Torstain 12.6. Kalevassa oli ilmoitus, jossa Ulosottolaitos ilmoitti myytäväksi yli 20 tilaa, jotka lähes kaikki ovat Oulaisissa.
Mikähän tilkkutäkki lienee kyseessä? Kenellä yksityisellä tai millä yrityksellä on hallinnassaan tällainen määrä tiloja?
Kymmeniä tiloja ulosotossa!
7
1436
Vastaukset
- Anonyymi
Enpä kerro
- Anonyymi
Taitaa olla peltokiinteistöjä. Näkyy olevan petäjäskoskelta yhen nuoren isännän kaikki koneetki ulosottohuutokaupassa myynnissä.
- Anonyymi
Joo onhan se hankala viljellä maita sen jälkeen kun vouti vie traktorit ja koneet.
- Anonyymi
Ei ole ihme jos jauheliha on kaupoista loppu.
Kuinka kauan sitä onkin kuunneltu kauppaketjun huutelua:
ME HALPUUTIMME HINTOJA.
Tämä tehtiin aina maamiehen kukkarosta. Tässä on tulos.
Tilat vähenee vauhdilla.- Anonyymi
Lihan -ja viljantuottajat voivat olla erillisiäkin tilallisia, mutta kummallakin yhteinen ongelma, KAUPPIAAT ts. Keskusliikkeet!!
Se on kumma, ettei noille keskoille ja s-ryhmille voida mitään, kun saavat nyhtää sen maksimaalisen voiton itselleen ja alkutuottajat eivät pärjää kertakaikkiaan mitenkään!?
Se pitäisi siirtyä siihen, että tilalliset myyvät itse tuotteensa pääsääntöisesti, paitsi että, vilja, juusto- ja muut maitotuotteet jatko -jalostuvat sitten muualla!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.819205Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli662855Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä202166- 1582039
Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️211983Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1381901Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?301750- 471607
- 1031512
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411266