Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

alapää juttu :D

yhden äiti

ihan sellaista alkoin miettimään, kun meillä on siis jo yksi lapsi 3v. ja olen ollut ilman ehkäisyä nyt noin.1.3kk, yksi keskenmeno oli helmikuunlopulla (viikolla 5 ). Nyt mietin että miksi en tule raskaaksi vaikka eka raskaus tuli yhden "vahingon" kautta. Aina yhdynnän jälkeen käyn alapää pesulla, silleen päälisin puolin.. en siis ala pesemään "sieltä" asti kunnolla. Totta kai osa siittiöistä lähtee pesussa mutta suurin osa kuitenkin jää tuonne syvemmälle, mutta voiko nuo pesut sitten kovastikkin huonontaa raskaaksi tulemista? Mitä mieltä olette? Toisaalta meillä on välillä aikoja jolloin sekstailut jää yhteen kertaan viikossa, joten mitään kovaa yrittämistä meillä ei ole. Alussa kun yritettiin raskautta kovastikkin niin tuli vaan pahamieli kun se ei onnistunut, joten nyt ollaan mielellä "tulee jos on tullakseen".

12

1432

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epäilijä

      Älykkääseen kysymykseen älykäs vastaus: epäilen että miehesi on lauennut pyllyreikääsi.

    • ...

      Jos pesemällä vois ehkäistä niin eihän sitä tarttiskaan mitään pillereitä tms.. Siis ei varmasti vaikuta. Olen mä kyllä joskus lukenut et Jotkut yhdynnän jälkeen nostaa jalat ylös vähäksi aikaa, että varmasti 'tavara menee perille', mutta kyllä mä väittäisin että huomattavasti enemmän vaikutusta on sillä, kuinka usein seksiä harrastaa. Parin päivän väleinhän on se 'ihanteellinen' määrä lasta yrittävälle.. En pitäisi muutamaa kuukautta vielä mitenkään ihmeellisenä, se on vain tuurista kiinni. Parempi ollakin vain 'tulee jos on tullakseen' -linjalla. Jos siis pystyy... Kun me yritettiin, niin puoli vuotta meni. Ensimmäinen sellainen kuukausi, jolloin ajattelin että 'nyt ei sittenkään tarttis tulla raskaaksi ihan vielä' - silloin tärppäsi :)

      • epäilijä

        Ei kai niitä jalkoja tarvitse "yhdynnän" jälkeen pystyyn nostaa, eiköhän ne jalat ole pystyssä itse "yhdynnän" aikanakin, toivottavasti ainakin.


      • yhden äiti..
        epäilijä kirjoitti:

        Ei kai niitä jalkoja tarvitse "yhdynnän" jälkeen pystyyn nostaa, eiköhän ne jalat ole pystyssä itse "yhdynnän" aikanakin, toivottavasti ainakin.

        joopa joo, pystyssä tai ei. Mutta.. tottakai ymmärrän ettei pesu ole mikään ehkäisy keino, kysyinkin että voiko se kuitenkin vaikuttaa raskaaksi tulemiseen, kun osa siittiöistä huuhtoutuu pois, periaatteessa silloin raskaaksi tulemisen mahdollisuus pienenee.. no oli miten oli.


      • epäilijä
        yhden äiti.. kirjoitti:

        joopa joo, pystyssä tai ei. Mutta.. tottakai ymmärrän ettei pesu ole mikään ehkäisy keino, kysyinkin että voiko se kuitenkin vaikuttaa raskaaksi tulemiseen, kun osa siittiöistä huuhtoutuu pois, periaatteessa silloin raskaaksi tulemisen mahdollisuus pienenee.. no oli miten oli.

        Niinpä. Vai harrastettako seksiä pääasiassa takaapäin nelinkontin? Ei mitään, upea asento se on! Jatkoja ja kaunista kesää!


      • ***
        yhden äiti.. kirjoitti:

        joopa joo, pystyssä tai ei. Mutta.. tottakai ymmärrän ettei pesu ole mikään ehkäisy keino, kysyinkin että voiko se kuitenkin vaikuttaa raskaaksi tulemiseen, kun osa siittiöistä huuhtoutuu pois, periaatteessa silloin raskaaksi tulemisen mahdollisuus pienenee.. no oli miten oli.

        olen myös kuullut tai lukenut jostain että naisen pitäisi yrittää saada orgasmi kun miehen tavara jo sisällä (kaikki naisethan ei automaattisesti yhdynnässä saa orgasmia). silloin siemenneste kullemma viimeistään menisi oikeaan paikkaan (yritä saada se orgasmi vaikka itse käsin).

        en todellakaan tiedä onko tässä perää.


