... läpivienti ei petä?
Miksi vene uppoaa jos...
17
548
Vastaukset
- Anonyymi
Koska massa ylittää nosteen.
- Anonyymi
Kirveellä pohjasta läpitte?
- Anonyymi
Se on läpivienti. Ehkä hiukan rustiikki, mutta kuitenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on läpivienti. Ehkä hiukan rustiikki, mutta kuitenkin.
Kyllä 😂 läpitte vaan
- Anonyymi
Ylipainoinen muija saa veneen painumaan perä edellä syvyyksiin.
- Anonyymi
Johtuu veden pääsystä veneeseen.
- Anonyymi
Sitten se vesi pääsee sisään vaikka vuotavasta koneen jäähdytys letkusta, pakoputkesta, avonaisesta kattoluukusta aalto lyösisään, vene kaatuu ympäri, joku laittaa satamassa vesiletkun veneesi sisään ja hana auki.
Onhan näitä. - Anonyymi
Historiassa tunnetuimpia lienee jäävuoreen törmäämisestä johtuvat reiät aiheuttavat vuotoa ja sitten on se tapaus Tapio Lehtinen eli itse aiheutetut tapahtumat.
- Anonyymi
Meinaat että Tapsa väsähti ja upotti veneen ja halus sen takana tulevan muikkelin kyytiin? 🤔😂
- Anonyymi
Loogisesti ajatellen ja meriselitykset kuunneltuaan ei voi olla muuta mieltä uppoamis syystä Lehtisen kohdalla.
- Anonyymi
Nyt on ilmeisen selvä mielenhäiriö kirjoituksissa.
Et kai tosissasi väitä, että joku upottaa veneensä noilla vesillä, vaikka kyyti saattaisi olla lähistöllä ?
Kannattaa ainakin jättää nimien mainitseminen pois postauksista.
Keksikää joku muu aihe, josta väitellä.
- Anonyymi
No mä väitän, että tänään mun pullosta pettää läpivienti ja sen sisältö täyttää sisukseni, tuloksena saattaa olla humala. En kuitenkaan liiku veneellä.
- Anonyymi
Äläkä lyö vaimoa tai lapsia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko olet lopettanut vaimosi hakkaamisen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pelkoa, ei ole kumpaakaan...
- Anonyymi
Koska läpivientiin voi luottaa (se vie veden lävitseen) ja letku tai sulku pettää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad691265- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että351737- 116690
- 53673
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76592
- 56584