa tuskin on edes mahdollisuutta rakkauteen usko multa juoks karkuun jo kauan si se että olen saanu edes toivoa pidettyä yllä johtuu siitä että mulla on lapseni joihin voin luottaa tyttäreni ehkä on vielä hieman isänsä kanssa varuillaan johtunee kokemuksistaan äitinsä kanssa ja siitä ettei tuntenut isäänsä vaikka tiesikin kuka isi on eräänlaisia pyhiä kolminaisuuksia tarkoittanee käytännössä että jos yksikään puuttuu ni todennäköisyys ettäkö parisuhde olisi millään tasolla toimiva on lähes olematon

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet oikeassa korostin itseäni mutta en puhunut/kirjoittanut erinomaisuudestani halusit itse niin ymmärtää mutta etpä ole ensimmäinen joka mut ymmärtää väärin enkä todellakaan usko ettäkö olisit viiminen joten no harm done

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuuluuko tapoihisi peesata minkä toivossa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei. Mua vihataan kun sanon mitä ajattelen. Joten mietipä sitä.

• Anonyymi
        UUSI

Joo nää sun liäkit on jo nähty aloittajaäijä, kuten näiden sisällöllisesti hyvin abstraktien avausten saama bipolaarinen populismi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitään ei on siis aloittajaäijä menetetty, koska kattiloita ei ole päästy ensinkään jakamaan. There there prince

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikuttaa aika laidasta laitaan heilahtavalta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin sinulla on siis toisinsanoen pakkomielteisiä ajatuksia jotain SINUN alemmuuskompleksin targettia vastaan ja selität hänen persoonaa itsellesi ja muille

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan hän vihjailee täällä rivien väleissä omaa saagaa jatkaen mihin tahansa oljenkorteen tarttuen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

I’m tuff and they seem to like it some weird way or just delusional

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä miettimistä tossa ny on yritit jotakuta miellyttää mu luuleppa kuule ite ihan mitä luulet

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikuttaa aika laidasta laitaan heilahtavalta

Niin mikä osaatko tarkentaa jos osaat ni olisiko sitä tarkennusta mitenkään mahdollista saada

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan hän vihjailee täällä rivien väleissä omaa saagaa jatkaen mihin tahansa oljenkorteen tarttuen

Oljenkorrella mahtanet tarkoittaa mitä mä tarkoitin tuolla omalla kysymykselläni pillua tai munaa peesaajan sukupuolesta riippuen

• Anonyymi
      UUSI

Vihaan sua sairas mies.

• Anonyymi
        UUSI

Kiitos samoin sinulle et ole ensimmäinen joka noin sanoo tyttäreni äiti sentä kehotti hakeutumaan hoitoon tosin ihan tyynen rauhallisesti sanoin hänelle et jos meistä ny jompikumpi hoitoa tarvii ni kyllä se olet sinä

• Anonyymi
        UUSI

Erittäin informatiivista sairas naisia esittävä setä eaim muille sairaille miehille, jotka esim kokee, että heitä moititaan

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos samoin sinulle et ole ensimmäinen joka noin sanoo tyttäreni äiti sentä kehotti hakeutumaan hoitoon tosin ihan tyynen rauhallisesti sanoin hänelle et jos meistä ny jompikumpi hoitoa tarvii ni kyllä se olet sinä

Niinhän te monesti sanotte juu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Erittäin informatiivista sairas naisia esittävä setä eaim muille sairaille miehille, jotka esim kokee, että heitä moititaan

Ja mix on näin muutenn?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän te monesti sanotte juu

Ketkä te tarkennatko ystävällisesti jos narskuja meinaat ni juu on mua siksikin syytetty et ole ensimmäinen siinäkään sitäkään ei ole kukaan kehdannu tai uskaltanu tulla sanomaan päin naamaa

• Anonyymi
      UUSI

Ei tullut ihmistä tästä

• Anonyymi
        UUSI

Harvasta tulee yhteiskuntaan sopeutuvaa ihmistä ainakaan mä olen kasvattanu lapseni olemaan omia itsejään enkä sitä mitä yhteiskunta vaatii

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Harvasta tulee yhteiskuntaan sopeutuvaa ihmistä ainakaan mä olen kasvattanu lapseni olemaan omia itsejään enkä sitä mitä yhteiskunta vaatii

Enemmän kun ois aikanaan tehny, niin ois voinu perustaa solun

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Enemmän kun ois aikanaan tehny, niin ois voinu perustaa solun

En tie montako olen tähän ikään kerenny saada tekemättä itse mitään muuta kun saada siemesyöksyn ymmärtääkseni ei ole ykskään ratsailta pois hypänny vaikka olen varottanu

