Yhteyttä koska oot palstan perusteella vähän ……
En uskalla nainen ottaa suhun
45
668
Vastaukset
- Anonyymi
No en kyllä ole.
- Anonyymi
Luin, että en uskalla ottaa suihin:)))
- Anonyymi
No mutta jos mä tietäisin yhtä paljon susta niin oletko varma että olisit mun mielestä haluttava sit.enään. 🤍😘
- Anonyymi
En joten so what
- Anonyymi
En ole se mieheksipakottaja, vaikka on sama alkukirjain. Enkä tummatukkaista nuorempaa miestä kaipaava projektityyppi.
Harhaista menoa täällä! Äkkiä pois.- Anonyymi
Lol
- Anonyymi
Oikeastaan olen............!
- Anonyymi
Joo-o
- Anonyymi
ymmärrän ettämä olen kurttupiä ja sinä olet kauneinta mitä tiedän.
- Anonyymi
Älä koskaan ikinä alennu noin ajatteleen.tai puhu ikävään sävyyn itsestäsi ! Nainen sivusta 🤍😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä koskaan ikinä alennu noin ajatteleen.tai puhu ikävään sävyyn itsestäsi ! Nainen sivusta 🤍😘
ihana ihminen eksynyt palstalle. kurttu kiittää ja koittaa ajatella ittestä paremmin:3.onneksi on ympärillä noita oikeita prinsessoita <333
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas tääl papparoiset esiintyvät naisina! Kateus se o sellasta....!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taasen mieheke esiinnyt naisena,pitäiskö laittaa eteenpäin tää asia!
- Anonyymi
Täällä kirjottelee niin monia tyyppejä ympäri maailmaa ja suomea että et voi kyllä tollasta tekosyytä tosissaan laittaa…
- Anonyymi
Meinaatko ettei Suomi ole maailmassa ollenkaan?🤔🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei haloo ympäri maailmaa ja suomea.
Eikö silloin suomi kuulu.
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on tainnut helle pehmentää ajatuksen juoksua
- Anonyymi
Tarkoitatko vähän 🚑🚑🚑🫣
- Anonyymi
Joo kai
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo kai
🏃🕺💃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo kai
💅🕺💃🧗🏇🚣🧗♂️🏌🏌♂️🚣🚣♀️🚴🚵🚵♀️🤾♂️🤽
- AnonyymiUUSI
Saatat itsekin joskus tarvita kun tarpeeksi paljon rääkätään. Joten iho umpeen! 🤍😘
- Anonyymi
Terveempi kun oletit?
- Anonyymi
Yep
- Anonyymi
Mua vituttaa niin lujaa nyt just
Ettei kannata ottaa yhteyksiä
Ehkä lähempänä joulua voi puhua taas asialisestikkin
Naiselta miehelle.- Anonyymi
Keltä naiselta ja kelle miehelle,ku heitä molempia maailmassa aika paljon!
- Anonyymi
Jep. En muutenkaan halua tuntentemattomilta yhteydenottoja. 🙄
- Anonyymi
Narsku psykot kantsii jättää omaan arvoonsa,heillä ei ole omaatuntoa,eikä paljon muutakaan,kunhan saavat satuttaa mennen tullen,hoitoon vaan!
- Anonyymi
Mistä vitusta sinäkin luulet tietäväs kuka nainen minkäkin kirjotuksen perusteella on minkäkin takana empä ole huomannu kenenkään selvin tunnistein huomannu kirjottavan kun mun mu mulle sil ei ole väliä tunnistaako joku mut vaiko eikö hulluna mua on pidetty jo kauan si ni mitä luulet että sellasella ihmisellä on menetettävää muiden silmissä lasteni arvostuksen mä olen ansainnu olemalla heille rehellinen se on jotain mitä ei multa kukaan saa vietyä pois vaikka kuinka yrittäisikin naiset voitte pitää mun puolesta en ole vahingossakaan kohdannu yhtäkään joka muhun pystys luottaan tarkoittaa sitä että ei menis vuottakaan kun saisin pettämään mua ekan kerran ja si jos kävi niin ikävästi että oli on nainen joka mua kaipaa ni usein pettävät helposti jopa sitä jonka kanssa ovat vaatii vaan varmaan sen että mä olen halukas näyttämään että sitä mikä on mun on turha edes yrittää viedä
- Anonyymi
Tällä kyseisellä ei lapsia, tietääkseni
- Anonyymi
Piti vaan keksiä ksi siihenkin jotain ettei mua voi syyttää siitäkään siksi opettelin varottaan ei ole minun syy jos ei varotusta usko kun nääs tiedän että sitä harrastaa muutkin miehet sitä varattujen vikittelyä siksi että voivat osoittaa jopa kaverilleen että samanlainen se on sunkin naises kun munkin oli/on kannattiko sen takia pilata välit kaveriinsa
- Anonyymi
Toki on siltikin niitä joilla kuuluu tapoihin se vieraissa juoksu kuopiossa mulla taas oli yläkerran naapurina minusta vittumainen mies mu silti jos jätin auton tienviereen parkkiin vahti se sitä ettei sille kukaan mitään tehny kysy jopa kerran et se olis paremmas turvas kun ajat tohon pihaan kun mul paikka siiinkin oli kysyin toki et eik se o ihan hyväs turvas tossakin kun sä vahdit sitä jotain syitä miks mä kunnioitan jopa naapureitani siksi että en vieraassakaan kaupungissa tarvitse tuttavia kummempaa tietääkseni että on joku joitain joihin voin luottaa sielläkin oli yksi naapuri jota morjestin kaupungilla kun vanhaa kaveria vaikka hänkin kaverinsa kanssa pilviä poltteli kuttu jopa heille syömään josta kohteliaasti toki kieltäydyin
- AnonyymiUUSI
Säikky, myönnän sen. Sinä sen sijaan olet terve mieleltäsi. Se on hyvä juttu. Anteeksi, kun vähän rähjäsin. Uskon sinun tapaan toimia. Uskon myös mieheni tapaan toimia. Se on hyvällä tavalla oikeassa olevaa.
Tulen siis perässä. Ollaan kavereita. Palstalla oloni vähenee vähitellen. Toivon, että voit elää omaa elämääsi minusta huolimatta. Sitä toivon!En tunge elämääsi millään tavalla!!! - AnonyymiUUSI
Omintakeinen makeinen
- AnonyymiUUSI
Oot säikky mieheksi siis.
- AnonyymiUUSI
En minä purematta niele 😉
Ja ihan selväjärkinen olen, älä huoli. - AnonyymiUUSI
Se on todella hyvä ettet uskallakaan, koska en halua sinun koskaan ottavan yhteyttä minuun!
- AnonyymiUUSI
Joo mä oon ehottomasti liikaa sulle nössölle. Vetäytykö munaskin sisäänpäin?
- AnonyymiUUSI
Tää kuulostaa häneltä 😆
- AnonyymiUUSI
😂🤣
- AnonyymiUUSI
En ole kiinnostunut sinusta.
- AnonyymiUUSI
Oukei
- AnonyymiUUSI
Älä koskaan otakaan, koska en halua sinun ottavan minuun yhteyttä koskaan! Olen unohtanut sinut jo vuosia sitten ja ajatuksissani on ihan muu ihminen!
- AnonyymiUUSI
Kuulostaa joo ihan siltä
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184261Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032360Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421901- 771505
- 1591473
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91304Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34788- 10761
- 106747
- 27721