Onko kenellekään muulle käynyt niin

Anonyymi-ap

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakkautta ja luottamusta. Sinä vetäydyit, pelästyit, torjuit tai aloit sählätä?
Itsellä kävi juurikin näin. Aloin panikoida ja torjua ja kikkailla. Nyt ollaan pattitilanteessa. Kaivattu on kuin jäätä. Neuvoja?
m>n

142

1851

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Mene eteenpäin.

• Anonyymi
        UUSI

Ei hän voi koska hän rakastaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei hän voi koska hän rakastaa

Joskus on parempi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus on parempi.

Hän ei pääse yli siitä naisesta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hän ei pääse yli siitä naisesta

Ei toista voi pakottaa.

• Anonyymi
        UUSI

Menin jo ajat sitten:D Ei kiinnosta kukaan sillain oikeesti. Sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei toista voi pakottaa.

Maybe cry on cue bit?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei toista voi pakottaa.

Ei voi pakottaa,hänen täytyy itse tajuta tilanteen mahdottomuus? Kaikki eivät anna toista mahdollisuutta? Ikävät asiat toisesta auttaa tunteiden kylmenemiseen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei voi pakottaa,hänen täytyy itse tajuta tilanteen mahdottomuus? Kaikki eivät anna toista mahdollisuutta? Ikävät asiat toisesta auttaa tunteiden kylmenemiseen.

Todellisuuden näkeminen. Mulle näytetään jatkuvasti. Tänään jossain kaupan käytävän toisessa päässä. Retkeilytarvikkeita katsottiin. Halusin ulos.

Kassajonossa edellä oleva asiakas kääntyi yllättäin ja alkoi puhua minulle. Halusi antaa paikkansa minulle, kun ostin vain tupakkatuotteita. Kun siis kysyi, onko sulla mitään ostoksia? Aisti varmaan mun paniikin.

Taakse katsomatta painelin autolle. Kontaktia en halua ja siksi paniikki. Kyllä mulla kuitenkin kaikki ihan hyvin on. Kaupoista vaan en tykkää.

• Anonyymi
      UUSI

Ei.mistä näet luottamuksen kertaheitolla silmistä??

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä sen voi nähdä joidenkin kanssa.

• Anonyymi
      UUSI

Naisten mielenkiinto yleensä lisääntyy, kun mies ei juokse koko aikaa perässä. Sitten taas jos nainen ei huomio miestä, niin mies kyllä kyllästyy jonkin ajan kuluttua ja mielenkiinto kuolee.

• Anonyymi
        UUSI

Ei mene näin. Itsellä kiinnostus lakkaa heti, jos mies ei vaikuta kiinnostuneelta tai osoittaa kiinnostusta muualle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mene näin. Itsellä kiinnostus lakkaa heti, jos mies ei vaikuta kiinnostuneelta tai osoittaa kiinnostusta muualle.

Yksilöitä ollaan. Yleensä tuo menee miesten kohdalla noin. Niin tai näin, niin vanhempana ei jaksa mitään pelejä jos toinen ei tule vastaan. On parempaakin tekemistä, kuin silitellä jonkun egoa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Yksilöitä ollaan. Yleensä tuo menee miesten kohdalla noin. Niin tai näin, niin vanhempana ei jaksa mitään pelejä jos toinen ei tule vastaan. On parempaakin tekemistä, kuin silitellä jonkun egoa.

Oho. Mitä sulle tarkoittaa "vaikeasti tavoiteltava"? Ja miten mahtaa olla oman egon laita, kun syytät toisia?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin miehenä sanoisin just noin, että jos se nainen ei saa huomiota ja kiinnostusta niin se menee heti menojaan eikä tule takaisin. Jos nainen aistii jonkinlaista epävarmuutta miehessä niin kiinnostus loppuu siihen pisteeseen.

• Anonyymi
        UUSI

Ei toimi aina noin. Itse unohdan aina jos mies vetäytyy. Muistan olemassaolonsa jos ottaa yhteyttä. Mutta silloinkin vaatii valtavasti panostusta, että voisin kiinnostua uudelleen. Sun täytyy toivoa, että tämä nainen kenestä olet kiinnostunut on erilainen ja ajattelee sinua vaikka miten pskasti kohtelisit. Monet naiset ovat kuten minä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin miehenä sanoisin just noin, että jos se nainen ei saa huomiota ja kiinnostusta niin se menee heti menojaan eikä tule takaisin. Jos nainen aistii jonkinlaista epävarmuutta miehessä niin kiinnostus loppuu siihen pisteeseen.

Juurikin noin! Mulla on jopa tunteet leimahtaneet kun mies on alkanut osoittamaan välittämistä, halua viettää aikaa, pitämään enemmän yhteyttä ja olemalla herkkä ja haavoittuva kanssani. Siin vaihees vaan sulin ja vieläkin olen samassa tilanteessa vaikka kohta jo 1,5vuotta mennyt.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Juurikin noin! Mulla on jopa tunteet leimahtaneet kun mies on alkanut osoittamaan välittämistä, halua viettää aikaa, pitämään enemmän yhteyttä ja olemalla herkkä ja haavoittuva kanssani. Siin vaihees vaan sulin ja vieläkin olen samassa tilanteessa vaikka kohta jo 1,5vuotta mennyt.

Luetun ymmärtäminen?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Puhuttiin kiinnostuksen lopahtamisesta, ei leimahtamisesta. Ovat vastakkaiset tapahtumat.

• Anonyymi
        UUSI

Teinarin tasolle olet itse jäänyt gubeksiluulija.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Puhuttiin kiinnostuksen lopahtamisesta, ei leimahtamisesta. Ovat vastakkaiset tapahtumat.

No tuossa on se vastakkainen vaikutus kuvailtuna. mitä sitten. on se hyvä tietää kuitenkin.
        että tajuaisi miten paljon merkitsee se tunteiden näyttämine ja ilmaiseminen, se että asettaa itsensä haavoittuvaiseen asemaan naisen edessä, sen naisen takia. sillä on todella vaikutusta. Se nainenkin tietää ettei mies aseta itseään tuollaiseen asemaan ihan kenen tahansa takia, vain ainoastaan maailman upeimman naisen takia se on valmis uhraamaan oman huolella rakennetun ja huolitellun imagonsa ja tunnustamaan että on oikeasti vain iso tunteellinen ääliö...

mies

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei toimi aina noin. Itse unohdan aina jos mies vetäytyy. Muistan olemassaolonsa jos ottaa yhteyttä. Mutta silloinkin vaatii valtavasti panostusta, että voisin kiinnostua uudelleen. Sun täytyy toivoa, että tämä nainen kenestä olet kiinnostunut on erilainen ja ajattelee sinua vaikka miten pskasti kohtelisit. Monet naiset ovat kuten minä.

