Mitä ihmeen jengiläisiä oli äskettäin s-marketin pihalla. Osa oli aika kalliita autoja. Muutamat poltti kumiakin. Poliisi tuli paikalle ja harjoitti jengin. Niitä jengiläisiä oli joku 100 ainakin!!!
Jengiläisiä
11
412
Vastaukset
- Anonyymi
Hajoitti jengin
- Anonyymi
Kai nuoret täälläkin pikkuhiljaa jengiytyy, kun on työttömyyttä ja matalia palkkoja. Rikoksilla moni nuori tienaa helposti tuhansia euroja parissa päivässä.
- Anonyymi
Noita jengejä on jo paljon Helsingissä, Turussa ja Tampereella. Nykyinen politiikka luo niitä lisää pikkupaikkakunnillekin
- Anonyymi
Poliitikot syypäitä jengiytymiseen. Köyhiltä viedään kaikki. Rikkaat puolestaan saavat verohelpotuksia.
- Anonyymi
Ennenkään ei ole tuilla pystynyt elämään. Puhumattakaan nykyään, kun asumistuki nuorella 200e kk pienempi kuin ennen.
- Anonyymi
Vielä ipintotuestakin leikkaus joku 100e kk
- Anonyymi
Opintotuesta
- Anonyymi
Tätä tässä on pelätty!
- Anonyymi
Hyvä Kokoomus, hyvä Perussuomalaiset ja koko oikeisto. Tähän suuntaan viette maatamme. Hävetkää!
- Anonyymi
Me ollaan jo Ruotsin tiellä, vaikka poliitikot eivät sitä suostu myöntämään.
- Anonyymi
Jippikajjeihei jippikajjeihei👏😥
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706644
- 594512
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283198- 613017
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271576- 151574
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341379
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471303