Vuoden 2003-malliseen Corolla Versoon vaihdettiin pikkupajalla pakoputki ja kummatkin äänenvaimentimet. Ikävä ylläri oli tarvikevaimentimien vaimennuskyky. Ajossa kuuluu häiritsevää pörinää, jota alkuperäisillä vaimentimilla ei kuulunut. Onko tietoa kohtuuhintaisista, mutta hiljaisista takapöntöistä?
Hiljainen äänenvaimemnin?
6
154
Vastaukset
- Anonyymi
Olisit ottanut alkuperäisosat. Olisi olleet hiljaiset ja kestäneet toiset 22 vuotta.
- Anonyymi
Halvalla saa vain halpaa.
- Anonyymi
Jos noin vanhalla wokkipannulla ajelet ja senttiä venyttelet varaosatiskillä niin sinun vaan pitää hyväksyä puutteet ergonomiassa. Ei noissa bulkkikinnerien tarvikeosissa mitään vaimennusta yms. "prinsessojen turhamaisuuksia" ole mietitty, vain halpaa hintaa! Reilu 20 vuotta vanha japsiauto pitää ääntä muutenkin koska pirun lyhyet vaihteiston välitykset. Kone huutaa sen 4000 rpm motarilla kesänopeuksilla, ei ihme jos vähän "pörisee". Tähän ahdinkoon Peltorit auttaa vähän. Orkkisputki auttaa vähän enemmän. Auton vaihto auttaa paljon.
- Anonyymi
Hiljaisempia ne on kuin nyky-Corolla.
- Anonyymi
Kiitokset palautteesta. Alkuperäinen takapönttö maksaa noin 650 euroa, mikä on aika paha hinta. Tarvikevaimentimia saan. 150:llä eurolla. Olisi kiinostunut kuulemaan, onko tarvikevaimentimissa eroja. Onko joku asentanut tarviketakapöntön, joka on vaimennuskyvyltään vastannut alkuperäistä?
- Anonyymi
Minulla on hitusen uudempi 7-paikkainen Corolla Verso jolla on ajettu kuitenkin vasta hitusen yli 300000 km. Ei ole tarvinnut miettiä vielä etujarrupalojen ja akun lisäksi muiden osien vaihtoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1906728- 1551943
- 1131648
- 511360
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️521149Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421041Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981002Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6947Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249918- 41879