Älä valehtele. Nainen on metsästäjä, kiinnostus lakkaa, jos mies tyrkyttää itseään ja on liian helppo. Miehen pitää olla sopivasti etäinen ja vaikeasti tavoiteltava, kuitenkin tavoiteltavissa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älä valehtele. Nainen on metsästäjä, kiinnostus lakkaa, jos mies tyrkyttää itseään ja on liian helppo. Miehen pitää olla sopivasti etäinen ja vaikeasti tavoiteltava, kuitenkin tavoiteltavissa.

Höpötystä 😅

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kattelee seinää mielummin kun minua niin saa pitää tunkkinsa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Höpötystä 😅

Sinäkö pidät itseään tyrkyttävistä miehistä, taidat olla epätoivoinen.

• Anonyymi
      UUSI

Unohda, tilaisuus meni jo

• Anonyymi
      UUSI

Monellekin varmaan useimmin kai kuitenkin miehelle kuin naiselle naisen tunteet ei kai ailahtele samalla tavoin mies kun useimmin juoksee kyntää halujensa perässä enemmänkin toki on tapoja joita jokunen nainenkin on omaksunu omakseen

• Anonyymi
      UUSI

Tavallaan joo, Tuntuu että mies reaktioi minun reaktioon…vedin vääriä johtopäätöksiä, mutta niin mielestäni mies veti myös vääriä johtopäätöksiä, sitten hän otti etäisyyttä, ja minä huomasin sen, ja muutuin kylmäksi. Samat tunteet ne silti on viikonloppuna, ja ikävä vaivaa. Emme enää ehkä näe siellä samassa paikassa. Toivon että mies ottaa yhteyttä minuun tällä kertaa. Tekee vaikka tikusta asiaa.

• Anonyymi
        UUSI

Jatkan vielä, että olen ihan rikki, jos ja kun mokasin kaiken olemalla kylmä ja etäinen. Olisipa kuumetta vähän enemmän, niin ei tajuaisi mitään tästä. 😢

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkan vielä, että olen ihan rikki, jos ja kun mokasin kaiken olemalla kylmä ja etäinen. Olisipa kuumetta vähän enemmän, niin ei tajuaisi mitään tästä. 😢

Mä tuossa mietin, että onhan sillekin oma syynsä että olet kylmä ja etäinen. Johtuuko se sitten tuon ihmisen käytöksestä vai jonkun aiemman huonosta kohtelusta sinuun?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mä tuossa mietin, että onhan sillekin oma syynsä että olet kylmä ja etäinen. Johtuuko se sitten tuon ihmisen käytöksestä vai jonkun aiemman huonosta kohtelusta sinuun?

Mua huolettaa tää tunteiden ailahtelu tosissaan. Olisko suhdekin aina kylmää-kuumaa-vaihtelua. En oikeesti jaksais sellaista ollenkaan.

• Anonyymi
        UUSI

No onko sillä miehellä sinun puhelinnumero? Jos se on oikeasti kiinnostunut niin se kyllä soittaa tai muuten ottaa yhteyttä. Ihan varmasti.

Mutta jos ei ole numeroa eikä löydä sinua mistään netistä niin ei tietysti voi ottaa.
        Minulla on just sellainen tilanne etten pysty.

mies

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No onko sillä miehellä sinun puhelinnumero? Jos se on oikeasti kiinnostunut niin se kyllä soittaa tai muuten ottaa yhteyttä. Ihan varmasti.

Mutta jos ei ole numeroa eikä löydä sinua mistään netistä niin ei tietysti voi ottaa.

mies

Ja se syy on vaimo? Happy happy joy joy.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

mies

Ei se mies soita. Älä satuile muiden puolesta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se mies soita. Älä satuile muiden puolesta.

Miksi kirjoittelet taas näitä omituisuuksia tämän palstaäijän monologien jatkoksi? Elätkö naisparka niin tiiviisti tätä palstatodellisuutta ja oletat että sinun obsession kohde eli eräs nainen liittyy joka riviin tavalla tai toisella?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja se syy on vaimo? Happy happy joy joy.

Kuinka tämä sinun kaikille tyrkyttämä utopistinen vanhanpiian luoma banaali stoori myy nykyään niissä ”paremmissa piireissä”? Aika uskomaton veto tämä sinun kehittelemä palstaorientoitunut paralleeli, yksisarvinen. Kertoo piirteistä aika paljon jos yhden harhoja tuetaan myötäillään ja uusinnetaan ns. Mutta lähipiir voi myös lähteä mäkeen liian innokkaalle ja painostavalla mobilisoinnilla. Näin olen jotenkin ymmärtänyt, että traumoja niille Sinusta jäi. Flying monkeyn osa voi olla kuluttava, en niin kovin sääli kyllä.

• Anonyymi
      UUSI

Valitettavasti en osaa antaa neuvoja. Jos osaisin, olisin itsekkin paremmassa tilanteessa. Juoksin karkuu, kun olisi pitänyt lähestyä. Menin paniikkiin ja vieläkin harmittaa.

• Anonyymi
      UUSI

Jään saa sulatettua lämmöllä ja ystävyydellä, aidolla kiinnostuksella ja huumorilla.

• Anonyymi
        UUSI

Hyvä neuvo. 🩷 Olet viisas ihminen, kuka tahansa oletkin, mies tai nainen.

• Anonyymi
        UUSI

Mua ha ha gubbe kumbaya

• Anonyymi
      UUSI

Voi kuule, useammin kuin kerran 😂

• Anonyymi
      UUSI

Turha kikkailla panikoida. Nainen tekee päätöksen on se mikä on.

• Anonyymi
        UUSI

Kovistelun avulla vai

• Anonyymi
      UUSI

Kaikki voi mennä kuin unelmassa. Yhtäkkiä tulee isku lopullinen ja kova.

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä se siitä.

