Jonkinmoinen.
Oletin sinusta ihan muuta!
En ymmärrä, että kokonaisuuden hahmottaminen on noinkin hankalaa?
Pahuuttasi et tätä tee, siitä olen lähes varma.
Mutta...että...luulet minua "älykääpiöksi" - se osoittaa, että kokonaisuus on sinulla hakusessa.
n --> m
Pettymys on
8
345
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se tyhmyys ole edes huonoin ominaisuutesi.
- Anonyymi
Tulihan se sieltä!
- Anonyymi
Kyllä minä olen ihan varmasti ymmärtänyt kaiken, joten turhaan tuot taas omaa erinomaisuuttasi esille!
- Anonyymi
Hän ei ole tietoinen kaikesta, joten ei täsmää.
- Anonyymi
Älykääpiö on suhteellinen käsite riippuu mitä käytetään vertauksena ja jos mä haluaisin olla paha niin juu ei olis rajoja silläkään niinkin kun pääsee historiankirjoihin helposti
- Anonyymi
Minä en ole haukkunut ketään älykääpiöksi, enkä tiedä kuka on niin tehnyt! Minulla eo ole tapana haukkua, mutta sen kerron suoraan, jos en halua olla missään tekemisissä tiettyjen ihmisten kanssa! Niin on hyvä jokaisen osata kertoa, koska jokaisella on oikeus elää sellaista elämää joka tuntuu hänenlaiseltaan elämältä, koska vain silloin ihminen voi olla onnellinen!
- Anonyymi
Ei hän ole sanonut ääneen mitään ilkeää. Hän on ihmisenä tosi mukava.
- Anonyymi
En halua olla tekemisissä sun kanssa.
Sivusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude14913188Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t729631Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h959123Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k207756Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk386734Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1486158Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri193145En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen
Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä3921225Aikuisten säälittävä käytös
Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v71164YLE: Stora Enso Imatra aloittaa yyteet
www.hs.fi/talous/art-2000011528377.html Yle: Stora Enso aloitti muutosneuvottelut Imatran-tehtailla Metsäteollisuus|Yl841000