... läpivienti ei petä?
Miksi vene uppoaa jos...
16
395
Vastaukset
- Anonyymi
Koska massa ylittää nosteen.
- Anonyymi
Kirveellä pohjasta läpitte?
- Anonyymi
Se on läpivienti. Ehkä hiukan rustiikki, mutta kuitenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on läpivienti. Ehkä hiukan rustiikki, mutta kuitenkin.
Kyllä 😂 läpitte vaan
- Anonyymi
Ylipainoinen muija saa veneen painumaan perä edellä syvyyksiin.
- Anonyymi
Johtuu veden pääsystä veneeseen.
- Anonyymi
Sitten se vesi pääsee sisään vaikka vuotavasta koneen jäähdytys letkusta, pakoputkesta, avonaisesta kattoluukusta aalto lyösisään, vene kaatuu ympäri, joku laittaa satamassa vesiletkun veneesi sisään ja hana auki.
Onhan näitä. - Anonyymi
Historiassa tunnetuimpia lienee jäävuoreen törmäämisestä johtuvat reiät aiheuttavat vuotoa ja sitten on se tapaus Tapio Lehtinen eli itse aiheutetut tapahtumat.
- Anonyymi
Meinaat että Tapsa väsähti ja upotti veneen ja halus sen takana tulevan muikkelin kyytiin? 🤔😂
- Anonyymi
Loogisesti ajatellen ja meriselitykset kuunneltuaan ei voi olla muuta mieltä uppoamis syystä Lehtisen kohdalla.
- Anonyymi
Nyt on ilmeisen selvä mielenhäiriö kirjoituksissa.
Et kai tosissasi väitä, että joku upottaa veneensä noilla vesillä, vaikka kyyti saattaisi olla lähistöllä ?
Kannattaa ainakin jättää nimien mainitseminen pois postauksista.
Keksikää joku muu aihe, josta väitellä.
- Anonyymi
No mä väitän, että tänään mun pullosta pettää läpivienti ja sen sisältö täyttää sisukseni, tuloksena saattaa olla humala. En kuitenkaan liiku veneellä.
- Anonyymi
Äläkä lyö vaimoa tai lapsia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko olet lopettanut vaimosi hakkaamisen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pelkoa, ei ole kumpaakaan...
- Anonyymi
Koska läpivientiin voi luottaa (se vie veden lävitseen) ja letku tai sulku pettää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2181481- 961296
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan41138Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle171126Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9948Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86920Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66885- 32860
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest38806Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii54805