• Anonyymi
      UUSI

Tapahtuiko treffeillä vai kassajonossa? Oliko aikomus mennä juttusille ensimmäistä kertaa vai lähennellä?
      Jos olit menossa vasta juttusille, yritä ihmeessä uudestaan. Ei kannata lannistua, ennen kuin tulee kunnolla pakit.
      Jos taas oli tarkoitus olla rohkeampi treffeillä ja lähestyä toista ja tuotit selvästi pettymyksen, voit yrittää korvata sen. Jos pokka riittää, niin pyydä anteeksi! Se jos mikä sulattaa sydämen. Ei tarvitse sanoa "anteeksi", riittää kun on pahoillaan. Anna harmituksen näkyä, älä yritä olla Mies. Miehet mokaa olemalla liian kovia naisten seurassa. Ei tarvitse esittää niin paljon. Sano, ettet tiedä mikä sinuun meni, ujous iski. Olit kömpelö. Tms. Ja haluaisit tavata uudestaan.
      Tsemppiä vaan ja uusi yritys.

• Anonyymi
        UUSI

Älä yllytä näitä typeryksiä, joista kukaan ei ole kiinnostunut. Se jota sinä ajattelet, ei varmasti tule sinulle itseään tyrkyttämään.

• Anonyymi
      UUSI

Hän on kiinnostunut homoilusta.

• Anonyymi
        UUSI

Ketähän nyt mustamaalaataan taas naisen toimesta

• Anonyymi
        UUSI

Ei niitä muunsukupuolisiakaan kaikille tarjoilla ja sieltäkin voi tulla pakit.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ketähän nyt mustamaalaataan taas naisen toimesta

Millä tavalla tämä oletettu nainen tekisi näistä oletetuista yksilöistä tunnistetavia? Oot draamakuningatar, oisko sellaisille töitä siellä laitoksella?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Millä tavalla tämä oletettu nainen tekisi näistä oletetuista yksilöistä tunnistetavia? Oot draamakuningatar, oisko sellaisille töitä siellä laitoksella?

No ainakin hommaa riittäis ns, keksin taas uuden keissin yolo

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä, sama
      N

• Anonyymi
        UUSI

Ja se mahdollisuus meni jo 🤷

• Anonyymi
      UUSI

Minä tiedän erään miehen joka on tuollainen RAKKAUDEN SÄHELTÄJÄ.
      Minun pitää olla meistä tuo JÄÄNAINEN ja keksiä hänelle vuorostaan sellaisia RAKKAUDEN OSOITUKSIA MITÄÄN KUKAAN TOINEN NAINEN EI VARMASTI PYSTY TEKEMÄÄN HÄNELLE RAKKAUDESTA.
      JOS REHELLISIÄ OLLAAN NIIN HÄN OLI KYLLÄ ITSE HEITTÄNYT KIRVEEN MINUN SUHTEEN KAIVOON, MUTTA JOSTAIN SYYSTÄ HÄN ON SUKELTANUT KAIVOON JA HAKENUT KIRVEEN TAKAISIN.

• Anonyymi
        UUSI

JOPA OLI TEKSTIÄ KIRVEENHAKUINEEN. RAKKAUS ON VOIMISTA SUURIN! Sivusta m>n

• Anonyymi
      UUSI

Alan taisteleen et saan leipää. Miestä tai naista en tarvii mihinkään. Pärjätty pahimmat ajatkin yksin. Aina vaan vähemmän tähän ketään kaipaa. Paitsi kaveri ois kiva mut se on eriasia.

• Anonyymi
      UUSI

Tehokas tohotin käyttöön ja sulattelemaan!

• Anonyymi
      UUSI

Olisiko rehellinen keskustelu mitään?

Auttaa yleensä moneen vaivaan.

• Anonyymi
      UUSI

Joo, minäkin pelkäsin että mokasin kaiken. Sitten ymmärsin, että jos hän on minun oma rakkaani niin hän kylllä antaa niitä mahdollisuuksia lisää.

• Anonyymi
        UUSI

Näinhän se menee.

Sivusta

• Anonyymi
      UUSI

Koska ap näin tapahtui? Juttelitteko paljon? Ja missä olette tavanneet?

• Anonyymi
      UUSI

Et kadu sitä että loukkasit. Et välitä hänen tunteistaan. Satuttaisit vaan lisää jos olisit tekemisissä. Sinä olet se syy.

• Anonyymi
      UUSI

Ainoa mikä tuossa enää auttaa, on tunnustaa asia suoraan. Jos tunteita on paljon niin puhuminen kasvotusten tuskin onnistuu. Mutta jos sinulla on yhteystiedot (joku some-kanava tai puhelinnumero), niin laita viesti, jossa kerrot suoraan miten asia on. Esim. jotenkin:

Hei, tässä se ja se, sieltä ja sieltä. Sain yhteystietosi sieltä ja sieltä [täytä olennaiset kohdat tilanteeseesi sopivalla tavalla]. Halusin kertoa sinulle, että olen ollut sinusta kiinnostunut jo pitemmän aikaa ja olisi hienoa, jos voisimme joskus tutustua paremmin esimerkiksi kahvien merkeissä tai terassilla tai mikä vaan sinulle parhaiten sopii. Jos en tulkinnut tilannetta aivan väärin, sain sinusta vaikutelman, että kiinnostus olisi ainakin jossain vaiheessa ollut molemminpuolista. Hermostuksissani sähläsin liikaa ja pelkään, että annoin virheellisesti ymmärtää, etten olisi kiinnostunut ja ehkä menetin mahdollisuusteni (jos sellaista joskus oli?). Tämä viesti saattaa tulla vähän puskista. Toivottavasti se ei ahdista sinua. Ymmärrän, jos et ole samalla tavalla kiinnostunut tai olet varattu. Voit luottaa, että en häiritse sinua asialla tämän jälkeen eikä vastauksellasi ole vaikutusta väleihimme jatkossa. Haluaisin kuitenkin tietää, mitä sinä ajattelet tästä?

Tuskin kukaan kokee tuota ahdistelevana tai jättäisi vastaamatta. Olisi varmasti vain otettu. Jos hän on ehtinyt mennä eteenpäin niin sitten voi kirpaista hetken, mutta ainakaan et jää loppuelämäksi jossittelemaan. Et voi menettää mitään.

• Anonyymi
      UUSI

Elä luovuta. Kyllä keinot keksit.

• Anonyymi
      UUSI

Mitä sähläys pitää sisällään?

• Anonyymi
        UUSI

Varmaan ainakin täällä suolistossa jodlausta.

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä, juurikin näin tapahtui. Meillä oli yhteys ja mies kysyi, oltiinko sovittu...
      🫣 anteeksi "autistisuuteni".
      Jos kysyisit se vielä uudestaan, tajuaisin ja vastaisin, että oli sovittu ❤️

• Anonyymi
        UUSI

Joo sekin on naisia elämänkoululle esittäjä vähän niin, että nk play dead on seuraava askel ihan äärimmäisiin tilanteisiin

• Anonyymi
      UUSI

Olet manipuloiva, valehtelet, petät, et halua muuttua. Suojelee mielenterveyttään. Tiedät itsekkin mutta et hyväksy sitä.

