Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakkautta ja luottamusta. Sinä vetäydyit, pelästyit, torjuit tai aloit sählätä?
Itsellä kävi juurikin näin. Aloin panikoida ja torjua ja kikkailla. Nyt ollaan pattitilanteessa. Kaivattu on kuin jäätä. Neuvoja?
m>n
Onko kenellekään muulle käynyt niin
243
5329
Vastaukset
- Anonyymi
Mene eteenpäin.
- Anonyymi
Ei hän voi koska hän rakastaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus on parempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus on parempi.
Hän ei pääse yli siitä naisesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei toista voi pakottaa.
- Anonyymi
Menin jo ajat sitten:D Ei kiinnosta kukaan sillain oikeesti. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei toista voi pakottaa.
Maybe cry on cue bit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei toista voi pakottaa.
Ei voi pakottaa,hänen täytyy itse tajuta tilanteen mahdottomuus? Kaikki eivät anna toista mahdollisuutta? Ikävät asiat toisesta auttaa tunteiden kylmenemiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi pakottaa,hänen täytyy itse tajuta tilanteen mahdottomuus? Kaikki eivät anna toista mahdollisuutta? Ikävät asiat toisesta auttaa tunteiden kylmenemiseen.
Todellisuuden näkeminen. Mulle näytetään jatkuvasti. Tänään jossain kaupan käytävän toisessa päässä. Retkeilytarvikkeita katsottiin. Halusin ulos.
Kassajonossa edellä oleva asiakas kääntyi yllättäin ja alkoi puhua minulle. Halusi antaa paikkansa minulle, kun ostin vain tupakkatuotteita. Kun siis kysyi, onko sulla mitään ostoksia? Aisti varmaan mun paniikin.
Taakse katsomatta painelin autolle. Kontaktia en halua ja siksi paniikki. Kyllä mulla kuitenkin kaikki ihan hyvin on. Kaupoista vaan en tykkää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeile minkälainen vaikutus on lentosuukolla häneen 😘 siten tiedät, miten sinuun suhtautuu ja voit sen pohjalta tehdä paremmin päätelmiä tulevaasi? Voit ainakin todeta jälkeenpäin, että olit se aloitteellisempi osapuoli? Ja todeta, ehkä ette sitten olleetkaan ne oikeat toisillenne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellisuuden näkeminen. Mulle näytetään jatkuvasti. Tänään jossain kaupan käytävän toisessa päässä. Retkeilytarvikkeita katsottiin. Halusin ulos.
Kassajonossa edellä oleva asiakas kääntyi yllättäin ja alkoi puhua minulle. Halusi antaa paikkansa minulle, kun ostin vain tupakkatuotteita. Kun siis kysyi, onko sulla mitään ostoksia? Aisti varmaan mun paniikin.
Taakse katsomatta painelin autolle. Kontaktia en halua ja siksi paniikki. Kyllä mulla kuitenkin kaikki ihan hyvin on. Kaupoista vaan en tykkää.Toi minusta on sitä uskon puutetta hyvään omalla kohdalla? Pakenee tilanteista, jotka ahdistaa, kun kokee itsensä tilanteessa enemmän narriksi kuin prinssiksi, joka luomoaisi (auervaara) toisen katseellaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se nainen tulee oven taa vonkaamaan kun sillä on herkkupäivät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi minusta on sitä uskon puutetta hyvään omalla kohdalla? Pakenee tilanteista, jotka ahdistaa, kun kokee itsensä tilanteessa enemmän narriksi kuin prinssiksi, joka luomoaisi (auervaara) toisen katseellaan?
En pakene, sitten kun olen siihen valmis. Kun koen olevani turvassa, sitten voin nähdä hänet. Ehkä keskustellakin, jos hän niin haluaa. Sukupuoliarvaus meni väärin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En pakene, sitten kun olen siihen valmis. Kun koen olevani turvassa, sitten voin nähdä hänet. Ehkä keskustellakin, jos hän niin haluaa. Sukupuoliarvaus meni väärin.
Enemmän ajattelin samaistumista aiheeseen ja siksi toin oman kokeman loppuun. Toi valmiiksi itsensä tunteminen on minusta enempi tekosyy siinä hetkessä, näin koen miehenä. Voi olla naisilla toisin ja miksei toisilla miehilläkin (luonne- pelko)?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeile minkälainen vaikutus on lentosuukolla häneen 😘 siten tiedät, miten sinuun suhtautuu ja voit sen pohjalta tehdä paremmin päätelmiä tulevaasi? Voit ainakin todeta jälkeenpäin, että olit se aloitteellisempi osapuoli? Ja todeta, ehkä ette sitten olleetkaan ne oikeat toisillenne?
Lopetasinäkin setoisen tyrkyttäminen varatulle miehelle,kyllä se itte tietää jos se guben haluaa vai kuka se olkaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enemmän ajattelin samaistumista aiheeseen ja siksi toin oman kokeman loppuun. Toi valmiiksi itsensä tunteminen on minusta enempi tekosyy siinä hetkessä, näin koen miehenä. Voi olla naisilla toisin ja miksei toisilla miehilläkin (luonne- pelko)?
Niin no. Mä en ollut se joka pakeni vuosiin. Nyt teen sen, ettei minulle tehdä enää pahaa, hyväksikäytetä ja viedä energioita. Olen tosi tarkka seurastani. Eikä menneeseen voi enää palata. Se on siellä jossain, nyt on nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se nainen tulee oven taa vonkaamaan kun sillä on herkkupäivät
Ei ne tuu vonkaamaan torjuvalta mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin no. Mä en ollut se joka pakeni vuosiin. Nyt teen sen, ettei minulle tehdä enää pahaa, hyväksikäytetä ja viedä energioita. Olen tosi tarkka seurastani. Eikä menneeseen voi enää palata. Se on siellä jossain, nyt on nyt.
👌.
- Anonyymi
Ei.mistä näet luottamuksen kertaheitolla silmistä??
- Anonyymi
Kyllä sen voi nähdä joidenkin kanssa.
- Anonyymi
Naisten mielenkiinto yleensä lisääntyy, kun mies ei juokse koko aikaa perässä. Sitten taas jos nainen ei huomio miestä, niin mies kyllä kyllästyy jonkin ajan kuluttua ja mielenkiinto kuolee.
- Anonyymi
Ei mene näin. Itsellä kiinnostus lakkaa heti, jos mies ei vaikuta kiinnostuneelta tai osoittaa kiinnostusta muualle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mene näin. Itsellä kiinnostus lakkaa heti, jos mies ei vaikuta kiinnostuneelta tai osoittaa kiinnostusta muualle.
Yksilöitä ollaan. Yleensä tuo menee miesten kohdalla noin. Niin tai näin, niin vanhempana ei jaksa mitään pelejä jos toinen ei tule vastaan. On parempaakin tekemistä, kuin silitellä jonkun egoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksilöitä ollaan. Yleensä tuo menee miesten kohdalla noin. Niin tai näin, niin vanhempana ei jaksa mitään pelejä jos toinen ei tule vastaan. On parempaakin tekemistä, kuin silitellä jonkun egoa.
Oho. Mitä sulle tarkoittaa "vaikeasti tavoiteltava"? Ja miten mahtaa olla oman egon laita, kun syytät toisia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin miehenä sanoisin just noin, että jos se nainen ei saa huomiota ja kiinnostusta niin se menee heti menojaan eikä tule takaisin. Jos nainen aistii jonkinlaista epävarmuutta miehessä niin kiinnostus loppuu siihen pisteeseen.
- Anonyymi
Ei toimi aina noin. Itse unohdan aina jos mies vetäytyy. Muistan olemassaolonsa jos ottaa yhteyttä. Mutta silloinkin vaatii valtavasti panostusta, että voisin kiinnostua uudelleen. Sun täytyy toivoa, että tämä nainen kenestä olet kiinnostunut on erilainen ja ajattelee sinua vaikka miten pskasti kohtelisit. Monet naiset ovat kuten minä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin miehenä sanoisin just noin, että jos se nainen ei saa huomiota ja kiinnostusta niin se menee heti menojaan eikä tule takaisin. Jos nainen aistii jonkinlaista epävarmuutta miehessä niin kiinnostus loppuu siihen pisteeseen.
Juurikin noin! Mulla on jopa tunteet leimahtaneet kun mies on alkanut osoittamaan välittämistä, halua viettää aikaa, pitämään enemmän yhteyttä ja olemalla herkkä ja haavoittuva kanssani. Siin vaihees vaan sulin ja vieläkin olen samassa tilanteessa vaikka kohta jo 1,5vuotta mennyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin noin! Mulla on jopa tunteet leimahtaneet kun mies on alkanut osoittamaan välittämistä, halua viettää aikaa, pitämään enemmän yhteyttä ja olemalla herkkä ja haavoittuva kanssani. Siin vaihees vaan sulin ja vieläkin olen samassa tilanteessa vaikka kohta jo 1,5vuotta mennyt.
Luetun ymmärtäminen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhuttiin kiinnostuksen lopahtamisesta, ei leimahtamisesta. Ovat vastakkaiset tapahtumat.
- Anonyymi
Teinarin tasolle olet itse jäänyt gubeksiluulija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhuttiin kiinnostuksen lopahtamisesta, ei leimahtamisesta. Ovat vastakkaiset tapahtumat.
No tuossa on se vastakkainen vaikutus kuvailtuna. mitä sitten. on se hyvä tietää kuitenkin.
että tajuaisi miten paljon merkitsee se tunteiden näyttämine ja ilmaiseminen, se että asettaa itsensä haavoittuvaiseen asemaan naisen edessä, sen naisen takia. sillä on todella vaikutusta. Se nainenkin tietää ettei mies aseta itseään tuollaiseen asemaan ihan kenen tahansa takia, vain ainoastaan maailman upeimman naisen takia se on valmis uhraamaan oman huolella rakennetun ja huolitellun imagonsa ja tunnustamaan että on oikeasti vain iso tunteellinen ääliö...
mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei toimi aina noin. Itse unohdan aina jos mies vetäytyy. Muistan olemassaolonsa jos ottaa yhteyttä. Mutta silloinkin vaatii valtavasti panostusta, että voisin kiinnostua uudelleen. Sun täytyy toivoa, että tämä nainen kenestä olet kiinnostunut on erilainen ja ajattelee sinua vaikka miten pskasti kohtelisit. Monet naiset ovat kuten minä.
Älä valehtele. Nainen on metsästäjä, kiinnostus lakkaa, jos mies tyrkyttää itseään ja on liian helppo. Miehen pitää olla sopivasti etäinen ja vaikeasti tavoiteltava, kuitenkin tavoiteltavissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä valehtele. Nainen on metsästäjä, kiinnostus lakkaa, jos mies tyrkyttää itseään ja on liian helppo. Miehen pitää olla sopivasti etäinen ja vaikeasti tavoiteltava, kuitenkin tavoiteltavissa.
