Onko hän elämäsi rakkaus?

Anonyymi-ap

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla

56

869

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Kyllä hän on. Ikinä en ole ketään kohtaan tuntenut näin. Mitä se olisi kun hän olisi kanssani?

• Anonyymi
        UUSI

Intohimoista rakkautta, olisiko jopa liian uuvuttavaa. Siksi pitää ottaa iisisti vaikkakin se tulee räjähtämään heti liitoksistaan kun samaan tilaan pääsee kahdestaan

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Intohimoista rakkautta, olisiko jopa liian uuvuttavaa. Siksi pitää ottaa iisisti vaikkakin se tulee räjähtämään heti liitoksistaan kun samaan tilaan pääsee kahdestaan

Rakastaminen kuluttaa aivokemiaa, kuten muutkin psykoosit.. Yks tyyppi kerran pohdiskeli, et miks ihmeessä suhteet kestää sen puoli vuotta ja siihen jää.

Yksinkertaisesti tunteet kuluu loppuun. Rakastuminen on kemiaa ja rakkautta pitää osata valmistaa. Make love. Joidenkin välillä tämä toimii ja jotkut tasoittuu kaveritasolle. Jotkut eroaa.

Lisäksi on semmoinen tosiasia, että kun mies ja nainen nukkuu yhdessä ja viettää aikaa yhdessä paljon, niin hormonit vai oliko se feromonit heidän välillä jotenkin tasoittuu. Kerran tämmöistä luin. Myös miehet ketkä viettää paljon aikaa naisten seurassa, saa myös yliannostuksen näitä aineita.

Vanhoissa kulttuurissa kuten Japanissa, on tapana, että nainen ja mies nukkuvat erillään vaikka ovat yksiavioisessa liitossa keskenään.

Länsimaisissa kulttuureissa yhteinen makuuhuone on ollut pakon sanelema vaihtoehto. Varakkaimmilla puolisoilla on aina ollut erilliset yksityistilat.

Itseäni kammottaa ajatus puuduttavan läheisestä yhteiselosta pierunlöyhkäisine aamurutiineineen. Hyi helvetti, ei ihme jos alkaa tehdä mieli erota.

Se, että säännöstelee kuluttavia tunteita ja rajoittaa epäromanttksia yhteiskokemuksia ja pitää pakan kasassa, on tervettä. Kyllä aikuisen ihmisen se pitää ymmärtää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Rakastaminen kuluttaa aivokemiaa, kuten muutkin psykoosit.. Yks tyyppi kerran pohdiskeli, et miks ihmeessä suhteet kestää sen puoli vuotta ja siihen jää.

Yksinkertaisesti tunteet kuluu loppuun. Rakastuminen on kemiaa ja rakkautta pitää osata valmistaa. Make love. Joidenkin välillä tämä toimii ja jotkut tasoittuu kaveritasolle. Jotkut eroaa.

Lisäksi on semmoinen tosiasia, että kun mies ja nainen nukkuu yhdessä ja viettää aikaa yhdessä paljon, niin hormonit vai oliko se feromonit heidän välillä jotenkin tasoittuu. Kerran tämmöistä luin. Myös miehet ketkä viettää paljon aikaa naisten seurassa, saa myös yliannostuksen näitä aineita.

Vanhoissa kulttuurissa kuten Japanissa, on tapana, että nainen ja mies nukkuvat erillään vaikka ovat yksiavioisessa liitossa keskenään.

Länsimaisissa kulttuureissa yhteinen makuuhuone on ollut pakon sanelema vaihtoehto. Varakkaimmilla puolisoilla on aina ollut erilliset yksityistilat.

Itseäni kammottaa ajatus puuduttavan läheisestä yhteiselosta pierunlöyhkäisine aamurutiineineen. Hyi helvetti, ei ihme jos alkaa tehdä mieli erota.

Se, että säännöstelee kuluttavia tunteita ja rajoittaa epäromanttksia yhteiskokemuksia ja pitää pakan kasassa, on tervettä. Kyllä aikuisen ihmisen se pitää ymmärtää.

Puhut asiaa, mutta hyvin vaikeaa löytää ihmistä joka antaa myös tarvittavan vapauden jossa on kuitenkin se rakkaus läsnä, ilman epäluottamusta toiseen. Tarpeeksi yhdessäoloa ja tarpeeksi itsenäisyyttä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta höpötys ja analysointi. Voi jestas sentään! /2048

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Puhut asiaa, mutta hyvin vaikeaa löytää ihmistä joka antaa myös tarvittavan vapauden jossa on kuitenkin se rakkaus läsnä, ilman epäluottamusta toiseen. Tarpeeksi yhdessäoloa ja tarpeeksi itsenäisyyttä.