• Anonyymi
      UUSI

Kovin aktiivisesti palstasetä ehtiikin kahteen tuntiin suoltamaan tuubaa monologissaan.

• Anonyymi
        UUSI

Aika montakin monologia on saanut pystyyn ja muutama loser yrittää saada niistä kaiken irti

• Anonyymi
      UUSI

No nöyristellen kukkapuska kourassa pyytämään anteeksi. Sun pitää osoittaa sun kiinnostus toiselle ja valloittaa hänet uudestaan jos oot mokannut..

• Anonyymi
        UUSI

Eihän miehistä tuollaiseen ole, nehän syyttää aina vaan naisia omista mokistaan ja nainen on aina syypää kaikkeen. Teki mies mitä tahansa ja naisen pitäisi aina olla valmiina kun taas mies saa elää ja olla just kuin haluaa. Miehet usein hyvin omistushaluisia mutta itse kyllä pelailevat muiden kanssa yhtä aikaa.

Olen päättänyt vihdoin unohtaa kaikki kaksilahkeiset jos joku hyvä ja mulle sopiva on joskus tullakseen sen varmaan tapaan jossain jos tarkoitettu. Nyt keskityn itseeni ja omaan hyvinvointiin. Joka usein menee huonojen miesten sekoillessa ja mokaillessa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän miehistä tuollaiseen ole, nehän syyttää aina vaan naisia omista mokistaan ja nainen on aina syypää kaikkeen. Teki mies mitä tahansa ja naisen pitäisi aina olla valmiina kun taas mies saa elää ja olla just kuin haluaa. Miehet usein hyvin omistushaluisia mutta itse kyllä pelailevat muiden kanssa yhtä aikaa.

Olen päättänyt vihdoin unohtaa kaikki kaksilahkeiset jos joku hyvä ja mulle sopiva on joskus tullakseen sen varmaan tapaan jossain jos tarkoitettu. Nyt keskityn itseeni ja omaan hyvinvointiin. Joka usein menee huonojen miesten sekoillessa ja mokaillessa.

no miksi sekoilet huonojen miesten kanssa.... olisiko aika katsoa peiliin...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No juurihan kirjoitin etten ole enää tekemisissä edes miesten kanssa ja haluan keskittyä itseeni täysin. Voisi lukea kunnolla viestin ennen kuin alkaa jotain piruilemaan. Mutta aivan sama mulle lukeeko kunnolla vai ei mutta voi jättää kommentoimatta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinäkin voit katsoa peiliin mikset osaa lukea että pitäiskö mennä kouluun opettelemaan vielä lukemista 👍😀

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No miksi alemman tason mies itse sekoilet näitä naista tietyllä tavalla performoivan äikän tekstien parissa- onko tässä kyseessä joku betamiehen terapiamuoto? Tee

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No juurihan kirjoitin etten ole enää tekemisissä edes miesten kanssa ja haluan keskittyä itseeni täysin. Voisi lukea kunnolla viestin ennen kuin alkaa jotain piruilemaan. Mutta aivan sama mulle lukeeko kunnolla vai ei mutta voi jättää kommentoimatta.

Niinpä niin naisia elämän kelkasta pudonneille esittävä äijä, rajoitettu ja hyvin selkeä puhe paras monesti niihin liittyen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä onko se vaan miehillä vaan kaikilla. Märistään vaan muttei kukaan kuitenkaan ole valmis tekemään oikeasti mitään.

• Anonyymi
      UUSI

En tiedä. Ihastuminen ei ole mikään suunniteltu juttu. Vie järjen. Pitää olla armollinen itselle ja toivoa, että ei ole loukannut toista vahingossa mitenkään (olemalla kylmä tai sekoileva koska ei usko molemminpuolisuuteen tai ei selviä jännittämisestä joka johtuu tuosta, ettei usko toisen tykkäävän).

• Anonyymi
      UUSI

Olin vastapuoli eli "tarjottimella". Annan jälkiviisaan neuvon, että kannattaa tutustua toiseen paremmin. Jos toinen on kokenut olevansa "hätävara" tai torjuttu, niin puhumalla selviää. Suhteen alussa on "vääntöjä", että sen jälkeen tasoittuu. 💕
      n->m

• Anonyymi
        UUSI

Voi kuule naisia esittävä muru, sellaista ei olekaan sillä puolella kun mietit

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kuule naisia esittävä muru, sellaista ei olekaan sillä puolella kun mietit

Mikä muru minä sinulle olen?

• Anonyymi
      UUSI

Niinku menis jo sen naisen luo!

• Anonyymi
        UUSI

😆😆😅

• Anonyymi
      UUSI

Mikäli mitään heterosuhteista ymmärrän, niin naiselle on usein suuri kynnys näyttää tunteensa avoimesti miehelle. Ehkä joillakin paatuneille, paljon treffeillä juokseville helpompaa, mutta jos harvakseltaan tapailee tai tutustuu kiinnostaviin, niin se on verrattavissa maratonjuoksuun tai vuorelle nousuun. Jos tuollaisessa lähestymisessä tai sen jälkeen tulee torjutuksi tai jää epätietoisuuteen toisen tunteista, voi naisen olla vaikea päästä yli ja olla kuin ei- mitään saati näyttää enää uudestaan lämpimiä tunteitaan. Ainoa, mikä asian voi korjata on vastaavanlainen lähestyminen mieheltä. Silloin voi tulla torjutuksi edellä mainituista syistä, mutta tilanne ainakin tasoittuu ja ollaan ns. lähtöasetelmissa.

• Anonyymi
        UUSI

Miehenä taas voin sanoa että jos minulla todella on tunteita jotain naista kohtaan, siis oikeasti olen kiinnostunut, niin se nainen kyllä sen huomaa ihan varmasti, ei jää mitään epäselvää. Ei ole mitään epätietoisuutta sen suhteen että olenko kiinnostunut vai en.

Sitten taas jos nainen on semmoinen ihan mukava, mutta en nyt oikeen ole niin kiinnostunut, mutta ehkä voisin harkita sitä, tai ehkä en, niin silloin se on epämääräistä kun ei ihan oikeasti ole täysin kiinnostunut toisesta. Voit sitten naisena itse päättää että kannattaako tälläistä miestä yrittää mikä ei ole oikeastaan kovin kiinnostunut sinusta.

mies

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miehenä taas voin sanoa että jos minulla todella on tunteita jotain naista kohtaan, siis oikeasti olen kiinnostunut, niin se nainen kyllä sen huomaa ihan varmasti, ei jää mitään epäselvää. Ei ole mitään epätietoisuutta sen suhteen että olenko kiinnostunut vai en.