• Anonyymi
      UUSI

Ei työhön kykene

• Anonyymi
        UUSI

No sit et mene jos et kykene enemmän kykenemättömästä on työmaalla haittaa kun kortistossa

• Anonyymi
      UUSI

Et oo päivääkään oikeeta työtä tehnyt näin on

• Anonyymi
        UUSI

Ikävä kyllä olen verokirja töitä yhdeksäntoista kesäsestä asti sitä ennen pimeitä töitä sen minkä huvitti kun piti koittaa lapsuuttakin elää siinä välissä ja pimeät työt alotin kaksitoista kesäsenä pääsyynä että opin isäni tuntemaan kun tämä oli selvä mu oppipa samalla et on ainkin itse pois pahanteosta kun on töissä

• Anonyymi
        UUSI

Kelle sä mielestäs huutelet täällä ja onko ittellä ura vielä edessä vai onko se jo takana ?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ikävä kyllä olen verokirja töitä yhdeksäntoista kesäsestä asti sitä ennen pimeitä töitä sen minkä huvitti kun piti koittaa lapsuuttakin elää siinä välissä ja pimeät työt alotin kaksitoista kesäsenä pääsyynä että opin isäni tuntemaan kun tämä oli selvä mu oppipa samalla et on ainkin itse pois pahanteosta kun on töissä

Pimeissä töissä jossain virastossa oot ollu, aloittajaäijä? Kerro lisää

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pimeissä töissä jossain virastossa oot ollu, aloittajaäijä? Kerro lisää

Ikäväksesi en ole aloittaja ja siitä on aikaa jo yli kakskyt vuotta et ei mahda verottajakaan sille enään mitään ja mä en ole kelaa luukuttanu pimeissä töissä ollessani niin kuin sinä

• Anonyymi
      UUSI

Nainut vain...

• Anonyymi
        UUSI

Kuka itsekään en muuta tekiskään jos ei elämä vaatis muutakin tappeluihin mä en ole yleensä suostunu siksi että saattas olla jotain seksin lisäksi mistä nauttisin mistä sitä voi tietää kun tietääkseni en ole koskaan sitä kokeillu se jos ny olen nukkuessani nähny unta että olen hakannu kerralla useammankin ni se on tietojeni mukaan vain unta ainakaan ei ole ollu rystyset edes verillä töissä se on taas helppoa tarvi kun jakarin livetä kuteria kiristäessä ja osua betoni seinään rystysten ni jo vot on rystyset verillä ja useimmiten ne unet on taas niitä että näen unta että heitän jonkun katonrajaan huonekorkeuden ollessa kaksimetriä tai yli pitäs olla mahdotonta mun kokoselle miehelle ja aina poikkeuksetta unissani ne on miehiä viimisin josta moisen unen muistan ni kyseisen miehen kahdessa eri unessa kertaalleen heitin katon rajaan ihan en ole varma mihin asia liittyi mu jollain tapaa luultavasti naiseen jota tuolloin tapailin ja tämän lapsiin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka itsekään en muuta tekiskään jos ei elämä vaatis muutakin tappeluihin mä en ole yleensä suostunu siksi että saattas olla jotain seksin lisäksi mistä nauttisin mistä sitä voi tietää kun tietääkseni en ole koskaan sitä kokeillu se jos ny olen nukkuessani nähny unta että olen hakannu kerralla useammankin ni se on tietojeni mukaan vain unta ainakaan ei ole ollu rystyset edes verillä töissä se on taas helppoa tarvi kun jakarin livetä kuteria kiristäessä ja osua betoni seinään rystysten ni jo vot on rystyset verillä ja useimmiten ne unet on taas niitä että näen unta että heitän jonkun katonrajaan huonekorkeuden ollessa kaksimetriä tai yli pitäs olla mahdotonta mun kokoselle miehelle ja aina poikkeuksetta unissani ne on miehiä viimisin josta moisen unen muistan ni kyseisen miehen kahdessa eri unessa kertaalleen heitin katon rajaan ihan en ole varma mihin asia liittyi mu jollain tapaa luultavasti naiseen jota tuolloin tapailin ja tämän lapsiin

Huhhuh, kuulostat kovin tutulta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi ol mistäpä tuota tietää täällä kun voi täysin varma ol kuka kirjottaa ja kenenä mulla on se etu että mä yleensä touhuilen yssissei ni ei tartti kavereiden ainakaan puollustella mua ja muutenkin si taas kun olin aikoinaan kavereiden kanssa liikenteessä ni aina sanoin et jos ei usko kun totuuden kerrot ni valehtele se on se minkä halus kuulla mä kun en järjestä kavereitani pulaan siksi että en itse osaa omia asioitani hoitaa tiedän monia jotka niin tekee oppinu ihan jo pelkästään uutisointia seuraamalla eri medioista