Höpötystä 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kattelee seinää mielummin kun minua niin saa pitää tunkkinsa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpötystä 😅
Sinäkö pidät itseään tyrkyttävistä miehistä, taidat olla epätoivoinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkö pidät itseään tyrkyttävistä miehistä, taidat olla epätoivoinen.
Kyllä tykkäisin, että tietäisin miehen tykkäävän. En jaksa pelailuja. Tykkään myös siitä, että mies ei loukkaannu, jos torjun. Tykkään myös siitä, jos mies kertoo suoraa, että ei kiinnosta, vaikka eihän se mukavalta tunnu. Mutta elämässä ei aina saa sitä mitä haluaa ja sekin voi selvitä sitten myöhemmin, että miksi.
Selvää suoraa toimintaa, niin jää aikaa muuhunkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se noin mene! Kaikenlaisia käsityksiä on, mutta eivät ne aina oikeita ole, kuten tuoki yleistys!!!!!
Voi olla ja voi olla olematta. Ei kannata niin varasti luulla omaa totuuttaan totuudeksi, kuten se laulaja biseksualisti, jota media mainosti, nimeä en muista, Marja tai Maria oli vaimonsa ja joku laulaja, josta ennen tätä päivää en ollut koskaan kuullut. Etunimi Reino tuli ensin mieleen ja sitten Nordin. On kyllä varsinainen Tapani Kansa. - Anonyymi
Hah ihmisen mielenkiinto lopahtaa kaikilta, kun ei osoiteta mitään huomiota..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennemminkin lopahtaa siihen että toinen alkaa rakentaa epävarmuutta suhteeseen? Avoimuus ja rehellisyys auttaisivat asian käsittelyssä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin. Ihmisen pitää olla oma itsensä. Ja toimia rehellisesti, ilman strategiaa,, ” sopivan etäinen, vaikeasti tavoiteltava jne..”. Tollanen on lasten hommaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä ei pidä kokemukseni mukaan paikkansa ja tunnen aika paljon naisia.
- Anonyymi
Unohda, tilaisuus meni jo
- Anonyymi
Monellekin varmaan useimmin kai kuitenkin miehelle kuin naiselle naisen tunteet ei kai ailahtele samalla tavoin mies kun useimmin juoksee kyntää halujensa perässä enemmänkin toki on tapoja joita jokunen nainenkin on omaksunu omakseen
- Anonyymi
Tavallaan joo, Tuntuu että mies reaktioi minun reaktioon…vedin vääriä johtopäätöksiä, mutta niin mielestäni mies veti myös vääriä johtopäätöksiä, sitten hän otti etäisyyttä, ja minä huomasin sen, ja muutuin kylmäksi. Samat tunteet ne silti on viikonloppuna, ja ikävä vaivaa. Emme enää ehkä näe siellä samassa paikassa. Toivon että mies ottaa yhteyttä minuun tällä kertaa. Tekee vaikka tikusta asiaa.
- Anonyymi
Jatkan vielä, että olen ihan rikki, jos ja kun mokasin kaiken olemalla kylmä ja etäinen. Olisipa kuumetta vähän enemmän, niin ei tajuaisi mitään tästä. 😢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkan vielä, että olen ihan rikki, jos ja kun mokasin kaiken olemalla kylmä ja etäinen. Olisipa kuumetta vähän enemmän, niin ei tajuaisi mitään tästä. 😢
Mä tuossa mietin, että onhan sillekin oma syynsä että olet kylmä ja etäinen. Johtuuko se sitten tuon ihmisen käytöksestä vai jonkun aiemman huonosta kohtelusta sinuun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä tuossa mietin, että onhan sillekin oma syynsä että olet kylmä ja etäinen. Johtuuko se sitten tuon ihmisen käytöksestä vai jonkun aiemman huonosta kohtelusta sinuun?
Mua huolettaa tää tunteiden ailahtelu tosissaan. Olisko suhdekin aina kylmää-kuumaa-vaihtelua. En oikeesti jaksais sellaista ollenkaan.
- Anonyymi
No onko sillä miehellä sinun puhelinnumero? Jos se on oikeasti kiinnostunut niin se kyllä soittaa tai muuten ottaa yhteyttä. Ihan varmasti.
Mutta jos ei ole numeroa eikä löydä sinua mistään netistä niin ei tietysti voi ottaa.
Minulla on just sellainen tilanne etten pysty.
mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onko sillä miehellä sinun puhelinnumero? Jos se on oikeasti kiinnostunut niin se kyllä soittaa tai muuten ottaa yhteyttä. Ihan varmasti.
Mutta jos ei ole numeroa eikä löydä sinua mistään netistä niin ei tietysti voi ottaa.
miesJa se syy on vaimo? Happy happy joy joy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miesEi se mies soita. Älä satuile muiden puolesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se mies soita. Älä satuile muiden puolesta.
Miksi kirjoittelet taas näitä omituisuuksia tämän palstaäijän monologien jatkoksi? Elätkö naisparka niin tiiviisti tätä palstatodellisuutta ja oletat että sinun obsession kohde eli eräs nainen liittyy joka riviin tavalla tai toisella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja se syy on vaimo? Happy happy joy joy.
Kuinka tämä sinun kaikille tyrkyttämä utopistinen vanhanpiian luoma banaali stoori myy nykyään niissä ”paremmissa piireissä”? Aika uskomaton veto tämä sinun kehittelemä palstaorientoitunut paralleeli, yksisarvinen. Kertoo piirteistä aika paljon jos yhden harhoja tuetaan myötäillään ja uusinnetaan ns. Mutta lähipiir voi myös lähteä mäkeen liian innokkaalle ja painostavalla mobilisoinnilla. Näin olen jotenkin ymmärtänyt, että traumoja niille Sinusta jäi. Flying monkeyn osa voi olla kuluttava, en niin kovin sääli kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja se syy on vaimo? Happy happy joy joy.
Kertokaapa,miksi teillä on AINA naapurit hampaissa?????? Psykopatia taitaa olla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mieshyvä
- Anonyymi
Valitettavasti en osaa antaa neuvoja. Jos osaisin, olisin itsekkin paremmassa tilanteessa. Juoksin karkuu, kun olisi pitänyt lähestyä. Menin paniikkiin ja vieläkin harmittaa.
- Anonyymi
Jään saa sulatettua lämmöllä ja ystävyydellä, aidolla kiinnostuksella ja huumorilla.
- Anonyymi
Hyvä neuvo. 🩷 Olet viisas ihminen, kuka tahansa oletkin, mies tai nainen.
- Anonyymi
Mua ha ha gubbe kumbaya
- Anonyymi
Voi kuule, useammin kuin kerran 😂
- Anonyymi
Turha kikkailla panikoida. Nainen tekee päätöksen on se mikä on.
- Anonyymi
Kovistelun avulla vai
- Anonyymi
Kaikki voi mennä kuin unelmassa. Yhtäkkiä tulee isku lopullinen ja kova.
- Anonyymi
Kyllä se siitä.
- Anonyymi
Tapahtuiko treffeillä vai kassajonossa? Oliko aikomus mennä juttusille ensimmäistä kertaa vai lähennellä?
Jos olit menossa vasta juttusille, yritä ihmeessä uudestaan. Ei kannata lannistua, ennen kuin tulee kunnolla pakit.
Jos taas oli tarkoitus olla rohkeampi treffeillä ja lähestyä toista ja tuotit selvästi pettymyksen, voit yrittää korvata sen. Jos pokka riittää, niin pyydä anteeksi! Se jos mikä sulattaa sydämen. Ei tarvitse sanoa "anteeksi", riittää kun on pahoillaan. Anna harmituksen näkyä, älä yritä olla Mies. Miehet mokaa olemalla liian kovia naisten seurassa. Ei tarvitse esittää niin paljon. Sano, ettet tiedä mikä sinuun meni, ujous iski. Olit kömpelö. Tms. Ja haluaisit tavata uudestaan.
Tsemppiä vaan ja uusi yritys.- Anonyymi
Älä yllytä näitä typeryksiä, joista kukaan ei ole kiinnostunut. Se jota sinä ajattelet, ei varmasti tule sinulle itseään tyrkyttämään.
- Anonyymi
Hän on kiinnostunut homoilusta.
- Anonyymi
Ketähän nyt mustamaalaataan taas naisen toimesta
- Anonyymi
Ei niitä muunsukupuolisiakaan kaikille tarjoilla ja sieltäkin voi tulla pakit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketähän nyt mustamaalaataan taas naisen toimesta
Millä tavalla tämä oletettu nainen tekisi näistä oletetuista yksilöistä tunnistetavia? Oot draamakuningatar, oisko sellaisille töitä siellä laitoksella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla tämä oletettu nainen tekisi näistä oletetuista yksilöistä tunnistetavia? Oot draamakuningatar, oisko sellaisille töitä siellä laitoksella?
No ainakin hommaa riittäis ns, keksin taas uuden keissin yolo
- Anonyymi
Kyllä, sama
N- Anonyymi
Ja se mahdollisuus meni jo 🤷
- Anonyymi
Minä tiedän erään miehen joka on tuollainen RAKKAUDEN SÄHELTÄJÄ.
Minun pitää olla meistä tuo JÄÄNAINEN ja keksiä hänelle vuorostaan sellaisia RAKKAUDEN OSOITUKSIA MITÄÄN KUKAAN TOINEN NAINEN EI VARMASTI PYSTY TEKEMÄÄN HÄNELLE RAKKAUDESTA.
JOS REHELLISIÄ OLLAAN NIIN HÄN OLI KYLLÄ ITSE HEITTÄNYT KIRVEEN MINUN SUHTEEN KAIVOON, MUTTA JOSTAIN SYYSTÄ HÄN ON SUKELTANUT KAIVOON JA HAKENUT KIRVEEN TAKAISIN.- Anonyymi
JOPA OLI TEKSTIÄ KIRVEENHAKUINEEN. RAKKAUS ON VOIMISTA SUURIN! Sivusta m>n
- Anonyymi
Alan taisteleen et saan leipää. Miestä tai naista en tarvii mihinkään. Pärjätty pahimmat ajatkin yksin. Aina vaan vähemmän tähän ketään kaipaa. Paitsi kaveri ois kiva mut se on eriasia.
- Anonyymi
Myy ne liiat autos!
- Anonyymi
Tehokas tohotin käyttöön ja sulattelemaan!
- Anonyymi
Olisiko rehellinen keskustelu mitään?
Auttaa yleensä moneen vaivaan. - Anonyymi
Joo, minäkin pelkäsin että mokasin kaiken. Sitten ymmärsin, että jos hän on minun oma rakkaani niin hän kylllä antaa niitä mahdollisuuksia lisää.
- Anonyymi
Näinhän se menee.
Sivusta
- Anonyymi
Koska ap näin tapahtui? Juttelitteko paljon? Ja missä olette tavanneet?
- Anonyymi
Et kadu sitä että loukkasit. Et välitä hänen tunteistaan. Satuttaisit vaan lisää jos olisit tekemisissä. Sinä olet se syy.
