Eikö muita asioita ole kuin maahanmuuton vastustaminen?

Anonyymi-ap

Eikö perussuomalaisilla ole muita asioita olemassa, kuin maahanmuuton vastustaminen? Ymmärsinkö oikein, että riittää kun vastustaa maahamuuttoa, niin sen jälkeen saa tehdä mitä tahtoo?

37

346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkä ymmärsit väärin.

    • Anonyymi

      Ei ole koska polttivat sillat joka suuntaan ja riisuivat naamion. Nyt pitää toivoa, että maksimaallinen öyhötys maahanmuuttajista riittäisi nostamaan kannatusta (ei tule nostamaan).

      Hitainkin yksilö alkaa miettimään, että hetkinen nämähän ovat itse hallituksessa päättämässä asioita mikseivät saa koskaan mitään aikaan.

    • Anonyymi

      On paljon muita asioita, mutta PS ei saa enää ääniä kuin rasisteilta.
      Niitten ääniä pitää kalastella. Se on viimeinen keino,
      ettei PS häviä kokonaan kartalta, kun Riikka ilmoitti lisäksi vahvan tahtonsa
      olla seuraavassakin hallituksessa.

    • Anonyymi

      Ei ole! Persut on yhden asian lahko! Turha puolue! Palkansaajien edut ja oikeudet uhrataan jonkun kuvitteellisen ”haittamaahanmuuton” takia’
      Typeryyttä!

      • Anonyymi

        Ja se on skitsoa että sinä sinimusta rasisti halailet mamuja stalkaten ja maalittaen somessa persuja jotka tekee teidän kallonmittaajien puolesta kiristyksiä mamupolitiikkaan. Mikä kiristää sinun psyykesi äärimmilleen.


      • Anonyymi

        Kuvitteellisen???? Kyllä näkee että on Yle ollut uutisten lähde sinulla... Voi Jeesus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvitteellisen???? Kyllä näkee että on Yle ollut uutisten lähde sinulla... Voi Jeesus!

        Persu-Pravda ja MV-lehti kertovat totuuden vaikka faktoja eivät edes välitä tarkistamaan?


    • Anonyymi

      Persuilla on sentään eu:ssa 100% homoedustus. Onhan sekin jo saavutus.

    • Anonyymi

      Joo, laskevan auringon puolue, jos ei saa tukea Putinilta tai Trumpilta, noilta fasisteilta!

      • Anonyymi

        Sinimustaksi fasistiksi sinä ap olet kova poika fasistikorttia heiluttamaan. Yhtä skitsoa kuin sinun äärioikeistolaisen äärivassarien ja mamujen halailu.


    • Anonyymi

      On, ihmisten köyhdyttäminen, mutta mm. sen takia PS:n kannatus on romahtanut.
      Purran mielestä Suomessa on liian vähän köyhiä. Purran mukaan Suomeen pitää
      saada enemmän köyhyyttä, niin varakkailla olisi parempi olla ja työttömiä ja köyhiä
      on helpompi alistaa.
      https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010946027.html

      • Anonyymi

        Purra milelstä lisää köyhiä olisi terve merkki Suomen taloudelle. Miten tällainen
        henkilö voi vielä olla ministerinä ?


    • Anonyymi

      Se nyt on vain helpointa sisäistää, vika on jossain muussa.

    • Anonyymi

      Purra on umpikujassa. Kaikki muut ovat jo hylänneet PS:n.
      Rasistien äänet on ainoat mahdolliset kalastella.

      • Anonyymi

        Piilorasistien. Rasismistaan ylpeät rasistit äänestävät sinimustia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piilorasistien. Rasismistaan ylpeät rasistit äänestävät sinimustia.

        Sinimustat eivät lieroile rasisminsa kanssa niin kuin persut. Sinimustat ovat reilusti sitä mitä ovat.


    • Persujen politiikan ydin näyttää olevan pelkästään maahanmuuton vastustaminen. Sen perusteleminen tulee olemaan suomalaisille entistä vaikeampaa. Niin moni kansalainen on nähnyt, että esim. terveyden- ja sairaanhoidossa maahanmuuttajilta saa yleensä hyvin empaattista ja asiallista palvelua. Olen nähnyt tämän omin silminkin.

      Persut yrittävät uskotella, että maahanmuutto on samaa kuin islamisaatio. Tämä on samanlainen salaliittoteoria kuin rokotevastaisuuskin. Maahanmuuttoa on vähintään kahtaa lajia, humanitaarista ja työperäistä. Sitten on myös rakkauteen perustuvaa maahanmmuuttoa ja perheen ydistämistä. Persut yrittävät selittää kaiken maahanmuuton siten, että Suomi olisi jokin iso sosiaalitoimisto kaikille maailman ihmisille, Tämä on tietysti täysin perusteeton mielikuva. Kun suomalaisia muutti suurin joukoin Ruotsiin 70-luvulla, eivät he menneet sinne sosiaaliapujen toivossa vaan työnja paremman elintason perässä. Niiden tavoittelu on yleisinhimillistä kaikkialla maailmassa. Suomella on kaiken lisäksi tarve saada työvoimaa, mikä johtuu huonosta huoltosuhteestamme. Siihen ongelmaan persuilla ei vaan tunnu löytyvän ratkaisua.

