Ennustajat piste fi (firma), ketkä siellä näkevät?

Anonyymi-ap

Edellä on joku keskusteluketju, missä joku valitti saaneensa kännykkään mainoksia tästä firmasta. Joku sitten sanoi, että oli (tai tuttava oli) ollut töissä firmassa eikä suositellut. Kun perusteli niin, että osa siellä vakavissaan tekee ennustuksia ja on kykyjä, mutta mainonta leimaa vakavasti otettavat näkijät ”viihteeksi”.
Joku mainitsi lopussa, tuossakin firmassa muutama oikeasti näkee hyvin.

Saisiko niiden oikeiden näkijöiden nimikirjaimia? Etunimiä?

7

239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tosta ja muista vastaavista "viihteellisistä" neet kirjaimet voi olla vaikka HM.M tai H.AH tai EI.H
      etuniminä ehkä tosin taatustri keksittyinä Urpo, Turpo, Uuno ja Päkä

• Anonyymi

Minä sain kännykkääni mainoksen, että Tässä Kati Koponen, että häneltä saa apua vaikeisiinkin tilanteisiin.

Kyseisessä firmassa ei ole tuon nimistä näkijää. En ole koskaan soittanut kenellekkään
      ja olen siellä itse töissä.

Kun pomolle siitä kirjoitin niin hän vastasi: Hei,

Kiitos. Liittymä on nyt mainoskieltolistallamme.

Selitystä en kyllä saa miksi minulle tälläisiä tulee.
      Itse näen asioita. Kaikille en. Sillä moni soittaa ja on energia niin tukossa.

Ihmiset puhuu että näkijät hakee netistä tietoa jne
      10min ei paljon tietoja pysty hakemaan.

Töissä on yli 50 "näkijää" eli kaikki otetaan ketä töihin hakee ja tietty sivun alalaidassa lukee: Tulkinnat tehdään ainoastaan viihdetarkoituksessa. Käyttäjien tulee olla yli 18-vuotiaita.

Siinä jo yritys pitää työntekijöitä ihan pelleinä.

• Anonyymi

Miksi sitten itse olet tuollaisessa firmassa töissä, saneleeko pelkästään raha ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sitten itse olet tuollaisessa firmassa töissä, saneleeko pelkästään raha ?

Hyvä kysymys, kyllähän tuo kommentti nyt kaiken tarvittavan kkertoo. Pelkkää viihdettä! Kriteereiksi riittää että on yli 18v!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kysymys, kyllähän tuo kommentti nyt kaiken tarvittavan kkertoo. Pelkkää viihdettä! Kriteereiksi riittää että on yli 18v!

Minulla ei ainakaan olisi varaa kuunnella jonkun "yli 18v" päästään keksimiä tarinoita.
        Kun otan yhteyttä näkijään, haluan saada rahalleni vastinetta.
        Tuli joskus sitä Astral tv:tä sen verran katseltua, tai jäi kyllä noin kymmeneen minuuttiin, kun ei oikein tiennyt, olisiko pitänyt itkeä vai nauraa. Kaikkea kanssa!
        Luulevatko ne tosiaan tuon kaltaisia "palveluita" tarjotessaan että ihmiset olisivat aivan tyhmiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedätkö muuten, että minkä verran tuosta saa rahaa?

Ihan joka firmassa sama käytäntö. Pomot ne rahat vetää eikä työntekijä.

Eiköhän karenssin uhka pitää näitäkin väkisin töissä, niin kuin monella muullakin alalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitat nyt mitä, tällä että kriteeri riittää, että on 18v???

Katso nyt firman sivut että, mitä siellä etusivun alhaalla lukee?

Tarkoittaa asiakkaita, näin ymmärrän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      19
      2391
    2. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      56
      1894
    3. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      178
      1533
    4. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      82
      1513
    5. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      23
      1510
    6. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      315
      1472
    7. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      1081
    8. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      65
      1054
    9. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      34
      1015
    10. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      349
      894
    Aihe