Rakas Tuossa kuvassa 😂 mutten oo silti lainkaan sinuun kyllästynyt, kuinka voisinkaan ❤️😍
Mä näytän vähän kyllästyneeltä
16
298
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä kuvasta puhut. 🤍😘
- Anonyymi
et minusta! säteilit niin että menin shokkiin,,🥴
- Anonyymi
Et kai, en usko 😜🫣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et kai, en usko 😜🫣
no melkeempä kun tommossii laitat
- Anonyymi
Taidat olla nainen 🤍😘
- Anonyymi
Juu oon nainen ja naista kaipailen
- Anonyymi
Ymmärrän yskän ja ehkä tiedän enempi 🤍😘
- Anonyymi
Mitäs tiiät sitten, kiinnostavaa 😘❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs tiiät sitten, kiinnostavaa 😘❤️
Jotain mitä täällä en kerro eli pidän omana tietonani. En ole raukkamainen🤍😘
- Anonyymi
Miten lauantaina ilta menee, täällä juhlitaa🥂
- Anonyymi
Yksin napotan kotona. Juon teetä ja muistelen menneitä. Hyvä ja rauhallinen olo ja mieli. Kivat illat teille sinne ! 🤍😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksin napotan kotona. Juon teetä ja muistelen menneitä. Hyvä ja rauhallinen olo ja mieli. Kivat illat teille sinne ! 🤍😘
Mitä menneitä?🤪
- Anonyymi
Tässä ihan kotosalla oo. Mitäs juhlitte? ☺️ Hauskaa iltaa sinne 💕🥳🥂🌸 juhlihan sit nätisti 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu kivaa sinnekin🩵😄Hyvää yötä etukäteen ✨️
- Anonyymi
Kyllä minä rakas huomasin, mutta RYHDISTÄ ja KAMPAUKSESTA TUNNISTAN vaikka KYLLÄSTYNYT OLET.
Minä en ollut lukenut sähköposteja ja kävin vasta äskettäin katsomassa.
Oli kerrankin toimittu oikein ja minä laitan hänelle suoraan viestiä niin ei tarvi tuostakaan asiasta sen enempää vääntää. - Anonyymi
Kenen kuva niissä on? Joku koomikko?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️871833Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1451298YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621120- 64988
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan82921Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli85850Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029836Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.127833Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47827- 57810