- Anonyymi
Ainoa mikä tuossa enää auttaa, on tunnustaa asia suoraan. Jos tunteita on paljon niin puhuminen kasvotusten tuskin onnistuu. Mutta jos sinulla on yhteystiedot (joku some-kanava tai puhelinnumero), niin laita viesti, jossa kerrot suoraan miten asia on. Esim. jotenkin:
Hei, tässä se ja se, sieltä ja sieltä. Sain yhteystietosi sieltä ja sieltä [täytä olennaiset kohdat tilanteeseesi sopivalla tavalla]. Halusin kertoa sinulle, että olen ollut sinusta kiinnostunut jo pitemmän aikaa ja olisi hienoa, jos voisimme joskus tutustua paremmin esimerkiksi kahvien merkeissä tai terassilla tai mikä vaan sinulle parhaiten sopii. Jos en tulkinnut tilannetta aivan väärin, sain sinusta vaikutelman, että kiinnostus olisi ainakin jossain vaiheessa ollut molemminpuolista. Hermostuksissani sähläsin liikaa ja pelkään, että annoin virheellisesti ymmärtää, etten olisi kiinnostunut ja ehkä menetin mahdollisuusteni (jos sellaista joskus oli?). Tämä viesti saattaa tulla vähän puskista. Toivottavasti se ei ahdista sinua. Ymmärrän, jos et ole samalla tavalla kiinnostunut tai olet varattu. Voit luottaa, että en häiritse sinua asialla tämän jälkeen eikä vastauksellasi ole vaikutusta väleihimme jatkossa. Haluaisin kuitenkin tietää, mitä sinä ajattelet tästä?
Tuskin kukaan kokee tuota ahdistelevana tai jättäisi vastaamatta. Olisi varmasti vain otettu. Jos hän on ehtinyt mennä eteenpäin niin sitten voi kirpaista hetken, mutta ainakaan et jää loppuelämäksi jossittelemaan. Et voi menettää mitään. - Anonyymi
Elä luovuta. Kyllä keinot keksit.
- Anonyymi
Mitä sähläys pitää sisällään?
- Anonyymi
Varmaan ainakin täällä suolistossa jodlausta.
- Anonyymi
Kyllä, juurikin näin tapahtui. Meillä oli yhteys ja mies kysyi, oltiinko sovittu...
🫣 anteeksi "autistisuuteni".
Jos kysyisit se vielä uudestaan, tajuaisin ja vastaisin, että oli sovittu ❤️- Anonyymi
Joo sekin on naisia elämänkoululle esittäjä vähän niin, että nk play dead on seuraava askel ihan äärimmäisiin tilanteisiin
- Anonyymi
Olet manipuloiva, valehtelet, petät, et halua muuttua. Suojelee mielenterveyttään. Tiedät itsekkin mutta et hyväksy sitä.
- Anonyymi
Uskomatonta, että joku nainen ollut tyrkyllä tarjottimella.
- Anonyymi
Kovin aktiivisesti palstasetä ehtiikin kahteen tuntiin suoltamaan tuubaa monologissaan.
- Anonyymi
Aika montakin monologia on saanut pystyyn ja muutama loser yrittää saada niistä kaiken irti
- Anonyymi
No nöyristellen kukkapuska kourassa pyytämään anteeksi. Sun pitää osoittaa sun kiinnostus toiselle ja valloittaa hänet uudestaan jos oot mokannut..
- Anonyymi
Eihän miehistä tuollaiseen ole, nehän syyttää aina vaan naisia omista mokistaan ja nainen on aina syypää kaikkeen. Teki mies mitä tahansa ja naisen pitäisi aina olla valmiina kun taas mies saa elää ja olla just kuin haluaa. Miehet usein hyvin omistushaluisia mutta itse kyllä pelailevat muiden kanssa yhtä aikaa.
Olen päättänyt vihdoin unohtaa kaikki kaksilahkeiset jos joku hyvä ja mulle sopiva on joskus tullakseen sen varmaan tapaan jossain jos tarkoitettu. Nyt keskityn itseeni ja omaan hyvinvointiin. Joka usein menee huonojen miesten sekoillessa ja mokaillessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän miehistä tuollaiseen ole, nehän syyttää aina vaan naisia omista mokistaan ja nainen on aina syypää kaikkeen. Teki mies mitä tahansa ja naisen pitäisi aina olla valmiina kun taas mies saa elää ja olla just kuin haluaa. Miehet usein hyvin omistushaluisia mutta itse kyllä pelailevat muiden kanssa yhtä aikaa.
Olen päättänyt vihdoin unohtaa kaikki kaksilahkeiset jos joku hyvä ja mulle sopiva on joskus tullakseen sen varmaan tapaan jossain jos tarkoitettu. Nyt keskityn itseeni ja omaan hyvinvointiin. Joka usein menee huonojen miesten sekoillessa ja mokaillessa.no miksi sekoilet huonojen miesten kanssa.... olisiko aika katsoa peiliin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no miksi sekoilet huonojen miesten kanssa.... olisiko aika katsoa peiliin...
No juurihan kirjoitin etten ole enää tekemisissä edes miesten kanssa ja haluan keskittyä itseeni täysin. Voisi lukea kunnolla viestin ennen kuin alkaa jotain piruilemaan. Mutta aivan sama mulle lukeeko kunnolla vai ei mutta voi jättää kommentoimatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkin voit katsoa peiliin mikset osaa lukea että pitäiskö mennä kouluun opettelemaan vielä lukemista 👍😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miksi alemman tason mies itse sekoilet näitä naista tietyllä tavalla performoivan äikän tekstien parissa- onko tässä kyseessä joku betamiehen terapiamuoto? Tee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No juurihan kirjoitin etten ole enää tekemisissä edes miesten kanssa ja haluan keskittyä itseeni täysin. Voisi lukea kunnolla viestin ennen kuin alkaa jotain piruilemaan. Mutta aivan sama mulle lukeeko kunnolla vai ei mutta voi jättää kommentoimatta.
Niinpä niin naisia elämän kelkasta pudonneille esittävä äijä, rajoitettu ja hyvin selkeä puhe paras monesti niihin liittyen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen päättänyt vihdoin unohtaa kaikki kaksilahkeiset jos joku hyvä ja mulle sopiva on joskus tullakseen sen varmaan tapaan jossain jos tarkoitettu. Nyt keskityn itseeni ja omaan hyvinvointiin. Joka usein menee huonojen miesten sekoillessa ja mokaillessa.En tiedä onko se vaan miehillä vaan kaikilla. Märistään vaan muttei kukaan kuitenkaan ole valmis tekemään oikeasti mitään.
- Anonyymi
Ekso ja gubbe eivät kelpaa juuri kelleen,siks tääl esiintyvät naisina ja toisina ,mitä ovat! Kaks naismaista ovat!Jättäkäähän rauhaan ne,jotka ei teistä välitä ja varsinkin naapurit tai hukka perii teidät!Olette kiusaajia!
- Anonyymi
En tiedä. Ihastuminen ei ole mikään suunniteltu juttu. Vie järjen. Pitää olla armollinen itselle ja toivoa, että ei ole loukannut toista vahingossa mitenkään (olemalla kylmä tai sekoileva koska ei usko molemminpuolisuuteen tai ei selviä jännittämisestä joka johtuu tuosta, ettei usko toisen tykkäävän).
- Anonyymi
Olin vastapuoli eli "tarjottimella". Annan jälkiviisaan neuvon, että kannattaa tutustua toiseen paremmin. Jos toinen on kokenut olevansa "hätävara" tai torjuttu, niin puhumalla selviää. Suhteen alussa on "vääntöjä", että sen jälkeen tasoittuu. 💕
n->m- Anonyymi
Voi kuule naisia esittävä muru, sellaista ei olekaan sillä puolella kun mietit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kuule naisia esittävä muru, sellaista ei olekaan sillä puolella kun mietit
Mikä muru minä sinulle olen?
- Anonyymi
Niinku menis jo sen naisen luo!
- Anonyymi
😆😆😅
- Anonyymi
Mikäli mitään heterosuhteista ymmärrän, niin naiselle on usein suuri kynnys näyttää tunteensa avoimesti miehelle. Ehkä joillakin paatuneille, paljon treffeillä juokseville helpompaa, mutta jos harvakseltaan tapailee tai tutustuu kiinnostaviin, niin se on verrattavissa maratonjuoksuun tai vuorelle nousuun. Jos tuollaisessa lähestymisessä tai sen jälkeen tulee torjutuksi tai jää epätietoisuuteen toisen tunteista, voi naisen olla vaikea päästä yli ja olla kuin ei- mitään saati näyttää enää uudestaan lämpimiä tunteitaan. Ainoa, mikä asian voi korjata on vastaavanlainen lähestyminen mieheltä. Silloin voi tulla torjutuksi edellä mainituista syistä, mutta tilanne ainakin tasoittuu ja ollaan ns. lähtöasetelmissa.
- Anonyymi
Miehenä taas voin sanoa että jos minulla todella on tunteita jotain naista kohtaan, siis oikeasti olen kiinnostunut, niin se nainen kyllä sen huomaa ihan varmasti, ei jää mitään epäselvää. Ei ole mitään epätietoisuutta sen suhteen että olenko kiinnostunut vai en.
Sitten taas jos nainen on semmoinen ihan mukava, mutta en nyt oikeen ole niin kiinnostunut, mutta ehkä voisin harkita sitä, tai ehkä en, niin silloin se on epämääräistä kun ei ihan oikeasti ole täysin kiinnostunut toisesta. Voit sitten naisena itse päättää että kannattaako tälläistä miestä yrittää mikä ei ole oikeastaan kovin kiinnostunut sinusta.
mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehenä taas voin sanoa että jos minulla todella on tunteita jotain naista kohtaan, siis oikeasti olen kiinnostunut, niin se nainen kyllä sen huomaa ihan varmasti, ei jää mitään epäselvää. Ei ole mitään epätietoisuutta sen suhteen että olenko kiinnostunut vai en.
Sitten taas jos nainen on semmoinen ihan mukava, mutta en nyt oikeen ole niin kiinnostunut, mutta ehkä voisin harkita sitä, tai ehkä en, niin silloin se on epämääräistä kun ei ihan oikeasti ole täysin kiinnostunut toisesta. Voit sitten naisena itse päättää että kannattaako tälläistä miestä yrittää mikä ei ole oikeastaan kovin kiinnostunut sinusta.
miesMä en huoli "puolikasta" miestä. Jos ei kiinnosta tosissaan niin ei kiitos sellaiselle miehelle 😘🤍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miesOlet siis aloittajan vastakohta. Tämän takia en itsekään kiinnostu muista miehistä kuin niistä, jotka selkeästi näyttävät kiinnostuksensa. Koska usein torjunta tai epämääräisyys tarkoittaa oikeasti torjuntaa tai epämääräisyyttä.
Nainen - Anonyymi
Naisena kommentoin tähän omalta osaltani, että miehet tuntuu odottavan aina jotain ylireaktioita joka todistaisi aidon kiinnostuksen tai jotain tunteita.
