oksennusrefleksi

pate-

Nykyään tuo oksennusrefleksi tulee melkeenpä aina kun poltan tupakkaa. Joskus talvella tuo alko eikä oo ennen ollu mitään tällästä. Polttanu jonku 8 ja välillä ollu pikku taukoja. Sairastellu tänä talvena kyllä useesti että jos on joku pöpö jääny kun vieläkin lähtee limaa kurkusta vaikken olekkaan sairas. Mistä tuo oksennusrefleksi johtuu?

9

9634

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lakkoilija

      ..poltat vaikka oksettaa..ei ymmärrä???

      • pate-

        että monesti se lähtee pois tai ei tuu sitä jos räkäsee oikeen kunnolla limat pois


      • pate-
        pate- kirjoitti:

        että monesti se lähtee pois tai ei tuu sitä jos räkäsee oikeen kunnolla limat pois

        outoo ku ei oo ennen ollu mitään tollasta ja ei oikeen viitti aina polttaa jos on paljo ihmisiä ku rupee yökkäileen. Pitää ottaa nää viattomat sivullisetki huomioon :P


    • lääkärissä

      käynti? Pahin voi olla todella paha, mutta lievin pelkkä pöpö.

    • R.T

      Itse en ainakaan tee mitään vapaaehtoisesti,mikäli sitä seuraa välitön oksennusrefleksi.

      • Sikaristi

        Kannattaa käydä lääkärissä puhumassa tuosta vaivasta.Se rajoittaa sosiaalista elämää siinä määrin,että ongelmaan tarvitsisi ratkaisun.Yksi keino voisi olla vaihtaa tupakka merkkiä tms.,jos sekään ei auta,niin mahdollisesti voisit kokeilla siirtymistä nuuskaan kokonaan,jos siitä löytyisi apu.Sikaria tai piipuakin kannattaisi kokeilla,muussa tapauksessa laboratorio kokeet yms. tutkimukset voisivat antaa lisäselvitystä tuohon ikävään vaivaan.


    • V.K

      ..käydä lääkärissä. Kyseessä voi olla vatsavaiva. Jos juot paljon alkoholia säännöllisesti (joka perjantai nuppi täyteen), niin siitä voi tulla vatsakatari. Vatsan limakalvo on ohentunut. Mulla todettiin se ja sain kahden viikon ZOLT-kuurin.. se tepsi. Mulla oli yleensä ruuan, kahvin ja tupakan jälkeen oksennusrefleksi...

      • sinulle että

        on aika jättää sairastuttava tupruttelu ja elää mukavasti ilman pakonomaisia turhia rituaaleja! KUuntele elimistöäsi niin kiität myöhemmin.
        Terveisin yli 20 v polttanut ja huhtikuussa lopettanut.


    • 4728

      Herranjumala mulla täysin samaa ongelmaa alkoi tossa noin kuukausi sitten enkä vieläkää oo oikeen selvittäny että mikä oikeestaa auttais muutakun se että mulla on aina jotain juotavaa mukana. D:

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4873
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2310
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1836
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1156
    Aihe