Moi kaikki
Olen 47v mies lieksasta. Olen työtön eikä minulla rehelisesti sanottuna ole mitään työhaluja!
Olen lieksalainen työtön
16
283
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kellään lieksalaisella ole työhaluja!
- Anonyymi
Minä sain työrukkaset rippilahjaksi, mutta ne putosi kädestä ja katosivat jo kirkosta kotiin matkalla. Siitä alkaen olen niitä etsinyt, jo 45 vuotta. Mieli olisi töihinkin tehnyt, mutta mitenkä sitä ilman rukkasia? Kyllä elämä osaa olla ankara...
- Anonyymi
Rukkaset hävisi, mutta varmasti sinulla on monet runkkaset käytössäsi!
- Anonyymi
Kuulut voittajiin! 🏆
- Anonyymi
Kukaan täysipäinen ei tee nykyaikana töitä.
- Anonyymi
Mitä järkeä siinä olisi, työnteossa? huh-huh
- Anonyymi
Minäkin haluaisin olla työtön 🙋
- Anonyymi
Erittäin pahat tilanteet jos rukkaset on kadonnu ja ei ole ruokahalua!
Ei voi muuta ko ryyppiä purkista. - Anonyymi
Itse olen jo 60 vee. Ei kiinnostanut työnteko mutta juopottelu sitäkin enemmän.
Näin vanhempana sitä miettii että mitkä mahikset menetin.
Ei ollut vaimoa, ei tullut lapsia, ei taloa kesämökistä puhumattakaan.
Edes pientä soutuvenettä en saanut hommattua. Kaikki rahat tuli ryypättyä.
Nykyinen omaisuus on vanha polkupyörä, vanha telkkari ja kahvinkeitin.
Loput tavarat sopii reppuuni.
Olen usein ajatellut että itse pilasin koko elämäni ryypiskelemällä.
Kaduttaa näin jälkeenpäin sillä minusta olisi voinut tulla vaikka mitä.- Anonyymi
Tulihan elämänkokemusta senkin edestä , ei nuo muut vanhemmiten mitään merkkaa , jatka vaan samaan tahtiin , niin täälläkin ja tyytyväinen voi olla ettei tylsää ole elämä ainakaan ollut , molemmat puolet on tullu nähtyä , ihmiset on vain niin alistettu tiettyyn muottiin , aika on rajallista käytä se naatiskellen , kippistä sinne !
- Anonyymi
Kerron yhden asian. Jeesus on todellinen ja Jumala. sinulla on mahdollisuus ikuiseen uuteen elämään. Tee parannus ja rukoile Jeesusta. Ja ole vilpitön asian suhteen. Pian alkaa vihanaika jossa Jumalan viha vääryyttä kohtaan tulee maailman tietoon monilla tavoilla. Usko minua, tämä on Totuus.
- Anonyymi
Kello on seinällä pelkkä vitsi,
jonka pointin olen jo unohtanut.
Sohva on ottanut minut omakseen,
sen pyhään painaumaan olen juurtunut.
On aikaa tutkia pölyn tanssia,
tölkin avaamisen sinfoniaa,
ja sielun vapauttaman pierun kaarta,
sen syvää, bassomaista gloriaa.
Muu maailma juoksee, suorittaa, palaa,
ja ansaitsee onnensa ahdingolla.
Minä saavuin jo perille,
olen vapaa tällä sohvalla.
Työttömänä. - Anonyymi
Tee kaulakiikku jospa halut lisääntyy.
- Anonyymi
Nythän tulee se kokoomuksen ja persujen himoitsema laki, jossa työssä heikommin menestyvä saadaan laittaa kalossinkuva perseessä työpaikasta pois. Kaiken huippu on, kun Purra valittaa persujen kannatuksen vähenemisestä.
- Anonyymi
Työtön luisuu voittajaksi ⛷️🏆
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1275181Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1072002- 1381413
- 1051264
- 941235
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate1871091Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll271039- 471022
Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g651010IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57861