Eläkää joskus ihan oikeasti, ja rakastukaa. Tekee pahaa lukea. /2048

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin varmasti on, muiden kyttääminen, erityisesti oman puolison, on varsinainen inhimillisyyden kuningaslaji😆Mut suosittelen, että alat kuitenkin säästämään, että saat kunnon kämpän morsiammellesi jos vaikka sattuisi lykästämään ja löydät ihmisen joka ajattelee omilla aivoillaan ja jolla on terve itsetunto ja kivoja harrastuksia.

En itse oikein ymmärrä, miksi ihmiset haaskaavat elämänsä muiden kyttäämiseen ja kritisoimiseen. Sit pettäjäpuoliso, mikä sen ihmisen voi muuttaa? Ei mikään. Jotkut pettää, toisia ei kiinnosta semmoiset huvit. Silloin vasta onkin erilliset makuuhuoneet tarpeen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eläkää joskus ihan oikeasti, ja rakastukaa. Tekee pahaa lukea. /2048

Mitä säkin luulet tietäväsi. Oliko mun tekstissä väärä lokerokoodi??

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä säkin luulet tietäväsi. Oliko mun tekstissä väärä lokerokoodi??

Kuulostaa enemmänkin siltä että läheisyys pelottaa tai ahdistaa.
        Silloin kannattaa selvittää mistä johtuu, kenties lapsuudessa joku kokemus..
        Meille muille yhteiselämä kuitenkin on ihan normaalia.
        Toivottavasti saat apua traumaasi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa enemmänkin siltä että läheisyys pelottaa tai ahdistaa.
        Silloin kannattaa selvittää mistä johtuu, kenties lapsuudessa joku kokemus..
        Meille muille yhteiselämä kuitenkin on ihan normaalia.
        Toivottavasti saat apua traumaasi.

Mitä tuohon nyt voi sanoa sivistyneesti? Mulla on kuule niinku pieniä vaikeuksia sen suhteen, etten jatkuvasti vihaa ihmisiä kun ne on niin v. Tuun idiootteja, joten voisitko mennä vaan sinne pieruisiin lakanoihin hieromaan puolisosi manboobseja, kiitos ja jätät mut rauhaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuvittele, kuinka ihanaa, seksikästä ja romanttista on semmoiset pienet vierailut palvotun ja arvostetun puolison huoneeseen, hänen yksityisyyteensä..itse nukun aina alasti, pelkkää kallista parfyymia päälläni ja tykkäisin kyllä jos mies yllättää kesken unien, kuumentuneella, polttavalla himollaan🫦

• Anonyymi
      UUSI

Yks on mun tän hetkinen itsevarmuus.

• Anonyymi
        UUSI

Kaikkea hyvää sulle yks. Ajatuksessakin on voimaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkea hyvää sulle yks. Ajatuksessakin on voimaa.

Eikä ollu yhelle neitsyelle...

• Anonyymi
      UUSI

Niinhän sitä helposti luulee ja erehtyy pahasti! Mä en ala tappelee mun kaivatusta. Ei ole sit se oikea mulle. 🤍😘

• Anonyymi
      UUSI

Oli vuosia rakas .mut ei oo enää ..
      Voi olisipa olutki rehellinen ...😭🥺

Naiselta ajatelmia miehestä.

• Anonyymi
      UUSI

tuskin mä enää tässä elämässä parisuhteeseen eksyn. lapsetkin maailmassa jo. <3 semmosta kaipailua vaan. luulen että tääkin on ohimenevää ja jossain kohtaa huomaan että ympärilleni on eksynyt vaikka pari uutta kaveria uusista kuvioista ja en kaipaakkaan kaipaamista. jos ollaan rehellisiä niin toivonkin sitä.

• Anonyymi
        UUSI

Eräänlaista hyväksikäyttöä sinulta ollut kokoajan. Kiitos siitä!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eräänlaista hyväksikäyttöä sinulta ollut kokoajan. Kiitos siitä!

Ei ollut multa.

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä hän taitaa olla.

• Anonyymi
        UUSI

Oletko varma?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko varma?

Suurempaa rakkautta ei ole kuin molemminpuolinen eletty sellainen. Jos siihen joskus päästään, niin sitten on.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Suurempaa rakkautta ei ole kuin molemminpuolinen eletty sellainen. Jos siihen joskus päästään, niin sitten on.