• Anonyymi
        UUSI

Kuinka kokonaisvaltaisesti olet kelaillut tätä tämän kieroutuneen obsessiosi merkeissä, son

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin säkin maneeries perusteella. Sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi ol mistäpä tuota tietää täällä kun voi täysin varma ol kuka kirjottaa ja kenenä mulla on se etu että mä yleensä touhuilen yssissei ni ei tartti kavereiden ainakaan puollustella mua ja muutenkin si taas kun olin aikoinaan kavereiden kanssa liikenteessä ni aina sanoin et jos ei usko kun totuuden kerrot ni valehtele se on se minkä halus kuulla mä kun en järjestä kavereitani pulaan siksi että en itse osaa omia asioitani hoitaa tiedän monia jotka niin tekee oppinu ihan jo pelkästään uutisointia seuraamalla eri medioista

Ja näillä puheilla kirjoituksillani saa frendei homiei mukaan. Aloittajaäijä ja etenkin muutama muu, jotka ootte ihan buu😃

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja näillä puheilla kirjoituksillani saa frendei homiei mukaan. Aloittajaäijä ja etenkin muutama muu, jotka ootte ihan buu😃

En ole aloittaja vieläkään mu onnea kalasteluun

• Anonyymi
      UUSI

Ei hirveän uskottavaa pyytää tuollaista ikävä-palstalla…

• Anonyymi
        UUSI

Sinua alkoi taas hiljalleen vaivata mieltä puolta tämä palstaäijän aloitus, koska haluat sitoa sen hölynpölyt tavalla tai toisella itseesi koska kukkuu

• Anonyymi
      UUSI

Tapata mut jo sitten

• Anonyymi
        UUSI

Liian helppotapa ihmisille ihmiselle päästä elämästään ja itse itselleen aiheuttamasta kurjuudesta nautinnollisempaa katsoa vierestä kuinka ihminen tekee elämästään itselleen helvetin elää

• Anonyymi
        UUSI

Jopa palstasedälle lienee liian helppo kohtalo, tiiä sitten mitä suurempi popula on mieltä. Kaikki julkisuus ei ole hyvästä nimittäin

• Anonyymi
        UUSI

Jopa se aloittajasetä on taas melodramaattisella tuulella. Hörhöt toki innostuu kenties lol

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jopa palstasedälle lienee liian helppo kohtalo, tiiä sitten mitä suurempi popula on mieltä. Kaikki julkisuus ei ole hyvästä nimittäin

Draamailkoon aloittajasetä siis täällä sitä tai mitä lie odotellessa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ne väittää että on julkisuudella kun muka voi jotain tienata

• Anonyymi
      UUSI

Ikävä on silti ja eroon haluut?

• Anonyymi
        UUSI

Kenellä ny ikävä sellaista on josta eroon haluaa oletko totaali idiootti musta ole lopulta edes työnantajat halunnu päästä eroon vaikka liian vaativa työntekijä olenkin yhdentoista vuoden työsuhteesta lopputiliä ottaessani tarjosin sen hetkinen toimari mahdollisuutta että olisin voinu kouluttautua inssiksi montaa muttaa matkassa inssi ni se on suunnittelupuoli mikä mua kiinnostaa ja jos olisin pysyny työsuhteessa en olisi saanu pientä elatusmaksua maksettavakseni toki olisin varmaan saattanu jäädä kyseisen työnantajan palvelukseen töihin jos olis ollu mahdollista saada pitkä lomautus oli melkosesti asioita nää mietittävänä ja poitsu mulla oli mukana kun lopputiliä kävin ottaas et voi kokemuksinaan sanoa ottaneensa isin kanssa lopputilin

• Anonyymi
      UUSI

Outoa,ei halua ja sit haluu..

• Anonyymi
        UUSI

Vain siten selviää 🤍😘

• Anonyymi
        UUSI

Normaali nainen ja si kehtaavat itse syyttää että mies muka muuttaa mieltään usein mä olen ajatellu ainakin omalla kohdallani asian niin et eikö mulla ome oikeus muuttaa mieltäni ihan yhtä usein kun naisellakin toki se edellyttää että tietää mitä nainen ajattelee että kerkeää itse muuttaa mieltään ensin ni ei tarvi naisen itseään syyttää kun parisuhde eroon päättyy

• Anonyymi
        UUSI

Niin kuka mielestäsi, sinun projektiot palstaäijän kautta on toistaiseksi vielä torso ns, kerro irrationaalisimmat kelasi. Epäilen, että hyvin juvenaalia on