      • Maalaisjärkeä perään
        *** kirjoitti:

        olen myös kuullut tai lukenut jostain että naisen pitäisi yrittää saada orgasmi kun miehen tavara jo sisällä (kaikki naisethan ei automaattisesti yhdynnässä saa orgasmia). silloin siemenneste kullemma viimeistään menisi oikeaan paikkaan (yritä saada se orgasmi vaikka itse käsin).

        en todellakaan tiedä onko tässä perää.

        Ette kai te näitä kaikkia suihkuehkäisy- ja orgasmihedelmöitys -juttuja ihan tosissaan tänne lauo..?
        Minä todellakin tiedän (ja toivottavasti suurin osa ihmisistä) ettei sillä ole hitonkaan väliä hedelmöittymisen kannalta saako nainen orkun vai ei!

        Ei siihen mitään omituisia poppaskonsteja ole. Käyttäkää MAALAISjärjeä ja KYLVÄKÄÄ SIEMENTÄ sen verran tiuhaan, että joku alkaa itämään!


      • pirttiviljelijä, ei kiitos
        Maalaisjärkeä perään kirjoitti:

        Ette kai te näitä kaikkia suihkuehkäisy- ja orgasmihedelmöitys -juttuja ihan tosissaan tänne lauo..?
        Minä todellakin tiedän (ja toivottavasti suurin osa ihmisistä) ettei sillä ole hitonkaan väliä hedelmöittymisen kannalta saako nainen orkun vai ei!

        Ei siihen mitään omituisia poppaskonsteja ole. Käyttäkää MAALAISjärjeä ja KYLVÄKÄÄ SIEMENTÄ sen verran tiuhaan, että joku alkaa itämään!

        se ole maalaisjärki, jolla niitä lapsia tehään, vaan SE "yksisilmäinen käärme" josta äiti aina varoitti.
        Jos olet käyttänyt maalaisjärkeä, sulla ei taida olla lapsia? Hih.


      • elli
        *** kirjoitti:

        olen myös kuullut tai lukenut jostain että naisen pitäisi yrittää saada orgasmi kun miehen tavara jo sisällä (kaikki naisethan ei automaattisesti yhdynnässä saa orgasmia). silloin siemenneste kullemma viimeistään menisi oikeaan paikkaan (yritä saada se orgasmi vaikka itse käsin).

        en todellakaan tiedä onko tässä perää.

        Olen kuullut samaa. Väite perustuu siihen, että kun sen tienoon elimistö "kouristelee", se avittaa siittiöitä eteenpäin.

        Kuopuksemme sai alkunsa keittiön lattialla muuttopäivän iltana, ja orgasmi oli varmaan paras mitä koko surkean 12 v liiton aikana oli ollut...


    • 2lapsenäiti

      Yhdynnän jälkeen ei missään tapauksessa kannata nousta heti ylös, vaan raskaaksitulon toivossa kannattaa nostaa jalat muutamaksi minuutiksi (suositeltava aika olisi 15min...) seinää vasten, esim. jos sängyn pääty on seinää vasten. Itse olen tullut tällä tavalla raskaaksi molemmilla kerroilla, ja molemmilla kerroilla olen ollut "ennen jalkojen nostoa" 7 kuukautta ilman minkäänlaista ehkäisyä, enkä tullut raskaaksi mitenkään! Meillä joillakin äideillä voi olla elimistö tuolla alapäässä sensorttinen, että se vaatii tuon hetken paikallaanolon jalat ylhäällä, jotta siemenet löytää tiensä sinne minne pitääkin.

      Meillä oltiin siis molemmilla "raskaudenyrityskerroilla" ilman ehkäisyä 7 kuukauden ajan. Oli se vain jännää huomata, ettei raskaaksitulo ollutkaan niin helppoa! 7 kuukaudessakin kypsyy jopa mieskin niin, ettei hän mene hämilleen, kun emäntä haluaa kokeilla "viimeistä mahdollista kikkaa" tullakseen raskaaksi, eli nostaa ne jalat aina ylös seinää vasten rakastelun jälkeen...

      Kaikki on kestettävä, sodassa ja rakkaudessa.....

      • Vartiksi jalat kohti kattoa, naurakoon ken haluaa:)


      • Anonyymi
        marella kirjoitti:

        Vartiksi jalat kohti kattoa, naurakoon ken haluaa:)

        Jalat ylös ja levälleen ja suihkuttelu häpyhuulten väliin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2278
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1974
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      87
      1783
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1618
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1532
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1413
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1372
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      39
      1359
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1341
    Aihe