Luulisi näin lämpimällä toimivan mutta ei syttyy vaan se oranssi a liikennevaloissa kun odottaa että ei mahdollista vaikka kaikki pitäisi olla ok moottorilämmöt jne. Miksi ei toimi tietääkö kukaan?
Kia ceed 2019 start stop ei toimi
7
198
Vastaukset
- Anonyymi
Jos matkustamossa on liian kuuma, ei start stop toimi. Silloin moottori pyörittää ilmastointia.
- Anonyymi
parempi kun ei toimi .säästyy starttimoottori.. syitä varmaan monia..
esim .onko akun jännite normaali..? ohjekirjasta voi löytyä ratkaisu..
tsekkaa onko puhallin jne ..käännetty huurteen poisto asennossa ,eli tuulilasille - Anonyymi
Start-stop ei hyödytä mitään Suomen oloissa. Missään ei ole niin pitkiä pysähdyksiä, että moottorin sammuttaminen auttaisi mitään. Toista se on etelän maissa, jossa ruuhkassa voi joutua seisomaan kymmenenkin minuuttia
- Anonyymi
Akku alkaa olemaan ehtoopuolella. Siksi start stop ei toimi.
- Anonyymi
Latasin akkua kävin ajelemassa ajoin valotkin ja keskinäyttö pois päältä ja ajoin moottorin lämpymäksi. Ei toiminut siltikään vaan edelleen syttyi oranssi a.
ap- Anonyymi
Ei auta lataus. Uusi akku niin lähtee toimimaan. Mulla oli sama ongelma jetassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei auta lataus. Uusi akku niin lähtee toimimaan. Mulla oli sama ongelma jetassa
Pitää ostaa jossain kohtaa ehkä talveksi mutta en pidä kiirettä koska käynnistyy ja muuten toimii ainakin vielä moitteetta.
ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1997024- 1592076
- 1131708
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551268Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢551150Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001084Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71026Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan256981- 41959