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vain siten selviää 🤍😘

Tavallaan kyllä emojiesetä ja muut

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Normaali nainen ja si kehtaavat itse syyttää että mies muka muuttaa mieltään usein mä olen ajatellu ainakin omalla kohdallani asian niin et eikö mulla ome oikeus muuttaa mieltäni ihan yhtä usein kun naisellakin toki se edellyttää että tietää mitä nainen ajattelee että kerkeää itse muuttaa mieltään ensin ni ei tarvi naisen itseään syyttää kun parisuhde eroon päättyy

Mene välittömästi jollekin emansipaatiokurssille jos noin voimakkaasti kerran koet

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mene välittömästi jollekin emansipaatiokurssille jos noin voimakkaasti kerran koet

Ei mun tartte mu kiitos ehdotuksesta voin kyseistä kurssia seuraavalle naiselle ehdottaa vielä kun kerrot missä niitä täsä haminassa pidetään

• Anonyymi
      UUSI

no minä en roiku kenessäkään, ihan omaa elämää elän enkä ikävöi ketään. eräs mies lähestyy normijuttuja sinkkuihmisille. Ja ihan normaalisti, miettii treffejä ja sen semmoista ei täällä yhteisen tulevaisuuden rakentamista, miehen sääntöjä tai jakamista tai hyötyä. eri tietoisuuksissa eletään kuitenkin. tänään puuhannut koko päivän ja ihan omin voimin ja tietoisuuksin. ja jälki sen mukaista, yhtä asiaa kun tekee niin avartuu lisää ja homma kerrallaan eteen päin. niin töissä, vapaalla kuin kailessakin. ja elämistä ja mukavaa samalla.

• Anonyymi
        UUSI

on muuten hyvä olo, olen tehnyt 5 tuntia pihatöitä, ja tuntuu ettei missään näy, työkaluja tutkailin nopeuttaa hommaa ja kun tekee niin osaa ostaa oikeanlaista. ja muuta mukavaa. vapaa päivä. työjitit erikseen, mutta tämä tekee kyllä hyvää 🙂 vaikka tosi paljon hommaa, hyvää harjoitusta, kestää vähän keskeneräisyyttä ja löytää itse työstä iloa ja samalla kyllä jonkun angsteja helpottanut 🙂 selviän kyllä omin voimin, eli päästä sinäkin irti minusta. ja selkä voi hyvin, trampalla 100 pomput onnistui ja ei satu 🙂 ja on muuten hyvää treeniä ja eri pompuilla saa eri paikkaa tuntumaa, jalat eteen tai taakse, ja saa hien pintaan ja hengästymään 🙂 käsitreeni lähtee kun kiskoo rikkaruohoja maasta ja samalla puhdistautuu ja voimaantuu. luonnon energia 🙂

• Anonyymi
        UUSI

Ehkä on syytä selvitellä mitä elämältäs haluat ennen kun toisen/toisten elämiä alat sotkemaan

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä on syytä selvitellä mitä elämältäs haluat ennen kun toisen/toisten elämiä alat sotkemaan

Sum puheenparret tälle palstasedälle on aika karmivia ku miettii sun todellisuuden ymmärrystä vaikka tai ihan tätä luuhailua täällä nillittämässä mitä milloinkin tämän äijän juttuihin. Aito kohtaaminen irl vai miten se meni? Laittaisin väliin vaikka krusifiksin tommoselle

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

on muuten hyvä olo, olen tehnyt 5 tuntia pihatöitä, ja tuntuu ettei missään näy, työkaluja tutkailin nopeuttaa hommaa ja kun tekee niin osaa ostaa oikeanlaista. ja muuta mukavaa. vapaa päivä. työjitit erikseen, mutta tämä tekee kyllä hyvää 🙂 vaikka tosi paljon hommaa, hyvää harjoitusta, kestää vähän keskeneräisyyttä ja löytää itse työstä iloa ja samalla kyllä jonkun angsteja helpottanut 🙂 selviän kyllä omin voimin, eli päästä sinäkin irti minusta. ja selkä voi hyvin, trampalla 100 pomput onnistui ja ei satu 🙂 ja on muuten hyvää treeniä ja eri pompuilla saa eri paikkaa tuntumaa, jalat eteen tai taakse, ja saa hien pintaan ja hengästymään 🙂 käsitreeni lähtee kun kiskoo rikkaruohoja maasta ja samalla puhdistautuu ja voimaantuu. luonnon energia 🙂

Mutta laskutat koko päivästä, talkkarigubbe?

