On se, että olen vanha. Se alkaa nyt näkyä, mutta ei se itseäni haittaa.
Ymmärrän, että sinä et siitä pidä.
Ikävää on se,
12
438
Vastaukset
- Anonyymi
Hei älä ajattele noin. Ei se ulkoinen osa sinussa ole se tärkein. Jos ei hän näe sinua ihanana vaikka vanhenet, ei hän ole sinulle sopiva ihminen. Ikä tuo persoonaa esiin. Tsemppiä 💛
- Anonyymi
Heitä tuollaiset mäkeen. Joka ikinen ihminen vanhenee, ja jotain on vialla, jos ei itsessään tai toisissa sitä pysty hyväksymään.
- Anonyymi
No onko hän itse nuori.
- Anonyymi
Oon sentään luullut, että minua nuorempi.
Minusta olit sentään komistunut, kun pyysit kunnioittaan sinua.
Nyt kun aloin miettimään niin minä taisin kyllä nähdä sinut, kun olit lähtenyt ALAMÄKEEN.
Tunnistin sinut siitä TAKISTA joka sulla oli päällä, kun eka kerran tavattiin.
Katoin, että joku tulee vauhdilla TUKKA HULMUTEN toisen miehen kanssa ja molemmilla ROLEXIT esillä, kun miehet KESKUSTELIVAT.
Tunnistit ilmeisesti minut, koska ASKEL HYYTY JA ALA LEUKA TIPAHTI, koska jäit katsoon pitkään ja hyvä, että sentään kaatunut KAVERIS PÄÄLLE jonka kanssa olit lähtenyt ROLEXI LENKILLE. Kaveris oli sen näköinen, että hän kysyi sinulta : Mikä sua vaivaa?- Anonyymi
Älä rakas ole huolissas, koska olet sentään VALINNUT MINUT RAKKAUDELLA VAIMOKSI.
Kyllä minä sinusta nuoren miehen tehtyä.
KUUMALIIMA ON HYVÄ JUTTU.
Kyllä se on totta, että minä laitoin TEIPILLÄ nuorimmalle tytölle vauvana RUSETIN hiuksiin, koska minun piti ottaa kuva hänestä. Ei niitä kuvia ole enään ainakaan minulla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä rakas ole huolissas, koska olet sentään VALINNUT MINUT RAKKAUDELLA VAIMOKSI.
Kyllä minä sinusta nuoren miehen tehtyä.
KUUMALIIMA ON HYVÄ JUTTU.
Kyllä se on totta, että minä laitoin TEIPILLÄ nuorimmalle tytölle vauvana RUSETIN hiuksiin, koska minun piti ottaa kuva hänestä. Ei niitä kuvia ole enään ainakaan minulla.Laitetaan ICE POWERIA ensin niin päätä alkaa palelemaan niin KUUMALIIMA EI TUNNU NIIN POLTTAVAN KUUMALTA, kun minä laitan sinulle UUSIA HIUKSIA niin voit olla VANHA, MUTTA NUORI niin kuin minä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitetaan ICE POWERIA ensin niin päätä alkaa palelemaan niin KUUMALIIMA EI TUNNU NIIN POLTTAVAN KUUMALTA, kun minä laitan sinulle UUSIA HIUKSIA niin voit olla VANHA, MUTTA NUORI niin kuin minä.
Kiva että vankimielisairaalan asukeillakin on paikkoja minne saavat kirjoittaa fantasioitaan.
I guess...
- Anonyymi
Et ole vanha.
- Anonyymi
Vanha on suhteellinen käsitys oman tulkintani mukaan mä olen jo yli-ikänen mä olisin ollu valmis haudan lepoon jo seitsemäntoista vanhana yritinkin en vittu onnistunu vaikka piti olla 99% varma tapa sillon ei ois välttis edes haitan kun äitiäni ja siskoani mitä toki itsekkäistä syistä sillä hetkellä edes ajatellu meni usko ihmisiin jo sillon enkä voi rehellisesti sanoa luottavani kun omiin lapsiini toki mulla on luotettavia kavereita mu eipä ne ole elänny mun elämää enkä minä heidän mu kaiken kaikkiaan pääsyy miksi olen elossa vielä on lapseni ja toki lapsenlapseni syystä tai toisesta olen hänelle tärkeä vein mä sen itsemurha suunnittelun niin pitkälle että keksin tavan miten ei jää jälelle mitään mitä yrittää kassta kuinka paljon voi ihminen haluta pois tämän kaltaisesta kusipäiden ja idioottien kansoittamasta maailmasta
- Anonyymi
Koeta miettiä omaa asennettasi. Me monesti ei voida vaikuttaa siihen mitä meille tapahtuu mut me voidaan valita miten me suhtaudutaan siihen mitä meille tapahtuu. Elämän iloa sulle rutkasti! 🤍😘
- Anonyymi
Johan on huolet sulla.
- Anonyymi
Tätä oikein jäi miettimään kaikkien omien ongelmien rinnalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263734- 822587
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331458