Sitten taas jos nainen on semmoinen ihan mukava, mutta en nyt oikeen ole niin kiinnostunut, mutta ehkä voisin harkita sitä, tai ehkä en, niin silloin se on epämääräistä kun ei ihan oikeasti ole täysin kiinnostunut toisesta. Voit sitten naisena itse päättää että kannattaako tälläistä miestä yrittää mikä ei ole oikeastaan kovin kiinnostunut sinusta.

mies

Mä en huoli "puolikasta" miestä. Jos ei kiinnosta tosissaan niin ei kiitos sellaiselle miehelle 😘🤍

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

mies

Olet siis aloittajan vastakohta. Tämän takia en itsekään kiinnostu muista miehistä kuin niistä, jotka selkeästi näyttävät kiinnostuksensa. Koska usein torjunta tai epämääräisyys tarkoittaa oikeasti torjuntaa tai epämääräisyyttä.
        Nainen

• Anonyymi
        UUSI

Naisena kommentoin tähän omalta osaltani, että miehet tuntuu odottavan aina jotain ylireaktioita joka todistaisi aidon kiinnostuksen tai jotain tunteita.

Olin itse hyvin ihastunut, suorastaan rakastunut ja mies silti aina epäröi ja oli epäluuloinen ja tuntui tulkitsevan aina minut väärin.

Naisena oma kiinnostukseni ei ole luonnoltaan eteenpäin erektiossa sojottaa penis, vaan vastaanottava, herkkä vulva.

Olin avoin, koko sydämestäni ja toivoin myös seksuaalista yhteyttä, mutta mies meni kuitenkin jonkun toisen kanssa joka ilmeisesti oli erilainen.

Hänkin oli minuun selvästi hyvin ihastunut ja kauan. Itseäni ärsytti syvästi, että ensin mies ihastuu naiseen jolla on minun luonne, mutta kuitenkin toivoo minun olevan lähestymistavoiltani kuin mies. Näin on käynyt ennenkin.

Mitä varsinaisten tunteiden osoittamiseen tulee, niin sellainen nainenko on hyvä, joka keittää utopiset ja perusteettomat tunteet ja sitten pikkulapsen mielellä niitä kylvää ympäriinsä? Minä olen aikuinen nainen eikä minun sydämeni ole mikään tuulimylly. Turha odottaa mitään tunneryöppyjä miehen, vaikka ihastus olisi pitkäaikainen, niin eihän nyt hyvänen aika voi olla mitään realistisia tunteita täysin TUNTEMATTOMAAN ihmiseen josta on vain vähän kokemusta siitä mitä hän sisimmässään, tunteidensa kodissa, niin oikeasti on.

Tunteet pitää herättää ja kasvattaa, se on Elämän puu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet siis aloittajan vastakohta. Tämän takia en itsekään kiinnostu muista miehistä kuin niistä, jotka selkeästi näyttävät kiinnostuksensa. Koska usein torjunta tai epämääräisyys tarkoittaa oikeasti torjuntaa tai epämääräisyyttä.
        Nainen

Tuohon voin täysin samaistua.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Naisena kommentoin tähän omalta osaltani, että miehet tuntuu odottavan aina jotain ylireaktioita joka todistaisi aidon kiinnostuksen tai jotain tunteita.

Olin itse hyvin ihastunut, suorastaan rakastunut ja mies silti aina epäröi ja oli epäluuloinen ja tuntui tulkitsevan aina minut väärin.

Naisena oma kiinnostukseni ei ole luonnoltaan eteenpäin erektiossa sojottaa penis, vaan vastaanottava, herkkä vulva.

Olin avoin, koko sydämestäni ja toivoin myös seksuaalista yhteyttä, mutta mies meni kuitenkin jonkun toisen kanssa joka ilmeisesti oli erilainen.

Hänkin oli minuun selvästi hyvin ihastunut ja kauan. Itseäni ärsytti syvästi, että ensin mies ihastuu naiseen jolla on minun luonne, mutta kuitenkin toivoo minun olevan lähestymistavoiltani kuin mies. Näin on käynyt ennenkin.

Mitä varsinaisten tunteiden osoittamiseen tulee, niin sellainen nainenko on hyvä, joka keittää utopiset ja perusteettomat tunteet ja sitten pikkulapsen mielellä niitä kylvää ympäriinsä? Minä olen aikuinen nainen eikä minun sydämeni ole mikään tuulimylly. Turha odottaa mitään tunneryöppyjä miehen, vaikka ihastus olisi pitkäaikainen, niin eihän nyt hyvänen aika voi olla mitään realistisia tunteita täysin TUNTEMATTOMAAN ihmiseen josta on vain vähän kokemusta siitä mitä hän sisimmässään, tunteidensa kodissa, niin oikeasti on.

Tunteet pitää herättää ja kasvattaa, se on Elämän puu.

Tuo viimeinen lause on niin totta kuin olla voi!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen

Niinno, olen keski-ikäinen mies, ja itseluottamusta on tarpeeksi. Enhän minäkään nuorena poikasena olisi uskaltanut mitään edes sanoa jollekin kauniille naiselle johon olen ihastunut.

Mutta on toki sellaisia tilanteita että en voi edetä asiassa, syystä jos toisesta.... jos joku on vaikka hieman varattu tai semmoista.. Niin en silloin ala mitään ehdottelemaan. Silti se nainen varmasti huomaa että olen kiinnostunut kun tuijottelen sitä ihan vapaasti enkä käännä katsettani pois. Ja saatan kehua naisen ulkonäköä tai vaatetusta tms.. En vaan etene asiassa mihinkään mutta ei se epäselväksi jää millään tavoin. Haluan jutella sen kanssa aina kun on tilaisuus, ja haluan olla lähellä sitä. Joskus on riittänyt se että juttelen naiselle ja ihailen sen muotoja, ja olen innostuneen oloinen jutellessani hänelle, ja nainen on heti huomannut kiinnostukseni. Ne on uskomattoman tarkkoja tämmöisissä asioissa.
        Joku nainen saattaa niin kovasti toivoa että se mies on just siitä kiinnostunut että kuvittelee asioita, jos mies vaikka katsoo sinnepäin, tai jos se sanoo jotain sille naiselle niin sen mielestä se on osoitus kiinnostuksesta.... kun se vaan toivoo niin kovasti.