Olin itse hyvin ihastunut, suorastaan rakastunut ja mies silti aina epäröi ja oli epäluuloinen ja tuntui tulkitsevan aina minut väärin.
Naisena oma kiinnostukseni ei ole luonnoltaan eteenpäin erektiossa sojottaa penis, vaan vastaanottava, herkkä vulva.
Olin avoin, koko sydämestäni ja toivoin myös seksuaalista yhteyttä, mutta mies meni kuitenkin jonkun toisen kanssa joka ilmeisesti oli erilainen.
Hänkin oli minuun selvästi hyvin ihastunut ja kauan. Itseäni ärsytti syvästi, että ensin mies ihastuu naiseen jolla on minun luonne, mutta kuitenkin toivoo minun olevan lähestymistavoiltani kuin mies. Näin on käynyt ennenkin.
Mitä varsinaisten tunteiden osoittamiseen tulee, niin sellainen nainenko on hyvä, joka keittää utopiset ja perusteettomat tunteet ja sitten pikkulapsen mielellä niitä kylvää ympäriinsä? Minä olen aikuinen nainen eikä minun sydämeni ole mikään tuulimylly. Turha odottaa mitään tunneryöppyjä miehen, vaikka ihastus olisi pitkäaikainen, niin eihän nyt hyvänen aika voi olla mitään realistisia tunteita täysin TUNTEMATTOMAAN ihmiseen josta on vain vähän kokemusta siitä mitä hän sisimmässään, tunteidensa kodissa, niin oikeasti on.
Tunteet pitää herättää ja kasvattaa, se on Elämän puu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis aloittajan vastakohta. Tämän takia en itsekään kiinnostu muista miehistä kuin niistä, jotka selkeästi näyttävät kiinnostuksensa. Koska usein torjunta tai epämääräisyys tarkoittaa oikeasti torjuntaa tai epämääräisyyttä.
NainenTuohon voin täysin samaistua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisena kommentoin tähän omalta osaltani, että miehet tuntuu odottavan aina jotain ylireaktioita joka todistaisi aidon kiinnostuksen tai jotain tunteita.
Olin itse hyvin ihastunut, suorastaan rakastunut ja mies silti aina epäröi ja oli epäluuloinen ja tuntui tulkitsevan aina minut väärin.
Naisena oma kiinnostukseni ei ole luonnoltaan eteenpäin erektiossa sojottaa penis, vaan vastaanottava, herkkä vulva.
Olin avoin, koko sydämestäni ja toivoin myös seksuaalista yhteyttä, mutta mies meni kuitenkin jonkun toisen kanssa joka ilmeisesti oli erilainen.
Hänkin oli minuun selvästi hyvin ihastunut ja kauan. Itseäni ärsytti syvästi, että ensin mies ihastuu naiseen jolla on minun luonne, mutta kuitenkin toivoo minun olevan lähestymistavoiltani kuin mies. Näin on käynyt ennenkin.
Mitä varsinaisten tunteiden osoittamiseen tulee, niin sellainen nainenko on hyvä, joka keittää utopiset ja perusteettomat tunteet ja sitten pikkulapsen mielellä niitä kylvää ympäriinsä? Minä olen aikuinen nainen eikä minun sydämeni ole mikään tuulimylly. Turha odottaa mitään tunneryöppyjä miehen, vaikka ihastus olisi pitkäaikainen, niin eihän nyt hyvänen aika voi olla mitään realistisia tunteita täysin TUNTEMATTOMAAN ihmiseen josta on vain vähän kokemusta siitä mitä hän sisimmässään, tunteidensa kodissa, niin oikeasti on.
Tunteet pitää herättää ja kasvattaa, se on Elämän puu.Tuo viimeinen lause on niin totta kuin olla voi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis aloittajan vastakohta. Tämän takia en itsekään kiinnostu muista miehistä kuin niistä, jotka selkeästi näyttävät kiinnostuksensa. Koska usein torjunta tai epämääräisyys tarkoittaa oikeasti torjuntaa tai epämääräisyyttä.
NainenNiinno, olen keski-ikäinen mies, ja itseluottamusta on tarpeeksi. Enhän minäkään nuorena poikasena olisi uskaltanut mitään edes sanoa jollekin kauniille naiselle johon olen ihastunut.
Mutta on toki sellaisia tilanteita että en voi edetä asiassa, syystä jos toisesta.... jos joku on vaikka hieman varattu tai semmoista.. Niin en silloin ala mitään ehdottelemaan. Silti se nainen varmasti huomaa että olen kiinnostunut kun tuijottelen sitä ihan vapaasti enkä käännä katsettani pois. Ja saatan kehua naisen ulkonäköä tai vaatetusta tms.. En vaan etene asiassa mihinkään mutta ei se epäselväksi jää millään tavoin. Haluan jutella sen kanssa aina kun on tilaisuus, ja haluan olla lähellä sitä. Joskus on riittänyt se että juttelen naiselle ja ihailen sen muotoja, ja olen innostuneen oloinen jutellessani hänelle, ja nainen on heti huomannut kiinnostukseni. Ne on uskomattoman tarkkoja tämmöisissä asioissa.
Joku nainen saattaa niin kovasti toivoa että se mies on just siitä kiinnostunut että kuvittelee asioita, jos mies vaikka katsoo sinnepäin, tai jos se sanoo jotain sille naiselle niin sen mielestä se on osoitus kiinnostuksesta.... kun se vaan toivoo niin kovasti.
Kyllä minun mielestäni naisen pitäisi se huomata miehestä että onko se oikeasti kiinnostunut, siis todella innostunut, vai eikö ole kiinnostunut. Tai sitten epämääräinen, ehkä hieman jonain päivänä ja seuraavana taas ei ollenkaan. Jos mies on todella kiinnostnut niin se kiinnostus ei katoa yhtäkkiä mihinkään, se on sama viikosta toiseen ja vuodesta toiseen. Koska se nainen josta on kiinnostunut ei ole ihan vaan kuka tahansa, vaan joku ihan erityinen.
mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinno, olen keski-ikäinen mies, ja itseluottamusta on tarpeeksi. Enhän minäkään nuorena poikasena olisi uskaltanut mitään edes sanoa jollekin kauniille naiselle johon olen ihastunut.
Mutta on toki sellaisia tilanteita että en voi edetä asiassa, syystä jos toisesta.... jos joku on vaikka hieman varattu tai semmoista.. Niin en silloin ala mitään ehdottelemaan. Silti se nainen varmasti huomaa että olen kiinnostunut kun tuijottelen sitä ihan vapaasti enkä käännä katsettani pois. Ja saatan kehua naisen ulkonäköä tai vaatetusta tms.. En vaan etene asiassa mihinkään mutta ei se epäselväksi jää millään tavoin. Haluan jutella sen kanssa aina kun on tilaisuus, ja haluan olla lähellä sitä. Joskus on riittänyt se että juttelen naiselle ja ihailen sen muotoja, ja olen innostuneen oloinen jutellessani hänelle, ja nainen on heti huomannut kiinnostukseni. Ne on uskomattoman tarkkoja tämmöisissä asioissa.
Joku nainen saattaa niin kovasti toivoa että se mies on just siitä kiinnostunut että kuvittelee asioita, jos mies vaikka katsoo sinnepäin, tai jos se sanoo jotain sille naiselle niin sen mielestä se on osoitus kiinnostuksesta.... kun se vaan toivoo niin kovasti.
Kyllä minun mielestäni naisen pitäisi se huomata miehestä että onko se oikeasti kiinnostunut, siis todella innostunut, vai eikö ole kiinnostunut. Tai sitten epämääräinen, ehkä hieman jonain päivänä ja seuraavana taas ei ollenkaan. Jos mies on todella kiinnostnut niin se kiinnostus ei katoa yhtäkkiä mihinkään, se on sama viikosta toiseen ja vuodesta toiseen. Koska se nainen josta on kiinnostunut ei ole ihan vaan kuka tahansa, vaan joku ihan erityinen.
miesTäytyy lisätä vielä että jos se nainen on mielestäni juuri minulle oikea täydellinen upea kaikin tavoin, niin silloin en välitä onko se varattu vai ei. Kyllä sitä yritän silti parhaani mukaan. En vaan ole vielä tavannut tuollaista täydellistä naista.... mutta ehkä joskus vielä osuu kohdalle. Aika todennäköistä olisi että se on varattu jos on niin upea kun ajattelisin sen olevan. Ei se ole este, se on vaan hidaste.
mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy lisätä vielä että jos se nainen on mielestäni juuri minulle oikea täydellinen upea kaikin tavoin, niin silloin en välitä onko se varattu vai ei. Kyllä sitä yritän silti parhaani mukaan. En vaan ole vielä tavannut tuollaista täydellistä naista.... mutta ehkä joskus vielä osuu kohdalle. Aika todennäköistä olisi että se on varattu jos on niin upea kun ajattelisin sen olevan. Ei se ole este, se on vaan hidaste.
miesOletko sinä samaa tasoa niiden upeiden ja täydellisten naisten kanssa, jos et, niin ei sinun kannata itseäsi tyrkyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä samaa tasoa niiden upeiden ja täydellisten naisten kanssa, jos et, niin ei sinun kannata itseäsi tyrkyttää.
No se ei merkitse minulle mitään olenko samalla tasolla vaiko en.
Otan sen mitä haluan, en kysele muiden mielipiteitä.
Tai mieti että mitä muut tästäkin nyt taas ajattelee.
mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se ei merkitse minulle mitään olenko samalla tasolla vaiko en.
Otan sen mitä haluan, en kysele muiden mielipiteitä.
Tai mieti että mitä muut tästäkin nyt taas ajattelee.
miesParas olisi merkitä, ihan sun parasta ajatellen, voi olla ettet saa kun kassialman jos sitäkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paras olisi merkitä, ihan sun parasta ajatellen, voi olla ettet saa kun kassialman jos sitäkään.
En halua mitään kassialmaa.... tai läskimahaa.
Minulle kelpaa vaan parhaat, ja ne just on yleensä aina varattuja. Siinä vaan on enempi työtä, ei se mitään muuta.
mies
- Anonyymi
Kun naisellakin on ollut tunteita sinua kohtaan niin eiköhän hän kuuntele ,kun aloitat anteeksipyynnöllä ,että olet roikottanut toisen tunteita.
Kyllä useimmat ihmiset ovat valmiita keskustelemaan ja kuuntelemaan oli tilanne kuinka huono vaan.
Täällä on nämä vakivastaajat jotka kehottavat kaikkia menemään vaan eteenpäin.
Ei se eteenpäin meno aina korjaa yhtään mitään vaan ollaan tässä ja nyt ja selvitetään tilanne.
Pidän sulle peukkuja, että tilanteenne korjaantuu.👍- Anonyymi
Roikottanut toisen tunteita? Nämä sun kielikuvat monologeja pitävä äijä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Roikottanut toisen tunteita? Nämä sun kielikuvat monologeja pitävä äijä
Sulle ei kannata edes avata mitään kun sama levy pyörii viestistä toiseen. Onko tullut edes pieneen päähäsi ,että arvauksesi ei useinkaan osu kohdilleen,joten lopeta toi hiton jankkaaminen.
