Ehdotan seuraavaa hyväntekeväisyyskohdetta nuorison mopojen pakoputkien uusimiseksi. Toistuvasti havainnut rikkoutuneita todella äänekkäitä pakoputkia, joita kullanmurujen vanhemmilla ei ole varaa korjauttaa.
Ensi jouluna joulupuukeräykseen pakoputkia roikkumaan, jotta ihmiset saa nukkua öisin.
Keräys päriseville pakoputkille
22
787
Vastaukset
- Anonyymi
Sinähän sen keräyksen voit aloittaakkim
- Anonyymi
Onnea sinulle vittusti tämä tulee toistumaan
- Anonyymi
Huomaa että kesä alkanut ku tääläki ekat mussutukset
- Anonyymi
Ajelehan omaa kotia ympäri tunti kaupalla yötä myöten, katotaan sitte miten sun vanhemmat reagoi.
- Anonyymi
Ohut vaijeri vain tien yli vajaan metrin korkeuteen a loppuu äänet.
- Anonyymi
kerro osote niin tullaan laittaan halpaan hintaan vaijeri sun pillukarvojen ympärille. voidaan letittää ne
- Anonyymi
Kyllä vi....aa nämä päristelijät!
- Anonyymi
peltorit maksaa halpahallissa 24,99e
- Anonyymi
Jaaha, nyt sitä haaveillaan jo pikkupoikien pakoputkistakin... ja faijerimieski heräs😅
- Anonyymi
Taitaa olla faijeri nainen.
- Anonyymi
Mikä Eskolan sekopää sielä haaveilee pakoputkista?
- Anonyymi
Haaveilen ehjistä mopon pakoputkista. Muuten arvaukset meni päin honkia.
- Anonyymi
Myös piikkilanka tai tavallinen rautalanka poistaa ongelman ja on helpompi asentaa.
- Anonyymi
Missäpäin asustaa tää naikkonen joka valittaa? Lähes kaikesta
- Anonyymi
Yhtäkkiä mies muuttuikin naiseks? No, se on nykyaikaa.
- Anonyymi
Minä en ainakaan niitten kossien päriseviä putkia korjaa minun rahoista senttiäkään,korjatkoon vaikka niillä energiajuoma tölkeillään ne
- Anonyymi
Sinähän varmasti haluaisin "korjata" kossien "pakoputkia". Onhan se tullut täällä selväksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän varmasti haluaisin "korjata" kossien "pakoputkia". Onhan se tullut täällä selväksi.
Poika ole vaiti
- Anonyymi
Tee kansalaisaloite, että kehitysmaa rahat siirretään pakoputken tukemiseen.
- Anonyymi
Tää mitään kerjäyksiä tartte. Onhan meillä poliisi. Onhan se, mutta kun se ei puutu näihin yhteiskunnan toivojen häiriköintiin. Sosottelee korkeintaan joskus.
- Anonyymi
Nokialainen nuorison ojentaja käyttöön.
- Anonyymi
kumiluoti - emma papattamaan pittkää ssarrrjaaaa
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as753327Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253013- 512912
- 562718
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582588Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482560On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle542349Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802221- 692108
- 452092