--->on sellainen joka jättää sanomatta asiat,
jotka saattaisivat loukata toista tai hänen etiikkaansa.
--->on sellainen joka ei kerro koko totuutta, vaan osan siitä.
--->on sellainen joka keksii mukavia valkoisia valheita.
Periaatteessa rehellinen
7
206
Vastaukset
- Anonyymi
Puhutko itsestäsi? Vai jostain toisesta? Vai ylipäätään.
Joo ihan hyviä ajatuksia. Mutta en osaa aloittajan profiilin arvotusta ratkasta? Mitä asiaa on tullut ajamaan tänne ja mihin suuntaan?
Ajattelin luottamuksesta keskustella, kirjoitella,
eikai muuta asiaa minnekään suuntaan, sen kummemmin?OutoIintu kirjoitti:
Ajattelin luottamuksesta keskustella, kirjoitella,
eikai muuta asiaa minnekään suuntaan, sen kummemmin?Juu, tottakai kai luottamus on tärkee. Se on mulla ihan perusarvo. Oon kuitenkin välttynyt hyvin, etten oo sentäs loukannut ketään. Toi pelisilmä nyt väkisinkin kehittyy tässä elämän myötä.
Aattelin laajemmassa skaalassa. Tuolla sun profiilissa oli noita lintuja ja jotain muita lentäviä pörriäisiä. Sitä koodia en osannu ratkasta. Mutta ei se missään tapauksessa huono oo. Mun omakin kuvaus aika lavea.
- Anonyymi
Tuollainen on ap pahinta mahdollista valehtelua, kaikille osapuolille.
- Anonyymi
Oon täysin samoilla linjoilla aloittajan kanssa. Vaikka joskus tuntuu että kunnon brutaalin rehellinen totuus vapauttaa ja parantaa ihmeellisesti. Suu suppuun lapset oli kotona usein kuultua. Joo järki kulta käteen. Tahdikas täytyy olla ja hyviin tapoihin kuuluu että kaikkea ei pidä pläjäyttää kaikille 🤍😘
Suorasuu, suoraluontoinen, puhuu paljon, kertoo lähes kaiken, sellainenko on rehellinen ihminen? Onko rehellisyys sitä että kaikki asiat kerrotaan omasta näkökulmasta unohtamatta Draaman käänteitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395228- 853732
- 483135
- 623035
- 113015
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411868
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451818Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91810- 181741