- Anonyymi
Tsemppiä. Jos ja kun tulee uusi tilaisuus, niin tarinoille vaan. Kyllähän sen sit aika nopeesti huomaa, onko mikään oikeesti ohi/pilalla. Itellä on nyt tarve ajatella, ettei ole. Kröhöm.
- Anonyymi
Joskus se voi olla lopullista eikä mitään ole tehtävissä. Sä et ehkä voi vaikuttaa siinä tapauksessa jos hän on päätöksensä tehnyt ja jos hänellä on vahva mielipide susta.ja teidän "siitä jostain". Olet ehkä loukannut hänen tunteitaan niin pahasti että ehkä vain aika voi muuttaa häntä niin että hän uskaltaa uudelleen avata sydämensä sinulle. Toivon sinulle ja hänelle kaikkea parasta yhdessä tai erikseen. 🤍😘
- Anonyymi
Selvitä asiat. Kerro tunteistasi ja osoita olevasi haavoittuva. Miehet aina luulevat, että naiset tykkäävät jostain itsevarmoista mersumiehistä. Naisille kelpaa ihan tavallinen mies. Mutta jos nainen tekee aloitetta, niin miehen on parasta tulla kunnolla vastaan. Naiset ovat kuin rapuja. Perääntyvät äkkiä ja menevät kuoreensa.
Ja miehet valittavat 'kun naiset eivät tee aloitetta'. Niin miksiköhän?- Anonyymi
Tavallinen herkkä mies on ihaninta ❤️
- Anonyymi
Niin ja jotkut on hiroskoopilta rapuja. Mutta onko siis kaikki naiset rapuja? Muutkin kuin rapunaiset?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja jotkut on hiroskoopilta rapuja. Mutta onko siis kaikki naiset rapuja? Muutkin kuin rapunaiset?
Kyllä monet naiset ovat vertauskuvallisia rapuja. Meidät on opetettu, että nainen ei sa olla liian tyrkky. Kun nainen kerää rohkeutensa ja yrittää lähentyä se on kova isku jos mies ei vaikuta kiinnostuneelta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä monet naiset ovat vertauskuvallisia rapuja. Meidät on opetettu, että nainen ei sa olla liian tyrkky. Kun nainen kerää rohkeutensa ja yrittää lähentyä se on kova isku jos mies ei vaikuta kiinnostuneelta.
Tuo on totta. Olen saanut monta naista itkemään kun olen kieltäytynyt niiden seurasta. Nuorempana en ollut mikään herrasmies, valitettavasti. Saatoin sanoa aika jyrkästi. Nyt tietäisin sen että naisille pitää osata puhua varovasti ja lempeästi. Ne on herkkiä kapistuksia, voivat särkyä helposti.
mies
- Anonyymi
minulle käy noin jatkuvasti, nainen on kiinnostunut ja en välttämättä edes tajua sitä sillä hetkellä, enkä osaa pelailla oikein niitä pelejä. se tilaisuus kestää vain hetken aikaa ja se on mennyt sen jälkeen. sillä hetkellä pitäisi osata sanoa oikeat sanat ja päästä jatkoille sen naisen kanssa. mutta jos ei edes tajua koko tilannetta niin ohitse menee aina....
- Anonyymi
Sano jälkeenpäin, että menit hämilleen. Se on tosi söpöä. Mä ainakin tykkään miehistä jotka ei ole mitään joka naisen vonkaajia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano jälkeenpäin, että menit hämilleen. Se on tosi söpöä. Mä ainakin tykkään miehistä jotka ei ole mitään joka naisen vonkaajia.
eikä tarvisi edes valehdella yhtään... kun menen aina hämilleen kun naiset osoittaa kiinnostusta minua kohtaan.
ongelma on siinä kun en tapaa sitä ehkä enää koskaan uudestaan, tai ehkä joskus vuosien päästä ihan sattumalta
mietin aina kaikenlaista mitä olisi pitänyt sanoa, mutta en siinä tilanteessa kuitenkaan osaa mitään. enkä osaisi sen jälkeenkään mitään vaikka saisin sanottua jotkut taikasanat jotka toimisi, en kuitenkaan tietäisi että miten edetä siitä eteenpäin.
m - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eikä tarvisi edes valehdella yhtään... kun menen aina hämilleen kun naiset osoittaa kiinnostusta minua kohtaan.
ongelma on siinä kun en tapaa sitä ehkä enää koskaan uudestaan, tai ehkä joskus vuosien päästä ihan sattumalta
mietin aina kaikenlaista mitä olisi pitänyt sanoa, mutta en siinä tilanteessa kuitenkaan osaa mitään. enkä osaisi sen jälkeenkään mitään vaikka saisin sanottua jotkut taikasanat jotka toimisi, en kuitenkaan tietäisi että miten edetä siitä eteenpäin.
mOlisko vaikka "moi", jonkinlainen alku?
- Anonyymi
Kyllä minun jääni pystyy vielä murtamaan. Meille kävi näin ja homma meni solmuun monella tavalla..
Itse asiassa kukaan muu ei pysty murtamaan kuin hän.
Eräs nainen. J:lle.- Anonyymi
Ei minulta. En ole jäässä.
- Anonyymi
Miksi tämä murtamisen teema on naisia esittävä tuskagubbe niin tärkeä sinulle?
- Anonyymi
Älä esitä toista henkilöä trolli.
Minä olen pysyvästi jäässä, niille jotka jo jotenkin tunnen.
Voi kyllä löytyä uusi rakkaus minullekin vieläkin
Naiselta!
- Anonyymi
Ei mulle naiselle noin. Mutta aiemmin elämässä on useita miehiä tullut jälkikäteen kertomaan, viesteillä tai kasvotusten, että ovat jääneet kaipaamaan ja haluaisivat uudelleen tai voisinko antaa anteeksi yms. No, yleensä on ollut uusi mies jo tai muuten vain kiinnostus mennyt. Miehille vinkiksi, että jos joku nainen ihan oikeasti kiinnostaa niin kannattaa yrittää tehdä kerralla oikein. Uutta tilaisuutta ei välttämättä tule. Ja jos tulisi niin joidenkin naisten kanssa se tie voi olla tosi kivinen, sen verran pahasti voi joidenkin naisten kiinnostus lopahtaa.
- Anonyymi
Sama se on miestenkin kanssa, jos annat itsestäsi epämiellyttävän vaikutelman, kiinnostus loppuu, saattaa vaihtua jopa inhoksi. Ensivaikutelman voi antaa vain kerran. Sen mukaan toimikaa puupäät.
- Anonyymi
Miten tilaisuutensa voi menettää kun kerää rohkeutta kysyä ikäväkseni en saanu mieleistäni vastausta viestinnästä huolimatta vastaus oli ristiriidassa sen kanssa mitä antoi olettaa itsestään mutta ainakaan minä en ole se joka joutuu kautumaan ettei saanu kerättyä rohkeutta kysyä vaikka ei itselle mieluinen tilanne ollu millään tavalla toivotaan että poikaystävä häntä osaa arvostaa jos ny oikeasti kerran on parisuhteessa/seurustelee
- Anonyymi
Ei ole käynyt noin, mutta olen ollut se torjuttu. Jos ihastus ottaisi vielä yhteyttä, tai tavattaisiin sattumalta jossain, yrittäisin heti uudestaan.
- Anonyymi
Naisena sanon, että JOS joku mies noin toimisi, on epätodennäköistä, että antaisin uuden tilaisuuden ilman, että hän pyytäisi oikeasti anteeksi. Jos mies on antanut ymmärtää, ettei kiinnosta, niin ei kukaan itseään arvostava nainen jää roikkumaan. Hän kerää itsensä ja unohtaa miehen, koska mieheen ei voi luottaa. Miehen voi tehdä tuon uudestaan jossain vaiheessa. Tuo on osoitus epäluotettavuudesta.
- Anonyymi
Itse ihmettelen suuresti miksi yksi jätkä yrittää mua vaikka oon jo menny eteenpäin..
Nykyisen kaivattuni suhteen eri asia. Hän ei taas ole tehnyt mitään peruuttamatonta vaan meidän tilanne on absurdi mahdottomuus. Miksipä sitä muutenkaan täällä ruikuttaisi ja eläisi kuvitelmassaan. - Anonyymi
Hyvä kirjoitus, olen täysin samaa mieltä.
- Anonyymi
Näin se menee. Kun luottamus on mennyt, niin sitä ei takaisin saa. Voi koittaa, mutta vaatii paljon enemmän työtä kuin jos olisi toiminut ensimmäisellä kerralla oikein. Anteeksi on vaikea antaa, koska ei pysty luottamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse ihmettelen suuresti miksi yksi jätkä yrittää mua vaikka oon jo menny eteenpäin..
Nykyisen kaivattuni suhteen eri asia. Hän ei taas ole tehnyt mitään peruuttamatonta vaan meidän tilanne on absurdi mahdottomuus. Miksipä sitä muutenkaan täällä ruikuttaisi ja eläisi kuvitelmassaan.Hei, miksi se tilanne on " absurdi mahdottomuus"? Mikä siitä tekee niin mahdotonta?
Ehkä toinen tai molemmat varattuja, ei se ole mikään este...
Mene juttelemaan sille, puhu sen kanssa asioista ja kerro tunteistasi. - Anonyymi
Jos olisin kiinnostunut jostain naisesta, edes vähänkin, niin en lopeta keskustelua siihen ja sano hyvästejä. Vaan sanon että nähdään joskus myöhemmin. Tai olisi kiva nähdä vielä joskus.
Mutta jos olen palavasti innostunut naisesta niin sanoisin että "haluan nähdä sinut" (haluan sinut heti!)...
mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei, miksi se tilanne on " absurdi mahdottomuus"? Mikä siitä tekee niin mahdotonta?
Ehkä toinen tai molemmat varattuja, ei se ole mikään este...
Mene juttelemaan sille, puhu sen kanssa asioista ja kerro tunteistasi.Ollaan varattuja ja mä luulen, että ei mun kannata jankuttaa enää tunteistani. Vastaus olis vaan, että "mitä mä voin tähän sanoa."
Ei se siitä mihinkään muutu, vaikka kuinka kertoisin tunteistani. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaan varattuja ja mä luulen, että ei mun kannata jankuttaa enää tunteistani. Vastaus olis vaan, että "mitä mä voin tähän sanoa."
Ei se siitä mihinkään muutu, vaikka kuinka kertoisin tunteistani.Ok, olet siis jo sanonut mitä tunnet ja vastaus on tuota luokkaa. Jotenkin vaan käsitin ettet olisi edes keskustellut asiasta sen kanssa. Eipä siinä mitään sitten voi. Olet kuitenkin yrittänyt ja sillä selvä, aika mennä eteenpäin. Olet jo tehnyt sen mitä voit tehdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaan varattuja ja mä luulen, että ei mun kannata jankuttaa enää tunteistani. Vastaus olis vaan, että "mitä mä voin tähän sanoa."