• Anonyymi
      UUSI

200 000 euroa, niin onnistuu.

• Anonyymi
        UUSI

Kuulostat mun exältä🤣🤣🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostat mun exältä🤣🤣🤣

Mut en oo... Ehkä 🤔

• Anonyymi
        UUSI

ettenköhän ton verran melkeen oo jo vienyt

• Anonyymi
        UUSI

eikä teillä oo oikeutta mitään rahoja siitä vaatia jos haluun teistä eroon!!!!

• Anonyymi
        UUSI

Tolla onnistus helposti ostaa omatalo ja vähintäänkin kolmen vuoden elo jouten ilman kelaakin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostat mun exältä🤣🤣🤣

Niin munkin. Kaverit kyl saa/sai ilmaseks vaikka ja mitä!

• Anonyymi
        UUSI

You roll big bucks mate

• Anonyymi
      UUSI

Mitä hän on tehnyt, kun olet noin suutuksissa? Oletko n vai m?

• Anonyymi
        UUSI

Luultavasti nainen ja mies ei tehnyt niin kuin hän halusi monesti äidiltä kotona saatu malli on tuon takana

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Luultavasti nainen ja mies ei tehnyt niin kuin hän halusi monesti äidiltä kotona saatu malli on tuon takana

And who would copy that kind of mother in law bro? Never let get the emperor disappointed

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

And who would copy that kind of mother in law bro? Never let get the emperor disappointed

Cris Watts mom- such a lovely lady for example

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Cris Watts mom- such a lovely lady for example

Boymoms- also creepy, deal your traumas in advance or something. This stopped someone. Good

• Anonyymi
      UUSI

Musta pääsee helposti eroon unohtaminen on vaan kuulemma mahdotonta

• Anonyymi
        UUSI

Kaikki perustuu siihen että ihminen unohtaa 🤍😘

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki perustuu siihen että ihminen unohtaa 🤍😘

Niin sitä voisi luulla ongelmaksi tuli/tulee se ehkä että itse mietin aikoinaan että kuinka voisin olla unohtumaton ja jo kauan si sanoin et pojan sai pois kaupungista mu kaupunki ei unohtanu poikaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin sitä voisi luulla ongelmaksi tuli/tulee se ehkä että itse mietin aikoinaan että kuinka voisin olla unohtumaton ja jo kauan si sanoin et pojan sai pois kaupungista mu kaupunki ei unohtanu poikaa

Ja montako poikaa sulla on aloittajaäijä mitä rajan yli kuljetella? Kunnan tai

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä te te guben porukka olette haitaksi koko kaupungille ja asukkaille,on mennyt vapaus,kyl täs pitää jostain keksii!Ku ihminen on päästään sairas,tekee mitä haluaa ja teetättää muilla,ei osaa ajatella sitä,kuinka satutettu ihminen siitä kärsii fyysisesti ja psyykkisesti! Kulkee toisten kotona ja mökeille,ilman lupaa, käy kuin kotonaan,hämmentää paikkoja ja varastaa,loppu tähän pitää saada,hermot täs menee !

• Anonyymi
      UUSI

Kiitos tiedosta! On huomattu jo.

• Anonyymi
      UUSI

Mulle ei tarvi kahta kertaa sanoa yhdeltä kaverilta voi kysyä että päästän autosta ulos samantien kun pyytää välittämättä missä ollaan toki kysy sen jälkeen ootko ihan tosissas kun pysäytin auton tienviereen ja sanoin et siittä sen kun alat käveleen tyttäreni äidiltä voi kysyä kun pyytää mua asunnosta poistumaan ei ole suotavaa yrittää estää lähtemistäni yksi syy lisää miksi ei niin kiinnosta samankaton alle muutto ennen kun olen itse kotini ostanut ja kalustanut voi toinen lähteä samantein kun siltä tuntuu taakseen katsomatta mieluiten jaksa yhtään niitä lastenleikkejä enään tällä ikää tai vitun epäselviä parisuhde tilanteita on se ny vittu ihme ja kumma jos ei ihminen itse tiedä onko vaiko eikö parisuhteessa

• Anonyymi
      UUSI

Aika kauaa oon sut kiertänyt IRL. Kerran kun näin sut julkisella paikalla juttelemassa jonkun kaljupään kanssa liukenin nopeesti

• Anonyymi
        UUSI

👍👍👍

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

👍👍👍

Vaihdan kadun puolta

• Anonyymi
        UUSI

Minä vuonna suurempi todennäköisyys että mut näkee keskustelemassa jonkun vähempi/huonompi osasen kanssa he kun osaavat arvostaa sitä että joku antaa heille aikaansa ja kuuntelee edes vaikka ei mitään muuta tekiskään heissäkin vain on ihmisiä laidasta laitaan pitää tietää jotain ihmisestä voidakseen tietää kannattaako edes kuunnella

