katsastusvarmin ja parhaiten arvonsa säilyttävä ja kadehdituin merkkien merkki ja muut huonot merkit rytökasoja.
Toyota on taas
7
136
Vastaukset
- Anonyymi
Olkaamme uskossa lujia, vaikka meitä koetellaan monilla ongelmilla ja se tulee kalliiksi, mutta yhteisellä uskolla ja voimalla voimme pärjätä.
- Anonyymi
Onko tuo Toyotan ylivoima noin katkeran itkun paikka?
- Anonyymi
Kateellisen ressukan tämän päivän pakollinen spämmi.
No helpottiko? - Anonyymi
Olen ajanut seitsemällä uutena ostamallani Corollalla 85000 km 21 vuoden aikana ilman ainuttakaan vikaa. Mikään muu merkki ei pysty ikinä samaan.
- Anonyymi
Wau! Ansaitsisit urhoollisuusmitalin suorituksestasi.
Että ihan ihan yli 4000km vuodessa ja yli 12000km/auto ilman vikoja! Ja huollossakaan et ole tarvinnut käyttää autojasi kuin kerran vuodessa – 4000km:n välein.
Tuo ei onnistu millään muulla kuin Toyotalla!- Anonyymi
Taas pöljät keskustelee.
- Anonyymi
"muut huonot merkit" 😁
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?994444- 272365
- 2002169
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1082164PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4001870- 1691483
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1001269Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.321065Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72976Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?79850