Ei se siitä mihinkään muutu, vaikka kuinka kertoisin tunteistani.Tuo että ollaan varattuja on vain tekninen asia, pieni hidaste.
Ei mikään todellinen ongelma.
- Anonyymi
Minulle ei ole koskaan käynyt noin! Ja toivon että saan rakastua vielä kolmannen kerran elämässäni!
- Anonyymi
Pidän hyvin paljon tummatukkaisista lyhyistä miehistä! Ja haaveena on parisuhde loppuelämän ajaksi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidän hyvin paljon tummatukkaisista lyhyistä miehistä! Ja haaveena on parisuhde loppuelämän ajaksi!
niitä kannattaa katella itä-suomesta päin, savosta ja sieltä suunnalta... ja lapissa on myös pieniä miehiä joilla on tummat hiukset...
- Anonyymi
Joskus on mennyt ohi hetkiä, jolloin ei ollut mukana yhtään. Väärinymmärryksiä tapahtui. Myöhemmin huomasi, että asia ei ollutkaan, kuten siinä tilanteessa oli luullut
Mikäli on tapahtunut torjunta tai mitään siihen suuntaan, on hyvin mahdollista, että toinen ei ole aikonut enää olla aktiivinen. Onkohan sinun vielä mahdollista yrittää puhua hänelle, tai tekstimuodossa kertoa ajatuksista? - Anonyymi
Jätit tervehtimättä, katsoit ohi, vastasit ylimalkaisesti, välttelit, esitit, ettei kiinnosta?
❄️- Anonyymi
Jos tein noin niin olin hölmö
- Anonyymi
Eikä olla vaan
Sä menetit tilaisuutensi tilanteessa.
Minä liikun jo ihan muuhun suuntaan
Enkä palaa enää luoksesi mies
Naiselta jota ei enää kiinnosta.
Sori. - Anonyymi
Menetit tilaisuutesi. Kaikkihan tuon tajuaa. Ei kukaan jää miettimään minkään kikkailijan perään, joka ”panikoi”.
- Anonyymi
Voisiko joku selittää, mitä se ”omien tunteiden pelästyminen” tai ”panikointi” on? Kuulostaa aina niin naurettavalta, että surkeampaa tekosyytä saa hakemalla hakea. Tarkoittaako se suomeksi sanottuna sitä, että tyyppi on täysin kokematon sängyssä, eikä usko suoriutuvansa? Vai tarkoittaako se vaan, että jätkä tajuaa, että nyt on valinnan paikka, joko nainen tai jätkäporukka? Siis kikkailut ja koheltaminen jatkukoon hautaan asti? Turha itkeä jälkikäteen, kun itse mokannut.
- Anonyymi
Teinikö olet? Vai muuten tietämätön?
- Anonyymi
Se on juuri sitä. Minä pelkäsin tunnustaa tunteeni kasvotusten ja lähetin viestillä punaisen sydämen. Kerroin, että tunteista puhuminen on hankalaa minulle. Sain pakit koska hänellä oli jo joku.
Nyt sitten tämä limerenssi tai mitä onkaan ei vuosien näkemättömyydestä huolimatta päästä minua pihdeistään ja on kuluttanut voimani loppuun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on juuri sitä. Minä pelkäsin tunnustaa tunteeni kasvotusten ja lähetin viestillä punaisen sydämen. Kerroin, että tunteista puhuminen on hankalaa minulle. Sain pakit koska hänellä oli jo joku.
Nyt sitten tämä limerenssi tai mitä onkaan ei vuosien näkemättömyydestä huolimatta päästä minua pihdeistään ja on kuluttanut voimani loppuun.Onko sua pidetty lapsena sylissä? Hain ennen rakkautta sieltä, missä sitä ei edes ollut. Äitihaavaksikin kutsutaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teinikö olet? Vai muuten tietämätön?
Oletko tyhmä, kun vastaat kysymykseen kysymyksellä? Lapsiko olet? Et siis vaan pysty vastaamaan, koska sulla ei ole sille mitään selitystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko tyhmä, kun vastaat kysymykseen kysymyksellä? Lapsiko olet? Et siis vaan pysty vastaamaan, koska sulla ei ole sille mitään selitystä.
Itse just vastasit kysymykseen kysymyksellä... 😐
- Anonyymi
Ap:lle, tee siltä kuin sinusta parhaalta tuntuu tai kuinka itse haluat tehdä. Kyseessä on sinun tilaisuutesi toimia, tarkoitan että se olet sinä joka valinnan kanssa elää, mahdollisesti pohdit sielä kuuluisassa kiikkustuolissa "mitä jos olisin..." eli sinä elät sen asian kanssa, ei kaivattusi.
Ja mitä jos ihan oikeasti olisit haavoittuvainen, siis menisit hattu kourassa kaivattusi eteen ja kertoisit että tuli mokattua. Aitous ja haavoittuvuus on ne avainasiat. Jos et ole kumpaakaan, niin kaivattusi väisti luodin. Ja jos homma ei etene, niin silloin sinä väität. Mutta kerro hänelle, universumi hoitaa loput. Ja samoin jos yrität vedättää, niin silloin et itsekään saa mitään. Ihan helppo homma, se itsensä riskille altistaminen on se pelottavin/jännittävin juttu. Kaikki kyllä selviää.- Anonyymi
👍👍
- Anonyymi
Tilaisuutesi meni jo. Hän ajattelee ettei kelvannut. Jää varmaan aaveeksi mielesi sopukoihin. Kaikkien kesken jääneiden asioiden tapaan.
- Anonyymi
Näin kävi.
En kelvannut ja nyt tulkitsen kaikki hänen puheensa pelkkänä huulenheittona.
Näinhän miehet mainostavat: eikö naiset erota, että se on vaan huulenheittoa? No, sillä mennään. Turha kuvitella muuta, ever.
- Anonyymi
Ennenkaikkea on yritettävä olla rakastumatta epämääräiseen sillä ajatuksensa ovat ristiriitaiset ja aikomukset hämärät. Johtaa harhaan, ja sokaistunut rakastaja polttaa vain siipensä, tahraa sydämensä.
- Anonyymi
Sinäpä sen sanoitit hyvin...juuri epämääräiset johtaa harhaan, ehkä manipuloi omien päämäärien mukaan, käyttää hyväksi ja tunteita vain puheissa ei teoissa...sekavia pelureita. Näitä riittää jos lähdet mukaan houkutuksille.
- Anonyymi
Katumus on outoa. Alkuunsa tyrehtyneet tilaisuudet tai ystävyyssuhteet, joissa ei nähnyt pientä vaivaa. Tilaisuudet jotka jätti väliin siksi, että se olisi ollut silloin hieman hankalaa. Ajan myötä kypsyneet katumukset estävät syvän unen joka ravitsee sielua. Ja toisaalla pettyneet nukkuvat huolestuttavan levollisesti.
- Anonyymi
En ollut ikinä "kelvannut " niin miksi olisin silläkään kertaa?
- Anonyymi
Pormestarit sai kaikki äänet melkein kaikilta. Älkää uskoko.
- Anonyymi
Kerrot hänelle avoimesti ja rehellisesti, että säikähdit ja olit typerä, mutta nyt ymmärrät sen. Jos siis ymmärrät ja olet valmis suhteeseen. Jos et, niin anna olla. Jos taas haluat edes tiedon siitä, onko mahdollista niin rehellisesti ja avoimesti kerronta. Jos hän ei innostu niin eteenpäin.
- Anonyymi
Jos ihmisellä on itseään suurempi ego, niin älkää kuvitelko että sellainen kykenisi tunnustamaan mokansa.
- Anonyymi
Itsellä kävi näin, että pari vuotta sitten menin kysymään naiselta vaan rohkeasti "anteeksi, ootko sinkku?". Naisen kehonkielestä näki aivan selvästi että häntä jännittää ja on aivan jäässä, sillä vastaamisessakin meni 2-3 sekunttia ja sain todella epävarman "eeeeeeeeeeeeen ole" vastaukseksi.
Tuohon tuumasin vain "eipä siinä sitten mitään" ja lähdin pois. Tämän jälkeen nainen alkoi välttelemään minua aivan selvästi, käänsi aina selkänsä minua kohti ja näpräsi hiuksiaan hermostuksissaan jne. Otin sen vain viestinä että pysy kaukana, sillä vältteli aivan selvästi ja ei halunnut edes katsoa kohti ja näin tein. Kiinnitän huomiota vain sellaisiin, jotka kiinnittävät huomiota itseeni ja eivät selvästi välttele.
Kyseisestä naisesta olin huomannut kiinnostuksen merkkejä, esim. hänen kädet alkoivat tärisemään joskus kun olin lähellä ja koitti siitä huolimatta ujosti jutella minulle omatoimisesti, mutta luovutti kesken todella nopeaa. Tuijotteli myös kauempaa ja ennen tuota omaa kysymystäni edeltävällä kerralla näin kun hän tuijotti minua kaukaa ja ei kääntänyt katsettaan pois, vaikka huomasin sen.
No hänpä sitten katosi paikasta missä törmäiltiin ja tuli takaisin vasta viime syksynä. Ja näyttää edelleen siltä että olisi ehkä kiinnostunut, mutta kun itse koen että pallo on hänen päädyssään ja se on hänen korjattava väärinkäsitys, mutta ei varmaan ole tapahtumassa tätä, ellen itse taas ota kontaktia ja asioita käsiini.- Anonyymi
Mutta jos hän on edelleen varattu?
Sitä ihmettelen, että miksi ihmiset eivät tutustu rauhassa ja juttele niitä näitä ensin kavereina. Tuo kysymys: oletko sinkku? on niin voimakkaasti parinhakuun viittaava, että siinä voi vähemmän ujokin mennä puihin. Itsellä ainakin olisi heti vastauksena: en ole, olinpa sitten tai en sillä hetkellä. Vähän kuin kysyjä kosisi ensisilmäyksellä, tuntematta edes toista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä ihmettelen, että miksi ihmiset eivät tutustu rauhassa ja juttele niitä näitä ensin kavereina. Tuo kysymys: oletko sinkku? on niin voimakkaasti parinhakuun viittaava, että siinä voi vähemmän ujokin mennä puihin. Itsellä ainakin olisi heti vastauksena: en ole, olinpa sitten tai en sillä hetkellä. Vähän kuin kysyjä kosisi ensisilmäyksellä, tuntematta edes toista.Minä en tuhlaa sekunttiakaan aikaani naisiin, ketkä eivät ole vapaita tutustumaan kunnolla. Minä en ole hakemassa kavereita, enkä esitä että olen kaveruutta hakemassa vaan tähtään oikeaan kunnolliseen parisuhteeseen vain. Kaikki muu on aivan turhaa esittämistä ja ajanhaaskausta.