Kyllä minun mielestäni naisen pitäisi se huomata miehestä että onko se oikeasti kiinnostunut, siis todella innostunut, vai eikö ole kiinnostunut. Tai sitten epämääräinen, ehkä hieman jonain päivänä ja seuraavana taas ei ollenkaan. Jos mies on todella kiinnostnut niin se kiinnostus ei katoa yhtäkkiä mihinkään, se on sama viikosta toiseen ja vuodesta toiseen. Koska se nainen josta on kiinnostunut ei ole ihan vaan kuka tahansa, vaan joku ihan erityinen.

mies

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niinno, olen keski-ikäinen mies, ja itseluottamusta on tarpeeksi. Enhän minäkään nuorena poikasena olisi uskaltanut mitään edes sanoa jollekin kauniille naiselle johon olen ihastunut.

Mutta on toki sellaisia tilanteita että en voi edetä asiassa, syystä jos toisesta.... jos joku on vaikka hieman varattu tai semmoista.. Niin en silloin ala mitään ehdottelemaan. Silti se nainen varmasti huomaa että olen kiinnostunut kun tuijottelen sitä ihan vapaasti enkä käännä katsettani pois. Ja saatan kehua naisen ulkonäköä tai vaatetusta tms.. En vaan etene asiassa mihinkään mutta ei se epäselväksi jää millään tavoin. Haluan jutella sen kanssa aina kun on tilaisuus, ja haluan olla lähellä sitä. Joskus on riittänyt se että juttelen naiselle ja ihailen sen muotoja, ja olen innostuneen oloinen jutellessani hänelle, ja nainen on heti huomannut kiinnostukseni. Ne on uskomattoman tarkkoja tämmöisissä asioissa.
        Joku nainen saattaa niin kovasti toivoa että se mies on just siitä kiinnostunut että kuvittelee asioita, jos mies vaikka katsoo sinnepäin, tai jos se sanoo jotain sille naiselle niin sen mielestä se on osoitus kiinnostuksesta.... kun se vaan toivoo niin kovasti.

Kyllä minun mielestäni naisen pitäisi se huomata miehestä että onko se oikeasti kiinnostunut, siis todella innostunut, vai eikö ole kiinnostunut. Tai sitten epämääräinen, ehkä hieman jonain päivänä ja seuraavana taas ei ollenkaan. Jos mies on todella kiinnostnut niin se kiinnostus ei katoa yhtäkkiä mihinkään, se on sama viikosta toiseen ja vuodesta toiseen. Koska se nainen josta on kiinnostunut ei ole ihan vaan kuka tahansa, vaan joku ihan erityinen.

mies

Täytyy lisätä vielä että jos se nainen on mielestäni juuri minulle oikea täydellinen upea kaikin tavoin, niin silloin en välitä onko se varattu vai ei. Kyllä sitä yritän silti parhaani mukaan. En vaan ole vielä tavannut tuollaista täydellistä naista.... mutta ehkä joskus vielä osuu kohdalle. Aika todennäköistä olisi että se on varattu jos on niin upea kun ajattelisin sen olevan. Ei se ole este, se on vaan hidaste.

mies

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyy lisätä vielä että jos se nainen on mielestäni juuri minulle oikea täydellinen upea kaikin tavoin, niin silloin en välitä onko se varattu vai ei. Kyllä sitä yritän silti parhaani mukaan. En vaan ole vielä tavannut tuollaista täydellistä naista.... mutta ehkä joskus vielä osuu kohdalle. Aika todennäköistä olisi että se on varattu jos on niin upea kun ajattelisin sen olevan. Ei se ole este, se on vaan hidaste.

mies

Oletko sinä samaa tasoa niiden upeiden ja täydellisten naisten kanssa, jos et, niin ei sinun kannata itseäsi tyrkyttää.

• Anonyymi
      UUSI

Kun naisellakin on ollut tunteita sinua kohtaan niin eiköhän hän kuuntele ,kun aloitat anteeksipyynnöllä ,että olet roikottanut toisen tunteita.
      Kyllä useimmat ihmiset ovat valmiita keskustelemaan ja kuuntelemaan oli tilanne kuinka huono vaan.
      Täällä on nämä vakivastaajat jotka kehottavat kaikkia menemään vaan eteenpäin.
      Ei se eteenpäin meno aina korjaa yhtään mitään vaan ollaan tässä ja nyt ja selvitetään tilanne.
      Pidän sulle peukkuja, että tilanteenne korjaantuu.👍

• Anonyymi
        UUSI

Roikottanut toisen tunteita? Nämä sun kielikuvat monologeja pitävä äijä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Roikottanut toisen tunteita? Nämä sun kielikuvat monologeja pitävä äijä

Sulle ei kannata edes avata mitään kun sama levy pyörii viestistä toiseen. Onko tullut edes pieneen päähäsi ,että arvauksesi ei useinkaan osu kohdilleen,joten lopeta toi hiton jankkaaminen.

• Anonyymi
      UUSI

Tsemppiä. Jos ja kun tulee uusi tilaisuus, niin tarinoille vaan. Kyllähän sen sit aika nopeesti huomaa, onko mikään oikeesti ohi/pilalla. Itellä on nyt tarve ajatella, ettei ole. Kröhöm.

• Anonyymi
      UUSI

Joskus se voi olla lopullista eikä mitään ole tehtävissä. Sä et ehkä voi vaikuttaa siinä tapauksessa jos hän on päätöksensä tehnyt ja jos hänellä on vahva mielipide susta.ja teidän "siitä jostain". Olet ehkä loukannut hänen tunteitaan niin pahasti että ehkä vain aika voi muuttaa häntä niin että hän uskaltaa uudelleen avata sydämensä sinulle. Toivon sinulle ja hänelle kaikkea parasta yhdessä tai erikseen. 🤍😘

• Anonyymi
      UUSI

Selvitä asiat. Kerro tunteistasi ja osoita olevasi haavoittuva. Miehet aina luulevat, että naiset tykkäävät jostain itsevarmoista mersumiehistä. Naisille kelpaa ihan tavallinen mies. Mutta jos nainen tekee aloitetta, niin miehen on parasta tulla kunnolla vastaan. Naiset ovat kuin rapuja. Perääntyvät äkkiä ja menevät kuoreensa.
      Ja miehet valittavat 'kun naiset eivät tee aloitetta'. Niin miksiköhän?

• Anonyymi
        UUSI

Tavallinen herkkä mies on ihaninta ❤️

• Anonyymi
        UUSI

Niin ja jotkut on hiroskoopilta rapuja. Mutta onko siis kaikki naiset rapuja? Muutkin kuin rapunaiset?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja jotkut on hiroskoopilta rapuja. Mutta onko siis kaikki naiset rapuja? Muutkin kuin rapunaiset?

