Jos tiheän taimikon ensiperkaamiseen vesurilla ja raivausveitsellä on tuhraanunut 10 päivää 10 tunnin työpäiviä, niin jos perkaajia olisi 100, niin homma olisi tehty 1 tunnissa, mutta kun yksin joutuu tekemään, niin aikaa kuluu 100 kertaa kauemmin.
Tosin kustannukset olisivat silloin 100 kertaiset, kun jokaiselle pitäisi hankkia työkalu, jos henkilöllä ei sellaista itsellä olisi vesuri tai raivausveitsi, eikä taitaisi kaupassa sellaisia määriä olla myynnissä/varastossakaan.
Mutta tuossa tuli selvin asia esille, että mitä usemapi tekijä, niin sitä nopeammin homma on valmis.
Yksin kun hommaa tekee, niin tulee usein toivottomuuden tunne, etteikö tämä koskaan valmistu, kun katsot taimikkoa, niin näkyy vain uutta perkaamatonta vesakkoa ja pusikkoa.
Joukkovoimalla työ nopeutuisi
Anonyymi-ap
1
70
Vastaukset
- Anonyymi
Jos vähän enempi tuota raivaus harrastaa, niin suosittelen raivaussahan hankintaa. Se nopeuttaa ja helpottaa raivausta merkittävästi. Tuon palstan raivaus olisi mennyt parissa kolmessa päivässä yksinkin, nopeamminkin jos niin haluaa…
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933471
- 1123180
- 562355
- 251985
Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras91884Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201745Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111700Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein241546Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131421Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381404