Kysyin kysymyksen sen takia juurikin, etten tuhlaa sekunttiakaan aikaani sellaisiin jotka ovat varattuja ja eivät voi alkaa tutustumaan kunnolla. Varatut naiset = ei kiinnosta ollenkaan.
Olen aina ollut tämmöinen ja naiset ovat menneisyydessäni torjuneet minua ajan myötä sanomalla "minulla on jo valitettavasti poikaystävä", vaikka oltais kuukausi tapailtu. Olen aina lopettanut homman kesken tämän jälkeen ja sekunttiakaan en enää ole antanut aikaani heille sen jälkeen.
Ja edellinen ennen tätä naista teki samanlaisen jutun, osoitti kiinnostustaan todella pitkään, annoin mahdollisuuden alkaa tutustumaan rehellisesti ja sitten tämä kyseinen nainen venytti torjuntaa yli kuukauden, ennen kuin totesi mulle "minulla on jo poikaystävä".
Tällekkin totesin vain "ei siinä mitään, näitä sattuu" ja lopetin kokonaan huomion antamisen ja yrittämisen. Kyseinen nainen koitti saada minusta reaktiota pihalle, mutta minä reagoin vain yhdellä tavalla näihin ja se on että juttu loppuu minun osaltani heti siihen. Eli ei mitään aneluita, yrityksiä, ei mitään muutakaan vastaavaa, ihan sama miten paljon olisin kiinnostunut naisesta, sillä minut voi torjua vain kerran.
Minä etsin sellaista joka haluaa alkaa tutustumaan rehellisesti, ei estele ja on avoin asioille kuten minäkin. Kaikki muut sitten joutavat syrjään, tai joutuvat itse tulemaan vastaan reilusti myöhemmin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en tuhlaa sekunttiakaan aikaani naisiin, ketkä eivät ole vapaita tutustumaan kunnolla. Minä en ole hakemassa kavereita, enkä esitä että olen kaveruutta hakemassa vaan tähtään oikeaan kunnolliseen parisuhteeseen vain. Kaikki muu on aivan turhaa esittämistä ja ajanhaaskausta.
Kysyin kysymyksen sen takia juurikin, etten tuhlaa sekunttiakaan aikaani sellaisiin jotka ovat varattuja ja eivät voi alkaa tutustumaan kunnolla. Varatut naiset = ei kiinnosta ollenkaan.
Olen aina ollut tämmöinen ja naiset ovat menneisyydessäni torjuneet minua ajan myötä sanomalla "minulla on jo valitettavasti poikaystävä", vaikka oltais kuukausi tapailtu. Olen aina lopettanut homman kesken tämän jälkeen ja sekunttiakaan en enää ole antanut aikaani heille sen jälkeen.
Ja edellinen ennen tätä naista teki samanlaisen jutun, osoitti kiinnostustaan todella pitkään, annoin mahdollisuuden alkaa tutustumaan rehellisesti ja sitten tämä kyseinen nainen venytti torjuntaa yli kuukauden, ennen kuin totesi mulle "minulla on jo poikaystävä".
Tällekkin totesin vain "ei siinä mitään, näitä sattuu" ja lopetin kokonaan huomion antamisen ja yrittämisen. Kyseinen nainen koitti saada minusta reaktiota pihalle, mutta minä reagoin vain yhdellä tavalla näihin ja se on että juttu loppuu minun osaltani heti siihen. Eli ei mitään aneluita, yrityksiä, ei mitään muutakaan vastaavaa, ihan sama miten paljon olisin kiinnostunut naisesta, sillä minut voi torjua vain kerran.
Minä etsin sellaista joka haluaa alkaa tutustumaan rehellisesti, ei estele ja on avoin asioille kuten minäkin. Kaikki muut sitten joutavat syrjään, tai joutuvat itse tulemaan vastaan reilusti myöhemmin.Kuule, kaikilla naisilla on poikaystävät tai ainakin jotkut sen tapaiset. Se on hieman erillaista kun ei ole pakko olla yksin jos ei ihan ehodttoman välttämättä halua olla.
Minulle ne poikaystävät on vain hidaste, ei este.
mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule, kaikilla naisilla on poikaystävät tai ainakin jotkut sen tapaiset. Se on hieman erillaista kun ei ole pakko olla yksin jos ei ihan ehodttoman välttämättä halua olla.
miesItse en taas pystyisi ikinä luottamaan naiseen, joka vaihtaa toisesta minuun, eli en edes vaivautuisi sellaisiin juuri tuosta syystä. Enkä kiinnitä edes huomiota sellaisiin, sillä ne eivät ole mitenkään sopivia vaihtoehtoja siihen mitä haen.
Sitä paitsi kun on varaa valita, niin ei tarvitse toisilta "varastaa". Mutta niin, kertoo kyllä taas todella paljon siitä minkälainen rölli siellä toisen näytön takana kirjoittelee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule, kaikilla naisilla on poikaystävät tai ainakin jotkut sen tapaiset. Se on hieman erillaista kun ei ole pakko olla yksin jos ei ihan ehodttoman välttämättä halua olla.
miesNäemmä vieläpä annat itsellesi ääniä toisella käyttäjätunnuksella, että hyvin sä vedät rölli :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä ihmettelen, että miksi ihmiset eivät tutustu rauhassa ja juttele niitä näitä ensin kavereina. Tuo kysymys: oletko sinkku? on niin voimakkaasti parinhakuun viittaava, että siinä voi vähemmän ujokin mennä puihin. Itsellä ainakin olisi heti vastauksena: en ole, olinpa sitten tai en sillä hetkellä. Vähän kuin kysyjä kosisi ensisilmäyksellä, tuntematta edes toista.Ymmärrän tuonkin, mutta jos tilanne on kestänyt liian kauan, niin toinen ehkä jo haluaa selvittää asian mahdollisimman nopeasti, niin ei tarvitse sitä miettiä enää ja varattuihin ei halua sekaantua. Siinä on kosinnat vielä aika kaukana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse en taas pystyisi ikinä luottamaan naiseen, joka vaihtaa toisesta minuun, eli en edes vaivautuisi sellaisiin juuri tuosta syystä. Enkä kiinnitä edes huomiota sellaisiin, sillä ne eivät ole mitenkään sopivia vaihtoehtoja siihen mitä haen.
Sitä paitsi kun on varaa valita, niin ei tarvitse toisilta "varastaa". Mutta niin, kertoo kyllä taas todella paljon siitä minkälainen rölli siellä toisen näytön takana kirjoittelee.Ei kukaan ole puhunu mitään "naiseen luottamisesta"... Vain täysin sinisilmäinen idiootti luottaisi johonkin naiseen.
Etkö ole huomannut että ne kaikkein parhaimmat naiset on jo varattuja? Mietipä sitä asiaa, siinä on vissi logiikka taustalla. Olen kiinnostunut hyvännäköisistä naisista, oli ne sitten varattuja tai ei. Kaikki sellaiset mitä nyt tällä hetkellä tulee mieleen ovat varattuja.
Et tajua sitäkään että hyvännäköisen naisen ei tarvitse olla yksin hetkeäkään ellei se jostain erityisestä syystä halua nimeomaan olla yksin. Edes huononnäköisen mutta muuten mukavan naisen ei tarvitse olla koskaan yksin jollei halua olla.
Oletko ajatellut sitäkään että sillä toisella miehellä ei ole minkäänlaista omistusoikeutta siihen naiseen, se ei ole sen omaisuutta vaikka se kuinka niin haluaisikin ajatella. Avioliiittokin on vain uskonnollista pelleilyä.
(rölli) mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan ole puhunu mitään "naiseen luottamisesta"... Vain täysin sinisilmäinen idiootti luottaisi johonkin naiseen.
Etkö ole huomannut että ne kaikkein parhaimmat naiset on jo varattuja? Mietipä sitä asiaa, siinä on vissi logiikka taustalla. Olen kiinnostunut hyvännäköisistä naisista, oli ne sitten varattuja tai ei. Kaikki sellaiset mitä nyt tällä hetkellä tulee mieleen ovat varattuja.
Et tajua sitäkään että hyvännäköisen naisen ei tarvitse olla yksin hetkeäkään ellei se jostain erityisestä syystä halua nimeomaan olla yksin. Edes huononnäköisen mutta muuten mukavan naisen ei tarvitse olla koskaan yksin jollei halua olla.
Oletko ajatellut sitäkään että sillä toisella miehellä ei ole minkäänlaista omistusoikeutta siihen naiseen, se ei ole sen omaisuutta vaikka se kuinka niin haluaisikin ajatella. Avioliiittokin on vain uskonnollista pelleilyä.
(rölli) miesHyvin sinä edelleen äänestät omia viestejäsi näemmä useammalla profiililla, että saisit näkyvyyttä edes vähän tuolle roskalle.
- Anonyymi
Mikäs pallo se tänne tupsahti taitaa olla jumppa sellainen.jossa voi venyttää selkää hieroskella myös 🍥 bebaa hmm naisen kaa
- Anonyymi
Miehet ovat niin kummallisia! Haluavat leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa. Enkä puhu nyt siitä hetkestä kun ensimmäisiä avauksia tehdään. Puhun hetkestä, kun on päätetty että tutustutaan ja tapaillaan. Kun nainen on ikäänkuin saatu haaviin, alkaa chostaaminen. Sitten nainen on et "pidä tunkkis!" Ja mies on taas ihan villinä perässä. Sama kierre jatkuu. Mutta jos nainen vaan jaksaa olla sopivan tyly, niin mies pysyy kiinnostuneena. Se on hirveän kuluttavaa. Pitäisi rakastaa, eikä leikkiä jotain kissa ja hiiri leikkiä.
Mun haave oli aikoinaan löytää mies joka antaa ja saa vapautta , mutta on sitoutunut suhteeseen. Että kumpikin saa olla just niin huono kuin on. Että ollaan samalla puolella eikä kilpailla kummalla kävisi parempi flaksi jos koetettaisiin.
Ei sellaisia suhteita enää ole. Nykyajan ihminen haluaa koko ajan tietää markkina-arvonsa. Myös parisuhteessa.- Anonyymi
Aika outoa selostusta....
Mutta kuitenkin tuo mies haluaa pitää sinut varalla sillä välin kun itse etsii parempaa naista. Just tuollaiselle miehelle se vapaus on todella sopivaa... kunnes löytää paremman ja sinä jäät syrjään. Tosin se ei kerro sinulle kun on löytänyt toisen, se pitää molemmat ja tapaa sinua vain harvemmin. On työkiireitä tai vastaavia.... pitää mennä työmatkalle tms...
mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika outoa selostusta....
