... läpivienti ei petä?
Miksi vene uppoaa jos...
16
439
Vastaukset
- Anonyymi
Koska massa ylittää nosteen.
- Anonyymi
Kirveellä pohjasta läpitte?
- Anonyymi
Se on läpivienti. Ehkä hiukan rustiikki, mutta kuitenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on läpivienti. Ehkä hiukan rustiikki, mutta kuitenkin.
Kyllä 😂 läpitte vaan
- Anonyymi
Ylipainoinen muija saa veneen painumaan perä edellä syvyyksiin.
- Anonyymi
Johtuu veden pääsystä veneeseen.
- Anonyymi
Sitten se vesi pääsee sisään vaikka vuotavasta koneen jäähdytys letkusta, pakoputkesta, avonaisesta kattoluukusta aalto lyösisään, vene kaatuu ympäri, joku laittaa satamassa vesiletkun veneesi sisään ja hana auki.
Onhan näitä. - Anonyymi
Historiassa tunnetuimpia lienee jäävuoreen törmäämisestä johtuvat reiät aiheuttavat vuotoa ja sitten on se tapaus Tapio Lehtinen eli itse aiheutetut tapahtumat.
- Anonyymi
Meinaat että Tapsa väsähti ja upotti veneen ja halus sen takana tulevan muikkelin kyytiin? 🤔😂
- Anonyymi
Loogisesti ajatellen ja meriselitykset kuunneltuaan ei voi olla muuta mieltä uppoamis syystä Lehtisen kohdalla.
- Anonyymi
Nyt on ilmeisen selvä mielenhäiriö kirjoituksissa.
Et kai tosissasi väitä, että joku upottaa veneensä noilla vesillä, vaikka kyyti saattaisi olla lähistöllä ?
Kannattaa ainakin jättää nimien mainitseminen pois postauksista.
Keksikää joku muu aihe, josta väitellä.
- Anonyymi
No mä väitän, että tänään mun pullosta pettää läpivienti ja sen sisältö täyttää sisukseni, tuloksena saattaa olla humala. En kuitenkaan liiku veneellä.
- Anonyymi
Äläkä lyö vaimoa tai lapsia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko olet lopettanut vaimosi hakkaamisen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pelkoa, ei ole kumpaakaan...
- Anonyymi
Koska läpivientiin voi luottaa (se vie veden lävitseen) ja letku tai sulku pettää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel364244Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1442588Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v992174Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen221694Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.781666Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276131430Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma651426- 691348
Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e791331- 761293