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minä vuonna suurempi todennäköisyys että mut näkee keskustelemassa jonkun vähempi/huonompi osasen kanssa he kun osaavat arvostaa sitä että joku antaa heille aikaansa ja kuuntelee edes vaikka ei mitään muuta tekiskään heissäkin vain on ihmisiä laidasta laitaan pitää tietää jotain ihmisestä voidakseen tietää kannattaako edes kuunnella

Silti hän oli sydämesi valittu, kehtaat huonompi osaiseksi haukkua kun hän veti rajat mitä sietää ja mitä ei. Laki se on rikkaittenki pennuille tässä maassa sama kuin muillekin.

• Anonyymi
        UUSI

Oliko torpedon habitus?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vaihdan kadun puolta

It’s your call princess

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Silti hän oli sydämesi valittu, kehtaat huonompi osaiseksi haukkua kun hän veti rajat mitä sietää ja mitä ei. Laki se on rikkaittenki pennuille tässä maassa sama kuin muillekin.

No joo, eiköhän tämä guben monologi ollut tässä tärvelty. Osa kolme

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

👍👍👍

Peukutat tälle varsin abstraktille gubbetekstille koska? No ei sen kai niin väliä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kylää mun sydän on varattu mun kehon verenkierron ylläpitoon mu onnea sulle

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jo vielä kun ne rikkaat opettas pentunsa niitä lakeja noudattamaan mä kun en näi lähempänä viittäkymppiä voi niitä viistoista kesäsiäkään nyrkillä puottaa pilvistä takas maahan jonkun niistä vanhempi nostaa syytteen kuitee et menit mun hellanduudelia lyömään

• Anonyymi
      UUSI

noniin varmaan aika moni muukin. ei muutako asetu jonoon vain. eiköhän joku kohta onnistu.

• Anonyymi
        UUSI

Onnistu missä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onnistu missä

ne uhkailut..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onnistu missä

Ilmeisesti palstaäijällä on myös oikeasti tällainen kuumotus päällä? Toivottavasti sulla ei, sillä eikö näytäki ankeelt

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

ne uhkailut..

Meinaak ny niitä tappouhkauksia joita olen tähän ikään saanu tuhansia eipä ole ykskään uskaltanu uhkaustaan toteuttaa et en odottele ihmeitä tuonkaan suhteen

• Anonyymi
      UUSI

No mikset sitten tee!

• Anonyymi
        UUSI

Sun pitää lähettää varmaa joku kirjekyyhky sitten hehe

• Anonyymi
      UUSI

ei sinua tai teitä kukaan täällä halua. Minulla on oma elämä, ja omat jutut. rahat tulee mitä on myyty ja aiemmin ansaittu ja mitä viety. ei teiltä oo tänne mitään tullut, eikä teitä haluta. eikä haluta mitään antaa. päästä irti ja lopeta se surman linjan hakeminen, vapauttakaa orjat.

• Anonyymi
        UUSI

Ja tästä pitäs ymmärtää mitä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tästä pitäs ymmärtää mitä

Miksi sinulla olisi tarve kääntää näitä palstaäijän tekstejä arameaksi?

• Anonyymi
      UUSI

ymmärrä se linja mihin haluatte on orjia täynnä ja ei onnistu, eikä teidän tilaukset. menkää eteen opin ja hyväksykää se mitä tulee.

• Anonyymi
      UUSI

Moni haluu eroon musta et oo ainut

• Anonyymi
      UUSI

se ikä teiltä tullut palautuu teidän kautta ja jatkaa eteen päin jos ei ole teistä tullut. niin ne menee oikein. ei täällä haluta orhana mitään paskajuttuja. eikä täältä ole kellekään mitään näitä tullut. ja antakaa kuolleiden kevät rauhassa, myös he ovat teidän orjia. niin se huonous kiertää kaikki, ja menee ohi. älä estä muiden rahija ja yritä saada köyhäksi tai jotain haasteita jotta itsellä helpottuisi. voit sanoa mikä ei ole mielestäsi sinun mutta ette voi tietää kelle on. jos teistä tullut palautuu teidän kautta. me emme tiedä kelle kuuluu, tiedämme mistä tullut.