Kyllä monet naiset ovat vertauskuvallisia rapuja. Meidät on opetettu, että nainen ei sa olla liian tyrkky. Kun nainen kerää rohkeutensa ja yrittää lähentyä se on kova isku jos mies ei vaikuta kiinnostuneelta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä monet naiset ovat vertauskuvallisia rapuja. Meidät on opetettu, että nainen ei sa olla liian tyrkky. Kun nainen kerää rohkeutensa ja yrittää lähentyä se on kova isku jos mies ei vaikuta kiinnostuneelta.

Tuo on totta. Olen saanut monta naista itkemään kun olen kieltäytynyt niiden seurasta. Nuorempana en ollut mikään herrasmies, valitettavasti. Saatoin sanoa aika jyrkästi. Nyt tietäisin sen että naisille pitää osata puhua varovasti ja lempeästi. Ne on herkkiä kapistuksia, voivat särkyä helposti.

mies

• Anonyymi
      UUSI

minulle käy noin jatkuvasti, nainen on kiinnostunut ja en välttämättä edes tajua sitä sillä hetkellä, enkä osaa pelailla oikein niitä pelejä. se tilaisuus kestää vain hetken aikaa ja se on mennyt sen jälkeen. sillä hetkellä pitäisi osata sanoa oikeat sanat ja päästä jatkoille sen naisen kanssa. mutta jos ei edes tajua koko tilannetta niin ohitse menee aina....

• Anonyymi
        UUSI

Sano jälkeenpäin, että menit hämilleen. Se on tosi söpöä. Mä ainakin tykkään miehistä jotka ei ole mitään joka naisen vonkaajia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sano jälkeenpäin, että menit hämilleen. Se on tosi söpöä. Mä ainakin tykkään miehistä jotka ei ole mitään joka naisen vonkaajia.

Lol naisia esittävä hönö, sehän se varmaa seivais juu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

eikä tarvisi edes valehdella yhtään... kun menen aina hämilleen kun naiset osoittaa kiinnostusta minua kohtaan.
        ongelma on siinä kun en tapaa sitä ehkä enää koskaan uudestaan, tai ehkä joskus vuosien päästä ihan sattumalta
        mietin aina kaikenlaista mitä olisi pitänyt sanoa, mutta en siinä tilanteessa kuitenkaan osaa mitään. enkä osaisi sen jälkeenkään mitään vaikka saisin sanottua jotkut taikasanat jotka toimisi, en kuitenkaan tietäisi että miten edetä siitä eteenpäin.

m

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä minun jääni pystyy vielä murtamaan. Meille kävi näin ja homma meni solmuun monella tavalla..
      Itse asiassa kukaan muu ei pysty murtamaan kuin hän.

Eräs nainen. J:lle.

• Anonyymi
        UUSI

Ei minulta. En ole jäässä.

• Anonyymi
        UUSI

Miksi tämä murtamisen teema on naisia esittävä tuskagubbe niin tärkeä sinulle?

• Anonyymi
        UUSI

Älä esitä toista henkilöä trolli.
        Minä olen pysyvästi jäässä, niille jotka jo jotenkin tunnen.
        Voi kyllä löytyä uusi rakkaus minullekin vieläkin
        Naiselta!

• Anonyymi
      UUSI

Ei mulle naiselle noin. Mutta aiemmin elämässä on useita miehiä tullut jälkikäteen kertomaan, viesteillä tai kasvotusten, että ovat jääneet kaipaamaan ja haluaisivat uudelleen tai voisinko antaa anteeksi yms. No, yleensä on ollut uusi mies jo tai muuten vain kiinnostus mennyt. Miehille vinkiksi, että jos joku nainen ihan oikeasti kiinnostaa niin kannattaa yrittää tehdä kerralla oikein. Uutta tilaisuutta ei välttämättä tule. Ja jos tulisi niin joidenkin naisten kanssa se tie voi olla tosi kivinen, sen verran pahasti voi joidenkin naisten kiinnostus lopahtaa.

• Anonyymi
      UUSI

Miten tilaisuutensa voi menettää kun kerää rohkeutta kysyä ikäväkseni en saanu mieleistäni vastausta viestinnästä huolimatta vastaus oli ristiriidassa sen kanssa mitä antoi olettaa itsestään mutta ainakaan minä en ole se joka joutuu kautumaan ettei saanu kerättyä rohkeutta kysyä vaikka ei itselle mieluinen tilanne ollu millään tavalla toivotaan että poikaystävä häntä osaa arvostaa jos ny oikeasti kerran on parisuhteessa/seurustelee

• Anonyymi
      UUSI

Ei ole käynyt noin, mutta olen ollut se torjuttu. Jos ihastus ottaisi vielä yhteyttä, tai tavattaisiin sattumalta jossain, yrittäisin heti uudestaan.

• Anonyymi
      UUSI

Naisena sanon, että JOS joku mies noin toimisi, on epätodennäköistä, että antaisin uuden tilaisuuden ilman, että hän pyytäisi oikeasti anteeksi. Jos mies on antanut ymmärtää, ettei kiinnosta, niin ei kukaan itseään arvostava nainen jää roikkumaan. Hän kerää itsensä ja unohtaa miehen, koska mieheen ei voi luottaa. Miehen voi tehdä tuon uudestaan jossain vaiheessa. Tuo on osoitus epäluotettavuudesta.

• Anonyymi
        UUSI

Itse ihmettelen suuresti miksi yksi jätkä yrittää mua vaikka oon jo menny eteenpäin..

Nykyisen kaivattuni suhteen eri asia. Hän ei taas ole tehnyt mitään peruuttamatonta vaan meidän tilanne on absurdi mahdottomuus. Miksipä sitä muutenkaan täällä ruikuttaisi ja eläisi kuvitelmassaan.

• Anonyymi
        UUSI

Hyvä kirjoitus, olen täysin samaa mieltä.

• Anonyymi
        UUSI

Näin se menee. Kun luottamus on mennyt, niin sitä ei takaisin saa. Voi koittaa, mutta vaatii paljon enemmän työtä kuin jos olisi toiminut ensimmäisellä kerralla oikein. Anteeksi on vaikea antaa, koska ei pysty luottamaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Itse ihmettelen suuresti miksi yksi jätkä yrittää mua vaikka oon jo menny eteenpäin..

