Kaverin puolesta kyselen. Jos muuttaa Polvijärvelle turkulaisena, tuo tullessaan PK-yrityksen joka työllistää kymmeniä paikallisia ihmisiä. ja on ostovoimaa kuluttaa paikallisia palveluita sekä roppakaupalla uusia ideoita Polvijärven kehittämiseksi niin otetaanko lämpimästi vastaan ja miten se vastaanotto näkyy arjessa?
Jos turkulaisena muuttaa Polvijärvelle, otetaanko hyvin vastaan?
10
520
Vastaukset
- Anonyymi
Varmasti hameen helmat hampaissa odotetaan sellaista saalista. Mattokutomo ja Juustola tulee mieleen niistä joiden siipi viisti vettä. Olisipa mukava saada tänne yritys joka ei heti kaadu.
- Anonyymi
sellainen yritys voisi pysyä pystyssä polvijärvellä joka myy tuotteensa aivan muualle eikä ole riippuvainen paikallisten asiakkaiden ostoista. eri kysymys on sitten miksi sellainen yritys tulisi polvijärvelle
- Anonyymi
Oman kokemukseni mukaan vieraspaikkakuntalaisia
Ei täällä porukoihin oteta.- Anonyymi
Näin on! polvijärven yrittäjät pieni sisäpiiri vain,ei oteta pikku yrittäjiä joukkoon... Esim pj päiville ei edes kysytä
- Anonyymi
Itse ainakin lähden täältä heti kun mahdollista. K-kauppaa jään kaipaamaan. Muut joutaa mennä.
- Anonyymi
Tervetuloa vaan vaikka suuremmallakin joukolla yrittämään. Apua annetaan ja saadaan, ollaan iloisia jos tulijoita on.,
Kannattaa olla suoraan kuntaan yhteydessä ja sopia siellä käytännön asioista, tämä sivusto tarjoaa puhdasta paskajuttua niin kuin vaan voi.. - Anonyymi
Kannattaa tutkia naapurusto tarkkaan ennen muuttoa ettei naapuriksi satu joku sekopää hirikkö .
- Anonyymi
Kummottis sää tommottis miätit? Pysys ny vaan Turkkuses!
- Anonyymi
Sanot kaverilles että ei oo hyvä paikka, toki jos haluaa kuolleeseen kylään muutta ja että on rauhallista niin sitten Polvijärvi on hyvä
- Anonyymi
Just näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354473- 553075
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut472971- 302763
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3412695Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82675- 382339
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542095- 52081
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461703