Yhdeksältä se alkoi

Anonyymi-ap

..kolmelta loppui.

Bassonjumputus pillurallireitillä.

31

772

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei nykynuoret enää jaksa.

• Anonyymi

Ne on henkisesti ihan loppu.

• Anonyymi

Poliisipartio olisi saanut jalkautua Kirkkopuiston kioskille desibelimittarin kanssa.

• Anonyymi

Hienoa! On jotain elämää keskustassa.

• Anonyymi

Tämän takia ei kannata ostaa asuntoa keskustasta! Miettikää hyvät ihmiset miten se töminä tulee yötämyöten asuntoihin. Ihan karseeta kun joutuu joskus päivällä kuuntelemaan.

• Anonyymi

Entäs jos kuuluu pään sisältä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silloin sitä ei naapuri kuule.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene asumaan sinne jumputuksen keskelle. O

• Anonyymi

Ei kannata ostaa minkän kadun varrelta omakotitaloakaan, kadun, jotka pitkin nämä pilluralliautot ja mopot ajaa. Umpikujan talot on parhailla paikoilla.

• Anonyymi

Pitkät huopanaulat tekee ihmeitä.....

• Anonyymi

Nuoret on niin ahdistuneita nykyisin.

• Anonyymi

Ilmastoahdistus kuulemma ja ei ole mitään tekemistä eikä mitään järjestettyä tilaa, aluetta missä voisivat viettää aikaansa. Aikuiset eivät ymmärrä heitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmastoahdistus kuulemma ja ei ole mitään tekemistä eikä mitään järjestettyä tilaa, aluetta missä voisivat viettää aikaansa. Aikuiset eivät ymmärrä heitä.

Nuoria täytyy tukea. Antaa heidän soittaa, me vanhemmat voidaan kyllä valvoo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuoria täytyy tukea. Antaa heidän soittaa, me vanhemmat voidaan kyllä valvoo.

Valvottako työ jumputtajia makuuhuoneessa vaiko kadunvarressa?

• Anonyymi

Jumputtajien joukossa jopa nelikymppisiä teinejä.

• Anonyymi

Enpä yhtään ihmettele!

• Anonyymi

Keskustassa asuneena voi sanoa että eipä kesäisin saanut nukuttua autojen jumputukselta ja mopojen pärinältä. Ei ole normi ihmisten kaupunki Iisalmi. Siispä muutto pois koko kaupungista oli paras teko ikinä !

• Anonyymi

En tajua miten tämä vuodesta toiseen sallitaan! Tuo on häiriköintiä, miten kukaan pystyy entisen timpan lähelläkään asumaan kun autot parkissa jumputtaa ja ohi ajaa yötämyöten. Missään muualla en ole tällaiseen törmännyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tajua miten tämä vuodesta toiseen sallitaan! Tuo on häiriköintiä, miten kukaan pystyy entisen timpan lähelläkään asumaan kun autot parkissa jumputtaa ja ohi ajaa yötämyöten. Missään muualla en ole tällaiseen törmännyt.

Tuo häiritsevä ajelu ja musiikin jumputus on valtakunnallinen ongelma.
        Hallitus ei saa tällaista kuriin vaikka se vaikuttaa ihmisten, työssä käyvien ihmisten jaksamiseen ja meteli, varsinkin öinen meteli aiheuttaa pitemmän päälle vakavia terveyshaittoja.

• Anonyymi

Joka kaupungissa ja myös pikku kylissä ihan samanlainen ongelma. Ei sellaista paikkakuntaa olekaan missä tätä ongelmaa ei esiinny.

• Anonyymi

Eipä meikäläistä haittaa.

