Oletteko päivittäneet tämän vai tuliko teille hätäpäivitys (out of band) KB5063060 vai peräti molemmat? Menikö ok?
Win11 kesäkuun päivitys KB5060842
23
284
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki on tullut ja vaikka asennus oli hidas, niin lopulta se meni maaliin ja kone toimii ihan normaalisti.
- Anonyymi
Jäikö jumiiin johonkin prosenttiin, kuten 93 %? NÄin olen kuullut. Tuliko sulle nuo molemmat päivitykset, tuon jälkimmäisen 060 piti korvata edellinen eli 842. Kauanko kesti päivittää?
- Anonyymi
Mulla on toiminut kaikki päivitykset ok lauantai aamulla viimeksi.
- Anonyymi
Tuli sulle nuo molemmat aloituksessa mainitut vai vain jälkimmäinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli sulle nuo molemmat aloituksessa mainitut vai vain jälkimmäinen?
Toinen aiemmin ja viimeinen Cumulative Update for Windows 11 Insider Preview (10.0.26200.5651) (KB5060818) Toiseen koneeseen tuli molemmat eilen. Win 11
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toinen aiemmin ja viimeinen Cumulative Update for Windows 11 Insider Preview (10.0.26200.5651) (KB5060818) Toiseen koneeseen tuli molemmat eilen. Win 11
Kestikö asennus kauan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kestikö asennus kauan?
Ehkä noin tunnin verran
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä noin tunnin verran
En tajuu miks ne kestää nykyään noin kauan. Joskus oli max 20 min. Nyt kaikki viimeiset tunnin
- Anonyymi
Hidasti koko koneen etanaksi.
- Anonyymi
Kumpi noista päivityksistä sulle tuli? KB5060842 vai sen korvaaja 060 päätteellä? Poistitko päivityksen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpi noista päivityksistä sulle tuli? KB5060842 vai sen korvaaja 060 päätteellä? Poistitko päivityksen?
Ei trolleille kannatta vastata, ne elää siitä.
- Anonyymi
Ja itse päivitys! En tajuu miks ne kestää nykyään noin kauan. Joskus oli max 20 min. Nyt kaikki viimeiset kestää ainakin tunnin.
- Anonyymi
Mulle tuli tuo viimeinen kun päivittäin Tubutinta? Toimi ihan hyvin kun vähän aikaa testasin:)
- Anonyymi
Ok ymmärsinkin että se on uusin ja korvaa tuon aiemman jossa jotain ongelmia jonkin anti cheat tms. Ohjelman kanssa. Pitänee päivittää. Toisilla kone jäätynyt tuon asennuksen jälkeen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok ymmärsinkin että se on uusin ja korvaa tuon aiemman jossa jotain ongelmia jonkin anti cheat tms. Ohjelman kanssa. Pitänee päivittää. Toisilla kone jäätynyt tuon asennuksen jälkeen
Kestikö asennus tunnin? Mulla ollut kaikki viimeiset updatet tooosi hitaita päivittyy
- Anonyymi
Kaatuko koko windows? Tipi tiii..
- Anonyymi
Ituiks män..
- Anonyymi
Millain?
- Anonyymi
Sain halvan vm.-20,kahvilla kastuneen Asus-läppärin päivitettyä windows 11 onnistumaan ohjeiden mukaan.Tosin loppupäässä asennusohjelma ei mennyt ihan niinkuin opastettiin,mutta onnistui!Tämä vekotin on sellainen 300e silloinen hinta.Uitin tämän kahvilla heti uutena,lähettivät Hesaan korjattavaksi,mutteivät halunneet korjata,vaikka oli vaan kosketuslevyn johtosarjavika.Joten tuli minulle takaisin ja korjasin itse.Samassa yhteydessä kotivakuutuksen korvauksena ostin uuden Asus-läppärin joka maksoi n.400e.Outoa onkin että sitä kalliimpaa en ole saanut päivitettyä Windows11,vaikka lataillut samat apuohjelmat,niin ei vaan onnistu.Eikä ne ohjelmat aukea samanlaisiksi kuin tässä,mikähä mahtaa olla ongelmana,olisko joku viisaampi yhtään tietoinen?
- Anonyymi
Tee oma ketju tästä kun nyt puhe win11 kesäkuun päivityksestä
- Anonyymi
Ap tässä, sain päivitettyä kauhujutuista huolimatta ja kone tuntuu toimivan ok. Mulle oli tullut vain tuo jälkimmäinen päivitys ja tällä kertaa meni vain 40 min kun yleensä tunti. Katsotaan taas ensi kuussa.
- Anonyymi
Tuli hätäpaska winkurahousuun!
- Anonyymi
Tuo hajoitti koneeni!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897229- 353831
- 453430
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402562- 2082386
- 412352
- 1232246
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292149Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241878- 401819