    • Anonyymi

      katsos kun on debiilidemarit vasemmistoliitto ja vihreät , kaikki valehtelevat ummet ja lammet ja joidenkin tarvitsee olla vastavoimana

    • Anonyymi

      Persut haukkuivat aikoinaan Kepun unohtaneen viljelijät.

      Olisi saattanut luulla että Persuilla olisi ollut jotain annettavaa kotimaiselle tuotannolle.

      Paskat!!!
      Jauhelihakin loppu kaupoista.

      Siinä yksi "taidon näyte" Persuilta

    • Anonyymi

      Eturivissä ei kaikki taputtanut Purralle.

    • Anonyymi

      Lähes mikä asia tahansa jota enemmistö kannattaa, uskoo,tms. persujen on pakko vastustaa.

      Ilmastonmuutos, tuulivoima, ym,ym. persut vastustaa.

      Perustelut vastustamiselle ovat ''musta tuntuu'' tasoa.

    • Anonyymi

      PS:n kannattajat määräävät mitä PS vastustaa. PS vastustaa kaikkea mitä
      kannattaja vastustaa. Sillä irtoaa ääniä. Rasisteilta helpoimmin
      eivätkä kai muut enää PS:ää äänestäkään ?

      • Anonyymi

        Huomaa että tässäkin on sana: Vastustaa.
        Eikö pitäisi :edistää, laittaa toimeen, ajaa eteenpäin jne..

        Takiaispuolue, ei mitään muuta.

        Varjolaivan ankkuri Suomenlahden pohjassa katsomassa demokraattisen yhteiskunnan verisuonia ☝️


    • Anonyymi

      On meilä muitakin asioita. Esim. duunareitten polkeminen ja valehteleminen jotta eliittimme pääsee hillotolpan ääreen. Myös fasismi ja rasismi kuuluvat käytökseemme.

    • Anonyymi

      Sehän on vaan mediahuomionhakuinen valhe me ei sovittu mistään - politiikalla.

    • Anonyymi

      Persujohtaja ei maininnut sanallakaan suomalaisten alhaista syntyvyyttä ja pohtinut keinoja, joilla kantaväestökin saataisiin taas hankkimaan jälkikasvua.

      • Anonyymi

        Kuka tohtii lisääntyä, jos pelkona on että lapsesta saattaa kasvaa persu.


    • Anonyymi

      Persujen maahanmuutto, maahanmuutto -huudot eivät vetoa niihin, joilta perskokkareet ovat leikanneet urakalla.

      Heikennetyt työehdot vi*uttavat duunaria siinä määrin, etteivät mamutusjutut enää uppoa.

      Keksikää jotain uutta, persut!

    • Anonyymi

      On siellä myös fasismi.

    • Anonyymi

      Kuka maksaa holtittoman maahanmuuton kustannukset, veronmaksajat johon aika moni suomalainen käsittääkseni kuuluu, teet töitä, jotta muut saavat lorvia vapaalla.

      • Sanoisin, että kustannukset maksavat toiset maahanmuuttajat.
        Kävin hiljattain maahanmuuttajavetoisessa parturissa, ja siitä maksoin arvonlisäveron maahaanmuuttajan tekemästä työstä.
        Edellisellä viikolla asioin kolme kertaa maahanmuuttajien pitämissä ravointoloissa, jokaisesta tuli kuitti ja verot menivät yhteiskunnan kiertoon.
        Taksia käytin kaksi kertaa, molemmissa ajoi maahanmuuttaja.
        Työpaikalla on siivojia, jotka ovat maahanmuuttajia.

        Sanoisin, että maahanmuuttajat maksavat maahanmuuton kustannukset ja tuovat tuotot päälle.


    • Anonyymi

      Aloittajalle, kyllä meiltä löytyy myös muitakin asioita. Maahanmuuton kieltämisen lisäksi haluamme riistää palkansaajilta kaikki oikeudet ja tehdä heistä tahdottomia sätkynukkeja. Lisäksi haluamme laskea hyvätuloisten verotusta ja paikata sen aiheuttaman menetyksen lisäämällä julkista velkaa. Vai ei meillä ole muita asioita.... ? t: Perussuomalaiset.

      • Anonyymi

        Ja lisään vielä. Haluamme kieltää ilmastonmuutoksen.


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe