Onkohan enää missään sellaisia mukavia, vapaita tavallisia miehiä? Jotka esim. tykkäisivät joskus yöpyä teltassa, käydä kalalla (soutuveneellä), hoitaa ne raskaammat ennen sanotusti "miesten työt" ja arvostaisivat sitä, että nainen pitää kodin kunnossa, hoitaa pyykit. Ja voisi yhdessä tehdä ruokaa, käydä kävelyllä tai vaikka katsoa tv-ohjelmaa. Nauttisivat myös metsäkävelystä, sienedtyksestä ja joskus ehkä jopa keräisivät marjoja.
Toki myös autoilu ja moottoripyöräily voisi olla harrastuksina.
Eli arvostaisivat tavallista elämistä ilman kommervenkkejä.
Normaalia miestä olemassa?
66
495
Vastaukset
- Anonyymi
Keskisalko pystyssä?
Meiän perheessä viihdyttiin luonnossa, kalastus jäi minun huoleksi, sienestys parasta hyötyliikuntaa, vaimo keräsi marjat.
Teltassa yöpynyt satoja keroja, samoin veneessä, viettänyt öitä laavun suojassa mutta kiva on ollut palata kotia.
- Anonyymi
Sitä olen miettinyt koko ikäni!
- Anonyymi
Normaali 70 + mies ei yövy teltassa eikä poimi marjoja.
- Anonyymi
Kyllä normaali mies poimii marjoja, mutta teltassa nukkùu aniharva.
Joku yrittää tehdä kannattavaa työtäkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä normaali mies poimii marjoja, mutta teltassa nukkùu aniharva.
Joku yrittää tehdä kannattavaa työtäkin.Kaikilla on se ihan oma käsityksensä normista.
Telttailu ei ainakaan minulle sopisi ,mustan kun olimme perheen kanssa telttailemassa kun lapset olivat pieniä.
Satoi ja tuuli keskikesällä tavarat kastuivat ja lapset kiukuttelevat kun heille oli luvattu uimarantoja , olivat niin pieniä etteivät ymmärtäneet ettei vanhemmat voi sille mitöön mikä ilma on.
Joten silloin viimeksi olen telttailut se olikin sitten se viimeinen kerta, ja päätin ettei ikinä enää.
Joten se joka tykkää telttailla telttailkoon. Minä en. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikilla on se ihan oma käsityksensä normista.
Telttailu ei ainakaan minulle sopisi ,mustan kun olimme perheen kanssa telttailemassa kun lapset olivat pieniä.
Satoi ja tuuli keskikesällä tavarat kastuivat ja lapset kiukuttelevat kun heille oli luvattu uimarantoja , olivat niin pieniä etteivät ymmärtäneet ettei vanhemmat voi sille mitöön mikä ilma on.
Joten silloin viimeksi olen telttailut se olikin sitten se viimeinen kerta, ja päätin ettei ikinä enää.
Joten se joka tykkää telttailla telttailkoon. Minä en.Telttailu vaatii poutasään ja lämmintä, muuten se ei oikein toimi.
- Anonyymi
Miten nainen voi 2025 alentaa itsensä suhteessa pelkäksi pyykinpesijäksi ?
- Anonyymi
Ihan niin, tällä vuosikymmenellä ei enää piytöisi olla niitä ns miesten ja naisten töitä .
Silloin kun mieheni eli niin tehtiin kodin työt yhdessä niin ei ottanut kauaa aikaa ja ruuan teki se joka oli ensin kotona töistä . Meille se oli niin luonnollista ettei siitä koskaan edes alussakaan keskusteltu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan niin, tällä vuosikymmenellä ei enää piytöisi olla niitä ns miesten ja naisten töitä .
Silloin kun mieheni eli niin tehtiin kodin työt yhdessä niin ei ottanut kauaa aikaa ja ruuan teki se joka oli ensin kotona töistä . Meille se oli niin luonnollista ettei siitä koskaan edes alussakaan keskusteltu.Viime vuosisadan lopussa ns. mieheni ei tehnyt yhtäkään kotityötä. Oli enemmän vahinkoa, kuin hyötyä koko tyypistä.
Näin, kun jälkikäteen ajattelee, niin olihan se huvittavaa aikaa, eikä niin ”normaaliakaan”, kun kommuuneissa elimme. Ei meistä koskaan olisi ollut ydinperhe-elämää viettämäänkään. Että olisi ollut vain ns. oma perhe. Mutta selvisinhän siitäkin! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin kun mieheni eli niin tehtiin kodin työt yhdessä niin ei ottanut kauaa aikaa ja ruuan teki se joka oli ensin kotona töistä . Meille se oli niin luonnollista ettei siitä koskaan edes alussakaan keskusteltu.Että sinäkö naisena hoidat auton huollot, kannat renkaat varastoon ja sieltä pois, lapioit multa- ja sorakasat pihassa, talvella teet lumityöt jne?
Mikä ihme siinä on, ettei voi myöntää, että mies useimmiten on suhteessa se fyysisesti vahvempi, jolle paremmin sopivat ne "miesten työt"?
Naiset eivät osaa enää olla naisia, mikähän siihen on syynä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että sinäkö naisena hoidat auton huollot, kannat renkaat varastoon ja sieltä pois, lapioit multa- ja sorakasat pihassa, talvella teet lumityöt jne?
Mikä ihme siinä on, ettei voi myöntää, että mies useimmiten on suhteessa se fyysisesti vahvempi, jolle paremmin sopivat ne "miesten työt"?
Naiset eivät osaa enää olla naisia, mikähän siihen on syynä?Nykyään on aika vähän niitä varsinaisia miesten ja naisten töitä.
- Anonyymi
"Toki myös autoilu ja moottoripyöräily voisi olla harrastuksina."
Ai VOI olla harrastuksena, JOS SINÄ SALLIT ?- Anonyymi
VOISI, YHDESSÄ, molemmilla oma prätkä, kuten nyt itselläni on. Olisi vain kivempi ajella puolison kanssa.
T. Ap
Ps. Jännä, miten ihmiset ymmärtävät toisen kirjoittaman tekstin täysin eri tavalla.
- Anonyymi
Laita ilmoitus lehteen niin näet montako vastausta saat .
Eiköhän jokainen löydä,omansa kun ei laiteta listaa millainen miehenpitäisi olla.
Jokamitse alkaisin olemaan jonkun miehen kanssa niin katsoisin ainoastaan että on luotettava ihminen . Sitten ne yhteiset harrastukset hoituu ihan itsestään eikä aina tarvitse edes olla mitään metsässä kävelemistä tai marjojen poimijaa .
Ja kaikkein vähiten se olisin minä jonka vastuulle ne ruuanlaitto asiat jäisivät. Yhteis voimin se joka osaa mitäkin parhaiten tekee ne asiat .- Anonyymi
Sinulla siis on vaatimuksena, että mies laittaa ruuat?
- Anonyymi
Se, mikä sopii sinulle, on ihan ok. Minulla voi olla toisenlaiset toiveet ja sekin on ihan ok.
T. Ap - Anonyymi
"Eiköhän jokainen löydä,omansa kun ei laiteta listaa millainen miehenpitäisi olla."
Kyllä mun vaimo laittoi lista millainen miehen pitää olla, 62 vuotta sitten. Siitä alkoi r-tarina.
Mikä se kellekin on normaali. Jotkut hakee urbaani kaupunkimiestä jolla kädessä pysyy kynä sanaristikoita varten ja miesluilassa katsotaan Netflixistä elokuvia. Ylkoelämä ei juuri kiinnosta kesälläkään.
Siis tärkeintä lienee että olisi yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja myös yhteistä tekemistä. Moni on parisuhteessakin yksin.
- Anonyymi
"Jotkut hakee urbaani kaupunkimiestä jolla kädessä pysyy kynä sanaristikoita varten ja miesluilassa katsotaan Netflixistä elokuvia."
Outo käsitys urbaanista kaupunkimiehestä. Anonyymi kirjoitti:
"Jotkut hakee urbaani kaupunkimiestä jolla kädessä pysyy kynä sanaristikoita varten ja miesluilassa katsotaan Netflixistä elokuvia."
Outo käsitys urbaanista kaupunkimiehestä.Noh. Lähinnä tarkoitin sellaista joka viihtyy kivikaupungissa eikä juuri poistu kotoaan ulkoilemaan luontoon. Siis ei ole kiinnostunut ulkoilusta kesälläkään.
- Anonyymi
alotukseen :
minulla oli semmonen puoliso siis mies, mutta hän kuoli,
tuohon hyvän miehen rooliin kyllä kului myös tuhmuus
hän tahallaan flirttaili ja höynäytti muitaki naisia oten välliin piti nieleskellä hänen tyhmä käytöksensä, mutta loista hyvä mies muuten oli toi suuren palkkansa aina kotiin ja minä siis vaimo olin hänelle aina se kaikkein tärkein olento, sen hän osai myös osottaa ihan julkisesti,
miehet vaan on jotenki hassuja kun ne niin milellään firttailee muittenki naisten kanssa jos tilaisuus tulee tyrkylle, se vaan on vaimon kestettävä ja ymmärrettävä puolisonsa heikkous,
oletteko samaa mieltä,
mun puoliso oli maailma paras mies kaikesta huolimatta, ja on edeleen oikea MIES siellä haudassa suurillakirjaimilla MIES !
höhö,
mielenkiiniolla kuulen mielipiteitä hurmaavista puolisoista, kuinka vaimot suhtautuu hävään puolisonsa kaikesta huolimatta,- Anonyymi
Paljonko sen iso pallka oli ja minä vuonna kotiin rahdattuna?
- Anonyymi
Jäikö miehen käytös muiden naisten kanssa pelkkään flirttailuun vai menikö pitemmälle?
Nielitkö miehen käytöksen siksi, että hän toi suuren palkkansa sinulle? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko sen iso pallka oli ja minä vuonna kotiin rahdattuna?
'
mieti sitä
avioliitto kesti lähes 60 vuotta hiukan alle,
siis noruuden rakkauteni oli puolisoni !
paras mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäikö miehen käytös muiden naisten kanssa pelkkään flirttailuun vai menikö pitemmälle?
Nielitkö miehen käytöksen siksi, että hän toi suuren palkkansa sinulle?kyllä se oli pelkkää viihdettä puolisolleni hän hautti kun akat juoksi sen perässä,
hän oli komee naiset ei voineet vastustaa häntä
heti kun hän vilkutti silmillään jollekki oikuinka naisten ilo oli ylimmillään, he heti luuivat olevansa ainoia oikea hänelle joskus mua nauratti sori, joskus suutuinki oikeesti mutta kun huomasin hänen luonteensa oiean persoonallisuutensa niin ei haitannu, nauratti vaan naisten rakasuminen flirttaievaan mieheen,
höh,
kerran etelän reissullki oli häneen ihastunu kivan näkönen nainenki meidän mukana
kun puolisoni meni uimaan hän sanoi minulle että
" mä en voi itteleni mitään mä olen rakastun sun ukoon, "
siinä me istuttiin samassa pöydässä ja juotiin limukkaa tai jotain,
mä pyysin ottamaan meistä sen kaniin naisen kanssa valokuvanki kun puolisoni oli uimassa, joten minulla on valokuvaki siltä reissulta muistona,
nainen oli mua huorempi me puolisoni kanssa olimme samn ikäsiä,
mutta mä olin polisolleni se hän elämänsä tärkein henkilö muista naisista huolimatta sen hän osasi ilmaista ihan hulkisesti.
elämä on vain elämää,
osaisivatpa ihmiset elää elämäänsä oikein, näyttäisivät toisilleen oman puolison tärkeyden
eivätkä olis niin ITSEKKÄITÄ että heti suututaan
neuvoni onki
molempien puolisoitten pitää myös osata elää omaaki elämää siinä toisen rinnalla ,mutta
muistaa aina OMA PUOLISO ON SE TÄRKEIN IHMINEN MAAILMASSA !
onhan oma perhe ja jälkeläiset tärkeintä ihmiselle maailmassa
ei avioliitto voi olla VANKILA kellekkää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä se oli pelkkää viihdettä puolisolleni hän hautti kun akat juoksi sen perässä,
heti kun hän vilkutti silmillään jollekki oikuinka naisten ilo oli ylimmillään, he heti luuivat olevansa ainoia oikea hänelle joskus mua nauratti sori, joskus suutuinki oikeesti mutta kun huomasin hänen luonteensa oiean persoonallisuutensa niin ei haitannu, nauratti vaan naisten rakasuminen flirttaievaan mieheen,
höh,
kerran etelän reissullki oli häneen ihastunu kivan näkönen nainenki meidän mukana
mä pyysin ottamaan meistä sen kaniin naisen kanssa valokuvanki kun puolisoni oli uimassa, joten minulla on valokuvaki siltä reissulta muistona,
mutta mä olin polisolleni se hän elämänsä tärkein henkilö muista naisista huolimatta sen hän osasi ilmaista ihan hulkisesti.
elämä on vain elämää,
osaisivatpa ihmiset elää elämäänsä oikein, näyttäisivät toisilleen oman puolison tärkeyden
neuvoni onki
molempien puolisoitten pitää myös osata elää omaaki elämää siinä toisen rinnalla ,mutta
ei avioliitto voi olla VANKILA kellekkää.jäi sanomatta,
ne flirttailu suhteet kyllä kesti vuosia, mutta ne ei särkeny aviolitttoamme,
minä olin se tärekin henkilö aina puolisolleni ja hän osasi sen myös osottaa ihan julkisesti ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä se oli pelkkää viihdettä puolisolleni hän hautti kun akat juoksi sen perässä,
höh,
elämä on vain elämää,
neuvoni onki
ei avioliitto voi olla VANKILA kellekkää."Nainen oli minua huorempi"
Olitko sinäkin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Nainen oli minua huorempi"
Olitko sinäkin?heh olihan se heh ,
otetaan H kirjain pois sinun harmiksi
ja korjataan N kirjaimella ----- norempi
mua ei harmittanu ihminen joka puhui suoraan ja sanoi suoraan
mutta ne jotka SALAA rakastivat mun ukkoa ne kyllä vitutti,
yksi niistä oli kyllä mun ukollekki suorastaan HARMI
hän siitä valittiki minulle , oli riesana hänelle,
minkäs niille hulluille voi,
pilasivat vain oman elämäsä ,
sala kähmäisyys on tyhmää avioliitossa,
kun ollaa avoimia ja rehellisiä toisillen ei ulkopuoliset ihmissuhteetkaan haittaa
jos niitä ei ole tarkotettukaan haitaksi,
seki kaunis fiksu nainen sillä ulkomaan reissulla sanoi suoraan niin se ei sitten mua häirinny sen kummemmin,
ihan fiksu kaunis nainen oli sanoi olevansa ERONNU omasta miehestään
oli siis elävän- leski vai miten sitä sanotaan eronneesta naisesta ????? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
heh olihan se heh ,
otetaan H kirjain pois sinun harmiksi
ja korjataan N kirjaimella ----- norempi
mua ei harmittanu ihminen joka puhui suoraan ja sanoi suoraan
mutta ne jotka SALAA rakastivat mun ukkoa ne kyllä vitutti,
yksi niistä oli kyllä mun ukollekki suorastaan HARMI
hän siitä valittiki minulle , oli riesana hänelle,
minkäs niille hulluille voi,
pilasivat vain oman elämäsä ,
sala kähmäisyys on tyhmää avioliitossa,
kun ollaa avoimia ja rehellisiä toisillen ei ulkopuoliset ihmissuhteetkaan haittaa
jos niitä ei ole tarkotettukaan haitaksi,
seki kaunis fiksu nainen sillä ulkomaan reissulla sanoi suoraan niin se ei sitten mua häirinny sen kummemmin,
ihan fiksu kaunis nainen oli sanoi olevansa ERONNU omasta miehestään
oli siis elävän- leski vai miten sitä sanotaan eronneesta naisesta ?????eikös nykyisin sanotaki väkisin lähentelijää seksiä vaatijaa
seksuaaliseksi häirinnäksi,
sehän on nyky lain mukaan rikos,
Laupias teko auttaa puutteessa olevia, samalla saa itsekkin.
- Anonyymi
KAIT vielä suomesta löytyy normaaleitaki miehiä,
ei ne kaikki voi olla homojakaa vai mitä luulisitte ?- Anonyymi
Ja kirjoitustaitoisiakin löytyy yhä.
- Anonyymi
Ei ole noita kaikkia omaavaa, olen siitä aivan varma ja ehkä niin paras, ei siis ole mikään miesten moittimisviesti. On ollut muutama kumppaniehdokas.
- Meidän ikäiset ihmiset eivät enää yövy teltassa, se on riskialtista puuhaa, jonkun verran on kulumaa ja jomotusta. Se ei tarkoita etteikö hän joskus olisi riemulla niin tehnyt. En haluaisi enää minäkään tässä iässä, vai oletko joku 40nen?
- Kalastavia miehiä on aika monta, pitää vain löytää ne. Me heitämme verkkoja ja saamme kalaa, onkivapa ja virveli on, emme käytä mutta saisin jos haluaisin.
