Edellä on joku keskusteluketju, missä joku valitti saaneensa kännykkään mainoksia tästä firmasta. Joku sitten sanoi, että oli (tai tuttava oli) ollut töissä firmassa eikä suositellut. Kun perusteli niin, että osa siellä vakavissaan tekee ennustuksia ja on kykyjä, mutta mainonta leimaa vakavasti otettavat näkijät ”viihteeksi”.
Joku mainitsi lopussa, tuossakin firmassa muutama oikeasti näkee hyvin.
Saisiko niiden oikeiden näkijöiden nimikirjaimia? Etunimiä?
Ennustajat piste fi (firma), ketkä siellä näkevät?
7
272
Vastaukset
- Anonyymi
Tosta ja muista vastaavista "viihteellisistä" neet kirjaimet voi olla vaikka HM.M tai H.AH tai EI.H
etuniminä ehkä tosin taatustri keksittyinä Urpo, Turpo, Uuno ja Päkä - Anonyymi
Minä sain kännykkääni mainoksen, että Tässä Kati Koponen, että häneltä saa apua vaikeisiinkin tilanteisiin.
Kyseisessä firmassa ei ole tuon nimistä näkijää. En ole koskaan soittanut kenellekkään
ja olen siellä itse töissä.
Kun pomolle siitä kirjoitin niin hän vastasi: Hei,
Kiitos. Liittymä on nyt mainoskieltolistallamme.
Selitystä en kyllä saa miksi minulle tälläisiä tulee.
Itse näen asioita. Kaikille en. Sillä moni soittaa ja on energia niin tukossa.
Ihmiset puhuu että näkijät hakee netistä tietoa jne
10min ei paljon tietoja pysty hakemaan.
Töissä on yli 50 "näkijää" eli kaikki otetaan ketä töihin hakee ja tietty sivun alalaidassa lukee: Tulkinnat tehdään ainoastaan viihdetarkoituksessa. Käyttäjien tulee olla yli 18-vuotiaita.
Siinä jo yritys pitää työntekijöitä ihan pelleinä.- Anonyymi
Miksi sitten itse olet tuollaisessa firmassa töissä, saneleeko pelkästään raha ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten itse olet tuollaisessa firmassa töissä, saneleeko pelkästään raha ?
Hyvä kysymys, kyllähän tuo kommentti nyt kaiken tarvittavan kkertoo. Pelkkää viihdettä! Kriteereiksi riittää että on yli 18v!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kysymys, kyllähän tuo kommentti nyt kaiken tarvittavan kkertoo. Pelkkää viihdettä! Kriteereiksi riittää että on yli 18v!
Minulla ei ainakaan olisi varaa kuunnella jonkun "yli 18v" päästään keksimiä tarinoita.
Kun otan yhteyttä näkijään, haluan saada rahalleni vastinetta.
Tuli joskus sitä Astral tv:tä sen verran katseltua, tai jäi kyllä noin kymmeneen minuuttiin, kun ei oikein tiennyt, olisiko pitänyt itkeä vai nauraa. Kaikkea kanssa!
Luulevatko ne tosiaan tuon kaltaisia "palveluita" tarjotessaan että ihmiset olisivat aivan tyhmiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö muuten, että minkä verran tuosta saa rahaa?
Ihan joka firmassa sama käytäntö. Pomot ne rahat vetää eikä työntekijä.
Eiköhän karenssin uhka pitää näitäkin väkisin töissä, niin kuin monella muullakin alalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitat nyt mitä, tällä että kriteeri riittää, että on 18v???
Katso nyt firman sivut että, mitä siellä etusivun alhaalla lukee?
Tarkoittaa asiakkaita, näin ymmärrän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2457607IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its2444643- 1711805
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)741690- 711184
- 1341142
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61087Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte128976Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy207951- 104925