Mutta kuitenkin tuo mies haluaa pitää sinut varalla sillä välin kun itse etsii parempaa naista. Just tuollaiselle miehelle se vapaus on todella sopivaa... kunnes löytää paremman ja sinä jäät syrjään. Tosin se ei kerro sinulle kun on löytänyt toisen, se pitää molemmat ja tapaa sinua vain harvemmin. On työkiireitä tai vastaavia.... pitää mennä työmatkalle tms...
miesNo on niitäkin jotka mielummin pitävät kotona sohvaa paikoillaan. Läheisiltä kuultua. Sitten kun pistää poikki, niin tulee halu tavata ha viettää aikaa yhdessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No on niitäkin jotka mielummin pitävät kotona sohvaa paikoillaan. Läheisiltä kuultua. Sitten kun pistää poikki, niin tulee halu tavata ha viettää aikaa yhdessä.
No miksi ylipäätään haluaisit olla missään tekemisissä jonkun sohvanhalaajan kanssa? Tuossa ei vaan ole mitään logiikkaa.
mies
- Anonyymi
ei jaksa kyllä muitakaan, ei sinua eikä uutta. jos pysyidi mukavina hetkinä mutta en halua ketää jonka kanssa joutuu tätä paskaa kokemaan. ei kiitos.
- Anonyymi
On. Ihastuin siihen samaan sikaan. Hus, pois tontiltani. Palstaseta on mun. Palstasetalle mun kakkonen on ykkönenpridekulkueessa nähdään tää on sovittu jo aikaa sitte, ku palstis tuli vihdoin ulos kaapista, mun kaa vaa lupas olla vaa et ei muit kakkosii, ko mu kakkonen o ykönen
- Anonyymi
Palstagubben lihapullakastikejargoniat osa 37648.
- Anonyymi
Haet uuden kaivatun Thaimaasta. Vanha ei enää lämpene sinulle vaikka mitä tekisit.
- Anonyymi
Joo, koska naisiahan on tarkoitus vaan ostaa kuin leipää kaupasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, koska naisiahan on tarkoitus vaan ostaa kuin leipää kaupasta.
Leivän osaminen ei ole helppo laji, Sinäkin, vaikka olisist kuka 80%:n todennäköisyydellä ostat vääränlaista leipää.
Koskaan en ole miesten ostavan oikeaa leipää! Kokemuksia Lidlistä ja S-marketista. K-market on tosi kallis! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leivän osaminen ei ole helppo laji, Sinäkin, vaikka olisist kuka 80%:n todennäköisyydellä ostat vääränlaista leipää.
Koskaan en ole miesten ostavan oikeaa leipää! Kokemuksia Lidlistä ja S-marketista. K-market on tosi kallis!Todella huono vitsi. Tai olet vaan muuten v a j a a.
Enkä osta leipää, teen itse.
- Anonyymi
Kyllä niin on käynyt. Kiinnostusta oli ainakin minulla liikaa mutta se nosti kynnystä lähestyä toisiamme. Minkäs sille tekee kun yhtäkkiä elämänsä rakkaus putkahtaa varoittamatta näköpiiriin eikä tiedä mitä tehdä? Rohkea lähestyminen ja mahdollinen torjutuksi tuleminen on pienempi paha verrattuna siihen että kaikki jäisi auki, epätietoisuuteen. - 🍄.
- Anonyymi
Sitä tapahtuu. Ujona miehenä menettää tosi paljon tilaisuuksia, kun naiset vaan luulevat, ettei kiinnostusta ole. Onneksi tässä on sitten oppinut, ettei kenestäkään kannata kiinnostua liikaa. Ihastuksia tulee ja menee, vaikka jotkut pysyvätkin sydämessä vuosien ajan. - mies sivulta
- Anonyymi
Nainen on kauneimmillaan saunasta tullessa, kun poskia punottaa ja iho höyryää. m>n
- Anonyymi
No makuja on monia, sinullakin omasi, josta tuskin kovin moni on samaa mieltä. Onnea!
- Anonyymi
Sanat " itsellä" ja "juurikin" ovat nyt tyhmimpiä sanoja, joita voi käyttää.
Juurikin on erittäin typerä täytesana kuten "tota! ja itsellä on "minulla"!- Anonyymi
Itse juurikin ajattelen toisin 😉
- Anonyymi
Tota joo itsellä juurikin noin!
- Anonyymi
No, tota itsellä juurikin samat sanat käy hermoon. 😂
- Anonyymi
Juurikin näin.
- Anonyymi
Se on siinä sit jos et heti ite ota asiaks. Ei kannata ajatella, että tuut varmasti vielä saamaan mahdollisuuden myöhemmin. Itse en saanu ja olin pitkään täälä valittamassa ja etsimässä. Eli siis korjaa tilanne, kun vielä on mahdollista.
- Anonyymi
Osoita kiinnostusta enemmän, katsomalla pitkään silmiin, hymyilemällä. Ellei nainen katso, tee tikusta asiaa, että saat hänen huomion. Kyllä hän uudelleen lämpenee, jos tunne oli aitoa.
- Anonyymi
Totta joka sana. Miehen pitäis nähdä vaivaa, jos ei ole siihen valmis niin ei oo valmis naiseenkaan
- Anonyymi
Ei se toimi toistamiseen. Ei kukaan ole niin naiivi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se toimi toistamiseen. Ei kukaan ole niin naiivi.
Oma moka sitten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oma moka sitten
Kyllä, mies mokasi kikkailemalla ja panikoimalla. Syyttäköön siis itseään. Ehkä on seuraavan kanssa viisaampi. Ehkä ei, koska on panikoivaa tyyppiä.
- Anonyymi
Ota kulta yhteyttä ❤️
- Anonyymi
Ootko pahoillasi siitä, miten asiat aikoinaan meni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko pahoillasi siitä, miten asiat aikoinaan meni?
Olen mä vähän. Mitä tapahtui? Tai miksi se meni niin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen mä vähän. Mitä tapahtui? Tai miksi se meni niin?
Vai että olet? Vaikka et edes tiedä mitä tapahtui? Huoh.
- Anonyymi
Suomalaiset ovat tunnollisia alamaisia, jotka omaksuvat kaiken, mitä media tarjoaa. Juurikin, miksiköhän, siittä.
- Anonyymi
Olen kuullut tällaisen tapauksen jonka nuori nainen kertoi. Että ei enää häntä. Vaan uutta rehellistä kumppania etsimään.
- Anonyymi
Eiköhän ne välit ole jo saatu sotkettua luovimisella niin voi jo lopettaa senkin
- Anonyymi
Kaiketi pattitilantees riippuu kuinka pahasti torjui. Jos se satutti toista niin tuskimpa enään mahdollisuuksia sulle antaa. Kukaan ei halua kumppanikseen torjuvaa ihmista.
- Anonyymi
Kuule, sä et ole ainoa, joka on torjunut sen, mitä oikeasti kaipasi. Se tapahtuu, kun pelko rakastua on isompi kuin rohkeus ottaa vastaan. Mutta hyvä uutinen: sä tajusit sen nyt.
Jos toinen on jo 'kuin jäätä', voi olla että häntä sattui niin, ettei enää uskalla näyttää tunnetta. Silloin ei auta kikkailu tai analysointi. Ainoa tie ulos on rehellisyys.
Kerro, mitä oikeasti tapahtui. Että pelkäsit. Että sähläsit, mutta että tunnetta oli. Että kadut. Älä vaadi vastakaikua, anna hänen päättää, mutta tee oma osuutesi. Rehellisyys sulattaa jäätä enemmän kuin mikään peliliike.
Ja jos hän ei enää lämpene, niin ota se oppina. Seuraavalla kerralla, kun rakkaus katsoo sinua silmiin, älä pakene. Vastaa katseeseen. Sillä todellinen tilaisuus ei huuda kahdesti. - Anonyymi
ON!!!Viha paistoi hänen silmistään joten poistuin takaa vasemmalle
- Anonyymi
Viha tuli siitä, kun en sua saanut, höpsö. Nykyään en oo yhtään vihainen. Rakkaus ja viha on toistensa kääntöpuolia, raja on häilyvä.
- Anonyymi
Itse olen antanut yli 30v sitten pakit omaikäiselle nuorelle aikuiselle naiselle. Syystä voisi kirjoittaa vaikka tuonne, suku on pahin, osaan. Jos omat taustat on paskat, nii. Parempi näin.
- Anonyymi
Vai kaivattu, mikä se sellainen on? Kaivo, kaivaminen ... jotakin syvää tai syvällä? Pitäisi tietää eli tuntea kohde hyvin, jotta voisi kaivata, vai mitä?
- Anonyymi
Et voi oikeasti olla noin typerä ettet tajua taivutettujen sanojen lähtökohtia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et voi oikeasti olla noin typerä ettet tajua taivutettujen sanojen lähtökohtia.
Osa ihmisistä on todella noin tyhmiä. Tällä palstalla ovat enemmistössä.
- Anonyymi
En lukenut kommentteja, vain aloituksen ja teki kerrankin mieli sanoa suorat sanat tuollaiselle naukujalle: Haista ukko pitkä p'ska ja mee vessaan nylk'ttämään, niin eiköhän pahimmat mieliteot vähäksi aikaa kaikkoa. 😖
- Anonyymi
Samaa ajattelen. Jos esittää kovaa jätkää, niin saa esittää sitä joillekin muille. Minä keskityn vain mukaviin miehiin, joilla on terve suhde naisiin.
- Anonyymi
Täsmälleen samaa mieltä. Maailmassa on myös kivoja miehiä.
- Anonyymi
Jos noin tyhmä olet ollut, sulla on vastassa ikijää. Olet varmaan joku kypsymätön nulikka. Menestykseksi on yksin sinun.
- Anonyymi
Ajatteli varmaan että olet peluri niinkuin useimmat tänä päivänä. Ja ehkä ei enää ole kiinnostunut tai ei ymmärrä hienovaraisia vihjeitä, tai ajattelee että ne ovat taas jotain peliä
- Anonyymi
mies jakoi toiselle ja nainen pelkäsi että mies myy toisillekin ja äkkiä pois suhteesta
- Anonyymi
Niin siinä kävi, että seuraavaan elämään.
- Anonyymi
Joo, enhän minä poika maksanutkaan hintaas....
T.piä pintaas, morjens
https://m.youtube.com/watch?v=oUfWHJ_RVvY&pp=ygUcbW90w7ZyaGVhZCB0b28gbGF0ZSB0b28gbGF0ZQ== Olipas tylsääkin tylsempi juhannus
- Anonyymi
No voi harmi. Mul oli ihan jees ❤️
Anonyymi kirjoitti:
No voi harmi. Mul oli ihan jees ❤️
Joskus menee näin, liian kylmä
- Anonyymi
NalleLuppakorva420 kirjoitti:
Joskus menee näin, liian kylmä
Oli kyl aika koleeta❤️me grillattii
- Anonyymi
NalleLuppakorva420 kirjoitti:
Heräsin märästä teltasta😂
No voi hitsi🤣😂
- Anonyymi
kuule minä ajattelin polttaa niin kauankuin sita on varaa ostaa sitten kuin ei enaan ole sitten se on lopetettava
- Anonyymi
minulla ei ole mitaan hataa haluaisin vaan tupakat ja sytkarin
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2253584Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401713Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus991621Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t331540- 921449
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461404Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1611322Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121273Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1241079Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät90995