- Ilmeisesti haluat asumaan jonkun miehen kanssa, kun puhut miesten ja naisten töiden jakamisesta. Kai sinulla on varaa maksaa puolet asumiskustannuksista. Harva mies tänä päivänä enää pystyy elättämään toista ihmistä täysin.
Aika moni mies osaa pyykätä ja laittaa ruokaa, sitä varten ei naista tarvitse. Usein mies sanoo: tehdään yhdessä ruokaa. Mitä ne raskaat työt ovat? Jos et sitten tarkoita poikamieskarjatilamaanviljelijää, niitä on Itä-Suomessa lehtijuttujen mukaan.
Tämän päivän omakotitalossa raskaimmat työt ovat nurmikon leikkuu, puiden pieniminen ja kasvimaan hoito. Ei ole minua pyydetty siivoamaan tai pesemään pyykkiä. Käpyjä olen kerännyt kun hajoavat ruohonleikkurissa ja paljaita jalkapohjia kivistävät kävellessä. Kasvimaita kastellut letkulla.
Metsäkävelyä harrastaa mielellään moni mies, myös sienestämistä. Toki jotain pitää sienistä tietää. Marjojen poimimisesta tykkää harvemmat, esim. 76-vuotias veljeni. hänellä on vaimo. Minä poimin meillä marjat, miesystävä tulee kanssani sieneen ja käy yksinkin. Talven nokkoset poimi kanssani.
Autolla mennään paikkaan, jonne on muuten tarvis mennä. Bensa on aika kallista hupiajeluun.
En ymmärrä moottoriurheilun päälle, mutta yksi ehdokas harrasti sitä aikuisen lapsensa kanssa. Olivat aikaisemmin molemmat ajaneet kilpaa, nyt kävivät seuraamassa kilpa-ajoja. Aika kallista puuhaa, vuokraavat asuntoauton jossa yöpyvät kaksi yötä. En tyrkkinyt itseäni, varmaan olisin kelvannut mukaan. Mutta ei kiinnosta, siksi en halua osuuttani tuollaiseen maksaa. - Anonyymi
Noh, johan natsas - täällä on just sellanen mies!
- Anonyymi
Taitaa juuri eläkeikäisissä niitä tavallisia olla.
- Anonyymi
Niin minäkin luulen. Olen itse vanhempi nainen ja pidän suunnilleen ikäisistäni miehistä paljon!
- Anonyymi
Tarkoitatko, että kun ihmiset eläköityvät heistä tulisi toistensa klooneja ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko, että kun ihmiset eläköityvät heistä tulisi toistensa klooneja ?
Ei tavallisuus ole sama kuin klooni, tavallinen on kunnon ihminen, tekee eri asioita, omia juttujaan, ei elä katkeruudessa tai lietso riitoja nettipalstoilla, niinkuin joku lietsoo tällä palstalla hallitusvihaansa. Tavallinen on mukava tyyppi, kaikkiaan vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tavallisuus ole sama kuin klooni, tavallinen on kunnon ihminen, tekee eri asioita, omia juttujaan, ei elä katkeruudessa tai lietso riitoja nettipalstoilla, niinkuin joku lietsoo tällä palstalla hallitusvihaansa. Tavallinen on mukava tyyppi, kaikkiaan vaan.
Ihanaa, edes yksi normaaliälyisen viesti.
Kiitos siitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa, edes yksi normaaliälyisen viesti.
Kiitos siitä.Kiitän kommentistasi. Nöyränä.
- Anonyymi
Persu ei ymmärrä mitä klooni tarkoittaa.
- Anonyymi
Sano jotain muutakin fiksua?
- Anonyymi
Jos tätä palstaa seuraa,, normaaleja miehiä ei riitä kaikille normaaleille naisille.
Puolueöyhöttäjät on kaukana normaaleista.
Ei montaa normaalia ole vapaana, ja niistä muutamalla on halua enää tutustua naiseen pitempiaikaiseen suhteeseen.- Anonyymi
Kai puolueöyhöttäjä yrittää täyttää tyhjää ja tylsää elämäänsä, ehkä se on motivaatio?
- Anonyymi
Mukavat miehet ovat varattuja! SYystä!
- Anonyymi
Se on mukavaa.
- Anonyymi
Näkisipä joskus vielä sellaisen normaalin naisen.
Eikä tatuoituja siiderivalaita- Anonyymi
Mene sinä oman ikälukkasi palstalle tai pysy omanikäisesi seurassa.