• Anonyymi
        UUSI

Mahtanee olla ajatukset hukassa mu eiköhän se siitä kun et luovuta elämäsi suhteen mu jos ei siinä ole järkeä sulle ni miksi yrittää edes

• Anonyymi
      UUSI

ja sanon että tee näin, ihmiset ovat lopen kyllästyneitä eikä tuommoisia voi nuorille laittaa, taas kuollut. ei se mene niin ette vyörytetään muille vaan menee sinne mistä tullut. ei tehdä töitä noissa "paikoissa" eikä haluta koura juttuja, eikä niihin liitytä mitenkään.

• Anonyymi
        UUSI

Pilallahan ne nuoret on

• Anonyymi
      UUSI

ettekä voi kiristää ketään tahtoonne tai pakottaa mihinkään, ettekä omsn sivu orjaksi tai kenenkään huimejuttuihin avuksi. voitte avustssvieroitukseen jos ei mene on oma ongelma, ei täältä auteta,edes kenenkään naisia. eikä oteta mitään köyhäroolia, vaikka olisi mies maksamassa, ei noihin kuuluta. eikä ole mitää yhteyksiä itsellä viikinkeihin, ei isänä tai miehenä, ikinä ollutkaan. eikä mihinkään huimejuttuihin eikä ritareihin. ei käydä edes baareissa eikä olla mitään saatu mistä oltaisiin velkaa. perinnät perintätoimisto kautta, sieltä ne tulee. myös itselle. nyrkit vaan pahentaa ja työhakkaukset jotka tekee palautuu aina itselle. jos ei ole vapaata tahtoa. eikä missään nettisuhteessa, missö ei ole varmuutta toisesta tarvitse mihinkään suostua. näin se vaan on.

• Anonyymi
      UUSI

minäkin olen polttanut 15 vuotiasts ja tiedän mitä on nikotiiniriippuvuus, se ei ole tämmöistä. ja hyvin olla polttamatta joitain tunteja. tämä ei ole minun juttu, enkä suostu näitä hoitamaan. eikä nämä aamut ole minua. olisiko susannalta ja karoliinalta tullut ja muutama muu.

• Anonyymi
        UUSI

Mä en ole ymmärtäny tuota nikotiiniriippuvuutta vaikka olenkin kolmekymmentä vuotta jo polttanu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en ole ymmärtäny tuota nikotiiniriippuvuutta vaikka olenkin kolmekymmentä vuotta jo polttanu

Enkä minä älyämpäriä, liian kettoa on se esim

• Anonyymi
      UUSI

Ei muuta kun tekemään.

• Anonyymi
        UUSI

Mitä on miljoonia asioita vähintäänkin mitä voi tehdä ellei miljardeja mitenkäs luulit yhden ihmiselämän riittävän kaikkeen jos et ole jotain yliluonnollista

• Anonyymi
      UUSI

minä en myös osallisti kenenkään psyykehoitoon, en itseni tai sairastuneen vuoksi. kunnioitus kummallekin. jokainen hoitaa omaa psyykettään, ja hakee apua oikein. ja puhui, tekee asioita. enkä halua antaa tietoisuutta tähän. vaan haluan käyttää niitä itse olen terve muta tiedän mitä on kun tuntuu että asioita on liikaa, loppuu voimat jne. joten jotta pysyvät poissa, haluan käyttää näitä itse. ja tiedän ettei nämä jutut tule myös lapsiltani, kuten kovasti vihjataan.

• Anonyymi
        UUSI

Hoitaisit ittes kuntoon niin hyvä ois.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hoitaisit ittes kuntoon niin hyvä ois.

Tämä sun vaivannäkö näitä palstatilan seposteita kohtaan on melko teatraalista

• Anonyymi
      UUSI

Minua ei kiinnosta.
      Hae apua tai tee vaikka itsari.

• Anonyymi
        UUSI

Ei kannata kehoittaa tuollaiseen viimeiseen sillä voi olla ettei lähtis yksin😃

• Anonyymi
        UUSI

Toi itsari kehotus on turha ei niistä ole tekemään sitä mutta helppo tapa osoittaa ettei itseä voisi vähempää kiinnostaa

• Anonyymi
        UUSI

Tämä ny ainaki oot sinä aloittajaäijä. Huomaa kömpelöstä klangista, ei oo ryhmi kohallaan

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kannata kehoittaa tuollaiseen viimeiseen sillä voi olla ettei lähtis yksin😃

Stay away feom kool aid

• Anonyymi
      UUSI

☝😆 varmasti,

• Anonyymi
      UUSI

Täällähän minä siltikin olen. E

• Anonyymi
      UUSI

Blue wmca😉

• Anonyymi
        UUSI

Kristillisten sinisten nuorten yhdistys? Kevätretki tulossa varoja vailla?

• Anonyymi
      UUSI

Oi tee, mutta tee se nopeaan rakas.