Kuulostaa vakavalta

• Anonyymi
        UUSI

Niin on varmaan hänkin, mutta koko kuvioon liittyy liikaa muita ihmisiä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin on varmaan hänkin, mutta koko kuvioon liittyy liikaa muita ihmisiä.

Ei meidän kohdalla.

• Anonyymi
      UUSI

Ei ole, koska hän on ollut varattu jo hyvin pitkään, sitoutunutkin sen hänen elämänsä rakkauden kanssa. En ole myöskään saanut siten vastakaikua silloin tunteilleni, tosin en tiennyt että hän on varattu. Minusta elämän rakkaus on vastavuoroista ja saa elää sen ihmisen kanssa yhteistä elämää samoine tunteineen. Elän päivä kerrallaan ja jos sellainen osuu kohdalle tässä elämässä niin on hieno asia se ja olen enemmän kuin kiitollinen.

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä hän mies on ja tulee sitä aina olemaan vaikken häntä saisikaan.

• Anonyymi
        UUSI

Millainen ihminen olet

• Anonyymi
      UUSI

Oli monta vuotta ,ei oo enää .
      Naiselta miehelle.

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä hän on.
      N->M

• Anonyymi
      UUSI

Tää on niin ihana rakkaus ja en ole koskaan kokenut tällaista aiemmin.
      Aito ehta suomalainen mies ♥️🥰😍😘

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä hän on. Harmi kun hän ei nähnyt minua samoin. m>n

• Anonyymi
        UUSI

Mistä noin päättelit? Otitko selvää?

• Anonyymi
      UUSI

Ehdottomasti on ☺️💕👩‍❤️‍💋‍👩

• Anonyymi
        UUSI

Samoin💋😘😍🤗❤️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin💋😘😍🤗❤️

Voi rakas, oot syypää mun onnen kyyneleisiin 🤗🙏🥹❤️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi rakas, oot syypää mun onnen kyyneleisiin 🤗🙏🥹❤️

Niin säkin mun ❤️🤍

• Anonyymi
      UUSI

Onko näin?

• Anonyymi
        UUSI

On❤️nainen sivusta

• Anonyymi
        UUSI

Tiedät että on

• Anonyymi
      UUSI

On kyllä. ♥️

• Anonyymi
      UUSI

En tiedä enää. Mitä edes rakkaus on?

• Anonyymi
        UUSI

Se on kuule sellasta että nakki sämpylään mitäs sanot ,tuliko nälkä.

• Anonyymi
      UUSI

Tuntuu siltä että on, monet asiat viittaavat siihen.

• Anonyymi
        UUSI

Mitkä asiat viittaavat siihen? 🤍😘

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitkä asiat viittaavat siihen? 🤍😘

Ei niitä tänne. Monenmoista olen nähnyt, on se mahdollista.
        Voi olla että tasapainoitetaan toisiamme.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niitä tänne. Monenmoista olen nähnyt, on se mahdollista.
        Voi olla että tasapainoitetaan toisiamme.

Niin me tehdään kyllä. Tasapainotetaa niin toisiamme ❤️

• Anonyymi
      UUSI

Jaa kuka kenen sen verran kyyninen jo että en usko näihin kauniisiin disney satuihin arki sotkee aina enemmin tai myöhemmin joka tapauksessa

• Anonyymi
      UUSI

Uskon...

JL

• Anonyymi
        UUSI

Sitä mäkin toivon oi puolikkaani❤️🤗😘

• Anonyymi
      UUSI

Niin itse joskus ajattelin mutta totuus on että vain minä olen kertonut tunteistani.

• Anonyymi
        UUSI

Palstatarinointia ei lasketa

• Anonyymi
      UUSI

Hän on todellakin

• Anonyymi
      UUSI

On. E

• Anonyymi
      UUSI

On varmaan, Mutta on varmaan parempi meille kummallekin, että jätetään se siihen.

• Anonyymi
      UUSI

Kaksi elämän rakkautta. Toinen on uuden kumppanin kanssa, jossain päin maailmaa. Se on menetetty kortti, mutta kuitenkin aito elämäni rakkaus. Toinen taas on toisen vanhemman kanssa jossain päin suomea, joten siinä kyse yksipuoleisesta elämän rakkaudesta.

Tuskin mahtuu tähän elämään enempää elämän rakkauksia. Joten hänestä ei varmaankaan tule minulle elämäni rakkautta. Mutta oishan kiva jos hyvän parisuhde esimerkki tulisi hänestä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      441
      2604
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      14
      2450
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      252
      1485
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      84
      1154
    5. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      431
      1074
    6. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      62
      1056
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      155
      932
    8. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      918
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      869
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      79
      855
    Aihe