• Anonyymi

On ihmisiä joilla ei ole minkäänlaista myötätuntoa muita ihmisiä kohtaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama myös toisinpäin, ei se jumputus teitäkään silloin haitannut, kun olitte nuoria. Nyt kun sitten ikä painaa ja unet ohenee, niin eipä löydy minkäänlaista ymmärrystä nuoria ihmisiä kohtaan.
        Menoa ja ääntä on ollut iltaisin kaupungilla ainakin sen 50 vuotta ja itseasiassa, kuten poliisikin asiasta totesi tuon ajokieltokokeilun yhteydessä: "Poliisin mielestä liikenne rajoitetuilla katuosuuksilla on jo vuosia ollut hiipumassa ja häiriön merkitys on pienempi kuin aikaisempina vuosina. Poliisi ei usko liikennerajoituksen vaikuttaneen juurikaan keskustan liikennehäiriön määrään.
        Kaupunkien keskustoissa on aina elämää ja se on tiettyyn rajaan saakka hyväksyttävä. Itä-Suomen poliisilaitos ei suosita liikennerajoituskokeilun jatkamista tai pysyttämistä edellä mainituista syistä."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voi vittu! Mua säälittää tyhmyytesi, että hankit asunnon sieltä, jossa varmasti jympytys kuuluu. Siinä sulle empatiaa ja sääliä enemmän, kuin tarpeeksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voi vittu! Mua säälittää tyhmyytesi, että hankit asunnon sieltä, jossa varmasti jympytys kuuluu. Siinä sulle empatiaa ja sääliä enemmän, kuin tarpeeksi.

Haha..mistä sinä päättäjät että minä asun kaupungissa?
        Olen kaukana kaupungista. Minulla on nääs myötätuntoa ihmisiä kohtaan jotka asuu kaupungissa. Esimerkiksi vanhukset joilla ei enää ole ajokorttia niin on heidän parempi asia palveluiden lähellä ja heille suotava yörauha ja lakikin niin sanoo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haha..mistä sinä päättäjät että minä asun kaupungissa?
        Olen kaukana kaupungista. Minulla on nääs myötätuntoa ihmisiä kohtaan jotka asuu kaupungissa. Esimerkiksi vanhukset joilla ei enää ole ajokorttia niin on heidän parempi asia palveluiden lähellä ja heille suotava yörauha ja lakikin niin sanoo.

Ihan yks' vitun hailee, vaikka asuisit kuussa. Olet täysi idiootti joka tapauksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noh tämä kommentti hyvin kuvastaa porukkaa joka auton mölyillään häiritsee yötämyöten muita ajattelematta. Ei osata kuin huudella rumia ja asiattomuuksia. Voimia sulle tuon asenteesi kanssa. Eikia sitä paljoa voi vaatia ei

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama myös toisinpäin, ei se jumputus teitäkään silloin haitannut, kun olitte nuoria. Nyt kun sitten ikä painaa ja unet ohenee, niin eipä löydy minkäänlaista ymmärrystä nuoria ihmisiä kohtaan.
        Menoa ja ääntä on ollut iltaisin kaupungilla ainakin sen 50 vuotta ja itseasiassa, kuten poliisikin asiasta totesi tuon ajokieltokokeilun yhteydessä: "Poliisin mielestä liikenne rajoitetuilla katuosuuksilla on jo vuosia ollut hiipumassa ja häiriön merkitys on pienempi kuin aikaisempina vuosina. Poliisi ei usko liikennerajoituksen vaikuttaneen juurikaan keskustan liikennehäiriön määrään.
        Kaupunkien keskustoissa on aina elämää ja se on tiettyyn rajaan saakka hyväksyttävä. Itä-Suomen poliisilaitos ei suosita liikennerajoituskokeilun jatkamista tai pysyttämistä edellä mainituista syistä."

🎯

• Anonyymi

Toista oli poppivehkeet muutmaa vuosikymmen sitten. Nyt kun näitä jumputtavia romuja ajelee, koko kortteli tärisee ja liikennevaloissa tuntuu että omakin auto hytkyy. Aivan älytöntä touhua.

• Anonyymi

..ja eivät saapillua vaikka kuinka jumputtavat.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      2997
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      70
      2467
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      174
      2324
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      33
      2008
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      18
      1416
    6. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1366
    7. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      22
      1363
    8. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13
      1249
    9. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10