• Anonyymi
      UUSI

PantapantapantapantaPantapantapantapantaPantapantapantapantaPantapantapantapantaPantapantapantapantaPantapantapantapantaPantapantapantapantaPantapantapantapanta

• Anonyymi
        UUSI

Ai kenet

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ai kenet

Niin, joko oot kehitelly uuden pirkkaniksin/ sukkahousuvinkin? Sivusta hohhoijaaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, joko oot kehitelly uuden pirkkaniksin/ sukkahousuvinkin? Sivusta hohhoijaaa

Ja montako pakettia niitä denierejä laitetaan

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja montako pakettia niitä denierejä laitetaan

Niin tämä sukkahousujen läpi kuseminenkin oli tämän tuusulan toivon yksi kivoista harrastuksista

• Anonyymi
      UUSI

Tui tui yliherkät sensationalistit- kokeile vaikka spellworks

• Anonyymi
      UUSI

TARVITSEN ELÄMÄNI MIEHEN eli koiranpentu massit kiitos ja muutama touhutonni vielä päälle ni en tuu palstalle enää koskaan!ja yhtäkään mainintaa ei sitten enään ikinä missään!pysyvästi jätätte syyttömän rauhaan! tarpeeksi kauan kestänyt tätäkin pelleilyä!!

• Anonyymi
      UUSI

älä yritä pitää ala puolellasi minua tai lapsiani, tai saada siihen linjaan. tai älä estä rahojani. niitähän sinä vihaat, meidän tulevaa sinä vihaat. vihaat kun joku rakastaa minua, vihaat kun olen onnellinen, vihaat kun rakatelen vihaat kun San rahaa vihaat kun lapseni rakastaa, vihaat rehellistä hyvää työtäni vihaat kotiani vihaat sieluani, vihaat hyvyyttäni vihaat sivujani, vihaat kaikkea minussa. koska olen este kun en suostu linjaan mistä saisitte hyvää mikä tukisi teitä epärehellisesti, ihnisarvottomasti, rahallisesti, ja kaikessa huonossa meitä. vihaat kun näen lävitse ne vihaat kun en rakastu keihk haluat vihaat kun otteesi lipeää.

• Anonyymi
      UUSI

vihaat kuka olet mitä sinulle on suotu mitä halutaan että opit, vihaat kun et saa muita polkuja etkä viitsi tallustaa omiasi ottaa sinulle osoitettua elämää sen haasteita ja muuttua hyväksi. vihaat kun et vaan saa, eikä ihmiset tottele, tartu ja näe sinua. vihaat kun et saa, imartelua, rakkautta, arvostusta, kunnioitusta, tukea tai mitään mitä haluat. haluat niin epäsokeasti asioita, väärin, oikoen, ihnisarvottomasti, olet valmis mihin vaan ja vihaat kun se ei tuota kuitenkaan tulosta. vihaat kun olet käyttänyt asiaan vuosia, näyttäen jo hirviötä eikä vieläkään onnistu. teet pahoja asioita, teette ja ei tuota tulosta. saat estettyä hetken ja aikanne menee aiheen ja muilta hakataan lisää. olette hyvin sairaita tapauksia.

• Anonyymi
        UUSI

En tarvitse paskanjauhajaystäviä, enkä niitä jotka uskovat valheita. En ole yksin, ystäväni eivät ole nassehoviin kuuluvia, joten siinähän keulit teorioinesi!

• Anonyymi
      UUSI

et osaa enää edes päästää irti, ette osaa enää edes normaalia elämää, ette osaa enää kunnioittaa muita, elämästäni tullut teille kamppailua pitää muut alhaalla ja varmistaa ja suojata omaa, koska se ei ole hyvällä mahdollista, alennutte jo hyvin etoviin tekoihin. haluatte enemmän kuin mitään mikä joskus luotiin ksmalilla teoilla, missä hakattiin ihmisiä jopa tapettiin, tehtiin katseita asioita jotta noiditte hieman ja elämä oli hetken hyvää. haluat niin paljo etten näe enää muuta keinoja vaan yrität päästö keinolla millä tahansa samaan. et tee töitä itsesi kanssa, ette hae vaihtoehtoja, ette elä, ette kasva tai kehity, vaan sokeasti hskkaatte ja vartioitte muita ja yritätte hakata alas. se lopun alku, varma tie helvettiin. niin maan päällä kuin kuoleman jälkeenkin.

• Anonyymi
        UUSI

Mitäs palstasetä sun skitsofrenia voi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      440
      2568
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      14
      2430
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      252
      1475
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      82
      1139
    5. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      425
      1060
    6. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      62
      1056
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      155
      922
    8. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      908
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      869
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      79
      855
    Aihe