Nykyisen kaivattuni suhteen eri asia. Hän ei taas ole tehnyt mitään peruuttamatonta vaan meidän tilanne on absurdi mahdottomuus. Miksipä sitä muutenkaan täällä ruikuttaisi ja eläisi kuvitelmassaan.

Hei, miksi se tilanne on " absurdi mahdottomuus"? Mikä siitä tekee niin mahdotonta?

Ehkä toinen tai molemmat varattuja, ei se ole mikään este...
        Mene juttelemaan sille, puhu sen kanssa asioista ja kerro tunteistasi.

• Anonyymi
        UUSI

Jos olisin kiinnostunut jostain naisesta, edes vähänkin, niin en lopeta keskustelua siihen ja sano hyvästejä. Vaan sanon että nähdään joskus myöhemmin. Tai olisi kiva nähdä vielä joskus.
        Mutta jos olen palavasti innostunut naisesta niin sanoisin että "haluan nähdä sinut" (haluan sinut heti!)...

mies

• Anonyymi
      UUSI

Minulle ei ole koskaan käynyt noin! Ja toivon että saan rakastua vielä kolmannen kerran elämässäni!

• Anonyymi
        UUSI

Pidän hyvin paljon tummatukkaisista lyhyistä miehistä! Ja haaveena on parisuhde loppuelämän ajaksi!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pidän hyvin paljon tummatukkaisista lyhyistä miehistä! Ja haaveena on parisuhde loppuelämän ajaksi!

niitä kannattaa katella itä-suomesta päin, savosta ja sieltä suunnalta... ja lapissa on myös pieniä miehiä joilla on tummat hiukset...

• Anonyymi
      UUSI

Joskus on mennyt ohi hetkiä, jolloin ei ollut mukana yhtään. Väärinymmärryksiä tapahtui. Myöhemmin huomasi, että asia ei ollutkaan, kuten siinä tilanteessa oli luullut

Mikäli on tapahtunut torjunta tai mitään siihen suuntaan, on hyvin mahdollista, että toinen ei ole aikonut enää olla aktiivinen. Onkohan sinun vielä mahdollista yrittää puhua hänelle, tai tekstimuodossa kertoa ajatuksista?

• Anonyymi
      UUSI

Jätit tervehtimättä, katsoit ohi, vastasit ylimalkaisesti, välttelit, esitit, ettei kiinnosta?

❄️

• Anonyymi
        UUSI

Jos tein noin niin olin hölmö

• Anonyymi
      UUSI

Eikä olla vaan
      Sä menetit tilaisuutensi tilanteessa.
      Minä liikun jo ihan muuhun suuntaan
      Enkä palaa enää luoksesi mies
      Naiselta jota ei enää kiinnosta.
      Sori.

• Anonyymi
      UUSI

Menetit tilaisuutesi. Kaikkihan tuon tajuaa. Ei kukaan jää miettimään minkään kikkailijan perään, joka ”panikoi”.

• Anonyymi
      UUSI

Voisiko joku selittää, mitä se ”omien tunteiden pelästyminen” tai ”panikointi” on? Kuulostaa aina niin naurettavalta, että surkeampaa tekosyytä saa hakemalla hakea. Tarkoittaako se suomeksi sanottuna sitä, että tyyppi on täysin kokematon sängyssä, eikä usko suoriutuvansa? Vai tarkoittaako se vaan, että jätkä tajuaa, että nyt on valinnan paikka, joko nainen tai jätkäporukka? Siis kikkailut ja koheltaminen jatkukoon hautaan asti? Turha itkeä jälkikäteen, kun itse mokannut.

• Anonyymi
        UUSI

Teinikö olet? Vai muuten tietämätön?

• Anonyymi
        UUSI

Se on juuri sitä. Minä pelkäsin tunnustaa tunteeni kasvotusten ja lähetin viestillä punaisen sydämen. Kerroin, että tunteista puhuminen on hankalaa minulle. Sain pakit koska hänellä oli jo joku.
        Nyt sitten tämä limerenssi tai mitä onkaan ei vuosien näkemättömyydestä huolimatta päästä minua pihdeistään ja on kuluttanut voimani loppuun.

• Anonyymi
      UUSI

Ap:lle, tee siltä kuin sinusta parhaalta tuntuu tai kuinka itse haluat tehdä. Kyseessä on sinun tilaisuutesi toimia, tarkoitan että se olet sinä joka valinnan kanssa elää, mahdollisesti pohdit sielä kuuluisassa kiikkustuolissa "mitä jos olisin..." eli sinä elät sen asian kanssa, ei kaivattusi.
      Ja mitä jos ihan oikeasti olisit haavoittuvainen, siis menisit hattu kourassa kaivattusi eteen ja kertoisit että tuli mokattua. Aitous ja haavoittuvuus on ne avainasiat. Jos et ole kumpaakaan, niin kaivattusi väisti luodin. Ja jos homma ei etene, niin silloin sinä väität. Mutta kerro hänelle, universumi hoitaa loput. Ja samoin jos yrität vedättää, niin silloin et itsekään saa mitään. Ihan helppo homma, se itsensä riskille altistaminen on se pelottavin/jännittävin juttu. Kaikki kyllä selviää.

• Anonyymi
        UUSI

👍👍

• Anonyymi
      UUSI

Tilaisuutesi meni jo. Hän ajattelee ettei kelvannut. Jää varmaan aaveeksi mielesi sopukoihin. Kaikkien kesken jääneiden asioiden tapaan.

• Anonyymi
      UUSI

Ennenkaikkea on yritettävä olla rakastumatta epämääräiseen sillä ajatuksensa ovat ristiriitaiset ja aikomukset hämärät. Johtaa harhaan, ja sokaistunut rakastaja polttaa vain siipensä, tahraa sydämensä.

• Anonyymi
      UUSI

Katumus on outoa. Alkuunsa tyrehtyneet tilaisuudet tai ystävyyssuhteet, joissa ei nähnyt pientä vaivaa. Tilaisuudet jotka jätti väliin siksi, että se olisi ollut silloin hieman hankalaa. Ajan myötä kypsyneet katumukset estävät syvän unen joka ravitsee sielua. Ja toisaalla pettyneet nukkuvat huolestuttavan levollisesti.

• Anonyymi
      UUSI

En ollut ikinä "kelvannut " niin miksi olisin silläkään kertaa?

• Anonyymi
      UUSI

Pormestarit sai kaikki äänet melkein kaikilta. Älkää uskoko.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4161
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      490
      2305
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1851
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      76
      1474
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      158
      1446
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1204
    7. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106
      727
    8. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      724
    9. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      711
    10. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      681
    Aihe