Yli seitenkymppiset ei ole tatuoituja , eikä siiderivalaita.. ei fiksummat nuoretkaan, mutta pösilö on pösilöiden seurassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene sinä oman ikälukkasi palstalle tai pysy omanikäisesi seurassa.
Yli seitenkymppiset ei ole tatuoituja , eikä siiderivalaita.. ei fiksummat nuoretkaan, mutta pösilö on pösilöiden seurassa.Hmm...kommenttini koski näkemistä. Ikävä kyllä, kesän tullessa nuo tatuoidut siiderivalaat ilmaantuvat napapaidoissaan ja hihattomissa topeissaan kaiken kansan nähtäville.
Ihmettelen suuresti mikä saa ihmisen tekemään tuollaisia,,onko se nykyajan naiskeksintö siitä hyväksyttävästi omakuvasta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm...kommenttini koski näkemistä. Ikävä kyllä, kesän tullessa nuo tatuoidut siiderivalaat ilmaantuvat napapaidoissaan ja hihattomissa topeissaan kaiken kansan nähtäville.
Ihmettelen suuresti mikä saa ihmisen tekemään tuollaisia,,onko se nykyajan naiskeksintö siitä hyväksyttävästi omakuvasta?Juu,,se on se "kehpositiivisuus" joka antaa anteeksi läskimakkarat vyötäröllä ja luulon että on kovinkin kaunis...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm...kommenttini koski näkemistä. Ikävä kyllä, kesän tullessa nuo tatuoidut siiderivalaat ilmaantuvat napapaidoissaan ja hihattomissa topeissaan kaiken kansan nähtäville.
Ihmettelen suuresti mikä saa ihmisen tekemään tuollaisia,,onko se nykyajan naiskeksintö siitä hyväksyttävästi omakuvasta?Huvittavannäköistä, kun nuoret klopit yrittää tehdä itsensä näkyväksi ikämummujen palstalla.
- Anonyymi
Käy aikaisin nukkumaan ja herää aamuisin omassa teltassa 🤫🤪
- Anonyymi
Olen jo ohittanut telttailu-elämäajan. Koen turvallisemmaksi ja helpommaksi asua omassa talossani luonnon keskellä.
Näen parhaillaan ikkunasta nurmikolla ruokaa etsivän naakan, varislinnuista sympaattisimman. Etäisyys oli alle 10 metriä.
vanhempa doku - Anonyymi
Marjojen poiminta on vähän suivaisaa.
- Anonyymi
Meidän ok-talon parvekkeelle mahtuisi normaali Halti-teltta. Jos pyytäisin lapsiperhettä vieraisille, tenavat valitsisivat teltan takuuvarmasti nukkumapaikakseen.
setä taneli.- Anonyymi
Varmaan, mut kyllä pihalle teltta sopis paremmin.
- Anonyymi
Jossain on sellaisia miehiä....
- Anonyymi
On miehiä, jotka vinssaavat salkoa pystyyn.
- Anonyymi
Nyt on juhannussalon nostoaika, ja siniristiliput liehuu!
- Anonyymi
Mielenkiintoista, miten ihmiset ymmärtävät toisen kirjoittaman tekstin täysin eri tavalla. Ei minusta tarvitse moittia, jos joku haluaa pitää kiinni tavallaan perinteisistä arvoista, vaikkapa miesten ja naisten työt. Ilolla antaisin miehen hoitaa vaikkapa auton renkaiden vaihdon tai huollot, joita itse en osaa, enkä halua opetella. Tai hoitaa lattian sementtivalut ja kantaa vaikkapa rakennustarvikkeet. Mielelläni autan niissä, joihin fyysiset voimat riittävät.
Ihan yhtä mielelläni hoidan omaa osuuttani yhteisestä asumisesta, vaikka hoitamalla tiskit, pyykit tai ruoanlaiton silläaikaa, kun mies hoitaa noita em. "miesten töitä". Se, että näin ajattelen, ei yhtään vähennä ihmisarvoani tai naiseuttani.
t. Ap - Anonyymi
Kyllä niitä varmasti on, jos itse täytät samat vaatimukset.
nimim. varattu 59 vuotta.- Anonyymi
Normaaliksi sanotaan aika monin perustein, jonkun mielestä normaali on aivan muuta.
- Anonyymi
Normaalit on tylsiä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15110954
- 525240
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452443- 302143
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131711Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421554Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301241Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351176Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317892