... ainakin Kanariansaarilla.
https://www.canarianweekly.com/posts/Canary-Islands-airports-handled-over-4-1-million-passengers-in-May-up-4-4-on-2024
En ole koskaan saanut ruokamyrkytystä Kanarialla, Thaimaassa kylläkin kaksi kertaa. Hotelli Bayviewtä vastapäätä Second Roadilla sijaitsevassa ravintola Mathildassa minulta yritettiin periä noin 600 bahtia ylimääräistä siten, että ensin vaihtorahaa ei tuotu laskusta lainkaan.
Kun pyysin saada vaihtorahat, minulle tuotiin noin sata bahtia, enää siis puuttui 500 bahtia. Senkin sain toisella pyytämällä.
Phuketissa Bangla Roadilla tyttö tarrasi takataskuuni istuessani baaritiskin ääressä ja yritti viedä lompakkoni. Takatasku oli liian tiukka taskuvarkaalle, joten yritys epäonnistui. Varmuuden vuoksi nappasin tytön ranteesta kiinni ja tönäisin sen "vahingossa" päin baaritiskin reunaa. Näin tyttö osaa vastaisuudessa vältellä rauhallisesti baarissa istuvia suomalaismiehiä.
Turismi lisääntyy...
1
66
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Samasta ravintolasta on minullakin kokemus, tosin vaihtorahat kyllä tuotiin ihan asiallisesti ja oikein. Tilasin ystäväni kanssa saman annoksen, jonka nimeä en enää muista, mutta ruokalistassa oli siitä komea kuva. Lohtahan sen piti olla.
Eteemme kannetuissa annoksissa ei kuitenkaan ollut lohta nimeksikään, muutama ruotoon tarttunut tai jäänyt murunen vain. Niinpä vaikka ravintola olikin sopivasti hotelliamme vastapäätä, kiersimme sen myöhemmin kaukaa.
Ystävämme olivat suositelleet Matildaa meille, joten kaiketi ravintolan pitäjät olivat vuosien kuluessa vaihtuneet ja asiakkaiden huijaaminen alkanut uusien yrittäjien myötä.
Tämä kokemus on ajalta ennen koronaa, eikä sen jälkeen ole ollut Thaimaahan vetoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823333
- 953003
- 532262
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201695- 201694
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111630Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61498Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221458Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131391Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381374